Vaatiiko Windows 7 volyymilisenssin aktivointi jotain poppaskonsteja?
Sain luvan asentaa erään suuren firman työntekijänä Windows 7:n työkannettavaani ja Windows 7 asennuslevyn ja lisenssin sain.
Olen asentanut aiemmin normaaleilla lisensseillä, joten en tiedä tarkalleen miten volyymilisenssin aktivointi eroaa siitä.
Volyymilisenssit Windows 7:aan
fennol
4
214
Vastaukset
- Ei tarvitse.
Sitä ei tarvitse aktivoida.
- ei jos
tottakai tarvitsee. ehkä teillä ei jos KMS-palvelin löytyy verkosta?
annat sen koodin Windowsiin ja aktivoit netin läpi. ei sen kummoisempi juttu.
- kiinnostaa minuakin
Miten sitten onnistuu piraattikäyttäjien paljastaminen jos saa jonkun volyymilisenssin haltuunsa?
- Siis häh?
Eihän se ole mikään piraattiversio, jos asentaa laillisen volyymilisenssi Windowsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 99997
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.51593