anteeksi, kun tajusin liian myöhään.....

ANTEEKSIPYYTÄJÄ

Olin lukio kolosella. Olin joka päivä hyvin ahdistunut, vaan ja ainoastaan koska pidin yhdestä pojasta, joka tuijotti minua kavereidensa kanssa. Sitä kävi aina joka päivä! Se alkoi kolosen alussa. Niitä aikoja on vaikea selittää sanoin, mutta kumminkin yritän parhaani.
Tunteeni häntä kohtaan aikaa myötä alkoivat hiipua, tai niin yritin niin itselleni uskotella. Päivät kuluivat ja kuluivat. Pian alkoi olla kevät, kunnes huomasin että tämä poika alkoi olla poissa koulusta, vaikka kirjoitukset olivat jo ilmoitettu. Hän joskus soitti minulle tuntemattomasta, ja eikä sanonut mitään. Tiesin että soittaja oli hän, sillä muutaman kerran hän soitti kai vahingossa omasta numerosta, eikä sanonut mitään.
Tämä tuli kouluun ja sanoin hänelle hieman hassusti:
-Kuka sie ees luulet olevas, sie vaa ahdistelet puheluillas, ja tuijotuksillas, etkä tuu ees kouluu sen lisäks?! En sanonut aivan noin sanasta sanaan mutta tuota tarkoitin
Siihen hän vastasi muistini mukaan:
-Anna vi¤¤u olla! Väittely vaa aiheuttaa ongelmii.
Sitten lähdin vain pois. Muistan sen kuin eilisen. Myöhemmin lukiomme järjesti kevät tapahtuman, jonne koko lukio osallistui, paitsi hän. Istuin kavereitteni kanssa, ja juttelimme tulevaisuudestamme. Pian kuulime salin toisesta päästä seuraavat huudot:
-Herran jumala! Mit'vi¤¤ua?! Ei voi olla totta! ja yms. Kaikki menivät uteliaisuudesta kysymään että mikä on homman nimi, ja joku sanoi että se poika oli kuollut, koska tällä oli liian pitkälle levinnyt syöpä, joka siis huhomattiin liian myöhään. Ajattelin sitä ensin vain vtsiksi, mutta mieleeni tuli ne lukemattomat poissaolot jne. Ja se oli totta. Hän oli kuollut. Pian seuraavana päivänä sain kutsun hautajaisiin. Mietin että se varmasti on mennyt väärään osoitteeseen, mutta siinä luki minun nimeni kaunolla. Menin kyselemään asiasta pojan kavereiltani, että miksi minut on kutsuttu hautajaisiin, vaikka hädintuskin tunsimme. Yllätyksistä yllätyksin he sanoivat vastaukseksi:
-Etkö sä vi¤¤n hölmö tajuu?! Se tykkäs siusta! Samassa olin kuin ällikällä lyöty! Anteeksi että tajusin sen vasta silloin!!

0

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
        Ikävä
        112
        1431
      2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
        Ikävä
        88
        1287
      3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
        Sinkut
        134
        1028
      4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
        Ikävä
        68
        964
      5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
        Ikävä
        39
        887
      6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
        Ikävä
        71
        863
      7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
        Ikävä
        97
        857
      8. Mitä toivot

Välienne olevan?
        Ikävä
        75
        836
      9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
        Ikävä
        53
        807
      10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
        Ikävä
        39
        764
      Aihe