Nykyajan isänmaallisuus.

Eikös nykyajan isänmaallisuus ole sitä, että minun pitää olla sitä mieltä, että somalialainen, ruotsalainen tai vaikkapa austaralialainen on yhtä suomalainen kun minä ja minulla ei ole mitään oikeutta ruveta sitä kyseenalaistamaan tai , koska he ovat myöskin suomalaisia jos ovat täällä olleet osan elämää ja heidänkin puolestaan on suomen miehet ja naiset taistelleet toisessa maailmansodassa. Myöskin minun on hyväksyttävä globalisaatio ja sanottava vaikka lähi-idän maahanmuuttajaa, joka asuu Kuopiossa perussavolaiseksi jannuksi, jotten loukkaa häntä, ja puhuttava hänelle meidän suvuista, jotka ovat maamme puolesta taistelleet., jotta en loukkaa häntä tämänkään asian tiimoilta. olemmehan kumpikin suomalaisia.

10

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, kovasti

isäkapinaa kaipaat mutta mitä ovat hallitsevan 60-lukulaisen punaliberaalieliitin kakarat? Helsingin Sanomien silittämiä apurahakapinallisia, jotka kannattavat samoja arvoja kuin vanhempansa! Tällaisessa vertailussa Leijonakaulakorutyypit ovat tuhat kertaa kapinallisempia kuin yliopistojen humanistisissa tiedekunnissa notkuvat prekaeetut! Ja sekös näitä valtion virallisia aktivisteja (lol) vituttaa koska he tietätävät sisimmissään olevansa vain järjestelmän vahtikoiria. Kapinallisen statusta haluttaisiiin ylläpitää, mutta kansan silmissä he ovat vain systeemin lakeijoita. Fy fan!

• ääriryhmät

Isänmaallisuus on sinänsä positiivinen asia, mutta ei nuo keskinkertaiset
        kiljuskinit mitään systeemiä haasta yhtään anarkomarkoja enempää näkeehän
        sen jo näiden kavereiden juttujen älyllisestä tasosta kun hädin tuskin on amista
        päästy läpi ja rahat kuluu pääasiassa kaljoitteluun, mutta ei vika ole duunareissa
        vaan henkilöissä jotka edustavat aatteensa äärisuuntausta ja tekevät jo asiallisen
        maahanmuutosta keskustelun vaikeaksi, kun vastapuolen on helppo leimata
        perusteltukin kritiikki rajoittamatonta maahanmuuttoa vastaan rasismiksi vaikkei
        asia voisi kauempana kyseisestä väitteestä olla.

• No on se hyvä, että jotkut ovat isänmaallisia, hupparinkäyttäjät, kaljut, perussuomalaisten kannattajat yms. toisin kun globalistit ja vihreät yms, jotka jostain syystä toisivat tänne vaikka koko maailman ja silti sanovat, että kaikille riittää tilaa, rahaa ja töitä ja suomalaisuutta ja ollaan niin hyvinvointivaltio.. Mikäköhän Suomen etu se muka on? Eikä pelko ja viha ole oikeita sanoja määrittämään asiaa vaan se, että asiasta ei tykätä, koska Suomea yritetään pakolla muuttaa joksikin mitä se ei ole, ja siihen asiaan ihmiset haluavat laittaa kampoihin ja säilyttää Suomen ja suomalaisuuden sellaisena, kuin se on ollut ja se ymmärretään ja mielletään, ilman, että tarkoittaa, että vihaa ja pelkää maailmaa.

• öööööii

Apua apua, iso paha yöntimo tulee ja vie minun omistamani tyttöystävän koska hänellä on isompi pilikin ja varmasti yöntimot vievät kaikki työpaikatkin koska työnantajat oikein tappelevat keskenään kuka saa yöntimon.

• en rakasta timoja
        öööööii kirjoitti:

Apua apua, iso paha yöntimo tulee ja vie minun omistamani tyttöystävän koska hänellä on isompi pilikin ja varmasti yöntimot vievät kaikki työpaikatkin koska työnantajat oikein tappelevat keskenään kuka saa yöntimon.

Jos sinun "omistama" tyttöystävä timon mukaan vapaaehtoisesti lähtee,niin
        siitä tyttöystävästä ei tule kuule suurta vahinkoa.Anna mennä ja vedä vaikka käteen
        jos muuta toosaa ei löydy.

ja tämä ei kuule ole sitte mitään vihapuhetta,neuvon vaan kaveria.

• Olavi on kuningas

Painotan ja alleviivaan, että Olavi Mäenpää Turusta on vuosikymmenet tehnyt työtä suomalaisuuden puolesta silloin kun persuista ei ollut kukaan kuullut vielä mitään. Se on jämpti ja varma asia.

• km-kalia

Sano?

• ihmeellistä kummalli

Hyvin on Mikko oivaltanut nykyaikaisen isänmaallisuuden.Juuri nuin se menee
      ainakin tämän suomalaisen kerman, eli etuoikeutetun väestönosan mielestä.

Paitsi luulen kyllä että toisinpäin ajateltuna asia ei toimi.
      Ruotsalainen ,eikä ehkä Austraalialainenkaan hyväksy meitö heikäläisiksi.
      Somaliksi meistä hyvin harva alkais, jos vaikka hyväksyttäisiinki.

Tuon olen kyllä jonkunaikaa jo ymmärtänyt - tulkoon tyyppi vaikka Itä - Ukandasta
      ,viikon oleskelun jälkeen suomessa hän on muuttunut täysin Suomalaioseksi
      eliitin mielestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3467
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2634
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2423
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2406
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      41
      2083
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1700
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1686
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1667
    Aihe