Venäjän ortodoksiseen kirkkoon liitynyt, entinen Pohjan seurakunnan kirkkoherra kertoo Russia Today uutiskanavan (rt.com) blogissaan kahdesta keravalaisesta miehestä, jotka virtsasivat venäläisen liikemiehen auton päälle. Juha Molari on Suomen edustaja Russia today uutiskanavalla, jota lukee satoja miljoonia ihmisiä ympäri maailmaa. Hän kertoo samaa tarinaa myös lukuisissa venäläisten lehtien haastatteluissa. Omassa blogissaan (juhamolari.blogspot.com) hän kertoi viikko sitten asian otsikolla "suomalaistsuhnat kusivat venäläiauton päälle". Mikä on tämä maailmalla suurta kohua herättänyt tapahtuma? Onko tästä tapahtumasta julkistettu uutinen jossain? Uutinen on tosiaan maailmanlaajuisessa levityksessä tällä hetkellä. Virtsaajat ovat Molarin mukaan perussuomalaisten kannattajia (poliitikkoja?) Tapausta pidetään esimerkkinä suomalaisten venäjävihasta ja tietysti myös perussuomalaisten. Keitä nämä maailmankuulut virtsaajat ovat?
Juha Molari teki Keravasta maailmankuulun
Irvokas tarina
3
339
Vastaukset
- ketä kiinnostaa
ihan sama
- pixpax
Olipa tarina kun en viitsi edes lukea. Pitäisi se tietää kun olen keravalainen, joten miten se maailmankuulu on? Liiottelua - väitän.
- maailmalla ...
Alla olevassa linkissä on Russia Todayn juttu. Olkaa hyvä
http://rt.com/news/blogs/juha-molari-blog-finland/finnish-men-russian-church/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741