Ahdistaa kamalasti...... miesystävän kanssa elämä on ollut aaltoilevaa mutta rakastan häntä kuitenkin. Nyt hän jätti minut vain ilmoittamalla asiasta sähköisesti. Oliko tuo äkkipikaistuksissa ja ajattelemattatomasti/ alkoholin vaikutuksen alaisena tehty teko häneltä - palaako hän vielä luokseni ? Vai oliko harkittua, kenties hänellä olisikin jo joku toinen ? Koska kyllä, kyllä ottaisin takaisin.
kuka voisi katsoa ja nähdä....
10
88
Vastaukset
- nonono!
kuule, kaupasta sat uuden kynnysmaton muutamalla eurolla. Ansaitset paremaa. Mies on luuseri eikä muuta tapojaan.
- epätoivoinennainen
Mitä tarkoitat ei muuta tapojaan ? Tarkoitatko että jättää ja palaa jne .... eikä osaa sitoutua..
Hei
minä kerron sinulle myös jotakin. tämä mies ei kiinnity keneenkään ikuisesti.
sinä saat hänestä sydänsuruja, jotka tekevät sinusta ajan kanssa katkeran.
jos katkaiset kierteen nyt, onnittelet itseäsi jatkossa. tulet näkemään hänet toisen naisen kanssa ja toivottavasti kävelet sitten pää pystyssä ohitse.
t: Keskiyö- epatoivoinennainen
Hei :)
Asumme eri paikkakunnilla, joten tuo hänen näkeminen toisen naisen kanssa vaikuttaa epätodennäköiseltä, vaikka hänellä toinen olisikin.
J a minä en häneen yhteyttä kuitenkaan ota, joten kaippa se kierre katkeaa.
Onko minulle tulossa rakkautta ollenkaan elämääni, joka vaikuttaa nyt kovin alakuloiselta.- seuraillut
Minäkin olisin voinut ennustajana vastata sinulle ihan tuon saman, jos huomaat, vetässyt suorat johtopäätökset tekstistäsi ;).
- ap
seuraillut kirjoitti:
Minäkin olisin voinut ennustajana vastata sinulle ihan tuon saman, jos huomaat, vetässyt suorat johtopäätökset tekstistäsi ;).
Kiitos todellisuuteen ravistelusta :)
Joo, onhan tämä sama "ennustaja" antanut 2 aivan päinvastaista viestiä minulle. Yhdessä viestissä mies on elämäni mies ja tapahtuu hänen kanssaan ties mitä ihanaa ja sitten toisessa viestissä mies on ihan kamala josta pitää eroon päästä. Hömppää tämä kait on, mutta taidan olla aika yksinäinen ja tylsistynyt nyt kun täältäkin tallaista kyselen !
- huilivillet pois
sanon kokeneena asiasta että pidä nainen ylpeytesi-älä anna valtaa tollaiselle-ei se ole tervettä oikeaa suhdetta,vaan yksipuolista sun taholtasi.itsetuntosi menee tollasen takia ati on jo mennytkin.nyt et ota yhteyksiä-ole vaiti vaikka hamaan loppuun saakka.muuten hyväksikäyttö jatkuu eli tunteillas leikittely.laita itses hehkeäksi ja älä anna ihmiselle valtaa päättää onnellisuudestasi.pallo on nyt sulla ja anna ukon liitää.ei ole tunteita kun tollei n pelaa.itse olin pari vuotta nalkissa tuollaiseen seksiriippuvaiseen mieheen,ok hyvännäköinen mutta henkisesti täysin tyhjä kaveri.olin onneton j aalakuloinen-mutta ei väkisin mitään tule.hän kyllästyy nopeasti ja ei kiinny kehenkään.monta akkaa pyörittää ja sit kun ei onnaa ,ruinasi minua helpottaakseen yksinäisyyttään tai fyysiseen tarkoitusperään.ei enää kolahda enkä ees kaipaa.seksiä vaan halus,joskus luulin että hän rakasti mua koska kerran sen kännissä höpötti.unohda kylmänviileesti.laita itsees ja etsi toinen jos napsahtaisi tai ole yksin ilman äijää ,se tulee jos on tullakseen,harrasta kivaoja juttuja,takaan että unohtuu huiluvillet-niitä oli munkin riesana aikanaan kun en ymmärtänyt mistä oli pohjimmiltaan kyse...
- ap
Kiitos myös sinulle kommenteista. Miehestä tiedän vain sen että hän masentuu toisinaan. Syyn siihen on minulle kertonutkin. Mutta nyt en tiedä johtuuko tämä välienkatkaisu hänen epävakaasta olostaan, vai ihan todellisesta oikeasta halusta.
Mutta en ota yhteyttä, en siihen kykene. Tottakait harmittaa kun suhteeni ei onnistu, ja tähän uskoin ja luotin. On mies minulle paljon antanut, materiaa ja uusia kokemuksia ulkomailla. Ehkä aloin luottamaan juuri sen vuoksi kun hän ns "satsasi" minuun ja suvulleen esitteli tulevan morsmaikkuna.
Mutta kyllä, kyllähän minä kaipaan tasaisempaa elämää jossa ei tarvitse toisen mietelmiä ajatella. JOten ei kait auta muuta kuin ryhtyä "klikkaa mua" palstalle katselemaan maailman menoa.
- orjana olin
ook.mun kultsini oli myös aika apätasainen persoona,hän aina selitteli milloin masennustaan,milloin väsymystään tai ahistustaan ym terveyssyillä asioita,mutta tiettyyn rajaan olin uskovinani tapailujen takia mutta annin peräksi ja annoin luvan ymmärtää että tämä ei ole oikeaa-toisen mielialan varaan jättäytyminen että milloin arvon herralle kävisi asiat----mut sun juttushan kuulosti aika aidolta .tutustuttaminen sukuun ja reisuutym isompaa.varmaan oli tunteita ja voi olla hän vielä tulee elämääsi...aika jännältä vaikuttaa
- ap
Niin, kyllä hänellä tunteita oli, mutta jospa ne tunteet siitä sitten yht äkkiä hävisivät.. Vaikka vielä jonkin aikaa sitten ennen kuin tuon eron teki välilläele suunnittel kanssani joulukuulle tapahtumia.
No, jokatapauksessa parempi jatkaa elämää ajatuksella että häntä ei enää ole ja elämääni on jotain muuta tarkoitettu. Aika näyttää, kuinka käy, sanoo paras ystäväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206727Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442357
- 972194
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321510- 871494
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71335Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901299