Miten everyday:n luottoraja oikein nousee, vai nouseeko se olleskaan 300e:sta? Kysyin asiakaspalvelusta, vastasivat että järjestelmä ehdottaa sitä automaattisesti. No itsellä ei ole avoinna olevaa luottoa ko. palveluun mutta ei ehdota korotustakaan. Kokemuksia?
Everyday, luottorajan korotus
8
745
Vastaukset
- Mainoskikka
Ei ole noussut minullakaan. Taitaa olla mainoskikka kun kaverillakaan ei ole noussut.
- Rivo Reija
Ei se ole vippifirmaa syy, jos ei sulla tai kaverillasi nouse !
- vippandoora
Joo näin on. Kannattaa testata kaverin kanssa vaikka sellaista, että sen sijaan että touhuuttee keskenänne, niin ottakaa joku daami vaihteeksi messiin. Voi olla ihan eri seisokki meinaa ei ole pil-...-ua voitttanutta.
Tiedän tiedän, eletään moderneja aikoja mutta silti mies ja nainen on se juttu. Muut on epätoivoisia
- same6
Mulla nous 300 tonniin kun kokeilin, joten kyllä se nousee..Mutta täytyy olla vissiin aikaisempia laskuja maksettuna.. En ole varma..
- Luulisinluulisin..
..ihan omasta kokemuksestani että luottoraja on aina alkuun 300 ja kun on tarpeeksi kauan (en muista mutta luulisin väh puoli vuotta) ottanut ja maksanut niin sieltä tulee viesti että on automaattisesti hyväksytty uudeksi luottorajaksi 1000 ja jos haluat sen käyttöösi niin vastaa vaan että jeeskylläkäy. Ite olen ihmetellyt viime aikoina sitä miksi minun omalla oprlinen kirjautumissivulla on kohta luottorajankorotus... en o uskaltanu klikata siihen jos ne perkeleet on taas nostamassa sitä esim 2000 egeen niin siinä käy aika nopeasti niin että saavat lyhennyksiään ainoastaan ulosoton kautta. Toistaseks oon onnistunu ottaan luottoa myös maksaen ne niinkuin on määrätty.
- Sillain
Luulisinluulisin.. kirjoitti:
..ihan omasta kokemuksestani että luottoraja on aina alkuun 300 ja kun on tarpeeksi kauan (en muista mutta luulisin väh puoli vuotta) ottanut ja maksanut niin sieltä tulee viesti että on automaattisesti hyväksytty uudeksi luottorajaksi 1000 ja jos haluat sen käyttöösi niin vastaa vaan että jeeskylläkäy. Ite olen ihmetellyt viime aikoina sitä miksi minun omalla oprlinen kirjautumissivulla on kohta luottorajankorotus... en o uskaltanu klikata siihen jos ne perkeleet on taas nostamassa sitä esim 2000 egeen niin siinä käy aika nopeasti niin että saavat lyhennyksiään ainoastaan ulosoton kautta. Toistaseks oon onnistunu ottaan luottoa myös maksaen ne niinkuin on määrätty.
Otin tuon everydayn ja 500,- luottoraja vaikka luulin, et 300,-
- ohhoh!!
kuka hönö ottaa everydayn luoton. haloo! ette sitten viittineet korkoprosenttia katsoa ja laskea luoton todellista hintaa..huomaa että on ruotsalainen firma taasen ja suomijuntit senkun vain maksaa
- Älkää ottako
Evriday on ihan paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372