Jos siis olisin miljonääri

guldo

ostaisin 2 tölkkiä öölannin kaljaa ja lierihatun. lisäksi ostaisin harley davidson nahkatakin ja 2 tölkkiä lisää kaljaa mutta jos rahaa jää sen 5 miljoonan voiton jälkeen vielä niin ostan vielä leipää koiralleni. muita mielipiteitä ?

19

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juyxod

Jos mä oisin nii menisin autokouluun ja ajaisin ajokortin

• ...

Kerrankin realistinen suunnitelma.

Etenkin koiraa täytyy muistaa.

• et silleen

en ole miljonääri,mutta kaikki rahani 6350e pois nordeasta ja lopetin tilini,tänään teki muija saman homman siellä.
      menin nordeaan eilen maksamaan laskua josta piti lähettää kuitti,oma printteristä muste loppu.kello oli 13,20 eikä yhtään potilasta koko nordeassa oho kun hienoa,otin numeron ei tullu,lappussa luki palvelut 11-13 aikana kassalla,kysyin kassalta voinko maksaa laskun sulle,et voi kun keskitytään nyt neuvontapalveluun vain 11-13 kassa palvelua.
      hihat paloi mulla,laskin sormilla osoittaen tyttöjä kassoilla,teitä lojuu viisi ämmää täällä eikä yhtään potilasta,voi v...u mitä helvetin lohmuja täällä,ei jumalauta voi olla totta,täti sanoi et mä voin ottaa tän kerran sut,no snadisti rauhoituin,tyttö naputteli 40sekunttia laskua ja sanoi että maksaa 7egeä palvelu ja taas hiillyin,tajuut sä et se on 42 markkaa,voi perkele.
      sanoin et peru se perkeleen lasku en maksa,onneks ei alkanu siitä kinaan enempää ettei tevittu polluja ja mä buduaariin,meen ostaa kirjottimeen mustetta,onneksi me ei nähdä täällä enään ikinä.
      hauskaa päivää teillekin kaikille täällä NORDEASSA

• lillan45

Nda on pepusta

• henrik ijäs

ostaisin pienlentokoneen ja lentolupakirjan.

• henrik ijäs

onpas sitä säätettuy rahaa aika moni tekee niin mutta mihin rahat säästetty autoonko vai eläkkeeseen?

• henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

onpas sitä säätettuy rahaa aika moni tekee niin mutta mihin rahat säästetty autoonko vai eläkkeeseen?

ajokorttilainaan?

• henrik ijjäs
        henrik ijäs kirjoitti:

ajokorttilainaan?

ostaisin enduro moottoripyörän ja menisin sillä etelään.
        alphine

• joo vois

koittaa , koska on maksa arvot 400. sit pitäisi pari kk taukoa :)

• miten niin jos ois,kun on

• dfgfdas

Ottaisin lopputilin.

• <<<<

ajaisin ajokortin. harrastaisin eri lajeja ja sit viettäisin aikaa tyttöystäväni kanssa

• jk

otaisin lopputili

• Kuukaskuu

Mä lähtisin Lappiin mietiskeleen ja naimaan

• Alfah

Olisin töissä ruotsissa( arvika. Borlange. Falun. Mora. Sundsvall. Eskilstuna. Göteborg. Malmö. Norjassa trömsö. Tanskassa esbjerg. Odense. Saksassa mainz. Italiassa parma. Sveitsissä zurich. Ranskassa chamonix. Sveitsissä bern. Lugano. Davos. Usassa los angeles. Ruotsissa eskilstuna. Falun. Leksand.

• Alfah
        Alfah kirjoitti:

Olisin töissä ruotsissa( arvika. Borlange. Falun. Mora. Sundsvall. Eskilstuna. Göteborg. Malmö. Norjassa trömsö. Tanskassa esbjerg. Odense. Saksassa mainz. Italiassa parma. Sveitsissä zurich. Ranskassa chamonix. Sveitsissä bern. Lugano. Davos. Usassa los angeles. Ruotsissa eskilstuna. Falun. Leksand.

Saksassa mainz. Kassel. Augsburg. Bremen. Usassa new mexico

• Alahfad
        Alfah kirjoitti:

Saksassa mainz. Kassel. Augsburg. Bremen. Usassa new mexico

Ja ruotsissa mora. Falun. Göteborg. Jönköping. Malmö. Leksand. Sundsvall. Italia fassa. Sveitsi davos

• <<<<<
        Alahfad kirjoitti:

Ja ruotsissa mora. Falun. Göteborg. Jönköping. Malmö. Leksand. Sundsvall. Italia fassa. Sveitsi davos

ajaisin ajokortin ja ostaisin ekaks autoks 3.0 Litrasen Granadan jolla ajaisin akselilla Turku-kokkola-jyväskylä-tampere

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe