Jos siis olisin miljonääri

guldo

ostaisin 2 tölkkiä öölannin kaljaa ja lierihatun. lisäksi ostaisin harley davidson nahkatakin ja 2 tölkkiä lisää kaljaa mutta jos rahaa jää sen 5 miljoonan voiton jälkeen vielä niin ostan vielä leipää koiralleni. muita mielipiteitä ?

19

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juyxod

Jos mä oisin nii menisin autokouluun ja ajaisin ajokortin

• ...

Kerrankin realistinen suunnitelma.

Etenkin koiraa täytyy muistaa.

• et silleen

en ole miljonääri,mutta kaikki rahani 6350e pois nordeasta ja lopetin tilini,tänään teki muija saman homman siellä.
      menin nordeaan eilen maksamaan laskua josta piti lähettää kuitti,oma printteristä muste loppu.kello oli 13,20 eikä yhtään potilasta koko nordeassa oho kun hienoa,otin numeron ei tullu,lappussa luki palvelut 11-13 aikana kassalla,kysyin kassalta voinko maksaa laskun sulle,et voi kun keskitytään nyt neuvontapalveluun vain 11-13 kassa palvelua.
      hihat paloi mulla,laskin sormilla osoittaen tyttöjä kassoilla,teitä lojuu viisi ämmää täällä eikä yhtään potilasta,voi v...u mitä helvetin lohmuja täällä,ei jumalauta voi olla totta,täti sanoi et mä voin ottaa tän kerran sut,no snadisti rauhoituin,tyttö naputteli 40sekunttia laskua ja sanoi että maksaa 7egeä palvelu ja taas hiillyin,tajuut sä et se on 42 markkaa,voi perkele.
      sanoin et peru se perkeleen lasku en maksa,onneks ei alkanu siitä kinaan enempää ettei tevittu polluja ja mä buduaariin,meen ostaa kirjottimeen mustetta,onneksi me ei nähdä täällä enään ikinä.
      hauskaa päivää teillekin kaikille täällä NORDEASSA

• lillan45

Nda on pepusta

• henrik ijäs

ostaisin pienlentokoneen ja lentolupakirjan.

• henrik ijäs

onpas sitä säätettuy rahaa aika moni tekee niin mutta mihin rahat säästetty autoonko vai eläkkeeseen?

• henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

onpas sitä säätettuy rahaa aika moni tekee niin mutta mihin rahat säästetty autoonko vai eläkkeeseen?

ajokorttilainaan?

• henrik ijjäs
        henrik ijäs kirjoitti:

ajokorttilainaan?

ostaisin enduro moottoripyörän ja menisin sillä etelään.
        alphine

• joo vois

koittaa , koska on maksa arvot 400. sit pitäisi pari kk taukoa :)

• miten niin jos ois,kun on

• dfgfdas

Ottaisin lopputilin.

• <<<<

ajaisin ajokortin. harrastaisin eri lajeja ja sit viettäisin aikaa tyttöystäväni kanssa

• jk

otaisin lopputili

• Kuukaskuu

Mä lähtisin Lappiin mietiskeleen ja naimaan

• Alfah

Olisin töissä ruotsissa( arvika. Borlange. Falun. Mora. Sundsvall. Eskilstuna. Göteborg. Malmö. Norjassa trömsö. Tanskassa esbjerg. Odense. Saksassa mainz. Italiassa parma. Sveitsissä zurich. Ranskassa chamonix. Sveitsissä bern. Lugano. Davos. Usassa los angeles. Ruotsissa eskilstuna. Falun. Leksand.

• Alfah
        Alfah kirjoitti:

Olisin töissä ruotsissa( arvika. Borlange. Falun. Mora. Sundsvall. Eskilstuna. Göteborg. Malmö. Norjassa trömsö. Tanskassa esbjerg. Odense. Saksassa mainz. Italiassa parma. Sveitsissä zurich. Ranskassa chamonix. Sveitsissä bern. Lugano. Davos. Usassa los angeles. Ruotsissa eskilstuna. Falun. Leksand.

Saksassa mainz. Kassel. Augsburg. Bremen. Usassa new mexico

• Alahfad
        Alfah kirjoitti:

Saksassa mainz. Kassel. Augsburg. Bremen. Usassa new mexico

Ja ruotsissa mora. Falun. Göteborg. Jönköping. Malmö. Leksand. Sundsvall. Italia fassa. Sveitsi davos

• <<<<<
        Alahfad kirjoitti:

Ja ruotsissa mora. Falun. Göteborg. Jönköping. Malmö. Leksand. Sundsvall. Italia fassa. Sveitsi davos

ajaisin ajokortin ja ostaisin ekaks autoks 3.0 Litrasen Granadan jolla ajaisin akselilla Turku-kokkola-jyväskylä-tampere

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      178
      8531
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      455
      7737
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3910
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      164
      3794
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      122
      3105
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      72
      2972
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2091
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2086
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1913
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1901
    Aihe