mikä ei kosketa itteensä millään lailla persut on melkoinen pellelauma.
kuinka semmoinen asia voi loukata
80
164
Vastaukset
- Tase pappa
tii-nako on taaskin noussut "väärällä jalalla" vuoteesta.
Älä ole moksiskaan. Kyllä se päiväsi siitä vielä kirkastuu.- tii-na-...
huomenta pappa tossa vaan törmäsin asiaan että kansanedustajat boikotoi linnan juhlia homojen tanssiminen loukkaa ei sen kummempaa ei vaikuta mun jalkoihin tuli vaan pakottava tarve pistää ruudulle ;))))
- *ei kirjattuna*
Pitäähän sitä jotenkin saada itsensä tunnetuksi valtakunnassa ja lööbeillähän se onnistuu.
M - leinikki'
Sellaiset joutavatkin olla pois juhlista. Muutenkin koko juhlinta on menettänyt merkityksensä. Itsenäisyytemme kun on nyt Brysselissä...
- Pirre*
No mie olen sitä mieltä että kaikki muut voisi boikotoida juhlia silloin kun sinne tulee Halla-aholaiset ynms..rasistisia lausuntoja antaneet tahot..persut.
- tyhmät nakrattaa
sinusta ihan paistaa avarakatseisuus ja hyväksyntä :D
- Pirre*
tyhmät nakrattaa kirjoitti:
sinusta ihan paistaa avarakatseisuus ja hyväksyntä :D
Rasistit ja rasismi ei ansaitse avarakatseisuutta, vert. halla-aholaisuus..ynms.
- jocus*
Pirre* kirjoitti:
Rasistit ja rasismi ei ansaitse avarakatseisuutta, vert. halla-aholaisuus..ynms.
Suvaitsevuus ei tarkoita, että suvaitsisi myös pahuutta.
- utelias urponen
Pirre* kirjoitti:
Kerroppa Pirre, ketä ovat persut? Kerro ketä ovat iivanat, joita jopa epäilit pankkikorttisi viennistä.
Kerro mitä on rasismi? - bessie*
jocus* kirjoitti:
Suvaitsevuus ei tarkoita, että suvaitsisi myös pahuutta.
Hyvää Suvaitsevaisuuden Päivää sinulle, Jocus
Ihan kivasti ajoitettu tuo boikotointi-ilmoitus, jos se siis ihan nyt on möläytetty. (En ole vielä tämän päivän lehteä lukenut, enkä edellisissäkään muista nähneeni.)
Kaikille muillekin toivotan oikein hyvää suvaitsevaisuuden päivää! - Pirre*
utelias urponen kirjoitti:
Kerroppa Pirre, ketä ovat persut? Kerro ketä ovat iivanat, joita jopa epäilit pankkikorttisi viennistä.
Kerro mitä on rasismi?Ketäkö, etkö sie tiijjä...persu on lyhenne perussuomalaiset -nimestä, ja perussuomalaiset ovat kieltäneet virallisissa tilaisuuksissa persu -nimen käytön puolueestaan, - tämä palsta ei ole virallinen tilaisuus, täällä vain jutellaan epävirallisesti...
Iivanat on kansanomainen lyhenne venäläisistä, etenkin silloin kun he vievät ihmisten pankkikortteja ja muuta omaisuutta, se taskuvarkaus veetutti meikäläistä aika rankasti. - jocus*
bessie* kirjoitti:
Hyvää Suvaitsevaisuuden Päivää sinulle, Jocus
Ihan kivasti ajoitettu tuo boikotointi-ilmoitus, jos se siis ihan nyt on möläytetty. (En ole vielä tämän päivän lehteä lukenut, enkä edellisissäkään muista nähneeni.)
Kaikille muillekin toivotan oikein hyvää suvaitsevaisuuden päivää!Kiitos samoin, bessie. Minähän suvaitsenkin useimpien mielestä aivan liikaa. Suvaitsen jopa persuja.
Kyllä Halonen aivan oikein sanoi: rasistit äänestävät persuja, se on selvä. Kaikki persut eivät silti tietenkään ole rasisteja, eikä Halonen niin väittänytkään. Pirre* kirjoitti:
Ketäkö, etkö sie tiijjä...persu on lyhenne perussuomalaiset -nimestä, ja perussuomalaiset ovat kieltäneet virallisissa tilaisuuksissa persu -nimen käytön puolueestaan, - tämä palsta ei ole virallinen tilaisuus, täällä vain jutellaan epävirallisesti...
Iivanat on kansanomainen lyhenne venäläisistä, etenkin silloin kun he vievät ihmisten pankkikortteja ja muuta omaisuutta, se taskuvarkaus veetutti meikäläistä aika rankasti.Pirre
Taas olen "huonosti lukenut" näitä palstoja varmaan - siis oliko tosiaan korttisi viety taskusta? Korttia ei mistään löytynyt?
Kiinnostaa kun pariltakin tutulta on varastettu lompsa taskusta, ilman että mitään alkomahoolia olisivat nauttineet tai muuten olleet vähemmän skarppina. Toinen tapaus oli junassa (InterCity) jossain Helsingin-Lahden välillä (kyseessä ulkomailla pitkään asunut nainen, neljäsataa ekua meni ja kortit sun muut) ja toinen Kanarialla, bussipysäkin hälinässä (lompsa syvällä taskussa).
Kerro ihmeellä mitä on saatu selville (vaikka ei tämän ketjun aihe olekaan). Oliko saatu osteltua mitään?- Pirre*
saimaantaka kirjoitti:
Pirre
Taas olen "huonosti lukenut" näitä palstoja varmaan - siis oliko tosiaan korttisi viety taskusta? Korttia ei mistään löytynyt?
Kiinnostaa kun pariltakin tutulta on varastettu lompsa taskusta, ilman että mitään alkomahoolia olisivat nauttineet tai muuten olleet vähemmän skarppina. Toinen tapaus oli junassa (InterCity) jossain Helsingin-Lahden välillä (kyseessä ulkomailla pitkään asunut nainen, neljäsataa ekua meni ja kortit sun muut) ja toinen Kanarialla, bussipysäkin hälinässä (lompsa syvällä taskussa).
Kerro ihmeellä mitä on saatu selville (vaikka ei tämän ketjun aihe olekaan). Oliko saatu osteltua mitään?Ihan taskusta vietiin, ja naapurimaan kansalaisten toimesta, tiijjän kun siinä ei muita ollu..tyrkkäsin korttini ostosten jälkeen takkini taskuun sinällään, en laittanut kukkaroonkaan, kun sitä ei minulla ollut mukanakaan..ja siinä tungoksessa meni porukkaa edestakaisin kassan ohi, kys. pikkumyymälästä, jossa ei kassan ohitusta ole estetty..kun menin autolle korttia ei missään, tarkistin heti taskuni että laitan kortin laukussa olleeseen lompakkooni.. ja pihamaan kävelin tarkkaan, ei mittää..siis muuta vaihtoehtoa ei ole kuin että se vietiin siinä kassalla laittaessani tavarroita muovikasseihin..tasku oli ilm. jäänyt sulkematta, - tai sitten ei..kassakin vahvisti että olin saanut kortin ja laittanut sen taskuuni.
No, mitään sillä ei ole maksettu, ainakaan vielä..kuoletin kortin välittömästi heti siinä kaupan parkkipaikalla, en tiedä mitä sillä on voitu ostaa ulkomailla (sortavalassa), sillä sieltä jostain ja tästä lähialueelta rajan takaa nämä sen kaupan asiakkaat yleensä ovat, - taskuvarkaat ovat ammattinsa osaavaa porukkaa... - bessie*
jocus* kirjoitti:
Kiitos samoin, bessie. Minähän suvaitsenkin useimpien mielestä aivan liikaa. Suvaitsen jopa persuja.
Kyllä Halonen aivan oikein sanoi: rasistit äänestävät persuja, se on selvä. Kaikki persut eivät silti tietenkään ole rasisteja, eikä Halonen niin väittänytkään.Ei väittänyt, ei.
Aika tyrmistyneenä olen lukenut lehdistä joidenkin perussuomalaisten kommentteja presidentin sanomisista.
Halosen perussuomalaisia raivostuttaneet sanomiset perustuivat HS:n teettämän gallupin tuloksiin. Gallupin tekijä on luotettava ja osaava. Senkin asian Soini kyseenalaisti!
"Ihmiset, jotka tunnistavat itsessään rasismia, ovat päätyneet äänestämään perussuomalaisia. Perussuomalaiset ovat näkyneet heidän vastauksenaan joihinkin ongelmiin, joita he pitävät todella polttavina."
Miksi tuollaisesta kiistämättömästä tosiasiasta suututaan ja loukkaannutaan, yritetään jopä vääristellä presidentin sanomiset niin, että vihastuminen ja loukkaantuminen vaikuttaisivat oikeutetuilta ja suorastaan aiheellisilta. Onko väärin ymmärtäneillä vikaa luetun/kuullun ymmärtämisessä vai...?
Eilen luin lehdestä, että joku perussuomalainen kunnanvaltuuston varavaltuutettu oli kirjoittanut Halla-ahon blogiin tai johonkin, että Halonen pitäisi viedä saunan taakse! Halla-aho oli sentään poistanut tämän naisen ystävälistaltaan välittömästi.
Mutta että tämän tason ihmisiä kunnanvaltuustoihin änkeämässä, kyllä se minut ainakin saa huolestumaan siitä, mihin yhteiskuntamme ehkä on menossa. Olkoonkin vain vaikka pelkkää moukkamaisuuta, huolestuttavaa se minusta silti on.
- RosaLiiin
eihän se ole vieraan vika ketä muita juhlaan on kutsuttu,
vain kutsujen lähettäjä olisi voinut boikotoida jos olisi halunnut,
kai se protokolla vai mikä lie määrää, että kaikki kansanedustajat pitää sinne kutsua, ovathan he meidän tavallisten tallaajien valittuja edustajia
joutuu sinne presidentin kansliaan moni muukin ilmoittamaan, ettei valitettavasti pääse juhliin, miksi näistä eräistä pitää tehdä niin suuri numero
media kyllä mässäilee perussuomalaisilla,
maassa vallitsee perussuomelaisten pelko,
tekivät tai sanoivat he niin tai näin niin aina on toimittajat kimpussa- bessie*
Onhan se kyllä niinkin, että perussuomalaiset kansanedustajat antavat aihetta juttuihin? Olisiko siellä kuitenkin muita puolueita enemmän sellaisia, jotka esiintyvät kansanedustajalle sopimattomalla tavalla? Myöskin tekevät ihan itse itsestään numeroa.
Kun puolueeseen nyt on pesiytynyt keskimääräistä enemmän rasisteja, niin aihetta pelkoonkin on. Johan on nähty, että jotkut ovat ottaneet "jytkyn" merkkinä siitä, että rasismi on hyväksyttävää.
Ovatko toimittajat olleet asiallisten perussuomalaisten kimpussa? Tai ihan ilman syytä näiden vähemmän asiallistenkaan? Oma mielipiteeni on, että on oltu monissa asioissa vähän liiankin korrekteja. - halu päästä mediaan
Media ei mässäile sen enempää perussuomalaisilla, kuin muillakaan, jotka suustaan lipsahduksia päästävät.
Eiköhän tässäkin tapauksessa kyseinen henkilö ole itse ollut mediaan yhteydessä.
Hänhän itse tietää, miksi näin toimii. :)))
- hevimmänn
Mutta kyllä Teuvo H. on paras!
- järjen jätti
Hakkarainen on melkoinen älykääpiö.
Ei ole käynnyt edes peruskoulua.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201105040105910_uu.shtml - ressukka on
järjen jätti kirjoitti:
Hakkarainen on melkoinen älykääpiö.
Ei ole käynnyt edes peruskoulua.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201105040105910_uu.shtmlKummallista! Ei kait tuommoselle ressukalle
voi kukaan suuttua.
Kaikki kohellus johtuu huonosta itsetunnosta. - muisti pelaa
Joo. Viime eduskunnassa se oli Tony Halme. Jäämme odottamaan Hakkaraisenkin uran huipennusta.
En nyt tuotakaan täysin yleistäisi.
Minulla on hyvä ystävä joka kuuluu PerusSuomalaisiin ja häntä en ikinä sanoisi pelleksi, erittäin kiva ihminen.
Isoon porukkaan mahtuu monenlaisia tapauksia, osa ehkä pellejäkin.Niin ja minäkin tunnen sekä PerusSuomalaisia että vielä homojakin :))
Ja tunnen PerusSuomalaisia jotka tuntee homoja eikä ole niistä millänsäkään.
Eli ei kaikki ole todellakaan sitä mitä nuo lehdet antaa ymmärtää.
Muutama on nyt päässyt tuonne märäämään koko puolueen puolesta ja sekoittaa ihan liikaa.- tii-na-...
tulisilla kirjoitti:
Niin ja minäkin tunnen sekä PerusSuomalaisia että vielä homojakin :))
Ja tunnen PerusSuomalaisia jotka tuntee homoja eikä ole niistä millänsäkään.
Eli ei kaikki ole todellakaan sitä mitä nuo lehdet antaa ymmärtää.
Muutama on nyt päässyt tuonne märäämään koko puolueen puolesta ja sekoittaa ihan liikaa.mutta on se hakkarainenkin melkoinen pelle.
tii-na-... kirjoitti:
mutta on se hakkarainenkin melkoinen pelle.
Yks Hakkarainen ei ole koko PerusSuomalaiset.
- tii-na-...
tulisilla kirjoitti:
Yks Hakkarainen ei ole koko PerusSuomalaiset.
no ei niin kunhan kirjoitin kun en tiedä muita kun tän oinosen ja hakkaraisen ja kyllähän muissakin pitää jotain samaa olla kun ne on samassa puolueessa tai en tiedä kun ei sillei kiinnosta mitkään puolueet eikä koko politiikka.
tii-na-... kirjoitti:
no ei niin kunhan kirjoitin kun en tiedä muita kun tän oinosen ja hakkaraisen ja kyllähän muissakin pitää jotain samaa olla kun ne on samassa puolueessa tai en tiedä kun ei sillei kiinnosta mitkään puolueet eikä koko politiikka.
Niimpä, jos ei kiinnosta ja ei tiedä niin aika paha mennä sanomaan koko porukasta.
Siinä voi vaikka mennä haukut ihan väärään suuntaan.
Tai sitten...- tii-na-...
tulisilla kirjoitti:
Niimpä, jos ei kiinnosta ja ei tiedä niin aika paha mennä sanomaan koko porukasta.
Siinä voi vaikka mennä haukut ihan väärään suuntaan.
Tai sitten...no joo lähinnä tässä nyt arvostelin sen oinosen sanomisia... ei tää elämä niin vakavaa oo eikä joka sanaa pidä ottaa pilkulleen.
- 20+5
samaa olen ihmetellyt. Miten jokainen perussuomalaisten kommentti tuntuu koskettavat niin voimakkaasti ihmisiä jotka eivät pidä puoluetta mitenkään uskottavana.
- Tase pappa
Kaikki uusi pelottaa. Onko tänä päivänä yhtään ainokaista puoluetta jota voisi pitää uskottavana.
Kaikki on äänestäjänsä pettäneet jollakin osa-alueella.
Jokaiseen Puolueeseen mahtuu näitä "halla-ahoja", joiden sanomisia tai tekemisiä ei edes oman Puolueen Johto voi hyväksyä.
PerusS on nyt vain erikoissyynissä median taholta.
Uusi on kiinnostavaa, pelottavaa ja jollakin tavoin ehkä kiehtovaakin. - Pirre*
Tase pappa kirjoitti:
Kaikki uusi pelottaa. Onko tänä päivänä yhtään ainokaista puoluetta jota voisi pitää uskottavana.
Kaikki on äänestäjänsä pettäneet jollakin osa-alueella.
Jokaiseen Puolueeseen mahtuu näitä "halla-ahoja", joiden sanomisia tai tekemisiä ei edes oman Puolueen Johto voi hyväksyä.
PerusS on nyt vain erikoissyynissä median taholta.
Uusi on kiinnostavaa, pelottavaa ja jollakin tavoin ehkä kiehtovaakin.Mie en kyllä tiedä ketään muuta, enkä muun puolueen kansanedustajaa, joka olisi julki rasisti..en yhtään.
Miksi semmoinen joukko kuin "pellelauma" kuten kirjoitit voi sinua loukata?
- tii-na-...
ei ne mua loukkaa mutta joku asia mikä ei heitä kosketa loukkaa heitä.
- Korppis*
tii-na-... kirjoitti:
ei ne mua loukkaa mutta joku asia mikä ei heitä kosketa loukkaa heitä.
Kävin lenkillä ja luin lööpit, joten tarkoitatko presitenttimme sanomisia, että persut olisivat rasisteja ja siksi he ovat ehkä poikotoimassa linnan tanssiaisia tai jotain sellaista. Minä en seuraa näitä hupiuutisia juurikaan mitä nyt lööpit luen kauppareissulla.
- tii-na-...
Korppis* kirjoitti:
Kävin lenkillä ja luin lööpit, joten tarkoitatko presitenttimme sanomisia, että persut olisivat rasisteja ja siksi he ovat ehkä poikotoimassa linnan tanssiaisia tai jotain sellaista. Minä en seuraa näitä hupiuutisia juurikaan mitä nyt lööpit luen kauppareissulla.
oinosta loukkaa homojen tanssiminen ja radiossa se oli toitottanu että minun juhlissa ei homot tanssisi jos olisin presidentti sitä vaan ihmettelin miten se asia voi häntä loukata kun ei se edes kosketa millään lailla hänen elämäänsä niinkun ei muakaan kosketa naapureitten elämä tehköön mitä tykkää kukakin,
tii-na-... kirjoitti:
oinosta loukkaa homojen tanssiminen ja radiossa se oli toitottanu että minun juhlissa ei homot tanssisi jos olisin presidentti sitä vaan ihmettelin miten se asia voi häntä loukata kun ei se edes kosketa millään lailla hänen elämäänsä niinkun ei muakaan kosketa naapureitten elämä tehköön mitä tykkää kukakin,
Tosiasia on, että loukkaannut itse aina kun homoista ja lesboista puhutaan ja heitä arvostellaan, syykin on päivän selvä.
Kerran kirjoitit, että homoliitot ovat rakkausliittoja ja kestävät tai jotai sinne päin, mutta jo nyt alkaa onnespäiten solmitut homoliitot rakoilla ja erot ovat joka päiväisiä.
Siis sinua loukkaa jonkun Oinosen linnasta poisjääminen. Eikös sekin ole hänen oma valintansa.
Luin jostain, että homot/lesbot ovat facebookin välityksellä tehneet kokoontumispyynnön jonnee kadulle lähelle pressan linnaan tanssimaan joukolla itsenäisyyspäivänä.
No, joo hyö tanssahtelevat.korpikirjailija kirjoitti:
Tosiasia on, että loukkaannut itse aina kun homoista ja lesboista puhutaan ja heitä arvostellaan, syykin on päivän selvä.
Kerran kirjoitit, että homoliitot ovat rakkausliittoja ja kestävät tai jotai sinne päin, mutta jo nyt alkaa onnespäiten solmitut homoliitot rakoilla ja erot ovat joka päiväisiä.
Siis sinua loukkaa jonkun Oinosen linnasta poisjääminen. Eikös sekin ole hänen oma valintansa.
Luin jostain, että homot/lesbot ovat facebookin välityksellä tehneet kokoontumispyynnön jonnee kadulle lähelle pressan linnaan tanssimaan joukolla itsenäisyyspäivänä.
No, joo hyö tanssahtelevat.antaapas nyt mun asiat olla en todellakaan ajatellu itteeni kun tein tän avauksen mutta lopetan tähän kun alkaa taas meneen henkilökohtaisuuksiin mää en tykkää kun sää aina rupeet vääntään ja kääntään kun kumminkin ymmärrät mitä tarkoitan mukavaa päivän jatkoa.
tii-na- kirjoitti:
antaapas nyt mun asiat olla en todellakaan ajatellu itteeni kun tein tän avauksen mutta lopetan tähän kun alkaa taas meneen henkilökohtaisuuksiin mää en tykkää kun sää aina rupeet vääntään ja kääntään kun kumminkin ymmärrät mitä tarkoitan mukavaa päivän jatkoa.
Käsi sydämelle. Minä ajattelen itseäni ja tunteitani kun teen aloituksia, luen tekstejä, mietin ja mutustelen sekä vastailen.
Hyvää päivän jatkoa sinulekin, minunkin istuntoni on tältä erää ohi ; ).
- ihmettelijä !
Miten Peppi Pitkätossu -kirja voi loukata jotain , ja väittää rasistiseksi !!! Peppi etelämerensaarella on saksalaisen teologin mielestä rasistinen koska siinä tummat lapset heittäytyvät valkoisten jalkojen eteen. .. että kaikkea sitä
- Tommy'
Miksi sakasalaisen teologin ajatukset sinua kiusaavat?
- ihmettelijä !
Tommy' kirjoitti:
Miksi sakasalaisen teologin ajatukset sinua kiusaavat?
Minusta menee naurettavuuksiin jo tämä "rasistisuuden" haku.. Kielletään tällainen ruotsalainen vanha satukirja nyt "kolonialistisesta rasismista"
Mitä mieltä itse olet.? Kyllä useimmat kirjat joissa on kirjoitettu eurooppalaisten edesottamuksista kaukomailla joko fiktiona tai faktana jotka on kirjoitettu enemmän kuin 50 vuotta sitten voidaan mieltää rasistisina koska sen aikaisen ajattelutavan mukaan rodut OLIVAT eriarvoisia/erilaisia. Ei Astrid Lindgren siitä huolimatta ollut rasisti eikä tarkoittanut mitään pahaa tai tarkoituksella loukannut mustia lapsia etelämerellä...en ainakaan usko siihen.
- Tommy'
ihmettelijä ! kirjoitti:
Minusta menee naurettavuuksiin jo tämä "rasistisuuden" haku.. Kielletään tällainen ruotsalainen vanha satukirja nyt "kolonialistisesta rasismista"
Mitä mieltä itse olet.?En minä mitään kieltäisi. Tuohon aikaan, kun Lindgren Pepin kirjoitti, ajatukset olivat nuo. Nykyaikana vastaava kirjoittelu on loukkaavaa, kun ymmärrys ja tieto on lisääntynyt.
Tommy' kirjoitti:
En minä mitään kieltäisi. Tuohon aikaan, kun Lindgren Pepin kirjoitti, ajatukset olivat nuo. Nykyaikana vastaava kirjoittelu on loukkaavaa, kun ymmärrys ja tieto on lisääntynyt.
Mielestäni tosi moni asia on nykyään mennyt hätävarjelun liioitteluksi.
- ja höh;))
Eiköhän tässä maassa tällähetkellä luulisi olevan IHAN oikeitakin huolen ja keskustelun aiheita. Vakavasti otettavia. Talous. Mediahan pitää ihmisiä ihan pelleinä kun tällainen aihe jaksaa kiinnostaa? ja ylipäätään näistä kirjoitetaan? Jo Mitä ihmeen väliä luulisi tuollaisella nyt olevan. Jonku ihmisen seksuaalisella suuntautumisella? Mitä tekemistä sillä on Itsenäisyysjuhlien kanssa ylipäätään? Jos, joku niin lapsellinen että, jättäytyy Itsenäisyyspäivä juhlista pois. Niin joutaakin. So what? Ihmetyttää tämä taso nyt. Luulisi että, tärkeimmät asiat menisivät tuollaisten juttujen edelle. Jopa Suomessa. Vai pidetäänkö ihmisiä niin yksinkertaisina että, tällainen todella kiinnostaa ja tätä ihmiset HALUAVAT lukea ja näistä keskustella vuositolkulla. Eiköhän eduskunnalla ja hallituksella parempaa liene keskusteltavaa...luulisi. Miksi siitä ei kirjoiteta. Enemmän? Kysyy myös minä...
Tsau:Friidu - hymistelyä piisaa..
Eikö peloita, kun Suomessa oli äänestyksen perusteella yli 500.000 "pelleä"?, joista on nyt tullut yhtä vieroksuttavia, kuin maahanmuuttajista, homoista ja vammaisista????
Kuinkahan monta "pelleä" mahtaneekaan tulla pressan vaalien jälkeen, jos Väyrysestä ei sittenkään tule meille uutta pressaa???- meeriamanda
Ei pelota minua mitenkään, ja Väykkä ei pressaksi pääse... siin on Sauli Niinistö edessä.
Yhtä pellejä löytyy jokapuolueesta, ja niistä listan voi saada selville kun menee puoluekohtaisesti Googleen ja hakee.
Näillä mennään! :)))
- Pirre*
Kymmenen prosenttia koko kansastako on persuja?
Mä vaan ihmettelen kun jonkun yksittäisen ihmisen ja teon perusteella leimataan kaikki samaan ryhmään kuuluvat.
Mä pirän semmosta mitä suurimpana ennakkoluulona jopa hölmöytenä,semmoses ei oo suvaitsuvaisuuren häivährystäkään,oikeurenmukasuuresta puhumattakaan.
Silti palstalla koko ajan ollaan niin tohkeissaan milloin mistäkin tasaarvon loukkauksest,vähän kannattais funtsailla kukin tahollaan omaa ajatuksen juoksua.
Tämän ikäset ihmiset on sentään kokeneet itte tahollaan nousuja ja laskuja ja kuvittelisin niitten opettaneen kokonaisuuren hallintaa.,mut ei se vaan niin mene.
Itte olen karvaasti saanu oppia mitä hötkyily saa aikaan ,siks kuljen hiljaa ovissa.
Ainakin suurimman osan päivästä.- tii-na-...
no kun en tiedä muita persuja kun tän hakkaraisen ja nyt tän oinosen on ne niin äijiä että kyllä siitä jo lauman saa ;))))))
- henrjii
Sopiihan sinne jokunen setaveteraani. Tosin sotaveteraani oli viimme juhlissa valittanut huona kuntoa, ja näköä,
-Näyttää ihan kun jätkät tansisivat päinsä, taidan jo jätää seuraavat juhlat väliin.- tii-na-...
naiset on kautta aikojen tanssinu akka parissa jos miehet tanssii ukko parissa niin johan se hämmästyttää kummastuttaa toi oli kyllä hyvä toi setaveteraani onpahan jotain sotaveteraanien tilalle kun ne alkaa oleen jo lopuillaan.
- uunot..
tii-na-... kirjoitti:
naiset on kautta aikojen tanssinu akka parissa jos miehet tanssii ukko parissa niin johan se hämmästyttää kummastuttaa toi oli kyllä hyvä toi setaveteraani onpahan jotain sotaveteraanien tilalle kun ne alkaa oleen jo lopuillaan.
Näin.
Tämä Soini kerää paljon rahaa omalle tilille hölmöjen avulla, en tiennytkään hölmöjä olevan näin paljon, vai olisiko asialle toinen vastaus. - Korppis*
uunot.. kirjoitti:
Näin.
Tämä Soini kerää paljon rahaa omalle tilille hölmöjen avulla, en tiennytkään hölmöjä olevan näin paljon, vai olisiko asialle toinen vastaus.Hölmöjäkö?
Taloustutkimuksen kyselyn mukaan työläiskannattajien osuus on perussuomalaisissa yhtä suuri kuin vasemmistoliitossa, ja suurempi kuin sosialidemokraattien kannattajakunnassa. Perussuomalaisten mukaan ammattiliittojen jäseninä on noin puoli miljoonaa puolueen kannattajaa.
Puolueen ay-projektia vetävä Matti Putkonen uskoo, että kannatus on muunnettavissa vaikutusvallaksi ay-liikkeessä.
Noin kymmenen vuoden kuluttua valitaan ensimmäinen ay-johtaja perussuomalaisten joukosta.
Illan uutisten antia. - Pirre*
Korppis* kirjoitti:
Hölmöjäkö?
Taloustutkimuksen kyselyn mukaan työläiskannattajien osuus on perussuomalaisissa yhtä suuri kuin vasemmistoliitossa, ja suurempi kuin sosialidemokraattien kannattajakunnassa. Perussuomalaisten mukaan ammattiliittojen jäseninä on noin puoli miljoonaa puolueen kannattajaa.
Puolueen ay-projektia vetävä Matti Putkonen uskoo, että kannatus on muunnettavissa vaikutusvallaksi ay-liikkeessä.
Noin kymmenen vuoden kuluttua valitaan ensimmäinen ay-johtaja perussuomalaisten joukosta.
Illan uutisten antia.Putkonenpa hyvinkin, - entinen metalliliiton viestintäpäällikkö Matti Putkonen erotettiin tehtävistään raiskaustuomion takia, - voipi olla haluja päästä maksamaan muka kalavelkojaan demarienemmistöiselle metallille..
- uunot-.,-.-.,-
Pirre* kirjoitti:
Putkonenpa hyvinkin, - entinen metalliliiton viestintäpäällikkö Matti Putkonen erotettiin tehtävistään raiskaustuomion takia, - voipi olla haluja päästä maksamaan muka kalavelkojaan demarienemmistöiselle metallille..
UUsi AAtu on syntynyt Suomeen.
Pääasiassa, kuka on viisas. - Korppis*
Pirre* kirjoitti:
Putkonenpa hyvinkin, - entinen metalliliiton viestintäpäällikkö Matti Putkonen erotettiin tehtävistään raiskaustuomion takia, - voipi olla haluja päästä maksamaan muka kalavelkojaan demarienemmistöiselle metallille..
En ota kantaa menneisiin, enkä tunne taustoja. Kuuntelin uutiset ja sen jälkeen A-studion, joka pohti perussuomalaisten nousua ay-vaikuttajiksi.
Minusta ei kannata aliarvioida perussuomalaisia.
Perussuomalaisethan eivät ole vasemmistopuolue, joten heidän edustajiensa nousua ay-liikkeeseen yritetään tukkia vasemmistopuolueiden taholta. Kyse on kuitenkin työläisten etuja ajavasta ay-liikkeestä.
On ihan turha kuvitella, että vanhat valtarakenteet kestävät iäti. - Pirre*
Korppis* kirjoitti:
En ota kantaa menneisiin, enkä tunne taustoja. Kuuntelin uutiset ja sen jälkeen A-studion, joka pohti perussuomalaisten nousua ay-vaikuttajiksi.
Minusta ei kannata aliarvioida perussuomalaisia.
Perussuomalaisethan eivät ole vasemmistopuolue, joten heidän edustajiensa nousua ay-liikkeeseen yritetään tukkia vasemmistopuolueiden taholta. Kyse on kuitenkin työläisten etuja ajavasta ay-liikkeestä.
On ihan turha kuvitella, että vanhat valtarakenteet kestävät iäti.Ajattelitko että oisi vain panettelua ja huhupuheita Putkosen potkasu metallin viestintäpäälikön toimista ja se raiskaustuomio, - eikä ole edes vanha asia..muistaakseni 2009 pantiin viralta asian takia..Soini kekkas riveihinsä suoraselkäisen perus Suomalaisen miehen.....isolla ässällä oikein..
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
Ajattelitko että oisi vain panettelua ja huhupuheita Putkosen potkasu metallin viestintäpäälikön toimista ja se raiskaustuomio, - eikä ole edes vanha asia..muistaakseni 2009 pantiin viralta asian takia..Soini kekkas riveihinsä suoraselkäisen perus Suomalaisen miehen.....isolla ässällä oikein..
P.s. mitähän valtarakenteita mahtanet tarkoittaa..liittojenko puoluejakaumaako..
- 3+3
Pirre* kirjoitti:
Ajattelitko että oisi vain panettelua ja huhupuheita Putkosen potkasu metallin viestintäpäälikön toimista ja se raiskaustuomio, - eikä ole edes vanha asia..muistaakseni 2009 pantiin viralta asian takia..Soini kekkas riveihinsä suoraselkäisen perus Suomalaisen miehen.....isolla ässällä oikein..
sulla on hyvin valikoiva muisti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Matti_Putkonen Pirre* kirjoitti:
P.s. mitähän valtarakenteita mahtanet tarkoittaa..liittojenko puoluejakaumaako..
Kuten kerroin en tiedä taustoja eikä kiinnosta minule tuntematon Putkonen pätkääkään.
Viesti, jonka naputtelin oli A-studion ja uutisten käsittelemää asiaa, siis asiaa, siitä kuinka perussuomalaiset hakevat valtaa ay-liikkeissä.
Perusuomalaisia duunareita kiinnostaa samanlailla kuin vasemmistolaisia duunareita, olla mukana vaikuttamassa palkka- ja työetuihinsa.
Puolueiden valtataistelusta liitoissa oli asiani aihe.3+3 kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Matti_PutkonenNyt tiedän kuka on Putkonen. kiitos linkistä. Hauska yhteensattuma olemme Putkosen kanssa syntyneet molemmat kolmas seitsemättä siis rapuja, sellaisia rapuja jotka muuttuvat punaisiksi kun ne keitetään. ; )
- Pirre*
3+3 kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Matti_PutkonenEi ole, luin paikkakuntamme lehdestä uutisen tuomiosta, ja kuinka hänet syrjäytettiin tehtävistä kys. rikoksen takia.., muististani tässä ei olekaan kysymys, koska asia ei ole ollenkaan vain muistini varassa oleva uutinen, sanoo wiki mitä tahtoo..sitähän voidaan täydentää so. korjailla ja kaunistella..ja mie voin ehtiä semmoisen uutisen goolettamalla jossa asia kerrotaan niinku se on..
Pirre* kirjoitti:
Ei ole, luin paikkakuntamme lehdestä uutisen tuomiosta, ja kuinka hänet syrjäytettiin tehtävistä kys. rikoksen takia.., muististani tässä ei olekaan kysymys, koska asia ei ole ollenkaan vain muistini varassa oleva uutinen, sanoo wiki mitä tahtoo..sitähän voidaan täydentää so. korjailla ja kaunistella..ja mie voin ehtiä semmoisen uutisen goolettamalla jossa asia kerrotaan niinku se on..
Menikö sinulla nyt puurot ja vellit ja sukkahousut sekaisin?
- Pirre*
korppis kirjoitti:
Menikö sinulla nyt puurot ja vellit ja sukkahousut sekaisin?
Miten niin?
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
Miten niin?
3 3 lle vastasin..
- mötöne
uunot-.,-.-.,- kirjoitti:
UUsi AAtu on syntynyt Suomeen.
Pääasiassa, kuka on viisas.Suomesta on tullut fasistien pesä. Kansa ei muista enää 30-lukua. Taas valitsemme
vaihtoehdoista kauheimman.
http://www.hs.fi/kotimaa/Rasismi teki pesän Suomeen/a1305549256578?cmp=nl-131111 - 3+3
Pirre* kirjoitti:
Ei ole, luin paikkakuntamme lehdestä uutisen tuomiosta, ja kuinka hänet syrjäytettiin tehtävistä kys. rikoksen takia.., muististani tässä ei olekaan kysymys, koska asia ei ole ollenkaan vain muistini varassa oleva uutinen, sanoo wiki mitä tahtoo..sitähän voidaan täydentää so. korjailla ja kaunistella..ja mie voin ehtiä semmoisen uutisen goolettamalla jossa asia kerrotaan niinku se on..
Näytät pyytäneen poistoon vastaukseni ja kysymykseni sinulle, joten tässä se uudestaan:
Putkonen oli yli 40 v demari, raiskauksenkin jälkeen vielä reilut 20 v, joten perussuomalaisuuden ja raiskauksen yhteen liittäminen on aika kaukaa haettua, ennemminkin voidaan sanoa demareiden olevan raiskaajia.
Odottelen sitä uutistasi.
ps. väärän tiedon levittäminen nettiin ja henkilöihin kohdistuvat herjat ja panettelut eivät poistu pelkästään pyytämällä s24 ylläpidolta poistoa. - tii-na-...
3+3 kirjoitti:
Näytät pyytäneen poistoon vastaukseni ja kysymykseni sinulle, joten tässä se uudestaan:
Putkonen oli yli 40 v demari, raiskauksenkin jälkeen vielä reilut 20 v, joten perussuomalaisuuden ja raiskauksen yhteen liittäminen on aika kaukaa haettua, ennemminkin voidaan sanoa demareiden olevan raiskaajia.
Odottelen sitä uutistasi.
ps. väärän tiedon levittäminen nettiin ja henkilöihin kohdistuvat herjat ja panettelut eivät poistu pelkästään pyytämällä s24 ylläpidolta poistoa.huomasin äskön että täällä on nyt joku muukin joka pyytää poistoja yksi vastaukseni joka ei miellyttänyt poistui alta aikayksikön kyllä mun mielestä täällä voi kirjoitella asioista mistä lehdetkin kirjoittaa ja telkat toitottaa mut kaikkien mielestä ei näköjään.
- googletahan vaan
Pirre* kirjoitti:
Pirre
Tuo tuomio tuli 1990-luvulla. - Pirre*
googletahan vaan kirjoitti:
Pirre
Tuo tuomio tuli 1990-luvulla.Ai kummiskin löytyi?
Luin asiaa koskevan artikkelin silloin kun Putkonen asettui ehdokkaaksi Perussuomalaisten riveihin.
Ostin nyt Hesarin arkisto artikkeleihin pääsyn ja siellä ilmeni moooonta kivaa juttua liittyen perussuomalaisten eduskuntaehdoikkaitten historiaan..esim sisulaisuudesta jne.. - googletahan vaan
Pirre* kirjoitti:
Ai kummiskin löytyi?
Luin asiaa koskevan artikkelin silloin kun Putkonen asettui ehdokkaaksi Perussuomalaisten riveihin.
Ostin nyt Hesarin arkisto artikkeleihin pääsyn ja siellä ilmeni moooonta kivaa juttua liittyen perussuomalaisten eduskuntaehdoikkaitten historiaan..esim sisulaisuudesta jne..pirre
Löytyi löytyi, vaan sun kirjoitukset tuolla ylempänä on väärää infoa. - Joka lähtöön
googletahan vaan kirjoitti:
pirre
Löytyi löytyi, vaan sun kirjoitukset tuolla ylempänä on väärää infoa.Löytyy rikoksia kun googlettaa tällaistä keskustelua käyty palstoilla vuonna 2004.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1300581
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1300572
Niin uusimmista rötöksistä phumattakaan. Kanervalla juuri oikeusprosessi menossa.
- tii-na-...
hyvä anja snellman hän otti just tän eilisen iltapäivälehden kirjoituksen esiin ja sanoi että se on moukkamaista sanoa näin presidentin linnan kutsu on pieni lappu ja sen voi siirtää syrjään ihan sanomatta mitään eikä toitottaa koko kansalle että homojen tanssiminen loukkaa.
- kah-jon ka-veri
En ole persujen kannattaja, mutta sinä et huomaa, että teet itse samaa, mistä persuja syytät eli tällä aloituksellasi. Mahdut hyvin itsekin omanlaistesi pellelaumaan.
- tii-na-...
niin mahdunkin olet aivan oikeassa ja on ihan mukava ollakkin pelle tällaisen taviksen mutta sillon kun on päättämässä suomen poliittisista asioista pitäs miettiä mitä sammakoita suustaan laskee ja sää oot just sellainen tyyppi kirjoitan mää mitä vaan nautit arvostelustani mutta suotakoon se sulle jos se hyvän mielen tuo.
- Odotteleppa rauhassa
mistä ne todelliset pellet ilmestyvät näyttämölle.
Sopiskohan tää tännekin?
Kopioin vastaukseni Tulpaanin aloitukseen.
Jospa nyt aloittaisi S24 penbookista, koska tuntuisi siitä olevan kyse, niin kaiken minä hyväksyn ja suvaitsen.
Ja jokaisen.
Mehän täällä palstallamme olemme maapallon kirkkaimmin loistava valonlähde, jotkut ihan Protuberanssejakin.
Jotkut lieskoista liippaisevat läheltä, jotkut taas kauempaa.
Mutta aina voi itsekin leiskahtaa liekiksi ja miekkailla vastaan, kietoutuen vastaväitteiden roihuun kipinöiden kuten uusi Tervaspuu takassa.
Sitkeinä Tervaskannon säleinä säilymme kuitenkin ihmisinä, omina itsenämme.
Joten, miksi alkaisin moittimaan puuta, vain siksi että se leimahtelee?
Sopusuhtaisen solakkana ja suorana klapina katson kyllä kieroon kasvaneita klapeja kieroon.
Ja toivon että kantonsa ei ole kasvattanut lisää kieroutta maailmaan.
Minusta syntyi aikoinaan ihminen, senlainen ihminen jota elämä tarkoittikin, yhdenlainen Enkeli, senlaisena olen pysynyt vaan monesti olen langennut. Mutta en ole koskaan langennut muuhun loveen kun siihen minkä elämä on ihmiselle antanut.
Juonut, nainut, nainnut ja lapsia luonut, "niin on, jos siltä näyttää" (U.Kekkonen.)
"ajatukseen joka sinun pitäisi hyväksyä..."
Tuonlaista asiaa ei ole, ei missään eikä mitenkään.
Tuo ajatus on ihmisen luoma toiselle ihmiselle. Se ei ole elämästä.
Se on kuin Keltainen tähti takinrinnuksessa.
Tuolla ajatuksella merkitään toisinajatteleva ihminen, se inhimillisempi.
H.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6613470Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002728Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771612Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511565- 801530
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3641475- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901253