KHO hylkää uskonnollisen yhdyskunnan rekisteröintianomuksen perustelematta mitenkään!
http://pastafarismi.wordpress.com/2010/06/10/57/
Syrjintää Suomessa
4
173
Vastaukset
- .
Oliko se taas jokin kristillinen pedofiilisiipi???
- tupsaliina
Pastafarismista jos joskus saisikin tolkkua. Haluaisin tavata edes yhden uskonnon tunnustajan / kannattajan - toistaiseksi se näyttäytyy lähinnä vitsinä, kun asiaa yrittää tutkia.
Toisaalta kuka sanoo, että uskonnon pitää olla "vakavamielinen", jotta se on uskonto? Miten määritellään uskonto? ; ) - tupsaliina
Samoinhan muuten kävi aikoinaan Suomen Vapaa Wicca -yhdyskunnan rekisteröintiyritykselle. Suomessa kun voi rekisteröidä uskonnollisen yhdyskunnan vain, jos on esittää mm. uskontunnustus ja pyhät kirjoitukset, eli kriteerit, joiden perusteella yhdyskunta on mahdollista rekisteröidä, ovat suoraan kristitystä käytännöstä. Jos jompikumpi puuttuu, on ihan Patentti- ja Rekisterihallituksen virkailijan mielipiteen varassa, saako anomuksen läpi.
Mitenkähän buddhalaiset ovat saaneet läpi oman yhdyskunta-anomuksensa, kun eihän heilläkään kai ole esittää virallista, kaikkien allekirjoitettavissa olevaa uskontunnusta ja pyhiä kirjoituksia? - ; > )
Perustakaa paskanjauhanta kerho. Kai siihenkin jostakin apurahaa saisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512