Evo-oppi on kansoille kuin

piikki lihassa

narkolepsia ja oopiumi. Kansat tuuditetaan perustelemattomilla väitteillä uskomaan siihen, että Jumalaa ei ole ja voi huoletta elää kuin siat vatukossa. Ei ole mitään ihmisen ylä- ja ulkopuolella olevaa auktoriteettia, joka voisi SANELLA meille mikä on oikein ja väärin. Ihminen ei ole vastuussa mistään kenellekään muulle kuin käräjäoikeudella ja kun hän kerran kaatuu niin siihen maatuu. Elä leveesti ja nauti ja hekumoi ja ole soveltuneempi ja kilpailukykyisempi kuin nuo heikot ja köyhät tai muuten vain tollot. Jos omatunto soimaa vaikkapa homoilusta niin pakotetaan kirkko siunamaan nekin teot, silloin lakkaa omatuntokin kolistelemasta ja saa paremman yöunen.

Kaikki elämän arvot ovat näinollen mukamas ihmisten kesken "demokraattisesti" sovittavissa ja siten myös muutettavissa koska tahansa ja millaisiksi tahansa. Tällaisia valtio- ja yhteiskuntamuotojahan on jo kokeiltu mutta tulokset ovat olleet peräti heikkoja.

Tässä vain lyhyesti nykyisen viihdeihmisen maailmankuva, jota evo-oppi on keskittynyt ruokkimaan.

4

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hassu maailmankuva sinulla tuntuu olevan.

• a.

Jonkin aikaa täällä evokkien sielunelämää peilailtuani olen tullut täsmälleen samaan johtopäätökseen.

Ei evolutionisteja kiinnosta selkeät tieteen faktat jotka kumoavat evoluutioteorian.

He haluavat tunneperäisesti niin kovasti pitää kiinni Aadamin tavoin jumalasta irti olevasta elöämäntavastaan joka sallii ihan kaikenlaisen vailla moraalia olevan temmeltämisen.
      He kuvittelevat että tuollainen näennäinen vapaus on ihmisen perusoikeus ja ja tässä huumassa heiltä jää näkemättä se että he eivät ole immuuneja niille henkisille ja fyysisille kärsimyksille joita heidän valintansa heille ja heidän läheisilleen tuo tavalla tai toisella. Mainittakoon näistä vain risaiset ihmis-suhteet, risainen perhe-elämä, sairaat perversiot, sukupuolitaudit, fyysiset ja henkiset tuskat. omaan itseensä ja läheisiin pettyminen. sydänsurut jne.

Raamatun määrittelemistä moraalittomista teoista pidättyminen ja kaikenlaiseen hyväntekemiseen keskittynyt kristitty taas tekee elämänsä ja läheistensä elämän onnelliseksi.

Minä en näe evoluionistessa elämäntavassa mitään haluttavaa. Se perustuu tieteellisesti katsoen valheelle ja aiheuttaa vain vahinkoa ja sen omaksumisen vaikuttimena on vain pohjaton tuhoon johtava itsekkyys, eli opportunismi, jota on kautta historian pidetty iljettävimpänä ihmisen koskaan omaksumista luonteenpiirteistä.

Herätkää evokit, on jo aika teidän nousta unestanne. Miksi pitää väkisin pilata oma ja monen muun elämä?

Hyvien, todella onnellisten päivien näkeminen voi onnistua teiltäkin, mutta se pitää rakentaa, muuten se ei onnistu ikinä. Se, että antaa periksi lyhytnäköisesti omille haluille muiden oikeuksista piittaamatta tekee teistä hyvin inhottavia toisten silmissä, ja jos tuollainen ahneus on elämäntapa niin henkisessä surkeudessa te elätte ja kuolette. Ettekä valitettavasti tule ikinä tietämään ikuisen elämän mahdollisuudestakaan yhtään mitään koskapa se mahdollisuus tulee vai hyviä päiviä kokeneen mieleen.
      Hyviä päiviä nähnyt kokee ilman Raamatun vahvistustakin hyvin selvänä sen että elämä on aivan liian upea kokemus ollakseen vain ainutkertainen lyhyt viivähdys täällä ja joka huonolla tuurilla päättyy ennenaikaisesti Breijvikin luotiin.

Siis vielä kerran, herätkää unesta evokit.

• *a.*
        >>Ei evolutionisteja kiinnosta selkeät tieteen faktat jotka kumoavat evoluutioteorian.>>

Kuten mitkä faktat?

• jb

Mitähän Göppelsin erkki tähän sanoisi? Siis tuo totaalisen aivopesty perusevokki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1771
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      291
      1729
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      25
      1650
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1248
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1087
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      996
    8. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      981
    9. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    10. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    Aihe