Rattijuopumuksia: Antero Kekkonen, Tanja Karpela (ennen kansanedustaja-aikaa ja Sirpa Pietikäinen. Pedofilia tapaus: Eräs ruotsinkielinen kansanedustaja. Väkivalta: Lyly Rajala ja .... Vakoilu: . Petos: . Entäs entiset kansanedustajat?
Kansanedustajien tekemät rikokset
11
1110
Vastaukset
- KOOTEEÄM
..syylinen koplaukseen ja tuomittiin valtakunnanoikeudessa.
- pate
Väyrynen epäilty maanpetos,junaili Neuvostoliiton lähetystössä meille presidenttiä.Ei tuomittu,koska silloin olisi palanut niin paljon muitakin kätyreitä eli perseennuolijoita.
- Seppe
Jaska oli sietä mieltä, että Suomen ja Neuvostoliiton yhteinen sotaharjoitus lujittaisi maittemme välisiä siteitä - vuosi oli about 1977.
Jaska istuu edelleen eduskunnassa - siis maanpetturi siellä ! - laskutti
päivärahaa ja kulukorvauksia vaikka asui Helsingissä ja Oulun seudulla oli vain jalasmökki.
- RATTIJUOPUMUS
AJO JUOVUKSIS NAISEN PÄÄLLE KARKAS PAIKALTA
YLENNETTIIN MAATALOUS MINISTERIKSI. - vakoili DDR:n laskuun
Muistaako kukaan nimeä?
- ja huume-epäily?
Näitä näyttää löytyvän!
- perheväkivalta
nousi taannoin otsikoihin.
- listalisäys
Arja Alho, Suvi Lindén..
- Jari Vilen
Ei se mitään. Päädyin eduskuntaan.
- ...apurahaa 2 vuoden ajan...
...muka väitöskirjaa varten oleskellessani 2 vuotta Belgiassa. Ei tullut väitöskirjaa, mutta mamman ja papan tallissa on verovapaina tuliaisinani tuoma 911 Porsche! Hähää! Että tämmöinen mies olen, näkeehän rehtiyteni ja selkärankaisuuteni jo päällepäinkin!
Lisäksi olen 40-kymppinen poikamies, joka yrittää silloin tällöin näyttäytyä naisseurassa Hgin yössä, että muut salaisuuteni pysyisivät piilossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231850Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531691- 301423
- 691103
- 501022
- 53880
- 49861
- 23860
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j21760