MTV:n luukku.com - sähköpostiosoitteeni lukittiin, heidän ratkaisuksi kauppaamansa puhelinpalvelu on kallis vitsi joka ei johtanut mihinkään ja vain kirjautumalla maksulliseen palveluun voi jätttää asiasta palautetta verkkopostiin.
TÖRKEÄÄKIN TÖRKEÄMPÄÄ .
LUUKKU.COM
3
493
Vastaukset
- ääliöt luukussa
Sama havainto. Sitten he vielä utelevat puhelinnumeron, johon muka lähettävät uuden salasanan, mutta ei onnistunut, ei minulle eikä myöskään kaverilleni, joten kai näitä numeroita vain kalastellaan. Kun soitimme asiakaspalveluun niin ääni kalatti ties mitä ja pyyti painelemaan numeroita monta kertaan ja aina tuli vaan käsittämätöntä tekstiä, kalliiseen kuunteluhintaan, eikä se johtanut mihinkään.
- buu MTV3
Luukku.com -palvelua ei muutenkaan kannattaisi käyttää, koska se sai Tietokone 11 2008 -numeron testissä vain yhden tähden. Googlen Gmail oli sen sijaan testivoittaja.
www.tietokone.fi/lehti/tietokone_11_2008/sahkopostia_saastohintaan_650 www.luukku.com on ihan skeidaa.. osta sitä osta tätä... MYV-3 haluaa vaan laskuttaa...olen ollut luukun käyttäjä vuodesta 2003 ja nyt ei aukea kun en halua/tarvitse ostaa:lisätilaa.viirusestoa/se minulla on koneella.>miksi pitää ostaa lisää y.m.m. 3:) >:( luukku kun ei aukea ,ja niin pudottaa minut pois koko systeemistä >:(..Pakko vaihtaa muuten menetän pennosia ja xxxxx....Miten helvatti Te hoidatte asiakkaitanne...Te saatatte pulaan/viestittömään tilaan minut ja monet muut... en todellakaan osta mitään jos ilmoitatte että linkki on ilmainen..hävetkää >:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304548Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743279- 1051573
- 881395
- 96927
- 75823
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19808- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111707- 43656