Kännykkävaras iski Keravan Killan koulussa 4.11.2011

JR

Keravan Killan koulusta varastettiin matkapuhelin perjantaina 4.11.2011 klo 09.00 - 13.00 välisenä aikana. Puhelin vietiin luokkahuoneesta oppilaan repusta.

Varastetulla puhelimella oli maksettu mm. 4.11.2011 Kotipizzassa (Torikatu 1) klo 16.00 - 16.10 välisenä aikana kaksi pizzaa. Pizzerian työntekijän mukaan asialla oli poikajoukko. Työntekijä ei muistanut tarkempia tuntomerkkejä.

Koulusta on samasta luokasta viety aikaisemmin kaksi puhelinta, jotka on "löytänyt" molemmilla kerroilla sama kaveri, puhelimet on palautettu muutaman päivän päästä. Kummallakin kerralla puhelimilla oli tehty isot laskut ennen "löytymistä".

4.11.2011 viety puhelin on kateissa edelleen (sini-valko-harmaa Nokia 5530 Xpres).

Asiasta jotain tietäviä pyydetään välittämään tietonsa Killan koululle tai Järvenpään poliisille.

2

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HT

Jotenkin en ole yhtään ihmeissäni. Kyseisen koulun rehtorin puheet hyvästä ja koulukiusaamisen nollatoleranssista on täyttä potaskaa!!!!!
      Toivottavasti kyseinen henkilö on saatu kiinni teostaan!!!

• tervettä järkeä!

Eikö vanhemmat ole opettanuut, että mitään arvokasta ei kannata repussa säilyttää, jos ei itse istu vierellä. Minä opettaisin, että pitää kännyä äänettömänä taskussa tai jossain muussa vastaavassa. Aina pitää ottaa huomioon se, että kaikki varastetaan! Aivan vanhempien vika!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe