Mulla on vain huonoja kokemuksia Greensmoken nettikaupasta ja asiakaspalvelusta.
Ostin 4.10.2011 Aloituspakkauksen Nesteen Kotelon Ja hintaa tuli reilu 80e.. Maksoin sitten vanhingossa laskun kaksikertaa ja rahoja ei ole tullut vieläkään takaisin tilille. Ja kyseinen tupakka sanoi itsensä n. kuukauden jälkeen irti sopimuksesta. Ei toimi, mutta lataa silti. Ja tilaus tuli ajoissa siitä ainut piste.
Miettikää tarkasti mistä ostatte tuotteet.
Greensmokelle Iso miinus
Ja kun yritän soittaa ja pyytää rahojani takaisin aina kuuluu sama vastaus: "Lähetä meille sähköpostiin IBAN tilisi ja maksamme takaisin samantien" Eikä ikinä mitään näy.
Todella huonoa kuvaa antaa tämä Yhtiö
Greensmoke huijaus kokemuksia
168
14318
Vastaukset
- Tämän Aloittaja
Tänään sain rahat takaisin puolentoista kk odotuksen jälkeen.
Mutta siltikään sähkötupakka ei toimi- sahkosavut
Onhan noita muitakin firmoja, mutta itse tilannut kyllä pidemmän aikaan juurikin greensmokesta.
http://www.e-savuke.org/ listaa ainakin noita.
- ammattihöyrypää
Osta ulkomailta kunnon Ego sikari, sillä polttaa pitkään ja on mahtavat höyryt verrattuna tommoseen greensmoke-leluun. Maksaa halvimmillaan noin 30eur postikuluineen. E-nesteet maksaa noin 15eur 30ml/pullo, jota höyryttelee tosi kauan. Halvimmillaan 50ml/pullon saa jopa alle kympillä. Mee esavuke.comin foorumille lukee lisää!
- Ota ny Rauha
15 € 30 ml??? Oleks sää huumeis?
2,95 € saat pullon samassa koossa. - ei yhtä tyhmä
Kuka idiootti maksaa 15e/30ml. peleonista saat 8.5e hintaan 50ml
- jaro41
Aivan selvää kilpailioitten paskapuhetta. greensmoken asiakaspavelu toimii täydellisesti ja kokoyritys ileisesti. Olen pienessä 18 hengen yrityksessä töissä joka on savuton. Green smoke -sähkötupakkaa meistä käyttää liki kaikki tupakoitsiat erinomasella menestyksellä. Taidat olla esavuke.com foorumin kirjoittaja joka kerää rahaa mainostamalla ulkomaalaisia yrityksiä sivustollasi, ethän sinä nyt sitä ilmatteeksikaan tee? Greensmoke:sta on puhuttu aamu-tv:ssä, ajankohtaisessa kakkosessa, lehdissä jne! pelkkää positiivista, joten meneppäs mainostamaan blogiasi vaikka viroon. Turha alkaa herjata suomalaisesta yrityksestä joka toimii hyvällä asilla, myyden parasta apuvälinettä tupakoinnin lopettamiseen.
- mee nää viroo
Kyllä se kuule laulaa rahasta ..ryssän pappikin.
Rahasta tässä on kysymys,ei hyvästä tahdosta vaikka annat niin ymmärtää. - joopa joo
vau! vaikka greensmokea on mainostettu ties missä ja ollu televisiossa, ei ne tuotteet silti vedä vertoja..esim esmoken finnvapen nikotiiniton kauppojen vekottimille jotka myös ovat suomessa. greensmoken akku kesto on tunti..niillä 510 patukoilla. olen kokeillut ja vittuunhan se lensi..nyt on kunnon kiuas lavatube jonka akku kestää 3 päivää ja siihen saa kiinni minkä melkein vain höyrystimen.
- Luotto mennyt
Paskapuhetta! GreenSmoke ei toimi vaan kusettaa!
Selityksiä selitysten perään eikä tavaraa tule.
Lopulta selityksetkin loppuvat...!
- Vape-o-nator
Itse tilasin myös tuon GreenSmoken laitteen ja makunesteitä.
Mutta sitten.....
Ei vaatinut kovin suurta tutkimista kun selvisi että GreenSmoken laite on käytännössä Joye510 vanha malli jota GreenSmoke myy omalla brändillä ylihintaan.
Halvemmalla saa paljon parempia laitteita. Toinen asia mikä tuossa GreenSmoken laitteessa pännii on todella huono akun kesto. Eikä ihme kun käytää 180mAh akkuja.
LIsäksi GreenSmoken arominesteet on todella ylihinntaisia ja huonolaatuisia.
Itse hankin tuon GreenSmoken lisäksi eGo-T ja 510-T laitteet, tilasin Englannista ja samalla sitten kunnon satsin nikotiiniä sisältäviä mehuja sekä noita 0mg mehuja. eGo-T kanssa otin myös lowres atoja, kartoja yms muuta kivaa pikku sälää.
Jos pelkästään ero GreenSmoke (510) ja vaikka Liberty Flightsin 510-T:llä on kuin yöllä ja päivällä. Myös nämä tankkimalliset laitteet ovat paljon parempia. (T)
GreenSmoken laite on nykyään vain hätävara.
GreenSmoke on ihan ok laite mutta ylihintainen ja EI todellakaan se PARAS väline. - 10vTupakointiLoppu
Noin viikon päästä ois aukeemassa Suomeen verkkokauppa www.e-savuke.fi joka myy "toisensukupolven" Phoenix e-savukkeita.
Ite tuotteita kokeilleena voin sanoo, että helposti paras ja helppokäyttösin e-savuke mitä oon ikinä kokeillu.
Montaa eri mallia tullu kokeiltuu ja 1½ kuukautta sit sain oman Phoenix e-spaaderon enkä oo kertaakaa sen jälkee normispaaderoo polttanu (10 vuotta polttanu ennen tätä). Eli aika iisisti pystyy suosittelee.
Yhestä mallista löytyy kuva naamarikirjasta ( http://www.facebook.com/esavuke ) jo ja sieltä löytyy myös kilpailu missä voit osallistumalla voittaa Phoenix 510-aloituspakkauksen ja omavalintaisen e-nesteen.
"Joulukuu lähestyy ja niin myös www.e-savuke.fi nettikaupan avaaminen. Joulukuun ja nettikaupan aukeamisen kunniaksi julkaisemme kilpailun, jonka palkintona tulemme jakamaan Phoenix-510 aloituspakkauksen ja valinnaisen e-nesteen ( palkinnon arvo noin 50€ ).
Kilpailuun osallistuminen tapahtuu klikkaamalla http://www.facebook.com/esavuke Sivulla tykkää-nappia !
Palkinto arvotaan kaikkien tykkääjien kesken.
Kilpailu alkaa 1.12.2011 ja päättyy 31.12.2011
Kaikki jotka ovat jo klikanneet tykkää-nappia ovat myös mukana arvonnassa.
Jokaiselle, joka tykkää, tulemme lähettämään Joulukuun ajan tomivan alennuskoodin kauppaamme. Koodi oikeuttaa 5% alennukseen kaikista ostoksista kaupastamme.
Lisätietoja:
[email protected]
tai laittamalla kysymykset
http://www.facebook.com/esavuke
seinälle"- jay keee
Kunnon spämmiä
- jomppuli
Tilasin ja maksoin Green Smokelta aloituspaketin n. 20 vrk sitten. Ei ole tullut vieläkään. Yhtiö ei vastaa puheilnsoittoihin, ei sähköposteihin. On näköjään huijariyhtiö. Rahaa meni n. 75 euroa. Odottelen vielä viikon ja sitten teen rikosilmoituksen kavalluksesta poliisille. Varokaa tätä yhtiötä.
- 8+14
Vaikka homma toimisikin niin ei niitä ylihintaisia leluja kannata sieltä tilata! Saat nopeasti, parempia ja edullisempia sähkötupakoita muualta.
- jaro2222
8+14 kirjoitti:
Vaikka homma toimisikin niin ei niitä ylihintaisia leluja kannata sieltä tilata! Saat nopeasti, parempia ja edullisempia sähkötupakoita muualta.
Itse tilasin 15.12.2011 tuotteen sain tänään. No tuotteen sain tänään. Tottakai joulualla hyvät ihmiset toimitus kestää jopa viikon pidempään kun normaalisti, tämä johtuu siitä, että itellalla ei ole resusseja hoitaa kokosuomen joulukortteja ajoissa perille =) Katselin, että green smoke oy työllistää 10-15 henkee, joten tuskin mistään huijariyrityksestä on kyse. Kyseessähän on vielä myymälä / jälleenmyynti ketju. Tuotteisiin olen ollut erittäin tyytyväinen! ps: jos 54,45 tuntuu liian kovalta hinnalta niin kannattaa tilata virosta. Virossa kyseinen laite maksaa 82.22 =) e-sigaret.ee sivustolta. Ottakaa myös huomioon että suomessa on arvolisävero 23% ja tullivero 6% tupakkatuotteissa.
- kivamarkkinointisul
jaro2222 kirjoitti:
Itse tilasin 15.12.2011 tuotteen sain tänään. No tuotteen sain tänään. Tottakai joulualla hyvät ihmiset toimitus kestää jopa viikon pidempään kun normaalisti, tämä johtuu siitä, että itellalla ei ole resusseja hoitaa kokosuomen joulukortteja ajoissa perille =) Katselin, että green smoke oy työllistää 10-15 henkee, joten tuskin mistään huijariyrityksestä on kyse. Kyseessähän on vielä myymälä / jälleenmyynti ketju. Tuotteisiin olen ollut erittäin tyytyväinen! ps: jos 54,45 tuntuu liian kovalta hinnalta niin kannattaa tilata virosta. Virossa kyseinen laite maksaa 82.22 =) e-sigaret.ee sivustolta. Ottakaa myös huomioon että suomessa on arvolisävero 23% ja tullivero 6% tupakkatuotteissa.
Vittu tätä luikihäröistä spämmääjää. Tunge ne omat tuotteesi sinne, missä aurinko ei paista.
Me fiksut tilataan laadukkaampia ja halvempia tuotteita Briteistä. Ja toimituskin pelaa. - jay keeee
kivamarkkinointisul kirjoitti:
Vittu tätä luikihäröistä spämmääjää. Tunge ne omat tuotteesi sinne, missä aurinko ei paista.
Me fiksut tilataan laadukkaampia ja halvempia tuotteita Briteistä. Ja toimituskin pelaa.Painu sinä sinne missä aurinko ei paista. Tuli niin huono kuva ulkomaisista yritelmistä tämän ketjun spämmääjien vuoksi että taidan tilata green smokelta
- ppoiup
Mulle tuli syksyllä muutamassa päivässä. Niiden myymä laite vaan ei ole oikein toimiva. Akut ei kestä, eikä höyryttelyssä ole oikein järkeä ilman nikotiiininestettä.
Äkkiä alkaa tehdä oikeaa tupakkaa mieli.
Tilaisin ulkomailta, mutta kielitaito niin onneton, ettei ole vielä tullut uskallettua.
Sinänsä firmassa ei vikaa, tuote vain on mitä on ja Suomen laki kun kieltää nikotiininesteiden myynnin :(- abcd...
käytä googlen kääntäjää, kääntää koko sivun kerralla.
- 39
Tilaa laite suomalaisesta kaupasta ego-t taikka ego-c. Käy katsomassa osoitteesta http://www.finnvape.fi/
- esa69
tilaa pelkät nesteet ulkomailta niin mäkin tein tui alla viikossa kaks tilausta jo tehnyt=)
- milla
Täältä löytyy suomeksi ja nikotiiniakin saa!
http://www.sähkötupakka.eu
- Il
Paska paikka on. Ite tilasin noin kaksi viikkoa sitten ja vieläkään ei ole tullut. Asiakaspalvelu ei vastaa puheluihin eikä s-posteihin. En suosittele kenellekkään!!!
- Tyytymätönn
Suoraan sanottuna tämä Greensmoke firma siis myy vanhaa tuotetta omalla brändillään hirveällä kiskuri hinnalla. Surkeat akut, huono laatu tuotteella ja vielä kaikenkukkuraksi surkein asiakaspalvelu.
Todella tyytymätön olen tuotteeseen kun nämä asiat selviävät tuotteesta.
Kyllä tässä huijattu olo tulee melkeempä väkisin. Maksoin siis 70 € tuotteesta nesteesta.
Toivon että tämä firma joutuu vastuuseen ja joutuu korvaamaan LUKUISILLE asiakkaille korvauksia siitä että tuotteen saapuminen on kestänyt viikkokausia, tuotteen laatu on heikkoa tai vaikka siitä että siinä on pieniä terveydellisiä haittoja kuten päänsärky, vatsaoireet ym. - TYYTYVÄINEN!!!!!!!!!
ÄlKÄÄ USKOKO PASKAPUHETTA! KAIKKI ON KATEELLISTEN AUTOTALLIYRITYSTEN KIRJOITUKSIA.
Ite tilasin www.GreenSmoke.fi Tankkimallisen sähkötupakan 901-T eli mallihan on 2011 vuonna tullut markkinoille elikkä aivan uusi.Kirjoituksesi paistaa suoraan läpi. Olet luuseri joka pyörittää sähkötupakka -alan yritykstä kotoota käsin ja kusetat rahat asiakkailta. Jos teillä keltä on `mukamas` viety rahat on jotain valittamista yrityksestä miksi ette mene suoraan heidän toimistolleen valittamaan asiasta tai tee rikosilmoitusta? Tuskin mistään kusetusyrityksestä on kyse jos myymälöitä on ympäri suomea ja reippaankuuloinen nainen vastaa kun asiakaspalveluun PS: Tilasin tuotteen puhelimitse. Soitin asiakaspalveluun ja sielä vastasi reippaankuuloinen nainen. Tilasin tuotteen perjantaina ja tiistaina se saapui postiluukusta. Ensinnäkin Green Smoke Oy: on ollut vielä kokoajan mediassa. Ajankohtaisessa kakkosessa, aamu tv:ssä, uutisissa, radiossa, iltasamoissa jne. Itse soitin tänään GreenSmokelle ja kysyin uusista tuotteista tietoa. Soitin numeroon : 010 - 270 - 1270 www.GreenSmoke.fi- TYYTYVÄINEN
Ps: GreenSmoke.fi nesteet ovat ostattu maailman suurimmalta sähkötupakka -nesteiden valmistajalta, joka valmistaa peräti 95% maailman sähkötupakka nesteistä ja ovat kasvispohjaisia. Joten lopettakaa nyt se vääräntiedon levittäminen. Katsokaa nesteiden tietoja nestepakkauksien kyljestä! ennen kun menette sanomaan mitään.
- fruit tail
TYYTYVÄINEN kirjoitti:
Ps: GreenSmoke.fi nesteet ovat ostattu maailman suurimmalta sähkötupakka -nesteiden valmistajalta, joka valmistaa peräti 95% maailman sähkötupakka nesteistä ja ovat kasvispohjaisia. Joten lopettakaa nyt se vääräntiedon levittäminen. Katsokaa nesteiden tietoja nestepakkauksien kyljestä! ennen kun menette sanomaan mitään.
Samoja kiinalaisia markkinoiden halvimpia nesteitä ne on joita myy kaikki muutkin sähkärikaupat niin suomessa kuin ulkomillakin.
Testaa usalaiset nesteitä voit kokea yllätyksen. - 33
Itse olet Greensmoken edustaja ja sua vaan vituttaa kun tyytymättömät asiakkaat alkavat täällä huudella. Pidä lelusi ja ole hiljaa :D
- jppjp
fruit tail kirjoitti:
Samoja kiinalaisia markkinoiden halvimpia nesteitä ne on joita myy kaikki muutkin sähkärikaupat niin suomessa kuin ulkomillakin.
Testaa usalaiset nesteitä voit kokea yllätyksen.Olen samaa mieltä mulla on "wizardilta" tilattuja usa nesteitä nyt ja nam...
- fruit tail
jppjp kirjoitti:
Olen samaa mieltä mulla on "wizardilta" tilattuja usa nesteitä nyt ja nam...
Halon nesteet on mun juttu.
Pari tilausta wizardilta tuli tehtyä kumpikaan ei mennyt niiku piti, eka tilaus kesti kuukauden sähkäri ihan paska, toinen tilaus uusi sähkäri nussivat pakkauksesta laturin ja muitakin osia jotka olisi kuulunut olla mukana, mulle riitti tommosen limanuljaskan temppuilut, tekis mieli sanoa että huijari. - puffi =D
Öö..ooks sää töissä tuol? =D
- rep@le
ottaisitko itse myös asioista selvää tuo sinun kehuma 901 malli on yksi vanhimmista laite malleista mitä on . tuon saman paketin saa englannista posteineen 10£ toimitus 3-5vrk . huom itsellänikin on ollut kunnia tutkia tätä suomen greensmoken"uutuutta" ja jos todellakin olet tyytyväinen tuohon niin et oikeasti vielä edes tiedä mitä höyryttely oikeilla laitteilla on.
- rep@le
TYYTYVÄINEN kirjoitti:
ja mistähän kohtaa tämä PG neste on kasvispohjaista??? eikä muuten pidä tuo 95% paikkaansa myöskään.
- Kiinalaista kamaa
TYYTYVÄINEN kirjoitti:
Suurin e-nesteiden valmistajan osoite joka todella tekee 90% nesteistä ja lähes 95% e-savukelaitteista on KIINASSA.Kiina tekee myös Greensmoken laitteet ja nesteet.
- BS
"TYYTYVÄINEN" voisi kyllä mennä takasin sinne greensmoken tiskin taakse ;)
Onhan toi nyt ihan selkee kuinka ylihintasia vekottimia noi on suhteessa moneen muuhun paikkaan. Aivan surkeet akut ja käyttökin paljon kömpelömpää kun monissa muissa malleissa.
