Miettinyt sitä että pitäisikö mennä Maata Näkyvissä-festareille (Turku) viikonloppuna ihan vain huvin vuoksi? Mitä sanotte?
Maata näkyvissä
8
136
Vastaukset
Mene ihmeessä. Olet miettinyt jo tarpeeksi. Tunnetko tapahtuman alkuhistorian?
- trskele
En... Tarvisiko?... Enimmäkseen kiinnostaa vaan se että mitä ne hihhulit siellä tekevät ja millaisia hihhuleita siellä on ja onko eräs entinen kaveri siellä.
Googlettamalla voit tarkistaa, jos haluat tietää syntyjä syviä. Olin kuullut siitä ja minua se ainakin kosketti. Ehkä senkin takia, että kuulun samaan sukupolveen. Joka sukupolvella on omat juttunsa.
Olen tavannut muutama vuosi sitten tapahtuman alkuorganisaattorin eräässä koulutustapahtumassa. Olin pian samalla aaltopituudella hänen kanssaan. Se, mitä hän opetti, sai yhteistoimintaa aikaiseksi myös meillä vieläpä haastavalla alalla. Se toiminta on jatkunut ja saanut oman muotonsa tällä paikkakunnalla.
Hihhulit siellä ovat lihaa ja verta niin kuin kuka tahansa kaduntallaaja Suomessa. Mene ja katso!- trskele
Ryyppää, panee ja valittaa? Vois sen takia ehkä mennäkkin.
- 1000sanaa1totuus
Enpä tiedä, kristillinen musiikki on aika paskaa ja siellä tuskin on virallista juomatarjoilua. Hihhulipissiksiltä saa varmaan kaljaa.
- ,.,.,.,.,.,
Ei pysty. Ihan liian hapokasta. Vaatisi joko vuosien väkivaltaista luonteenmuokkausta tai sopivan lääkityksen. Tosin olen antanut itselleni kertoa, että pesää noista tapahtumista voi irrota melko hyvin. Hellareiden ja lestiksien vastaavat kesäjuhlathan ovat juuri tästä aspektista tunnettuja. Siellä ei ujostella :)
- varmuuden vuoksi
Kysy asiaa äidiltäs, jos et osaa vielä itse päättää minne menet?
- varmuuden vuoksi
Yleinen vaiva Kristityillä...tuollainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293025- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61027- 58961
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38861Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774