jääkiekko

jääkiekko10v

miten pystyisin alkaa harrastaa jääkiekkoa ja nauraako kaikki jos ei onnistu tai on huonompi pelaaja haluaisin isona jääkiekkoiliaksi miten pääsisin lajin pariin

12

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäkis12vvvv

      ota yhteyttä oman paikkakunnan seuraan ja kysy sieltä, siitä se lähtee

    • tl

      elä suutu jos nauraavat eikä ne naura paitsi jos koitat taitoluistelua

    • Mie vaan

      Jos olet syntynyt 01(?) niin pääset varmasti hyvin vielä mukaan muiden vauhtiin. Joukkueessani (98) aloitti tällä kaudella uusi pelaaja ja hyvin on hänkin mukaan päässyt. Joten ei kun vain kyselemään kaupunkisi jääkiekkoseuroista pääsiskö mukaan kokeilemaan. Joissain seuroissa saatat saada kokeilla pari ekaa kertaa jopa ilmaiseksi :)

    • Jepsii01

      Oon itekki 10.v eli siis 01:kkönen ja nyt kesällä on semmonen veto alusta jolla vetelen sitte maaliin ja treenaan syksyä varten jotta voin tämän jääkiekon aloittaa. Nyt tosin maila katkes ja pitäis ostaa uus. Noo nyt sit löysin pari sopivaa mailaa ne on: Bauer Vapor X20 49e ja reebok ai3. 49e. Ei nyt mitkän parhaimmat mut kelpaa...
      talvella ja kesällä pyrin treenata niinku oon jo treenannu todella aktiivisesti syksyllä sit joukkueeseen!
      PS.Kannattaako nää mailat alottelijalle rannari lähtee kyllä ihan helposti mut lämäri on vähän vaikeempi. (Molemmissa mailoissa junior flex 50)
      Kiitos jo vastauksista etukäteen! =DD

      • lätkänpelaaja

        10vuotias lämäreitä 50flexmailoja hmm.... Et oo tosissas ei mukaa 10vuotias vedä lämäreitä muutenkin vetlee semmotteita lehmähäntiä viivalta yksin ilmassa maalii opettele tärkein eli nopea rannelaukaus!!!! Pelissä ET pääse lämäriä virittää edes nostaa mailaa ennenkuin vedät!!! PAITSI ylivoimalla .uutenkin nauran tommottrille 10v komposiitti mailoille olin tänää enne omia harjotuksia kattelemassa voeresellä kentällä jtn 10-12vuotiaidr reenejä niin oli jotakain total oneja ja uusia nexuseja iha naurettavaa!!! Ku mää olin ton ikäne sisääni pelaaa millää komposiitti mailalla puumailoilla! Pelattiin nykyää mul o tommonen one 60 ja hyvin toimii!! Ihan käsittämätöntä järkkää alle 15 vuotiaalle mitään päälle 250€ mailaa!! PS en koe itseäni miksikään hyväksi pelaajaksi joten älkää ajatelko että olen joku d98aaa nuuskahuuli. Omat pelit on tommosia puol höntsyjä


    • ex-kiekkoilija

      Itte alotin 9 vuotiaana ja 18 vuotiaana tie vei kiekkoilemaan WHL:ään joka siis on junioriliiga (Western hockey league).Siellä en pärjännyt mutta tulipahan kokemuksia.Ei ole myöhäistä aloittaa 10 vuotiaana jos tahtoa riittää harjoitella.

    • 456

      Titan on paras maila !

    • vaikka poikani pelaa

      Poikani aloitti 10 vuotiaana ja mukaan on hyvin päässyt, paitsi kyllä jotkut pelaajat ovat niin hankalia ja itseänsä täynnä olevia että nauravatkin, jos ei ole niin hyvä kuin he itse, jotka ovat aloittaneet jo 5 vuotiaana. Ne joiden isät ovat valmentajia pojillensa ovat kaikista pahimpia lapsia jääkaukalossa. Niiden pojat luulevat olevansa koko jääkiekon kunkkuja ja luulevat saavansa tehdä mitä vain. Tottakai ovathan he etulyönti asemassa. mutta ei näin pitäis olla. Koko jäkis on kieroutunutta paskaa, sanon minä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Se on myös tuomareidenkin välillä. Tiedän kokemuksesta. Ei yhtään kollegiaalisuutta. "Mitä sää tuolla tavalla vihellät-"tyyliin.


    • bestplayer3

      oon 02 syntynyt pelaan k-vantaa taso aa mul on mailana easton eq 30 joka on ihan ok maila lämään noin 70 kilsaa tunnissa

    • Kalpalainen

      Wow ite oon 02 ja lämään 84 ja mun joukkuelainen lämää 93!!!!!!!

    • kfkdk

      Talvella ulkojäille treenaamaan, porukassa pelit pystyyn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe