Venäjän ortodoksiseen kirkkoon liitynyt, entinen Pohjan seurakunnan kirkkoherra kertoo Russia Today uutiskanavan (rt.com) blogissaan kahdesta keravalaisesta miehestä, jotka virtsasivat venäläisen liikemiehen auton päälle. Juha Molari on Suomen edustaja Russia today uutiskanavalla, jota lukee satoja miljoonia ihmisiä ympäri maailmaa. Hän kertoo samaa tarinaa myös lukuisissa venäläisten lehtien haastatteluissa. Omassa blogissaan (juhamolari.blogspot.com) hän kertoi viikko sitten asian otsikolla "suomalaistsuhnat kusivat venäläiauton päälle". Mikä on tämä maailmalla suurta kohua herättänyt tapahtuma? Onko tästä tapahtumasta julkistettu uutinen jossain? Uutinen on tosiaan maailmanlaajuisessa levityksessä tällä hetkellä. Virtsaajat ovat Molarin mukaan perussuomalaisten kannattajia (poliitikkoja?) Tapausta pidetään esimerkkinä suomalaisten venäjävihasta ja tietysti myös perussuomalaisten. Keitä nämä maailmankuulut virtsaajat ovat?
Juha Molari teki Keravasta maailmankuulun
Irvokas tarina
3
317
Vastaukset
- ketä kiinnostaa
ihan sama
- pixpax
Olipa tarina kun en viitsi edes lukea. Pitäisi se tietää kun olen keravalainen, joten miten se maailmankuulu on? Liiottelua - väitän.
- maailmalla ...
Alla olevassa linkissä on Russia Todayn juttu. Olkaa hyvä
http://rt.com/news/blogs/juha-molari-blog-finland/finnish-men-russian-church/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as473071Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232924- 502790
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062