Ponini on 18-vuotias shettis jonka säkä on 100cm. Painan 40 kg ja olen 150 cm pitkä. Voinko siis ratsastaa ponilla vielä?
Vastaukset 1
- Shetun hoitaja
Minun hoitoponini on 17 v ja n. 95 cm. Todella vankkarakenteinen. Olen 48 kg painava ja 155,5 cm pitkä ja ratsastan sillä ponilla 3 kertaa viikossa (ilman satulaa) Mitään ongelmia ei ole selän tai jalkojen kanssa. Satulalla mentäessä on, koska satulassa ei ole häntäremmiä ja satulan mennessä liian eteen taka osa painaa selkää. Ponin omistaja on minulle luvan antanut ponilla mennä ja minusta ponien omistajat itse tietävät parhaiten mitä heidän poninsa kestävät. Paitsi jos omistaja on todella nuori ja kokematon. Minun mielestäni siis voit mennä ponilla, jos poni on vankkarakenteinen. Nämä paino ja pituus asiat ovat aika ponikohtaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496