Miksi aina tojotakuskit pelleilee tien päällä, eilenkin kolme tapausta, aina oli tojota edessä/jaloissa/häiritsemässä. Ekana corolla vedätti jonoa vasemmalla kaistalla, oikealla olisi ollut tyhjää mutta ei, minä koukkasin sitten oikealta ohi.
Toisena mummeli ajoi variksella kuuttakymppiä kahdeksankympin alueella, veti pitkää letkaa perässään eikä ohittamaan päässyt, kolmantena, olin tulossa kiertoliittymään ja jouduin pysähtymään siellä ajavien vuoksi, sitten joku runkkureiska tulee hiasella ja vilkuttamatta erkanee liittymästä, turhaan seisoin siinä varmaan viisi sekuntia.
Miksi aina tojota
3
76
Vastaukset
- vähän niitä!
Nykyään KIA, missä ennen tojo.
- pitäskö tuupata
Tänään edustettuina oli skeidat, vasenta kaistaa vedätetään, oikea kaista tyhjä, akka ratissa. Toinen skeida, hiljaa valuminen eteenpäin niin että mahdollisimman vähän pääsee samoilla valoilla, akka ratissa. Kolmen metrin väli edelläseisovaan, tälläkertaa ukko ratissa mutta skeidalla. Eikä kaikkia enää muista, pitää ottaa kamera huomenna. Huomenna varmaan audit tai bemarit, ainiin, nehän meneekin bussikaistaa.
- Vittu mä hakkaan sut
Jaa ku audin tai bemarin ratissa on yleensä joku ladyboy. Ei mua ainakaan kiinnosta sellasia tuupata. Mieluumin tuuppaan vaikka sitä akkaa siellä skodan ratissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38859Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24521
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17483Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482