Plus Suomen GreenSmokella ei ole mitään tekemistä alkuperäisen GreenSmoken kanssa eli suomeksi ovat varastaneet koko brändin.
Ja kun mainitsit tuossa tuon "on ollut mediassa" niin tottahan tuo, viime ohjelmassa missä näin niin meni GreenSmoken kaverilla jauhot suuhun kun kysyttiin yhteydestä alkuperäiseen GreenSmokeen "voi olla että brändimme tulee muuttumaan jossain välissä".
Minä ainakin kartan kyseistä lafkaa, itse ostin oman eGo:ni tuolta 10vTupakointiLoppu:n mainostamasta www.e-savuke.fi ja hyvin on toiminu - PASKA KAUPPA!
Joo ihan vitun huijjaus koko pulju. ostin itekki alotuspaketin ja härpäkkeet siihe pääle ja osa ei ole ees vielä tullu. onhan tässä 1,5kk odoteltu ja yritetty ottaa yhteyttä tuloksetta. EN SUOSITTELE TÄTÄ PAIKKAA KENELLEKKÄÄ! LAITTAKAA RAHANNE MIELUMMIN KUNNON KAUPPAAN
- .....
kunnon kauppoja mielestäni on elektrosavu.fi ja finnvape.fi
- tekevälle sattuu
Ostin 3 kpl:ää liemet päälle ja musta toimii
paremmin ja maksoin 73.13 € posteineen.
Älä elätä suomalaista välikättä!- suosisuomalaista
oma maa mansikka, muu maa mustikka!
- GREEN SMOKE on P***A
Tilasin VIIKKO sitten aloitus pakkauksen ja maksoin tuotteen välittömästi tilauksen yhteydessä verkkopankista. Yrityksen nettisivuilla mainostetaan, että toimitetaan 1-2 vuorokauden kuluessa tilauksesta. Vaan eipä ole vieläkään tullut! Jos viikko on heidän mielestään sama asia kuin 1-2vrk, niin henkilökunnan olisi syytä käydä peruskoulu uudestaan!
Täysin huijarifirma! Palautan tuotteen välittömästi kun se saapuu ja en suosittele kenellekkään ko. yritystä!
Nimimerkki pettynyt- Jeah
Samoja kokemuksia ja vääriä nesteitä tuli mukana. Seinälaturi ei toimi ja asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin. Teemme valituksen kuluttajasuojaviranomaiselle. Pitäkööt paskansa!!
- 5346
Hui kamala ! Eli olet joutunut odottamaan kokonaisen VIKKON :D eikä ole paketti vielä näpissä, voi poloista, tunnen kyllä myötätuntoa ja valutan kyyneltä täällä, voimia sinne päin !
Kannattaa varmaan myös muistaa että lähetykset takkuaa monesti postinkin toimesta että mitä jos itse opettelisit sen peruskoulun lisäksi myös ajattelemaan ennen kuin tulee tänne huutelemaan että PASKAA niin kuin pikku kakara
- öhh..
Päivää! Itse tilasin Greensmokelta suoraan englannista. Toimitus kesti 3 arkipäivää kotiovelle toimitettuna. Greensmoke UK ei taida myydä ihan samaa tavaraa kuin suomessa toimiva Greensmoke...Kuvien perusteella ainakin näyttää etteivät osat ole keskenään yhteensopivia. brittiversioita ei ole ilmeisesti myöskään tarkoitettu läträttäväksi litkujen kanssa, vaikka kaipa tuokin onnistuu. Tosi tyytyväinen olen ollut, savut kuin aidossa röökissä:) En ota kantaa suomen Greensmokeen, mutta vaikuttaa siltä, että kyseessä on eri tuote.
Tänään juuri ajattelin käydä Helsingin myymälästä hakemassa kokeeksi nestettä, josko täyttö onnistuisi, mutta jos englantilainen tuote on täysin eri kuin suomessa myytävä, niin voi olla että kallistun patruunoiden puolelle. Tosi riittoisia on olleet. Ennen uuttavuotta tuli paketti, ja viidestä cartridgestä 1 alkaa ilmeisesti loppumaan...eli riittoisaa on ollut. Lisäksi lataus USB:n kautta ei taida kuulua suomalaiseen malliin lainkaan. Outoa jos tuotemerkki on sama..hmmm..- Vasta tilannut UK
Jossain haastattelussahan tuo Suomen greensmoken edustaja sanoi, ettei ole mitään tekemistä suomalaisella greensmokella ja tuolla englantilaisella / jenkkiläisellä greensmokelle. Oli autuaamattoman tietämätön sellaisen olemassaolosta (siitä huolimatta, että ovat kopioineet hyvin tarkkaan nimen lisäksi myös tuon logon)
- aliska
Tein pientä tutkimusta, se on amerikkalainen Green Smoke-in (Green Smoke UK, Green Smoke Europe, green-smoke.fi, jne.) jäljennös. Alkuperäinen Green Smoke on luotettava yritys. Heillä on erinomaiset akkueliniät, jne. Paul Saar - Green Smoke sähkötupakat ovat kiinalaiset kopiot. Huonoa akkua, jne.
- öhh..
...Ja niinhän siinä kävi, että kyseessä on täysin eri tuote. Osat ovat aivan erilaiset, akutkaan eivät mene samoihin latureihin, elikkäs näinollen "filtteriosa" on kertakäyttöinen cartridge ja niitä pitää sitten tilata UK:sta. Brittimalliin ei vissiin löydy lainkaan uudelleentäytettäviä osia.
Mutta tuo ei haittaa, tilataan "filsuja" sitten englannista puolen vuoden satsi kerralla:) saahan sitten nikotiinitkin samaan settiin halutessa...
