Make my day Israel..

Siittä vaan sitten..

16

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teheranin sienipilvi

      Jos Iranilla olisi kyky tuhota Israel, se olisi jo tapahtunut. On se vaan kummallista, miten järjettömiin toimiin juutalaisviha voi ajaa kokonaisen kansakunnan. Suorastaan pyydetään atomipommia omaan niskaan.

      • Te Avilin sienipilvi

        Miten niin olisi tapahtunut?
        ja mikä ihmeen juutalaisviha?

        Ei Iranin juutalaisia mitenkään vainota, samoin ei ne idioottimaista valtiotakaan tuhoo ilman syytä, kuin usa etekee.


    • No Nuke no nuke no n

      Iranilla jo ydinaseita, ja tiedetty jo vuosia

      http://www.debka.com/article/21455/

      Onko sitten mitään uutta jos ne ralentaa omiakin?

      Tuo ei ole ainoa artikkeli jossa mainitaan Neuvostoliiton ajalta Kh-55 ohjukset - tunnetaan myös nimellä X-55s Ukrainasta ostettuna neuvostoliiton hajoamisen yhteydessä
      Jopa 10 kpl.

      Varmaa on että entisen neuvostoliiton ydinaseita on kateissa kymmeniä!

      Joten koko sota on paskanpuhumista! Iskua ei tule
      Vastaisku olisi musertava!

      • No Nuke no nuke no n

        Loput varmaan syyriassa..


    • 11.11.2011

      jos 11 päivä ei ole iskua tullut, sitä ei tulekkaan!

    • Veltoperse Länsi

      Luuletko että uskalataa! Netahaju on arkajalka.. ei uskalla
      Obama ei voi ennen vaaleja..

      Koko sota on turhaa paskan jauhantaa..
      Länsi on tosipaikan tullen veltoperseiden johdossa.

      • Profetian voimaa

        Ei voi myöskään unohtaa Profetiaa asiasta,
        sen mukaan se isku tapahtuu ja se on USA:n tuho!
        Ei Israelin.


    • Koiranpaskakin on to

      Naurettavaa media paskaa kun ei kuitenkaan uskalla!
      Valehtelijahan se netahaju on.. ihan kuin Sarco sanoi!
      Paskanpuhuja! Kaamee media show, mutta kun ei oikeesti mitään tapahdu!
      ei edes kissanpierua rajan yli! heh heh..
      Israel on tosi säälittävä tapaus.

      • Säälin Israelia sen

        Koko mailma Nauraa Netajahulle, haha ha haaa ha haaa..
        Valehtelija.. ha ha haahhaaa
        Pelkuri... Buahaahhaahaaa

        PASKANPUHUJA !


    • Benjamin Netanjahu

      on vain naisellisen sielun eli tajunnankin (so.jumalainen sielunlaki) omistava, harha-
      oppinen imperialisti.

    • vitusko suuri
    • taas nähtiin,,,,

      ei tullu sotaa.

      netanjahu on mailman suurin valehtelija uhooja.

      velttoperseiden velttoperse.

    • Valkoisen talon

      öljyimperialistit ei anna Israelin jutkupellien hyökätä Iraniin,koska siinä tapauksessa Iran
      hyökkäisi heti Irakiin ja ottais öljykentän itselleen.

    • Hevy Shit

      Ei tullut sotaa Ockullistisena päivänä, joten usa ei iske!
      Israel voi tietenkin iskeä koska sattuu. Hetanjahuhan on nyt julkisesti valehtelija ym.
      http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=27584

      Tuomiopäivän kello viitaus artikkelin lopussa varsin osuva, sillä sitä se on lähellä!
      Israelissa lasketaan näitä juttu ja ei valheet Iranin ydinohjelmasta ole mitään!
      takana on isompi "Hitler" mäinen siionismin pelastus.

      Läntinen mallinnus väitää siis että länsi voisi voitaa mailmansodan! Vielä, ja laaja ydinsota voitaisiin vältää!
      Näin asia ei kuitenkaan ole vuoden parin päästä! vaihka USA jättimäinen butjetti sotillaalisiin hankintoihin yrittää pitää sen etusijan, tuo Venäjän ja Kiinan pienemmät budjetit niille kuitenkin enemmän kykyä toimia sotilaalisesti! Näin lännen voitto ei olisikaan enään niin varma! tai mallinuksella ei edes todennäköinen.
      Tähän piilee vielä riski, jos jokin on arvioitu pieleen.

      Taustalla on vielä joku juttu joka on tarkoin varjeltu salaisuus! Eliitin juttu! Se ei puolla sotaa!

      Mutta Israel on "Valehtelinan johtama" nyt siis täysin holtiton! Suurin uhka mailmassa ihmisen olemassaololle!

      • T n x

        Olipas hyvä linkki!


      • Huolestuttavaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe