Everyday, luottorajan korotus

luottoa on!

Miten everyday:n luottoraja oikein nousee, vai nouseeko se olleskaan 300e:sta? Kysyin asiakaspalvelusta, vastasivat että järjestelmä ehdottaa sitä automaattisesti. No itsellä ei ole avoinna olevaa luottoa ko. palveluun mutta ei ehdota korotustakaan. Kokemuksia?

8

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainoskikka

      Ei ole noussut minullakaan. Taitaa olla mainoskikka kun kaverillakaan ei ole noussut.

    • Rivo Reija

      Ei se ole vippifirmaa syy, jos ei sulla tai kaverillasi nouse !

      • vippandoora

        Joo näin on. Kannattaa testata kaverin kanssa vaikka sellaista, että sen sijaan että touhuuttee keskenänne, niin ottakaa joku daami vaihteeksi messiin. Voi olla ihan eri seisokki meinaa ei ole pil-...-ua voitttanutta.

        Tiedän tiedän, eletään moderneja aikoja mutta silti mies ja nainen on se juttu. Muut on epätoivoisia


    • same6

      Mulla nous 300 tonniin kun kokeilin, joten kyllä se nousee..Mutta täytyy olla vissiin aikaisempia laskuja maksettuna.. En ole varma..

      • Luulisinluulisin..

        ..ihan omasta kokemuksestani että luottoraja on aina alkuun 300 ja kun on tarpeeksi kauan (en muista mutta luulisin väh puoli vuotta) ottanut ja maksanut niin sieltä tulee viesti että on automaattisesti hyväksytty uudeksi luottorajaksi 1000 ja jos haluat sen käyttöösi niin vastaa vaan että jeeskylläkäy. Ite olen ihmetellyt viime aikoina sitä miksi minun omalla oprlinen kirjautumissivulla on kohta luottorajankorotus... en o uskaltanu klikata siihen jos ne perkeleet on taas nostamassa sitä esim 2000 egeen niin siinä käy aika nopeasti niin että saavat lyhennyksiään ainoastaan ulosoton kautta. Toistaseks oon onnistunu ottaan luottoa myös maksaen ne niinkuin on määrätty.


      • Sillain
        Luulisinluulisin.. kirjoitti:

        ..ihan omasta kokemuksestani että luottoraja on aina alkuun 300 ja kun on tarpeeksi kauan (en muista mutta luulisin väh puoli vuotta) ottanut ja maksanut niin sieltä tulee viesti että on automaattisesti hyväksytty uudeksi luottorajaksi 1000 ja jos haluat sen käyttöösi niin vastaa vaan että jeeskylläkäy. Ite olen ihmetellyt viime aikoina sitä miksi minun omalla oprlinen kirjautumissivulla on kohta luottorajankorotus... en o uskaltanu klikata siihen jos ne perkeleet on taas nostamassa sitä esim 2000 egeen niin siinä käy aika nopeasti niin että saavat lyhennyksiään ainoastaan ulosoton kautta. Toistaseks oon onnistunu ottaan luottoa myös maksaen ne niinkuin on määrätty.

        Otin tuon everydayn ja 500,- luottoraja vaikka luulin, et 300,-


    • ohhoh!!

      kuka hönö ottaa everydayn luoton. haloo! ette sitten viittineet korkoprosenttia katsoa ja laskea luoton todellista hintaa..huomaa että on ruotsalainen firma taasen ja suomijuntit senkun vain maksaa

    • Älkää ottako

      Evriday on ihan paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe