Järkyttävää---Valtiokonttori

Järkyttynyt

Oli toimintaa Valtiokonttorilla; MTV 45...Afganistanissa haavoittunut, toinen kuoli miinaräjähdyksessä, Ylivääpelin selkävamma julistettu "vanhaksi viaksi" !

Puolustusministeri Sreffan Wallinkin perustelee työryhmän asian korjaamiseksi, olevan ainoa mitä voi tehdä.
Olisi kai Suomen valtiolle tulisi halvemmaksi, jos Ylivääpeli olisi tullut sinkkiarkussa takaisin.

Hävetkää, puolustusministeri Wallin ja Valtiokonttori !, Vielä kerran sanon Hävetkää !
Sama kohtalo on Ylivääpelillä, kun muillakin sota-invaliideilla, ennen kun vuosiluvut kirjoitettiin 1990-alkuisina. Eli kärsi kun Vänrikki Stoolin tarinassa raihnaisena; ja poliittiset politrukit ja Valtiokonttori-"virkamiehet vaan naureskelee.

6

105

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullista

Ihan liikaa byrokratiaa..

• Niin koko Afganistanin reissunhan tarkoitus oli/on että saataisiin uusia suomalaisia sankarivainajia, joiden kuoleman suremisen hegemoniassa voisi koko kansakunta rypeä seuraavat 50 vuotta.

• There is no justice.

Valtionkonttorin päättävät virkamiehet lienevät voittopuolisesti punaviherpiiperöitä. Eli jos kettutyttö menee turkistarhalle tekemään tuhojansa ja isäntä puolustaa omaisuuttaan kimpaantuneena ja vahingoittaa kettutyttöparkaa vammauttavasti, niin korvaukset rapsahtaa tilille samoin tein. Näinhän tää automaatti toimii.

Tollanen sotahullu persu on siis tulkinnan mukaan itse syyllinen invaliditeettiinsa: mitäs läksit! Vaikkakin on on lähetetty lailliseen tehtäväänsä valtiovallan toimesta, vaikkakin vammautui pysyvästi suorittaessaan virkatointansa.

SHAME ON YOU.

• kärsippä kärsi

On se pe*keleellistä että sompuille riittää rahaa, niin etteivät *askalle taivu.

Valtiokonttori on ihmeiden tekijä; sotainvaliidi on terve mies, asia on päätetty ja nuijja pöytään, KOps !. MOT

• Päätös

Sotainvaliidi on selvästi terve mies; ilmottautukoon työvoimatoimistoon.

Parhain terveisin ja hyvää jatkoa toivoen: Valtiokonttori

• Yllipylli, poks

Ainoa, millä asia tulisi kuntoon; on:

Ylivääpeli, julistaa että "Valtiokonttori syrjii Homoa".

Seuraavana aamuna Valtionkonttorissa:
      : Tevje, täällä Puolustusvoimien Ylipäällikkö Tavja, mitä pejvekelettä te syrjitte vähemmistöä. Nyt laitatte asian kuntoon: Aikaa 2 minuuttia !, Toimikaa !
      Pevkele, kyllä jämpti on näin !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      68
      3000
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      363
      1117
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      64
      762
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      719
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      133
      566
    6. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      549
    7. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      245
      549
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      505
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      27
      501
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      29
      479
    Aihe