Avionrikkojat

Tiedämme...

Olipa kerran Hannu ja Marju. Marjut oli Hannun "esimies", vaikka olikin nainen. Hannu oli perheellinen Marjut naimisissa, mutta lapseton. Näiden välille syntyi suhde; panivat keskenään.
Hannu meni kotiin panon jälkeen vaimon ja lapsiensa luo, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Marjut meni samoin miehensä luo.
Marjut ei ollut kaunis. Hannu "ihastui" Marjuttiin, koska tämä oli Hannun"esimies", vaikka olikin nainen.

Asia oli työpaikalla julkinen salaisuus.

En ole heille kateellinen. Nauran ja ilkun. Tyhmiä. Näin Hannun lastensa kanssa kaupasassa. Teki Mieli mennä sanomaan lapsille minkälainen isä teillä on. Mutta ei sittenkään, lapset ovat syyttömiä.

Mitä ihmiset hakee ntällaisilla suhteilla? Hannu pääsi varmasti kehumaan. "pääsinpä panemaan pomoa." Ja Marjut Oli vArmasti iloinen kun sai munaa itseään nuoremmalta ja huomattavasti komeammalta mieheltä mihin olisi ilman "esimiesasemaa" ollut varaa.

Olette pahoja. Hannu on koppava ja ilkeä. Marjut näennäisystävällinen.

Hävetkää...

Toivottavasti Hannu sinun lapsesi saavat virlä joskus tietää.

Jotkut sanoo: "ei ole sinun asiasi - siis kirjoittajan."

No Ainakin tiedän asiasta ja HUUDAN KOKO MAAILMALLE!!!!

4

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko höhlä?

Ei todellakaan ole Sinun asiasi!
      Kyseessä on kaksi aikuista ihmistä, jotka omasta halustaan ja vapaaehtoisesti tekevät asioitaan.
      Sinulla ei ole mitään oikeutta tai velvollisuutta huutaa koko maailmalle tätä asiaa. Ei, vaikka olisit kateellinen tai - kuten vahvasti epäilen - hihhuliuskovainen, jonka mielestä oma elämisentapa on ainoa oikea. Sinulle ei ole tehty mitään väärää tai vahinkoa!

Miksi Sinun pitää tunkea nokkasi asiaa, joka ei Sinulle kuulu?
      Vai jäitkö ilman etkä enää pääse Marjutin kanssa tekemisiin?
      Äläkä sekoita tähän yhtään uskonlahkoa tai jotain Jeesusta!

• huutaa saa

Huuda vaan,ehkä tulevat sitten parannukseen!

• Miksi on rikottavat avioliitto,siinä ovat molemmat osa syylisiä,väliltä puuttu rakkaus mikä on suurin,koko raamatun historiassa.
      Liitossa ei saisi olla mitään salassa,pitettävää parit han lukevat toisiaan kuin avointa kirjaa.
      Liitto pysyy koossa vain jos sitä hoidetaan,ei mikkään pysy hoitamaata kunnossa.

• Ajatelkaa ihmiset

En käsitä ihmisiä jotka pettävät puolisoaan, tekevät kaikkea mahdollista ja tekevät kaikkensa, että se pysyy puolisolta salassa. Eikö miellen ole juolahtanut, että se puoliso ei todennäkösesti haluaisi elää päivääkään pettäjän kanssa ja mahdollinen rakkaus kääntyisi vihaksi ja halveksimiseksi? Mitä tälläinen valheessa eläminen on? Se äärimmäisen väärin ja pettäjä pettää eniten itseään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe