Kokemuksia LHV lainasta?

ihmeissään 81

HAin heiltä lainaa, ja sain keskellä yötä hakiessani vastauksen sähköpostiini alle puolessa tunnissa, siinä luki ,että minulle on myönnetty lhv:ltä lainaa 2000e ja samassa luki,että paperit tulevat postitse täytettäväksi, voiko oikeasti LHV:n kautta lainan haku sujua näin helposti ja noin nopeasti? onko muilla kokemuksia?

26

3299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen joka hakee pikavippiä ylipäätänsä niin kertoo jo sen, että hän ei hallitse omaa talouttaan. Pikavippejä myönnetään helposti juuri sen takia kun vippien myöntäjät eivät tarkista lainaajan luottotietoja. Jos lainaa tarvitsee niin kannattaa hakea sitä suoraan pankista. Pankit tarjoavat monin verroin huokeampaa lainaa kuin yksikään pikavippifirma.

Suositan vahvasti AINA tarkistamaan lainanantajan vuosikoron ja muut kulut. Sen mitä itse tarkistin itse lhv:n sivuilta niin suu siinä loksahti auki mitä kaikkia kuluja esitetään.
      12 kk vuosikorko 12,9%
      Luoton järjestyspalkkio 199 e
      kuukausittaisen tilinhoitomaksu 9 e
      Eli korkojen lisäksi muita kuluja kertyy vuoden aikana 307 e
      2000 e lainasta joudut siis maksamaan 2258 307 = 2565 e

Mutta pikavippejähän juuri erityisesti mainostetaan helppoina eikä kalliina.

• helppo ja kallis

Mulla on 1500 euron laina lhv:tä ja siitä pitää kahden vuoden laina-ajalla maksaa ylimääräisiä kuluja 700 euroa.

• Muurtaja.huurtaja

Nyt kun kerran väität että pankit tarjoavat monin verroin huokeampaa lainaa kuin vippifirmat niin käyppä huvikseen kysymässä pankista mitä maksaa 200 euron laina kuukauden maksuajalla jatuu sitten kertomaan tulokset.

• Katsoin esimerkin Aktia-pankista jossa kulutusluottoa tarjottaisiin 2,75 korolla ja pienin maksuaika mitä tarjosivat oli yksi vuosi. Joten jos yhtään matematiikkaa osaat niin laskeppa 0,0275 / 12 =
        Mikään ei sua estä maksamasta lainaasi pois nopeammin jos siihen on kerta mahdollisuus.

• uurtaja.puurtaja kirjoitti:

Katsoin esimerkin Aktia-pankista jossa kulutusluottoa tarjottaisiin 2,75 korolla ja pienin maksuaika mitä tarjosivat oli yksi vuosi. Joten jos yhtään matematiikkaa osaat niin laskeppa 0,0275 / 12 =
        Mikään ei sua estä maksamasta lainaasi pois nopeammin jos siihen on kerta mahdollisuus.

Korjaus. Korkoa ei tarvi jakaa koska korko lasketaan kuukausittain erikseen jäljellä olevasta lainasummasta.

• 15+14
        uurtaja.puurtaja kirjoitti:

Korjaus. Korkoa ei tarvi jakaa koska korko lasketaan kuukausittain erikseen jäljellä olevasta lainasummasta.

Eikö uurtaja.puurtaja vuosikorko pitäisi sittenkin jakaa 12:lla, kun ollaan kiinnostuneita kuukauden korosta? Otitko huomioon, että Aktia Pankki ja myös muut pankit vaativat järjestelypalkkion tai jonkun avausmaksun, joka Nordean kulutusluotoissa on satasen verran ja Aktialla en-jaksa-katsoa-kuinka-paljon. 200 euron lainalle tulee hintaa!

• ihmeissään81

Ja minä kaipasin tänne kokemuksia, en saarnaa pikavipeistä!

• Tarkoitus oli saada hereille. Ennen kuin otat lainaa vastaan. Pikavippejä juurikin mainostetaan helppoina eikä kalliina. Koska muutoinhan se olisi haitaksi vippaajien liiketoiminnalle.

"Hae meiltä lainaa. Pääset lyhennyksien lisäksi maksamaan törkeän suuruisia korkoja sekä muita kuluja mitä päästämme olemme keksineet. Sun äkillistä hätääsi hyväksi käyttäen."

• delfin3
        uurtaja.puurtaja kirjoitti:

Tarkoitus oli saada hereille. Ennen kuin otat lainaa vastaan. Pikavippejä juurikin mainostetaan helppoina eikä kalliina. Koska muutoinhan se olisi haitaksi vippaajien liiketoiminnalle.

"Hae meiltä lainaa. Pääset lyhennyksien lisäksi maksamaan törkeän suuruisia korkoja sekä muita kuluja mitä päästämme olemme keksineet. Sun äkillistä hätääsi hyväksi käyttäen."

Laita kokovartalokuva, ei pelkkää paljasta yläosaa, vois sen jälkeen vaikka miettiä ohjeitasi!!

• y

No oliko hakiessasi lhv lainaa luottotiedot kunnossa??

• lainaa ilman kuluja?
    • Raivo Roosna
    • 18+16

Uurtaja puurtaja on ottanut muutaman kerran köniin tyhmien mielipiteidensä takia, sen näkee naamastakin.

• LHV Laina luotto

lhv luotto skulaa, sain nopesti. http://www.pikavippi.ws/lhv-kulutusluotot/

• Ei hae LHV

LHV:kin on näköjään siirtynyt käyttämään näitä tradedoubler yms huijareiden palveluita. En suosittele hakemaan tästä paikasta lainaa koskaan. Todella epäilyttävää ja kaikenlisäksi virolainen yhtiö.

• Puistattaa oikein

Niin eli älkää siis klikatko tuota pikavippi.ws linkkiä.

• pollsi

Totta. itseälin kävi niin että maksoin omaa hölmöyttäni myöhässä 2 maksua jnka jälkee KOKO laina oli siirretty ulosottoon. Ulosotosta tuli minulle vain tieto että laina tulossa ulosottoon. Nyt tulikin sitten asiakastietorekisterstä että minulla on mennyt luottotiedot, vaikka raha tilillä odottaneet ko laskun tuloa. Laskua siis koskaan ei inulle tulut.Soitin myös ulosottoon jossa ihmeteltin suuresti LHV pankin toimintaa. Lasku l itullut uloottoon siis vasta viime pe,mutta luottotietoni oli menneet ennen sitä.
        Ja kuten joku saarnasi alussa ettei pikavippejäkannata ottaa,allekrirjoitantäysin ! Olin itse vain selaisessa elämätilanteessa että oli pakko. Oli ero menossa, eikä ex pystynyt heti maksamaan talosta minulle kuuluvia rahoja. Rahat on koko ajan ollut tilillä ja olen odottaut laskua HV pankista sitä koskaan saamatta. yt sitten tulikin suoraan tieto että lottotiedot mennyt.Onneksi on sen verran fiksuulosotttomies paikkunnallani että sovittin että maksanheti kun saan laskun pois-ja he pyytävät luottotietomerkinnän poistoa. Koska kyse ei todellakaan ole siitä etteikö olis ollu varaa maksaa. Eli,älkää hyvät ihmiset otako pikavippejä. On joskus tullut itsellekinjostain laskuta muistutus,mutta ko "pankista" ei tullut mitään mta kuin että luottotiedot meni.Kito ja näkemiin.

• v.ituttaako??

Aika vitsi koko firma..eivät edes itse tiedä kenelle lainata ja kenelle ei! Sain myönteisen luottopäätöksen, jonka jälkeen pyydettiin lähettämään palkkatodistus --> sen tein, ja se vastaa aivan sitä samaa mitä olin hakemukseeni laittanut, eli mitään ongelmaa ei pitänyt olla. No sitten sama firma päätti kuitenkin että eipä annetakaan..nyt on asia menossa eteenpäin....Älkää luottako mihinkään mitä kyseinen yritys sanoo!! nimim.ei siis mitään luottohäiriöitä ole!

• jiu

samaa mieltä siis..virolainen firma, eivät osaa edes suomen kieltä!

• Justisas

Jospa niille selvisi kesken käsittelyn, että sinä olet idiootti ja sitten ne päätti, että ei annetakaan...

• hah hah haa!

"Nyt on asia menossa eteenpäin..." :D Mihinkäs se asia on menossa eteenpäin?

• HundiRätsi

Uurtaja.Puurtaja ei osaa kyllä laskea yhtään mitään. Tyhmä kun saapas ja senhän näkee naamastakin.

LHV ON PARAS!

• Keski-ikäinenX

LHV on ihan vitun paska. Idioottien johtama ja tyhmyyden kehto. En saanut lainaa vaikka on tulot kunnossa, kesämökki ja asunto-osake melkeen maksettu.

Eipä tarvii hakea uudelleen. Suosittelen välttämään.

• suosittelensossua

Sorry, täytyy olla todella törppö, jos ei LHV:stä lainaa irtoa.

• ahkera terttu

Minä suosittelen rehellistä työtä ja ahkeraa säästämistä.

Haluan päättää itse mihin rahani käytän, en todellakaan lahjoita niitä vippikeisareille enkä viron tai espanjan hämärähemmoille.

Kun seuraavan kerran lyhentelette kalliita lainojanne, miettikää, että tuokin raha voisi kokonaan teidän omassa käytössä.

• Itkunen Lassi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3225
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      47
      899
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    9. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      864
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe