nikamakäsittelijä

apuakaipaavapöö

onko kauhajoella hierojaa, joka osaa nikamakäsittelyn ja ns kalevalaisen jäsenkorjauksen?
jos, niin minkä hintaisia?

34

6019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Seinäjoella on mikko.

• Kiropraktikko

Löytyy nikamakäsittelijöitä. Olisiko jossain Hyypäntien ja Topeekan kulmauksessa
      ainakin yksi tekijä. Hintataso on varmaankin kohtuullinen.

• apuakaipaavapöö

tarkotatko sitä "hoitola terveyttä käsillä sirpa jaakkolaa"? luin just että se tekee TARVITTAESSA nikamakäsittelyäkin....
      nikamakäsittelijä, jolla olen tähän mennessä köynyt, on kallis ja kaukana.
      jos löytyisi lähempää yhtä hyvä, voisin kokeilal sitä.

• Kiropraktikko

Joo se Jaakkolahan se olikin,hän on tehnyt ainakin pitkään niitä nikamakäsittelyitä
      ja taitaa saman katon alla työskennellä muutama muukin hoitaja.

• apuakaipaavapöö

okei, ehkä soitan sille ja tiedustelen hintoja ym. kiitos :)

• kokemus puhuu

Sinuna en soittaisi. Todellakaan.

• tm
      • yksi varma

Paavo Yli-Teevahainen Kirveskylä osaa homman .

• Nikamat
        yksi varma kirjoitti:

Paavo Yli-Teevahainen Kirveskylä osaa homman .

Ainut joka osaa, mutta ei tietääkseni valitettavasti tee enää.

• minä vaan
        Nikamat kirjoitti:

Ainut joka osaa, mutta ei tietääkseni valitettavasti tee enää.

tarkoitatko erästä pirkkoa osasi nikamakäsittelyn ja hintakin kohtuullinen kankaanpäästä asti käyneenä tiedossa minkä kanssa todella hyvä lopputulos nikama käsittelystä ei ole tarvinnut yli.3: vuoteen enään käydä toi kyseinen henkilö sai nikamat mulla ainakin pysymään näköjään paikoillaan

• kattila

Jukka Penttilä Isojoki Osaa asiansa varmasti Voin suositella!

• halpa ja hyvä

Jeesus nasaretilainen, rukous auttaa.

• ap.
        halpa ja hyvä kirjoitti:

Jeesus nasaretilainen, rukous auttaa.

nimenomaan tällä penttilän jukalla oon käynyt jo kauan, mutta jos olis joku kauhajokinen ettei tarttis suojuolle asti ajella.

• avunsaanutmöö
        ap. kirjoitti:

nimenomaan tällä penttilän jukalla oon käynyt jo kauan, mutta jos olis joku kauhajokinen ettei tarttis suojuolle asti ajella.

Jos sä oot oikeesti vaivaanen, niin matka Suojoelle ei oo mikään siihen verrattuna minkä avun sä sieltä saat.
        Jukka taitaa hommansa, eikä turhaan anna uusia aikoja rahankiilto silmissä.

• ap

honkla: nimenomaan! pisteet isojoelle että sieltä löytyy jotain mitä kauhajoelal ei oo! ja jukalla aion käydä vastedeskin, tuli vaan mieleen josko vastaavaa (lue: yhtä hyvää) löytyisi lähempää.

• jaamus

Ev. opistollahan niitä kouluttautuu?? Luulis löytyvän tekijöitä sen kautta?

• Alle lujaa

Katolinen hieronta on parempaa kuin evankelinen, mutta skeptinen on parasta.

• Raihnainen

Älkää hyvät ihmiset katso hoidon hintaa,vaan mitä ja kuinka monipuolista hoitoa rahalla saa.1-2 kertaa vastaa joskus 15 kertaa.

• Sirpa aina auttanut

En oikein ymmärrä miksi Jaakkolan Sirpasta ei pidetä. No ehkä hän tahtomattaan luo hermostuneen olotilan hoitotapahtumaan mutta nikamakäsittelyn hän kyllä hallitsee. Avun olen aina sieltä saanut. Kokeilin välillä toistakin mutta siellä hoitoa piti hakea monta kertaa, Sirpan luona kivut jäävät yhdellä kertaa unholaan. Toki hän on aika hintava mutta jos kerta riittää niin se kärsittäneen. Hän pärjäisi paljon laajemmin alallaan jos jättäisi kotiolot ja omat asiat taka-alalle asiakasta hoitaessaan sekä ei vastaisi puhelimeen kesken hoidon.

• Apua saanut

Onkohan syy miksi Sirpasta ei pidetä?? Hän ei tee näitä niin sanottuja( huuhaa hoitoja) Mitä tuntuu olevan Kauhajoella joka nurkalla! Sirpa on saanut aidot parantajan lahjat! Olen käynyt, hänellä monesti hoidossa tapaturmani vuoksi ja saanut aina avun.Eikä mielestäni ole koskaan ollut hermostuneen oloinen.Hän on erittäin asiallinen,ystävällinen,auttavainen ja työnsä osaava ja löytyy paljon tietoa ja taitoa ja häneltä saa hyviä neuvoja.Hän ei ole koskaan ainakaan minun hoidon aikana puhunut mitään kotiasioistaan,eikä myöskään vastannut puhelimmeen hoidon aikana kertaakaan.Minun mielestäni,hänellä ei ole kallis hinta.Tekee arvokasta nikamakäsittelytyötä,eikä ota siita erikseen hintaa vaikka otetaan muualla päin.Minun mielestäni hänen pitäisi arvostaa työtänsä ja nostaa hoitohintaa on sama hinta hoitaako asiakasta1 vai 2 tuntia.
        Jättäkää nyt jo Sirpan kirjoittelut rauhaan ! Joka toiselle kuoppaa kaivaa,niin itse sinne lankeaa! Kateus vie kalatkin vedestä! Tietääkö kukaan,mihinkä Sirpa kadonnut??????

• minä vaan
        Apua saanut kirjoitti:

Onkohan syy miksi Sirpasta ei pidetä?? Hän ei tee näitä niin sanottuja( huuhaa hoitoja) Mitä tuntuu olevan Kauhajoella joka nurkalla! Sirpa on saanut aidot parantajan lahjat! Olen käynyt, hänellä monesti hoidossa tapaturmani vuoksi ja saanut aina avun.Eikä mielestäni ole koskaan ollut hermostuneen oloinen.Hän on erittäin asiallinen,ystävällinen,auttavainen ja työnsä osaava ja löytyy paljon tietoa ja taitoa ja häneltä saa hyviä neuvoja.Hän ei ole koskaan ainakaan minun hoidon aikana puhunut mitään kotiasioistaan,eikä myöskään vastannut puhelimmeen hoidon aikana kertaakaan.Minun mielestäni,hänellä ei ole kallis hinta.Tekee arvokasta nikamakäsittelytyötä,eikä ota siita erikseen hintaa vaikka otetaan muualla päin.Minun mielestäni hänen pitäisi arvostaa työtänsä ja nostaa hoitohintaa on sama hinta hoitaako asiakasta1 vai 2 tuntia.
        Jättäkää nyt jo Sirpan kirjoittelut rauhaan ! Joka toiselle kuoppaa kaivaa,niin itse sinne lankeaa! Kateus vie kalatkin vedestä! Tietääkö kukaan,mihinkä Sirpa kadonnut??????

kyllä paha totuus on tämä sirpa kyllä osaa ton nikamakäsittelyn .mutta ajat tahtoo olla myöhässä sovitusta ajasta .1-2h.ja se ei käy kaikille toi on totuus tarttis koti asiat hoitaa mulloin mutta ei päivän aikana kun potilaita otta vastaan kankaanpäästä monesti sirpalla käynyt.

• Raihnainen

Jäi vielä sanomatta,että kyllä sitä ajelee pitemmänkin matkaa jos saa avun.itte käyn 60 km.päässä.Eli ei aina halavalla eikä lähiltä saa parasta.

• löytyy...

Hoitovat kädet, Hilkka Ojala, Lustilankylästä, tekee kalevalaista jäsenkorjausta ym. http://www.hoitavatkadet.net/

• Minä käyn

Kansanopistolla sen takia, kun siellä kirjanpito pelaa. 40 euron käsittelystä pitäs
      jo heti mennä valtiolle alvit ym, jotka suuri osa yrittäjistä pistää pimeenä
      omaan taskuunsa ja valittaa, että yrittäminen ei kannata. Tai onko semmosia
      kampaajia ja hierojia, jotka antaa kuitin?

• Huhaa koulutus

Kirjanpito ei auta selkään jos kansanopistolla saa mututuntumalla ja pikakurssitetun hierontaa, joku Vehniä on esim.käynyt vuosien koulutuksen, tuntee paremmin asian kuin nuo pikakurssin käyneet.

• Selekävaivaanen
        Huhaa koulutus kirjoitti:

Kirjanpito ei auta selkään jos kansanopistolla saa mututuntumalla ja pikakurssitetun hierontaa, joku Vehniä on esim.käynyt vuosien koulutuksen, tuntee paremmin asian kuin nuo pikakurssin käyneet.

Satuin käymään tällä sivulla.Ei se koulunpenkki näytä yksistään selkänikkaria tekevän.Itse käyn Jukalla jolla on pitkä työkokemus ja koulutus.Sinne vain jotka on kärsinyt selkävaivoista kauan.

• alkup. kirj.

Jukka on paras minunkin mielestäni.

• ...

mikolle vaan ter: täältä kauhajoelta 80 luku jees!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe