GIGANTTI

Gigamoka

Kävinpä sitten gigantissa ja huomasin tuotteen joka oli tarjouksessa vain sen päivän.. Myyjä lupasi laittaa tuotteen sivuun, tulisin myöhemmin samana päivänä rahojen kanssa tuotteen hakemaan.

Noh, kun saavuin liikkeeseen takaisn, niin tottatahan toki olivat tuotteen myyneet. Vaikka nimenomaan lupasivat sen mulle säilyttää Kaikki kuulemma menivät (toki hyllyssä näytti ainakin mallit olevan paikallaan, olis sekin kelvannut..)

Soitin sitten jälkikäteen gigantin aspaankin. Lupasivat oikein asian selvittää. Tulos, ei voi mitään kaikki oli menneet. Noh, valetta kylläkin, nettikaupan mukaan keskusvaraston tilanne 100 kappaletta. Eli valetta kaikki!!

Ei oikein säväytä tämä GIGANTIN toiminta ja asiakaspalvelu!!

5

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoisuus varastosaldoista taitaa olla toisinaan heikkoa.

      Itse ostin pesukoneen, kuivausrummun ja välitason. Pesukone on ollut kohta 2kk käytössä. Kuivausrumpu tuli kuukausi sitten. Välitasosta olen soitellut muutaman kerran asiakaspalveluun. Eivät tiedä tilannetta ja lupaavat ottaa yhteyttä. Tarkoittanee sitä että soittavat kun tietävät ja sen takia soittoa ei ole vielä kuulunut.

      Jos varastosaldojen mukaan luvataan viikossa, niin se voi olla 2kk tai enemmän. Vielä en tiedä milloin tulee.

    • fhthrjhedgj

      Tyypillistä Gigantin toimintaa. En suosittele kyseistä ketjua kenellekään. Minä sieltä aikoinani ostin kaikenlaista elektroniikkaa, 90% on hajonnut lähes heti takuuajan umpeutumisen jälkeen.

      Lisäksi minua ärsyttää nämä takuut, joista rahastetaan. Ainakin ennen lupailivat suullisilla sopimuksilla, että vaikka itse rikkoisi laitteen, niin takuu korvaa. Tuosta takuusta joutui maksamaan.

      Kiertäkää tuo Gigantti kaukaa.

      Se on vaan turhaa maksaa liikaa, niinhän ne itsekin sanovat. Gigantti kun ei ole halpa.

      • Ai, että Gigantti saa samasta mallista ne huonot yksilöt ja muut myy paremmat? Sen ymmärtää jos sinne valikoituu ne huonot mallit, jotka muidenkin myyminä on huonoja.

        Ei ole vieläkään lokakuun alkuun luvatulle osalle Gigantissa toimituspäivää tiedossa. Kolmannen soiton jälkeen vahvistivat sen tiedon (jokainen soitto on ollut eriviikolla kuukauden aikana). Hyvä jos tulee postissa niin ei tarvii enää itse mennä sinne...


    • Gigantin toimintaa on viallista.
      Työntekijät ovat paskaisia ja niiden tuotteet menevät rikki 90%.
      Eivät koskaan ole auttavia ja raivostuu joka kertaa kun keskustelee niiden palveluihmisten kanssa

      Kaikki vihaavat giganttia

    • Giga_Antti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe