iltaa! onko elonpolkua jakaamaan ketään, kaipaan eron jälkeen jo uutta ihmistä? elämä kulkee omaa polkuaan, eikä sen suhteen ole onneksi muuta valittamista kuin tämä hienoinen yksinäisyys.
Vastaukset 12
yksin kuljet yhä ja nautit .
ystäviä tulee ja erään kanssa tulee kaikkea hullua kuin nuoriuuden villitys uudestaan kuvioon. jo hieman hienostuneemin. tosin oot jo kuitenkin aikuinen.
yksinäisyys siis poistuu ja eläin ystäväkin sitä autaa.- kyllikki kiittää....
ainahan sitä jonkun verran pitää olla "hulluutta", eikä olla totinen torvensoittaja. villitseekö minua nuorempi vai vanhempi mies? jokohan ihan nyt talvella? toivon ainakin niin. kiitos, että katsoit minulle ja mukavaa alkutalven jatkoa.
- kyllikki...
ai niin, yksi eläinystäväkö vain näkyy, miksi toinen ei näy? ei kai toiselle satu mitään?
ei ei satu eläimille mitään . elä sitä pelkää. vaan ne on sinun todeliset ystävät.
se on sinua hieman vanhempi joka saa sinut tekee kaikkea hullua.- kyllikki kiittää...
hyvä ettei satu, ne ovat tosi rakkaita. :) mukavaa joulunodotusta ja kiitos!
- kyllikki...
eipä ole talven aikaan mitään tapahtunut. :-/ tai no joo, entinen mies, nuoruuden rakkaus, yritteli vokotella, mutta en suostunut enkä lähtenyt peliin. olisiko tuo sitten ollut juuri tuo sanomasi "nuoruuden villitys"?
olisiko mitään oikeaa ja todellista tulossa muun miehen muodossa? kyllä hän oli tämä nuoruuden villitys eikä hän ole viellä luopunut ajatuksesta.
- kyllikki...
jos se sitten oli tuo, niin yksinäisyys on edelleen parisuhderintamalla. hänen kanssaan en voi aloittaa uudelleen. ensinnäkään, että tunnen hänet vuosikymmenten kokemuksella ja eräs hänen asiansa ei ole muuttunut ja minkä kanssa en rupea enää kilpasille, toiseksi hän on suhteessa. rakkaana ystävänä säilyy edelleen.
eikö mitään muuta näkyvissä?
kiitos! kyllikki... kirjoitti:
jos se sitten oli tuo, niin yksinäisyys on edelleen parisuhderintamalla. hänen kanssaan en voi aloittaa uudelleen. ensinnäkään, että tunnen hänet vuosikymmenten kokemuksella ja eräs hänen asiansa ei ole muuttunut ja minkä kanssa en rupea enää kilpasille, toiseksi hän on suhteessa. rakkaana ystävänä säilyy edelleen.
eikö mitään muuta näkyvissä?
kiitos!näen vain ohi kulkevia ihmisiä. En nyt pysyvää. mut huomaa etten näe koko elämää vaan jokun matkaa noin vuoden eteen päin vaikka täytyy tunnustaa et aika janan tulkitsemisessa on minulla hieman ongelmia.
- kyllikki...
kissalepakko kirjoitti:
näen vain ohi kulkevia ihmisiä. En nyt pysyvää. mut huomaa etten näe koko elämää vaan jokun matkaa noin vuoden eteen päin vaikka täytyy tunnustaa et aika janan tulkitsemisessa on minulla hieman ongelmia.
ok, kiitos! tätähän tämä on ollut jo vuosia, joten tuskinpa tämä hetkessä muuttuu...
muuten hei, näätkö minulle koskaan loma-asuntoa ihan pienestä haaveilisin? tulisiko siihen koskaan mahdollisuutta rahallisesti?
vuokraa maiseman vahdos tekisi hyvää.
- kyllikki...
niin kyllä tekisikin, mutta oma olisi oma..... kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84812On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43672Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50599
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49441- 27426
- 42394
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120378Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29359Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18352- 52348
- 56347
- 26346
- 59343
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h115340Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328