Jossain keskustelussa oli linkki TV7 sivulle jossa haastateltavana oli Mary K Baxter
En ole aikaisemmin tutustunut TV7 kanavaan, enkä kyllä halua nähdäkään enempää.
Olen lukenut ko. Baxterin kirjan ja se on selvästi erittäin harhaisen ihmisen kirjoittama. Nyt kun näin vielä Baxterin "livenä", niin tuohon harhaiseen täytyy vielä lisätä erittäin ylimielinen, myös isäntä Sid Roth vaikuttaa erittäin ylimieliseltä ja tekopyhältä.
Ovatko kaikki ko.kanavan ohjelmat yhtä "sairaita" ?
Miten te täällä ateistipalstalla viihtyvät uskovat suhtaudutte ko. kanavaan ja varsinkin tuohon Baxterin haastatteluun ?
TV7. Vitsikö ?
13
322
Vastaukset
- zyrt
En ole kyseisen naisen juttuihin tutustunut. Harhaisiahan kaikki uskikset ovat.
Tv7 on sekopäitten viritelmä. Olen joskus joitain juttuja katsonut, mutta ei sitä kestä. Myötähäpeän tunne on liian suuri.- ghjkl.
"Tv7 on sekopäitten viritelmä. Olen joskus joitain juttuja katsonut, mutta ei sitä kestä. Myötähäpeän tunne on liian suuri."
Nyt kyllä sotket TV7:n Big Brother:iin - zyrt
ghjkl. kirjoitti:
"Tv7 on sekopäitten viritelmä. Olen joskus joitain juttuja katsonut, mutta ei sitä kestä. Myötähäpeän tunne on liian suuri."
Nyt kyllä sotket TV7:n Big Brother:iinEn ole katsonut Big Brotheria.
- -
ghjkl. kirjoitti:
Nyt kyllä sotket TV7:n Big Brother:iinTV7 on lähinnä hihhuleiden Seiska-lehteä vastaavaa populistista raamattusekoilua. Leo Mellerin ja kaltaistensa bisnessutkien kasaan keittämä itsensäkehumiskanava. Myötähäpeä estää katsomasta kuin about 30 sekuntia kerrallaan pari kertaa vuodessa. Ihan liian hapokasta käydäkseen edes huonon ja perverssin huumorintajun omaaville. En käsitä,miten joku kykenee moista katsomaan saamatta jonkinlaisia henkisiä ja/tai fyysisiä oireita.
- Näin on kuultu
Sid Roth on Herran Mies.
- minun kommentti
Seuraan silloin tällöin TV7:n ohjelmmia. Hyvin monenlaista tarjontaa, lladukasta ja sitten sitä ei niin laadukasta.
"Miten te täällä ateistipalstalla viihtyvät uskovat suhtaudutte ko. kanavaan ja varsinkin tuohon Baxterin haastatteluun ? "
Tuosta Baxterista en ole ennen edes kuullut! Mutta onhan noita taivaasta ja helvetistä visualisoivia kristittyjä ollut ja varmaan tulee olemaan. Googletin pikaisesti sen Baxterin ja löytyi tuollainen suomenkielinen sivu:
http://spiritlessons.com/Documents/a_divine_revelation_of_hell/Finnish_A_Divine_Revelation_Of_Hell.htm
Tapanani on katsoa ylipäätään TV7:aa harvoin, lähinnä silloin kun eräs uskova naapurini on kyläilemässä. Osa ohjelmistansa lähinnä tökkii ja ärsyttää, osa tuntuu ihan ok-jutuilta.
Tuosta helvetistä...osa Raamattua käyttävistä teisteistähän ei katso, että helvetti olisi nykyään olemassaoleva paikka, vaan se kuuluu tulevaisuuteen. Kuollessa ihminen kuolee kokonaan eikä kukaan siirry sen enempää taivaaseen kuin helvettiinkään (7. päivän adventistit esimerkiksi ajattelevat niin).- jes!
Sinulla onkin hyvä naapuri koska se on uskova.
Juu, onhan tämä naapuri ihan mukava miekkonen (tosin hyppää aina välillä pihalle vetämään röökiä, mutta se on hänen asiansa).
Kanavalla on hyviä ohjelmia ja sitten vähemmän hyviä. Itse en juurikaan tule katsoneeksi Sid Rothin "Yliluonnollista"-ohjelmaa, aikonaan sitä yritin katsella, mutta jotenkin se ei ollut "my cup of tea", liekkö luonteenlaatuni vaikuttanut.
Itse pidän Leif Nummelan vetämästä "Cafe Raamattu"-ohjelmasta, Daivid Pawsonin asiantuntevista Raamattutunneista ja joistaki musaohjelmista. Mesilan-heprea opetusohjelman oisin aloittanut jos en pakertas tuota "koinee-kreikkaa". Ehkäpä myöhemmin sit.kuulostaa vähän samalta kuin muutkin tv kanavat.
Sid Rothin ohjelmien taso tuntuu olevan samaa kuin bigbrotherit ja duudsonit.
Ei sovi meikäläisenkään luonteenlaadulle "sensaatiohakuiset" tai miksi tuollaisia kutsuisi, ohjelmat.
Minkälaisia musaohjelmia, muutakin kuin uskonnollista? esim. klassista
- mattheus7
Katsoin joskus seiskalta vähän aikaa ohjelmaa, jossa yritettiin tuputtaa "älykästä suunnittelua".
Minusta kanava ei uskovien asiaa edistä. Pikemminkin sitä satunnaisesti katsovat tuttuni ajattelevat, että kanava on sekoboltsia scheissea. Ja että pitäisköhän jo saada aikaiseksi se kirkosta eroaminen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1683062Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441879Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311864- 1931794
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a211443Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,741256Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja831193Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2101050Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1751022- 201002