Voitasko jo muuttaa keskustelu aihetta?
Keskustellaanko Big Brotheristä?
Seurataanko sitä?
Big Brother
10
1556
Vastaukset
- jaan
Mielenkiintoista nähdä, kuka tippuu seuraavaksi. Veikkaan että se, joka mokasi kaksi ensimmäistä viikkotehtävää ja porukat joutuivat hänen takiaan syömään papuja koko viikon huonon rahatilanteen takia.
- Satu
Niin se voi olla, mut silti mä pelkään et se muija lähtee. Sieltä koitetaan nyt jostain kumman syystä savustaa naiset pihalle. Mut mä toivoisin et se Tania voittais.
- nanna
Satu kirjoitti:
Niin se voi olla, mut silti mä pelkään et se muija lähtee. Sieltä koitetaan nyt jostain kumman syystä savustaa naiset pihalle. Mut mä toivoisin et se Tania voittais.
En tiedä mutta federicon puheet oli kyl eilisessä jaksossa "hieman" sovinistisia ja luulisimpa että se sai ainakin naisten äänet..Enpä tiedä, toisaalta nuo naiset ehkä tanyaa lukuunottamatta on niin kertakaikkisen mitäänsanomattomia, että saattavat saada ääniä sen takia..
- proffa
nanna kirjoitti:
En tiedä mutta federicon puheet oli kyl eilisessä jaksossa "hieman" sovinistisia ja luulisimpa että se sai ainakin naisten äänet..Enpä tiedä, toisaalta nuo naiset ehkä tanyaa lukuunottamatta on niin kertakaikkisen mitäänsanomattomia, että saattavat saada ääniä sen takia..
Tanya on minun mielestä todella mitäänsanomattoman tylsä, kana.
Nush on aistikas viekoitteija, Steph nätti miellyttävä älykkö, Sissy hieman friikki up/down.
Fed on oikeasti tyhmä. Fiksua kaveria ei tytötkään olisi dissanneet eilen "tyttöjenjutuissa".
- viiu
seurataan, tulee nykyisin vain NIIN myöhään. Aikaisempi lähetysaika oli kyllä yhtä huono. 21-22 olisi sopivampi. Ja toivon Fedin tippuvan tänään, Jonin käyttäytyminen ja mielipiteet herättävät aina keskustelua muissa asukkaissa.
- Cameron voittaa
Fed ei tipu tänään, vaan nyt tippuu Sissy. Jon tippuu seuraavaksi ja Cameron voittaa.
- Jossu
Kuka putos eilen? Ja mitä mieltä talossa olleet siit olivat kun se putos?
- jossu
mökö kirjoitti:
En tiennytkään et tuollaiset sivut on olemassa.
kiitän tiedosta.
- no jaa
Vilkaiseppa tonne Tosi-TV ryhmään. Siellä on jo pidemmän aikaa ollu keskustelua ko ohjelmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091