http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/iran-pienikin-toimi-israelilta-ja-naemme-maan-tuhoutuvan/art-1288426922127.html
Iran: "Pienikin toimi Israelilta ja näemme maan tuhoutuvan"
Make my day Israel..
16
69
Vastaukset
- Teheranin sienipilvi
Jos Iranilla olisi kyky tuhota Israel, se olisi jo tapahtunut. On se vaan kummallista, miten järjettömiin toimiin juutalaisviha voi ajaa kokonaisen kansakunnan. Suorastaan pyydetään atomipommia omaan niskaan.
- Te Avilin sienipilvi
Miten niin olisi tapahtunut?
ja mikä ihmeen juutalaisviha?
Ei Iranin juutalaisia mitenkään vainota, samoin ei ne idioottimaista valtiotakaan tuhoo ilman syytä, kuin usa etekee.
- No Nuke no nuke no n
Iranilla jo ydinaseita, ja tiedetty jo vuosia
http://www.debka.com/article/21455/
Onko sitten mitään uutta jos ne ralentaa omiakin?
Tuo ei ole ainoa artikkeli jossa mainitaan Neuvostoliiton ajalta Kh-55 ohjukset - tunnetaan myös nimellä X-55s Ukrainasta ostettuna neuvostoliiton hajoamisen yhteydessä
Jopa 10 kpl.
Varmaa on että entisen neuvostoliiton ydinaseita on kateissa kymmeniä!
Joten koko sota on paskanpuhumista! Iskua ei tule
Vastaisku olisi musertava!- No Nuke no nuke no n
Loput varmaan syyriassa..
- 11.11.2011
jos 11 päivä ei ole iskua tullut, sitä ei tulekkaan!
- Veltoperse Länsi
Luuletko että uskalataa! Netahaju on arkajalka.. ei uskalla
Obama ei voi ennen vaaleja..
Koko sota on turhaa paskan jauhantaa..
Länsi on tosipaikan tullen veltoperseiden johdossa.- Profetian voimaa
Ei voi myöskään unohtaa Profetiaa asiasta,
sen mukaan se isku tapahtuu ja se on USA:n tuho!
Ei Israelin.
- Koiranpaskakin on to
Naurettavaa media paskaa kun ei kuitenkaan uskalla!
Valehtelijahan se netahaju on.. ihan kuin Sarco sanoi!
Paskanpuhuja! Kaamee media show, mutta kun ei oikeesti mitään tapahdu!
ei edes kissanpierua rajan yli! heh heh..
Israel on tosi säälittävä tapaus.- Säälin Israelia sen
Koko mailma Nauraa Netajahulle, haha ha haaa ha haaa..
Valehtelija.. ha ha haahhaaa
Pelkuri... Buahaahhaahaaa
PASKANPUHUJA !
- Benjamin Netanjahu
on vain naisellisen sielun eli tajunnankin (so.jumalainen sielunlaki) omistava, harha-
oppinen imperialisti. - vitusko suuri
http://www.hs.fi/videot/Israeliin kulkeva kaasuputki räjäytettiin Siinailla/v1305549080424
Israelin maakaasuputki räjäytetty - taas nähtiin,,,,
ei tullu sotaa.
netanjahu on mailman suurin valehtelija uhooja.
velttoperseiden velttoperse. - Valkoisen talon
öljyimperialistit ei anna Israelin jutkupellien hyökätä Iraniin,koska siinä tapauksessa Iran
hyökkäisi heti Irakiin ja ottais öljykentän itselleen. - Hevy Shit
Ei tullut sotaa Ockullistisena päivänä, joten usa ei iske!
Israel voi tietenkin iskeä koska sattuu. Hetanjahuhan on nyt julkisesti valehtelija ym.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=27584
Tuomiopäivän kello viitaus artikkelin lopussa varsin osuva, sillä sitä se on lähellä!
Israelissa lasketaan näitä juttu ja ei valheet Iranin ydinohjelmasta ole mitään!
takana on isompi "Hitler" mäinen siionismin pelastus.
Läntinen mallinnus väitää siis että länsi voisi voitaa mailmansodan! Vielä, ja laaja ydinsota voitaisiin vältää!
Näin asia ei kuitenkaan ole vuoden parin päästä! vaihka USA jättimäinen butjetti sotillaalisiin hankintoihin yrittää pitää sen etusijan, tuo Venäjän ja Kiinan pienemmät budjetit niille kuitenkin enemmän kykyä toimia sotilaalisesti! Näin lännen voitto ei olisikaan enään niin varma! tai mallinuksella ei edes todennäköinen.
Tähän piilee vielä riski, jos jokin on arvioitu pieleen.
Taustalla on vielä joku juttu joka on tarkoin varjeltu salaisuus! Eliitin juttu! Se ei puolla sotaa!
Mutta Israel on "Valehtelinan johtama" nyt siis täysin holtiton! Suurin uhka mailmassa ihmisen olemassaololle!- T n x
Olipas hyvä linkki!
- Huolestuttavaa
ja myös demokratialle
Usrael väittää olevansa demokratia mutta on sionismidiktatuuri, jossa rasismi kukoistaa.
Myös meillä kansanvalta alkaa olla katoavaa tavaraa.
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=1786
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497