Myymälässä myyjä ei muuten ollut ennen nähnyt tuota enkkuversiota, joka poikkeaa nimestä huolimatta suomiröökistä aivan täysin. Niissä ei ole mitään yhteistä muuta kuin logo. - essi32221
Itse tilasin puhelimitse suomalaiselta GreenSmokelta. Asiakaspalvelusta annan täyden kympin!. Asiakaspaveluun joudun soittamaan 2 kertaa. Yhden kerran aamulla ja yhden iltapäivällä. Molempina kellonaikoina vastasi nuori näpsäkänkuuloinen neiti puhelimeen. Neiti oli todella ystävällinen ja kohtelias. Sain vielä molempina kertoina erinomaisen vastauksen kysymyksiini. Kaikki tämä paska mitä Suomalaisesta greensmokesta kirjotellaan on tuskin oikealta kuluttajalta. Tutkailin hieman googlesta noita sähkötupakka-alan yrityksiä ja huomasin niitä olevan pilvinpimein, mitä kuten kymmenkunta suomalaista autotalliyritystä. Niihinkuuluivat. Sauhuton, finnvape, jne. Ainut yritys jolla oli kivijalkamyymälöitä suomessa oli nimenomaan Green Smoke Oy. Kyseinen yritys on myös ainut mistä olen koskaan kuullut. Tuotteet tilasin perjantaina ja sain keskiviikkona. eli noin 3 arkipäivää kesti tilauksessa.
Puhelin: 010 279 1270
Sähköposti: [email protected]
Asiakaspalvelumme palvelee
puhelimitse ma - pe 8:00 - 16:00
Soittakaa ja testailkaa toimiiko asiakaspalvelu. Tulette huomaamaan, että kyseisiä juttuja kirjoittaa vain ja ainoastaan kateelliset autotalliyritysten omistajat ja blogisivutojen mainostajat.- mainostavat parasta palv
Kohta kymmenen soittoa,sposteja jokaiseen osoitteeseen mitä sivuilta Löytyi,tänään kävin myymälä edessä toteamassa a4 lapulta että myyjä on kipeä eli noin 60km reissu turhaan ja kyllä yritin myös soittaa tänäänkin ennen sinne menoa.
Laturi siis pamahti viiden pvä jälkeen. Vittumaista käyttää ilman sitä.
Menen myös kohta asiassani jonkun muun pakeille.(kuluttajansuoja) - ole mies
Lopettaisit jo myit paskaa ja jäit kiinni.
Koittaisit nyt koota itttes,
jos et kilpailussa pärjää niin ala myymään jotain muuta.
Taidat pestä muuten mattoa?
Essi on nimimerkki ja ihailet "heleää naisääntä" uskomaton hintti. - Kaivat omaa hautaasi
Mainiota. Yrityksellänne taitaa olla asiakaspalvelu hieman hakoteillä. Luuletteko, että kritiikkiin kannattaa reagoida haukkumalla sen antajat p*skanpuhujiksi ja haukkumalla muut firmat?
Kumma kyllä, menestyneimmillä firmoilla asiakkaita kuunnellaan, eikä yritetä hiljentää. Vialliset tuotteet korvataan tai vaihdetaan. Palvelua ja tuotteita pyritään kehittämään kritiikin pohjalta.
Tuen mielelläni suomalaista yrittäjyyttä, mutta en ylimielistä ja asiakkaita väheksyvää yritystä. Jos ette osaa palvella ja tarjota kilpailukykyisiä tuotteita, ostan mielelläni muualta ja suosittelen sitä muillekin.
Valehtelulla ja ylimielisyydellä ei pitkälle pötkitä. Muut tuntuvat osaavan homman paremmin, jopa ne halveksumasi "autotalliyritykset". - jay deee
mainostavat parasta palv kirjoitti:
Kohta kymmenen soittoa,sposteja jokaiseen osoitteeseen mitä sivuilta Löytyi,tänään kävin myymälä edessä toteamassa a4 lapulta että myyjä on kipeä eli noin 60km reissu turhaan ja kyllä yritin myös soittaa tänäänkin ennen sinne menoa.
Laturi siis pamahti viiden pvä jälkeen. Vittumaista käyttää ilman sitä.
Menen myös kohta asiassani jonkun muun pakeille.(kuluttajansuoja)Siis aivan selkeätä paskanjauhantaa
- Sairasta
Ei toimi asiakaspalvelu ja tuote ei ole tullut kuukauden odottelun jälkeen.
Rikosilmoitusta tekemässä ja en todellakaan suosittele tätä firmaa kenellekään.
Ne jotka tätä suosittelee toimivat itse "firman " palveluksessa, eli siis epärehelliset.
Vaikuttaa rikollisjärjestön pitämälta ja hyvä uskoiset sitten tilaavat. Älkää tilatko
täältä!!!! - ego950
Taitaa olla greensmokin pyörittäjät täällä mainostamassa. Ylpeänä ego-sähkiksen omistajana ja paulsaarin paskaa kokeilleena voin sanoa että ego vie ihan kympillä. Miksi greensmoke myy vain omia mallejaan eikä maailmalla ja suomessakin suosittuja ego-sähkäreitä? Jos myytäis niin ostaisin kyllä sieltä varaosia. Toinen tankki ois kiva
- Nymous
Aivan paskaa koko firma tosi huono palvelu ja muutenkin tilasin 2 kappalettta sähkötupakkeja mömmöineen päivineen ja olen kohta 4 viikkoa odottanut että tulisi nuo kyseiset tavarat aina kun olen soittanut sinne niin sanotaan että tällä viikolla ja tällä viikolla mutta ei silti näy tavaroita todella typetää tuollainen mielesttäni koko firma on täysin ala arvoinen ja huono.
- rep@le
noh et ole ainut joka tuon lafkan yli hintaiseen kopio paskaan on rahansa laittanut . mutta en vain ymmärrä miksi ihmiset hakevat tästäkin asiasta tietonsa esim täältä eikä oikeasta osoitteesta kuten e-savuke.com niin ei tälläisiä kömmähdyksiä sattuisi ???
- Turhautunut henkilö
Hmm... mitä mun pitäis tehä, tilasin mutsille tasan 2 viikkoo sitte tommose sähkötupakan tuolta Greensmokelta mut ei oo tullu vieläkää perille, ideoita?
