Anna anteeksi. Sä olit oikeassa, en voi lentää enää koskaan, siivet jäätyneenä lammen pintaan ikuisiksi ajoiksi. Koskaan musta ei eheää enää tule.
Halusin vaan sulle kertoa, että rakastan sua ikuisesti ja olen pahoillani. Sydämeni mätänee sisälleni. Tuska ei tunnu koskaan loppuvan. Käteesi en voi enää tarttua. Sydän saastaisena loppuun asti. Toivottavasti siihen ei mene enää kauan. Anna anteeksi!
Käteesi en voi enää tarttua
verho
5
354
Vastaukset 5
- Tietääkö tämä
oikea henkilö nämä tunteesi myös oikeasti? Miksi sinusta ei voi tulla enää eheää?
- Kuka on viestisi
kohde? Niin surullista...Miksi?
- tuskaa
EHkä jos häntä ei enää ole, tunnistan tunteen ja kaipaan ihmistä joka on jo lintuna taivaalla.. sama tuska ja kärsimys..
- yksi vaan..
niin tuttu tunne.. niin tuttu..
- JK
ANNAN ANTEKSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522