Ulkoministeri*) Tuomioja on vähän saa-ta-nan huolissaan, kun Iranin atomipommiohjelmaa aiotaan häiritä! "Eikö riitä, että se tulee kalliiksi ja on vaikea rakentaa muutenkin?" sanoo Hellan tyttärenpoika! "Miksi Iranin kansa ei saa rauhassa sytyttää atomisotaa?" hämmästelee Erki, "se on jokaisen roistovaltion jakamaton etuoikeus", hän jokeltelee sitten, "katsokaa vaikka Korean Ihmisten Tasavaltaa!" "Sikstoiseen, Iran käyttää atomipommivoimalaansa vain ja ainoastaan rauhanomaisiin tarkoituksiin" ET (Extra-Terrestrial) rauhoittelee, "minä tiedän, olen kysynyt Uranin, eiku Iranin suurambassadööriltä ja hän sanoi että saalem aleikum", huohottaa ulkoministeri mennen metsään.
*) Siis SUOMEN ulkoministeri! Ei Iranin.
Suomi tuomitsee ydinaseen rakentajien häirinnän
8
64
Vastaukset
- J x J
Hyvin on propaganda uponnut hitaaseen ja ajatteluun kykenemättömään päähän, kun oikein tuo virallinen termi "roistovaltio" löytyy sanavarastosta. Olet varmaan samaa mieltä monesta muustakin virallisesta asiasta, jota ihqut idolisi jaksavat toitottaa?
- Todelisuus:
Iranin kohdalla tehdään sama kuin Irakissa, syytetään, soditaan, ja myöhemmin tulee tieto, että todisteita ei ollutkaan.
Jos Iraniin hyötkätään, poistuu heti 40% maailman öljystä markkinoilta, koska Iran hallitsee tärkeää kulkuväylää.
Viikossa maailmantalous pysähtyisi.
Israel hyötyisi, koska saisi kolminkertaisen hinnan omasta öljystään. - Be Pissed, Folks!
Todelisuus: kirjoitti:
Iranin kohdalla tehdään sama kuin Irakissa, syytetään, soditaan, ja myöhemmin tulee tieto, että todisteita ei ollutkaan.
Jos Iraniin hyötkätään, poistuu heti 40% maailman öljystä markkinoilta, koska Iran hallitsee tärkeää kulkuväylää.
Viikossa maailmantalous pysähtyisi.
Israel hyötyisi, koska saisi kolminkertaisen hinnan omasta öljystään.IAEA on rikkaiden kusetuskanava. Todisteita:
http://www.youtube.com/watch?v=CHFZM5vLxhY&feature=relmfu
- äkeä akka
No, sitähän ne demarit tekevät. T.Halonen vei meiltä miinat rajoilta. Onhan se selvää, kun napuurimme Venäjä ei hyväksy Iranin poikotteja, niin Suomenhan on myötäeltävä tätä politiikkaa.
Mikään ei ärsytä enempää kuin tuo, tässä tapauksessa keskusta, Väyrysen lässytys tuosta Niinistön Nato-optiosta. Niin tekopyhää tekstiä Väyryseltä, että oikein naamasta kierous loistaa.
Olen sitä mieltä, että jos tuo itäinen naapuri noita ohjuksiaan meitä kohti asettelee, niin Natoon meidän on turvauduttava. Halonen ja Tuomioja meidät taitaisi myydä kättelyssä tuolle naapurille.- siis mitä?
Luuletko Naton jotenkin suojaavan meitä Venäjän hyökkäykseltä? Ei meidän maamme puolustus kiinnosta ollenkaan Usaa ja sen muita hyökkääjä kavereita ja jos tänne tuodaan ydinaseita, niin millaiseksi luulet sitten Venäjän kasvattavan rajan takaiset puolustusvoimansa?
- lisää propagandaa
http://www.youtube.com/watch?v=VxnegxNEDAc
Kuuntele nyt tuo oikein moneen kertaan, että opit esikuvaltasi lisää tätä propagandaa. - leske
Kaikille pitäisi sallia ydinase eikä vain Jenkeille. Pohjoiskoreasta sen huomaa ettei uskalla jenkit hyökkäillä kun on ydinaseuhka.
Eli kaikille valtioille ydinase takaamaan MAAILMANRAUHA! - Hulluja puhut!
Olet Väärässä. Iran ei ole aloittanut YHTÄÄN sotaa 200 vuoteen. Mikä on USA:n ja NATO:n saavutus tällä saralla? Taidat olla aivopesty zombi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1424361Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet261226Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 601062
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37964Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48879
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106842