- Matonpesiä
Tuossa on Green Smoke Oy -stä mediassa (5MIN kohalla) ellen aivan kuuro ja sokea ole, niin kaikki asiakkaat vain kehuvat tuota laitetta. Nimenomaan minustakin alkaa tuntumaan siltä että kaikki paska mitä greensmokesta kirjoitetaan on vain kateellisten kilpailioitten kirjoittamia juttuja. Tutkailin hieman nettiä ja löysin sieltä noin 10 eri sähkötupakka -kauppaa jotka pyörittävät yrityksiä kotoota käsin. Green Smoke Oy -on suomen suurin ja vakavarainen yritys jolla on myymälöitä ja jälleenmyyjiä. En itse tuotteita käytä koska en polta, mutta moni kaverini on ostanut myymälästä/ tilannut tuotteen ja voin sen teille kerto, että yksikään ei ole repsahtanu tupakkaan.
Ja hei! turhautunu henkilö! Lopeta se paskanjauhaminen kilpailia ja mene pesemään mattoja! Soita asiakaspalveluun:
Puhelin: 010 279 1270
Sähköposti: [email protected]
Asiakaspalvelumme palvelee
puhelimitse ma - pe 8:00 - 16:00.
Ja vittu kyllä vastataan
Green Smoke mediassa: -> http://areena.yle.fi/video/1327522723526 - sugarcoated
Itselläni on ihan kohtalainen kokemus GreenSmokesta. Tilasin netistä alennuksessa olevan aloituspakkauksen, joka maksoi vähän päälle 50€. Pari viikkoa kesti tulla, kuulemma oli jäänyt Luxemburgiin jumiin. Eli vähän tuntuu olevan tuo toimitus hämäräperäistä, kun muillakin näemmä sen kanssa ollut ongelmia.
Ystäväni on mennyt myös palauttamaan paikan päälle liikkeeseen Vallilaan viallisen sähkötupakkansa ja ovat kyllä siellä sen ilmaiseksi korvanneet. Olin mukana tuolla reissulla, ja minua kummastutti kun puhelin soi koko ajan, eivätkä vastanneet siihen. 2 tyyppiä siellä vain töitä tekemässä.
Mutta siitä sähkötupakasta - itse olen tyytyväinen tähän, ihan kelpo tuote. Tottakai saa parempia ja toimivampia, mutta itse en mitään turhaa hifistelyä kaipaa, enkä kaikista hienouksista näin aloittelijana paljon tajuakaan. Kyseessä on automaattitupakka ja akku latautuu 2 tunnissa ja kestää ihan hyvin, imaisuista riippuen. Jos pössyttelen nonstop, se kestää about 2 tuntia. Diggailen tästä ulkonäöllisesti paljon, en niinkään niistä isoista mötiköistä.
Mutta pitää tarkkailla aparaatin toimintaa, vasta viikon kuitenkin ollut käytössä.
Tässä vielä kuva;
http://greensmoke.fi/images/kulta1234_1106_e70.jpg
(Kuvassa vanha laturi, eikä laitteessa ole nykyistä parempaa tankkimallia käytössä, mutta muuten sama ulkonäöltään) - TYYTYVÄINEN GREENSMO
Itsekkin olen todellatyytyväinen Greensmoke.fi= tuotteeseen. Soitin asiakaspaveluun ja sielä vastattiin heti! Kyselin tampereen GreenSmoke -myymälän aukioloajoista tietoa ja ei muuta. Menin myymälääj ja ostin tuotteen ja voin suositella tuotetta kaikille. Älkää hyvät ihmiset kuunelko näitä paskapuheita. Sumessa on liki 15 sähkötupakan myyjää ja kaikki toimii kotoota käsin paitsi greensmoke.fi jollla on omia myymälöitä ympäri suomea. Kateelliset kilpailia täälä vaan taitaa kirjoitella =)
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/91517-uusi-liike-auki-sahkotupakkaa-jonotetaan-tampereella
SUOSITTELEN KAIKILLE LÄ'MPIMÄSTI GREENSMOKE SÄHKÖTUPAKKAA :)
sugarcoated sinulle vielä sen verran että greensmokella on tankkimallisia nykyyään myynnissä (kannattaa koittaa) GreenSmoke on uudistanut mallistonsa kokonaan. Tuota vanhaa mallia ei liene enää edes myynnissä.- .,liiiiu
Ompa hyvä että olet kauppiaana itseesi tyytyväinen.
Ei tuollainen itsensä mainostaminen uppoa. - järkikäteen.
Hoi! Ei todellakaan ole ainoa liike joka sähkötupakkaa myy!! Kannattaa tutkia vähän paremmin!
- höyrähtännyt
järkikäteen. kirjoitti:
Hoi! Ei todellakaan ole ainoa liike joka sähkötupakkaa myy!! Kannattaa tutkia vähän paremmin!
esavuke.com jakaa paljon riippumatonta tieto eri laitteista ja kaupoista
- sugarcoated
Edelliselle: Selitin vähän hassusti, mutta meinasin siis että linkittämässäni kuvassa ei ole sitä tankkimallia käytössä, mutta omassa sähkötupakassani on. :) Hyvin pelaa!
- PIMPMYSIG
Hyvin minullakin toimii! Kävin juuri ostamassa isomman akun tuohon Green Smoke -sähkötupakkaan sturenkadun myymälästä . Höyryä tulee enemmä ja akku kestää monta päivää ;)
- savanna
Saako siihen semmosiakin? Paljonko maksoi? Mulla ollut tää sähkötupakka nyt joitakin viikkoja ja tuntuu että tota savua ei tuu paljon yhtään... Mietin just tänään että onks tää rikki vai eikö tämmönen suht pieni vekotin vaan kestä jokapäiväistä pössyttelyä...Pitää varmaan piipahtaa Vallilassa!
- RiSTO-PeKKA52
Kyllä saa! eikä tarvitse latailla kokoaikaa ;) Minulla meni 2kk jälkeen akku hajalle ja samantien kun menin hakemaan uuden akun tuli ostettua siinä kylkiäisinä tuo isompi akku. Hyvin pelaa perkele! Jos on akku rikki niin vaiha se ihmeessä. Tuotteilla on 6kk takuu!
