11.11.11 Mitähän tapahtuu?

11.11.2011

Niin että mitä? Ei mitään.

9

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen minä

Voi tapahtua mitä vaan.

Riippuu siitä mitä halutaan tapahtuvaksi.

• Tapahtuuko sinulle

halujesi mukaan? "Riippuu siitä mitä halutaan tapahtuvaksi." Mitä haluat?

• Perjantai päivä

näyttää olevan ja eiköhän tapahdu yleisesti sitä samaa mitä yleensä perjantaisin tapahtuu. Jos kuka elää vaihtelevaa elämää, niin sitäkin voi silloin tapahtua, samoin tapahtuu varmaan näitä joka päivä tapahtuvia ja voimakkaitakin asioita. Toinen syntyy ja toinen kuolee, samoin auto-onnettomuus tai muut tällaiset yllättävät tapahtuvat kohtaavat niitä, joille se sallitaan syystä tai toisesta tapahtuvaksi.

Autuaat ne ihmiset, jotka myös tuona päivänä, niinkuin joka päivä, turvaavat Jumalaan Jeesuksen nimessä kiittäen ja kunnioittaen Herraansa ja Jumalaansa. Myös tuo päivä on suuri Herran armon päivä niille, jotka sen siten vastaanottavat, puhumattakaan että uudestisyntyvät lupauksen lapseuteen, sillä siitä taivaassa iloitaan enemmän kuin niistä yhdeksästä kymmenenstä yhdeksästä, jotka ovat jo aiemmin saaneet uudestisyntyä armoliittoonsa.

Tulkoon tuosta päivästä monille Suomessakin ja myös sinulle aloittaja, jos et ole vielä syntynyt vedestä ja Hengestä, elämäsi suurin päivä, kun synnyt elävän Jumalan lapseksi hengellisesti eloon kuolleista.

• niinpäkin

Moni menee naimisiin.

• Jumala siunatkoon

kaikkia aviopareja Jeesuksen nimessä ja suokoon kutsun myös Yljän häihin.

• skyrimiä odotellessa

Kyllä tänään jotain merkittävää tapahtuu. Skyrim-peli tulee vihdoin myyntiin! ;)

• skyrim

ainakin MUN nettiseikkailut loppuu muutamaksi viikoksi...

• 11.11.2011

Kello meni jo ohi 11:11:11 11.11.2011.

• 110011001

Minne se meni? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe