Kirjoitin esitykseni uudestaan, tai kenties esitän kaksi eli sen alkuperäisenkin. Toinen on tunteikkaampi toista. Haluan tietää minkälaisen kuvan ja arvion raati minusta saa? Mitäherätän heissä?
Keskiyö
5
75
Vastaukset
Hei
olet taiteellinen ja osaat eläytyä, se on sinun vahvoja puoliasi. osaat myös laittaa itsesi toisen paikalle ja tuntea hänen tunteitaan. sekin on lahja.
käytä vain dramatiikkaa ja muista katsoa arvostelijoita suoraan silmiin tuon tuosta.
liian pitkä esitys ei kuitenkaan tee sen parempaa vaikutusta, kuin lyhyt, suora ja aistillinen esitys.
he saavat sellaisen kuvan, että olet perehtynyt esitykseesi täysin sydämin. olet valvistautunut ja esität parastasi.
olet ehkä vanhempi kuin moni muu esiin astuva, mutta sinussa on varmuutta ja aitoutta.
saat ainakin yhden ihmisen kananlihalle.
t: Keskiyö- Oikeasti
Hehee, niin, että meneekö se kananlihalle ihastuksesta vai päinvastasesta?
Olen tässä toistuvasti eestaas sahaten miettinyt, että ehkä se yksi esitys riittää. Aikaa valmistautumiseen on vähän ja haluan harjoitella vielä jotain muuta siltä varalta, että pääsen jatkoon, että olisin hyvä myös siellä. JOS pääsen. Toivottavasti joku oikein innostuisi minusta siellä?
Sanoit joskus asuvasti Sveitsissä: olen itse asunut siellä 1000-1100 luvulla. Eli kotikontuja sielläkin. Että siellä täällä. Sitä en tiedä mikä silloin olin, mutta joskus mietin olinkohan lammaspaimen vuoristossa,koska rakastan lampaita ja vuohia yli kaiken. Samoin pitkät laakeat näkymät kauas saavat sydämeni, mutta se saattaa tulla Englannin elämästäni. No, elämä on. - Oikeasti
nostan
Hei
kananlihalle voi mennä myös asian aitoudesta.
niin minä asun sveitsissä, mutta en ymmärtänyt kysymystäsi, että miksi nostit tuota.
muuten, sveitsiä ei vielä ollut 1000v sitten. oli vain vuoristoa, mikä kuului ympärillä oleville valtioille.
t: Keskiyö- Oikeasti
Tuon kananlihan takia nostin.
Ehkä minä siellä vuoristoissa sitten olen ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637