Terve ja Free.15.11.2011 14:240 SULJE
Jeriko paljasti itsensä lopullisesti. Hän on palstoja ja kotkoa terrorisoivassa ryhmässä sosiaalisen elämän vihollinen number one. Eipä olisi terveet ja normaalit, ex huuhistit uskoneet tyypistä, että on päästään tosi visva-aivo.
Totuus!
9
229
Vastaukset
- Totuus.
Jep! Mulli jeriko mikke tenho myllis veera valk.alapää.kutka09 jne jne jne.
Helppo vetää yhdysviiva. Siinä varsiperäsuolinen keskinäinen yhdymä :D
Jeriko paljasti itsensä lopullisesti! Hän on SE palstoja ja nimimerkkejä henkilökohtaisesti terrorisoiva, sellaisessa ryhmässä agiteeraava sosiaalisen elämän vihollinen number m u l k k u!
Eipä olisi terveet ja normaalit mm ex.huuhistit uskoneet tyypistä, että se päästään onkin todellinen visva-aivo! - jk
vai iin
- henrik ijäs
henrik ijös valinnu huippubiisit jotka soi tvssä joka päivä melkein.
levykaupoista valinnu.- henrik ijäs
henrik ijäs on guru ja meedio.
- henrik ijäs
henrik ijäs kirjoitti:
henrik ijäs on guru ja meedio.
hotel cumulus jyväskylä kuunteli tony braxtonia kiorvalapuilla se oli hieno hetki.
4th 5th floor or more. - henrik ijäs
henrik ijäs kirjoitti:
hotel cumulus jyväskylä kuunteli tony braxtonia kiorvalapuilla se oli hieno hetki.
4th 5th floor or more.mustat walkmanit oli jossa muuntaja.
- henrik ijäs
henrik ijäs kirjoitti:
mustat walkmanit oli jossa muuntaja.
http://www.youtube.com/watch?v=sWy1kFe2oCs
death angel megadeth. - henrik ijäsdeathange
henrik ijäs kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=sWy1kFe2oCs
death angel megadeth.death angel on mun suosikki bändi se soittaa ihanan huonon hyvää musiikkia.
- henrik ijäs
henrik ijäsdeathange kirjoitti:
death angel on mun suosikki bändi se soittaa ihanan huonon hyvää musiikkia.
death angelin kitarasoolot vetää vertonsa jopa metallicalle. on hyviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765914Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2795206Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453294Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052703Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102666Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211410Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei143967