Martinlaakson uusi ostari

090901

Oliko se niin, että avajaiset ovat 1.12.2011? Vaikuttaa kyllä siltä, että tuo aika ei tule pitämään paikkaansa...

12

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assad

      Ei mitään tietoa.

    • myyrmäen sälli

      Yleisempi tieto on se, että liikkeet avataan ma 4.12.

    • Martsariin

      Pääsisäänkäynnin puolella taisi olla pari kuukautta sitten mainos avaamisesta juuri tuolloin 1.12., mutta sekin mainos on tainnut hävitä pois. Aika keskeneräiseltä kyllä vielä näyttää, vaikka S-marketin tiloissa näyttää jo olevan ihan tavaraakin hyllyssä valmiina.

    • asdasdqweqw

      Jes, nyt se avataan lol

    • paikallinenduunari

      Homma on koko ajan ollut täysin aikataulusta. Rakentamisesta mitään tietämättömät eivät koskaan usko että rakennukset valmistuvat ajoissa. Tullesani viime viikolla kotiin n. 2.40 la-yönä, vastaani käveli vielä työnjohtaja Skanskan valkoinen kypärä päässään.

    • avajaiset

      juu, avajaiset alkoivat klo 10. Lidlissä oli ainakin kahvitarjoilu :)
      Siisti paikka ja kiva kun tuli meidän lähelle, varmaan Myyrmannissa käynnit vähenevät. Ainakaan pelkkää ruokaa sieltä ei tule haettua...

      • avajaiset

        tosin nyt ei paljon tarvitse ruokaa, pesuaineita, vaippoja, siteitä ostaa kun tuli niin paljon hamstrattua entisestä S-marketista 30-50 prosentin alennuksella:) Kiva kun tuli Lidl, saa joitakin tuotteita vähän halvemmalla.


    • PönttöMies9

      Ei hassumpi paikka, tänään siis oli avajaiset, ministeri oli puhumassa aamulla. Ja lauantaina sitten jatkuu viralliset avajaiset. Lidliiin sai noita 4:n euron etukuponkeja.

    • aakoobee

      Hyvä että saatiin martsariinkin jotain eloa, ihmeellisen kuollut paikka ollut muutenkin. Ostari olisi tosin saanut olla vielä isompi, esim. leffateatteria oon kaivannu länsi-vantaalta.

      • leffaan lompsis

      • leffaan lompsis kirjoitti:

        Onhan Myyrmäessä leffateatteri !!!

        http://www.biojaseka.com/

        niin, mutta siellä menee sama leffa kaks päivää, sit viikon tauko ilman mitään ja taas kahen päivän näytökset. taitaa olla rikas yrittäjä kun on varaa maksaa näyttöoikeuksista eikä edes pidä puljua auki!


    • Ilari85;

      Ihmettelen et teatteri vieläkin pystys, ei niiden kuule kannata näyttää joka vtun päivä pitkiä aikoja samoja leffoja jos niil käy suurinpiirtein 2 hlö / näytös.

      Laskeppa jos se pitäis koko ajan puljua auki, eikä ihmisiä kävis, paljonko se häviäis enemmän rahaa, kuin että näyttää tiettyä elokuvaa muutaman kerran "VILKKAIMPAAN" aikaan, jolloin eniten asiakkaita ja samalla pitää puljua auki vai näinä "vilkkaimpina" aikoina?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe