miten pystyisin alkaa harrastaa jääkiekkoa ja nauraako kaikki jos ei onnistu tai on huonompi pelaaja haluaisin isona jääkiekkoiliaksi miten pääsisin lajin pariin
jääkiekko
12
1462
Vastaukset
- jäkis12vvvv
ota yhteyttä oman paikkakunnan seuraan ja kysy sieltä, siitä se lähtee
- tl
elä suutu jos nauraavat eikä ne naura paitsi jos koitat taitoluistelua
- Mie vaan
Jos olet syntynyt 01(?) niin pääset varmasti hyvin vielä mukaan muiden vauhtiin. Joukkueessani (98) aloitti tällä kaudella uusi pelaaja ja hyvin on hänkin mukaan päässyt. Joten ei kun vain kyselemään kaupunkisi jääkiekkoseuroista pääsiskö mukaan kokeilemaan. Joissain seuroissa saatat saada kokeilla pari ekaa kertaa jopa ilmaiseksi :)
- Jepsii01
Oon itekki 10.v eli siis 01:kkönen ja nyt kesällä on semmonen veto alusta jolla vetelen sitte maaliin ja treenaan syksyä varten jotta voin tämän jääkiekon aloittaa. Nyt tosin maila katkes ja pitäis ostaa uus. Noo nyt sit löysin pari sopivaa mailaa ne on: Bauer Vapor X20 49e ja reebok ai3. 49e. Ei nyt mitkän parhaimmat mut kelpaa...
talvella ja kesällä pyrin treenata niinku oon jo treenannu todella aktiivisesti syksyllä sit joukkueeseen!
PS.Kannattaako nää mailat alottelijalle rannari lähtee kyllä ihan helposti mut lämäri on vähän vaikeempi. (Molemmissa mailoissa junior flex 50)
Kiitos jo vastauksista etukäteen! =DD- lätkänpelaaja
10vuotias lämäreitä 50flexmailoja hmm.... Et oo tosissas ei mukaa 10vuotias vedä lämäreitä muutenkin vetlee semmotteita lehmähäntiä viivalta yksin ilmassa maalii opettele tärkein eli nopea rannelaukaus!!!! Pelissä ET pääse lämäriä virittää edes nostaa mailaa ennenkuin vedät!!! PAITSI ylivoimalla .uutenkin nauran tommottrille 10v komposiitti mailoille olin tänää enne omia harjotuksia kattelemassa voeresellä kentällä jtn 10-12vuotiaidr reenejä niin oli jotakain total oneja ja uusia nexuseja iha naurettavaa!!! Ku mää olin ton ikäne sisääni pelaaa millää komposiitti mailalla puumailoilla! Pelattiin nykyää mul o tommonen one 60 ja hyvin toimii!! Ihan käsittämätöntä järkkää alle 15 vuotiaalle mitään päälle 250€ mailaa!! PS en koe itseäni miksikään hyväksi pelaajaksi joten älkää ajatelko että olen joku d98aaa nuuskahuuli. Omat pelit on tommosia puol höntsyjä
- ex-kiekkoilija
Itte alotin 9 vuotiaana ja 18 vuotiaana tie vei kiekkoilemaan WHL:ään joka siis on junioriliiga (Western hockey league).Siellä en pärjännyt mutta tulipahan kokemuksia.Ei ole myöhäistä aloittaa 10 vuotiaana jos tahtoa riittää harjoitella.
- 456
Titan on paras maila !
- vaikka poikani pelaa
Poikani aloitti 10 vuotiaana ja mukaan on hyvin päässyt, paitsi kyllä jotkut pelaajat ovat niin hankalia ja itseänsä täynnä olevia että nauravatkin, jos ei ole niin hyvä kuin he itse, jotka ovat aloittaneet jo 5 vuotiaana. Ne joiden isät ovat valmentajia pojillensa ovat kaikista pahimpia lapsia jääkaukalossa. Niiden pojat luulevat olevansa koko jääkiekon kunkkuja ja luulevat saavansa tehdä mitä vain. Tottakai ovathan he etulyönti asemassa. mutta ei näin pitäis olla. Koko jäkis on kieroutunutta paskaa, sanon minä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Se on myös tuomareidenkin välillä. Tiedän kokemuksesta. Ei yhtään kollegiaalisuutta. "Mitä sää tuolla tavalla vihellät-"tyyliin.
- bestplayer3
oon 02 syntynyt pelaan k-vantaa taso aa mul on mailana easton eq 30 joka on ihan ok maila lämään noin 70 kilsaa tunnissa
- Kalpalainen
Wow ite oon 02 ja lämään 84 ja mun joukkuelainen lämää 93!!!!!!!
- kfkdk
Talvella ulkojäille treenaamaan, porukassa pelit pystyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818