Maata näkyvissä

trskele

Miettinyt sitä että pitäisikö mennä Maata Näkyvissä-festareille (Turku) viikonloppuna ihan vain huvin vuoksi? Mitä sanotte?

8

159

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene ihmeessä. Olet miettinyt jo tarpeeksi. Tunnetko tapahtuman alkuhistorian?

• trskele

En... Tarvisiko?... Enimmäkseen kiinnostaa vaan se että mitä ne hihhulit siellä tekevät ja millaisia hihhuleita siellä on ja onko eräs entinen kaveri siellä.

• Googlettamalla voit tarkistaa, jos haluat tietää syntyjä syviä. Olin kuullut siitä ja minua se ainakin kosketti. Ehkä senkin takia, että kuulun samaan sukupolveen. Joka sukupolvella on omat juttunsa.

Olen tavannut muutama vuosi sitten tapahtuman alkuorganisaattorin eräässä koulutustapahtumassa. Olin pian samalla aaltopituudella hänen kanssaan. Se, mitä hän opetti, sai yhteistoimintaa aikaiseksi myös meillä vieläpä haastavalla alalla. Se toiminta on jatkunut ja saanut oman muotonsa tällä paikkakunnalla.

Hihhulit siellä ovat lihaa ja verta niin kuin kuka tahansa kaduntallaaja Suomessa. Mene ja katso!

• trskele

Ryyppää, panee ja valittaa? Vois sen takia ehkä mennäkkin.

• 1000sanaa1totuus

Enpä tiedä, kristillinen musiikki on aika paskaa ja siellä tuskin on virallista juomatarjoilua. Hihhulipissiksiltä saa varmaan kaljaa.

• ,.,.,.,.,.,

Ei pysty. Ihan liian hapokasta. Vaatisi joko vuosien väkivaltaista luonteenmuokkausta tai sopivan lääkityksen. Tosin olen antanut itselleni kertoa, että pesää noista tapahtumista voi irrota melko hyvin. Hellareiden ja lestiksien vastaavat kesäjuhlathan ovat juuri tästä aspektista tunnettuja. Siellä ei ujostella :)

• varmuuden vuoksi

Kysy asiaa äidiltäs, jos et osaa vielä itse päättää minne menet?

• varmuuden vuoksi

Yleinen vaiva Kristityillä...tuollainen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      59
      961
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      885
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      18
      860
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      52
      786
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      691
    6. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      559
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    8. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      515
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      47
      495
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      37
      449
    Aihe