- AULISDAUN
HYVIN PELITTÄÄ NUO GREENSMOKEN SÄHKÖTUPAKAT. ILMAN TUPAKKII 6KK TULLOOPI VIIKONPÄÄSTÄ TÄYTTEE. KIITOS SUOMIPOIKAVIHREÄSAVU!
- Paapainen
Onko nuo sivut kaatuneet tuolla Green Smokella,kun ei pääse??
- Kokeilija 2
En pääse kyllä minäkään.Ainakaan noihin Suomen sivuille.Lontoon sivuille kylläkin taitaa päästä.
Tuli vaan äskettäin tilattua ja sain takuuvaihdoin,kun lakkas lataamasta pari päivän jälkeen.Tilaus keski n. 3vkoa.
takuuvaihto samoin.Tuli kyllä monen soittelun jälkeen.
Oli pirun vaikea saada joku vastaamaan.- Paapainen
Nyt taas pääsee,mutta foorumin ovat näköjään poistaneet" tarpeettomana"
Kävimme siellä keskusteluja/neuvoja toisillemme,koskien tätä uutta "sähkösätkää".Loppui sekin sieltä!
Toki tuli annettua palautetta asiakaspalvelusta,mielestäni ihan aiheesta.
Käyhän se noinkin.
Tilasin muualta nesteitä.
Tuli ajallaan ja hyvin tuntuvat toimivan tässä GM tupakassa.
- Joopajoo
Mitä järkeä on läträtä nestepullojen kanssa. GreenSmokella briteissä on kaikki samassa paketissa ilman nesteiden täyttöä. Vai onko tuossa nesteen tilaamisessa joku muu pointti.
Täältä olen tilannut eikä mitään ongelmaa http://www.greensmoke.co.uk/ - murr!!
Joo en itsekkään ole saanut tuotteita ja en haluakaan enää.
- estella
Mikä siinä on, kun GS:n tupakat menevät aina jotenkin toimintakelvottomaksi? Kaverini joutunut vaihtamaan tupakkaa jo 2 kertaa ja hänen omansa reistailee TAAS. Itselläni sama juttu, ei tuu savua paljon p*skaakaan?? Ja hyvin oon pitäny huolta tupakastani. #¤!&*%
- 4 kk iman sikaaria
taas yksi uusi suomalainen kauppa, hyvä valikoima peruslaitteita.
www.arizona.fi - ana
Muulla myös jo kolmas skeida tuote menossa GS:ltä. Tahtosin rahat takas, mut eivät meinaa antaa!
- SUOSI SUOMALAISTA
Haistakaa nyt jo kilpailiat oikeasti paska. Kaikki paska jota täälä kirjoitetaan on Kilpailioitten kirjoittamia juttuja tuosta green smoke -sähkötupakasta.
Tuotteet toimivat todella erinomaisesti ja todella paljon tulee tuotteista myös savua. Green Smoke Oy -Suomalainen sähkötupakkamyymälä -ketju oli todella monta kertaa mediassa, ja aina vain asiakkaat kehuivat telkkarissa heidät tuotteitaan. Jos ei teidän 18-22 vuotiaitten teinejen bisnekset luista ni vittu menkää vaikka pesemään mattoja. Voin suositella Suomalaista Green Smoke kaikille. Käväsi tuolla Green Smoke:n facebook sivustolla lukasemassa ihmisten kommentteja Green Smoke -sähkötupakoista. Pelkästään vain kehuja!
http://www.facebook.com/pages/GreenSmokefi/215193338490791
juuri kk takaperin 7 ja 10 uutisissa tuli Helsingin sturenkadun green smoke:n myymälästä juttua, jossa haastateltiin asiakkaita. Kas kummaa? kaikki asiakkaat olivat todella innoissaan ja tyytyväisiä tuotteista joten lopettakaa tuo paskanjauhaminen.
Terveisin: SUOSI SUOMALAISTA - Tonza2235
Suosittelen kaikille uutta green smoke! Todella hyvä =) Turun myymälästä kipasin hakemassa ja erinomaista asiakaspalvelua! 2 viikkoa ilman tupakkaa, eikä ole ollenkaan edes vaikeata tämän sähkötupakan avulla.
- sdjljj
Eihän se teidän Turun myymälä oo ees viä auki..
- jooseppikalle
Vinkki: liberty-flights.co.uk
SMOK TECH EGO DUAL COIL 1,5 ohm - 3,50 e/kpl
BOGE 510 CARTOMIZER 2.0 Ohm 5 Pack - 7,80 e/kpl
USB PASSTHROUGH eGo-T 900mAh Pass-Through Battery - 21,60 e/kpl
Yhteensä: 32,90 euroa (alennus 0%)
ALENNUSKOODI: libertyflights
EDUT: Ilmainen toimitus suomeen, toimitus viidesn arkipäivän sisällä, alennus 15%
Eli lähimpään postiin toimitettuna konaishinnaksi jää 27,90 euroa!- huhhuhheli
Tarkista nyt nuo hinnat vielä esavuke.com kauppiailta
- pettynytpahasti
asiakaspalvelu on ainakin kyseissä mestassa erittäin alaarvosta..eivät vastaa puheluihin ja lähetin kolmeviikkoo sitten 3s-postia eivät ole vieläkään vastannu!!kyllä oon sitä mieltä että jos perustetaan yritys niin sit perustetaan kunnolla eikä noin laiskasti..onneks en oo viä rahaa laittanut sinne johtuen siittä että eivät vastaa viesteihin..pitää varmaan hankkia se paypal ja tilata ulkomailta..
- Just joo...
Minä tilasin Green Smokelta 11.1 ja ensinnäkin toimitus kesti kauemmin kuin luvattiin, eikä viikkoon kuulunu mitään niin soitin sinne ja selvis et ei oo varastossa sitä väriä minkä tilasin ni siks kesti. No vaihdoinpa sit puhelimessa tilaustani ja sain sen sit 24.1. No alukshan se toimi niinku pitää, mut pari päivää ja akun merkkivalot vilkkui miten sattuu ja höyryt maistui niin kitkerältä että kurkkuun sattui. Soitin asiakaspalveluun ja käskivät lähettää akun koska siinä voi olla valmistusvirhe.
No lähetin akun ja höyrystimen 30.1, ja kaiken hyvän lisäksi jouduin itse maksamaan lähetyksen koska posti ei löytänyt mistään tietoa siitä että olisivat tehneet palautussopimusta postin kanssa. Lähetin asiasta sähköpostin, ja vastasivat että "pahoittelumme , olemme kyllä tehneet palautussopimuksen postin kanssa jo kaksi viikkoa sitten" Hiukan rupes epäilyttämään, koska jo yli kuukaus taaksepäin luin green smoken sivuilta että ilmaiseksi voi lähettää ja sitten sanovat et kaks viikkoo sitten ovat tehny sopimiksen? Öööö... tuota joo.
No oottelin akkua ja höyrystintä takaisin, sain ne sitten 10.2. Kaksi päivää toimi ja sitten akku ei latautunut ja jälleen merkkivalot vilkkui miten sattuu. Soitto asiakaspalveluun ja käsky kävi lähettää akku ja laturi takaisin koska laturissa voi olla vika joka hajottaa akun. Sieltä myös sanottiin että lähettävät uudet samana päivänä kuin ne saapuvat heille. Lähetin romut takaisin 14.2 ja oletin sitten että tulevat takaisin 20 tai 21 päivä. Eipä kuulunu eikä näkyny.
Lopulta sain tavarat takaisin 29.2, YHDEN PÄIVÄN toimivat ja sitten akku ei latautunut ja laturi kärysi ja kuumeni. Jälleen soittoa asiakaspalveluun ja pieni avautuminen siihen.
Mikä siinä on ettei voi tulla toimivia laitteita kun jo kahesti on akku vaihettu ja laturi kerran? Ja höyrystin kerran.. Alkaa ottamaan päähän ku koko ajan pitää lähetellä takaisin näitä ja odotella joka kerta se kaksi viikkoa et saa takaisin...
-No meillä oli postin kanssa ongelmia koska posti ei tiennyt että olemme tehneet palautussopimuksen niin lähetykset menivät väärään osoitteeseen, ja siksi toimitus on kestänyt. On mahdollista että näissä on valmistusvirheitä... mahdollisuus on noin 1%. Lähetä se akku ja laturi meille niin laitetaan jotain hyvitystä sitten mukaan.
Joo, 1% mahdollisuus että on valmistusvirhe ja minulla on kaikki ollut viallisia. Ja kaiken huippu, POSTI EI TIENNYT että ovat tehneet palautussopimuksen.
EN lähettänyt enää mitään takaisin vaan soitin kuluttajaneuvontaan ja kerroin tilanteen. Minulla (ja varmasti monella muullakin) on oikeus kaupan purkuun. Kuluttajaneuvoja sanoi että ENNEN TUOTTEIDEN TAKAISIN LÄHETYSTÄ täytyy tehdä kirjallinen reklamaatio. Mikäli tuotteet lähetetään ennen tai samalla kun reklamaatio tehdään, niin on kuulemma riski että tavarat jää heille ja rahoja ei saa takaisin.
Green Smoken asiakaspalvelu loppui siihen kun lähetin sähköpostilla reklamaation viimeviikolla. Kuluttujaneuvonnasta ohjeistettiin tiedustelemaan heiltä vielä kuinka toimia nyt ja milloin saan rahani takaisin, mikäli vastausta ei tämän viikon aikana tule, ensi viikolla kuluttajavirasto ottaa heihin yhteyttä. Saa nähdä kuinka käy, mutta rahat on saatava takaisin kun tuommosta paskaa myyvät.
Laskin että koko aikana 24.1-6.3, ELI 43 PÄIVÄSTÄ, tuo green smoken romu on ollut minulla toimivana YHTEENSÄ 7 päivää, eli tasan VIIKON. Ja kahdesti siis olen lähettänyt takaisin ja molemmilla kerroilla palautus kesti jopa yli kaksi viikkoa.
Ja minä en ole mikään kilpailija, en alaikäinen tai pikkuteini, enkä mikään muukaan sellainen miksi täällä on green smokeen tyytymättömiä nimitelty. Olin vain tyhmä ja tietämätön silloin kun tilasin, ja nykyisin tyytymätön ja tunnen tulleeni kusetetuksi.
Olis pitäny perehtyä näihin laitteisiin ja ennenkaikkea hintoihin ennen kuin tilasin, mutta sokeana luotin, että kun Green Smoke on suomalainen ja heillä on jopa liikkeitä suomessa, niin tottakai se on hyvä valinta tilata sieltä. Ja lisäksi green smoken fb-sivuilla ja foorumilla oli vaan hyvää palautetta... no ihmekkös tuo kun kuulemma POISTIVAT KAIKEN NEGATIIVISEN, kuinka ala-arvoista.
On mahdollista että on joitakin onnellisia jotka ovat saaneet toimivat laitteet mutta te green smoken kehujat ja muiden haukkujat huom... niin on myös meitä jotka eivät ole saaneet kunnon laitteita eikä kaikki edes sitä hiton asiakaspalvelua.
MINÄ EN AINAKAAN SUOSITTELE KYSEISTÄ PULJUA KENELLEKKÄÄN. - Hoi!
Heippa Te Kaikki!
Aika Hurjan paljon täällä negatiivista palautetta green smokesta. Itse olen kuullut vain että heidän tuotteet joissa on se täyttö kapseli saattaa helposti vuotaa suuhun pahan makuista nikotiini nestettä, oma kohtaista kokemusta ei ole niiden tuotteista muutakun vähän testaillu kavereilta. Ja mielipiteeni ei ole muukuin että niiden käyttäminen ja nikotiinin täyttäminen tuntui hieman hankalalta, mutta ei ole pitemmän ajan käyttökokemuksia.
Itse tilasin ennen joulua sähkötupakka.eu:sta aloitus pakkauksen nimeltään sopiva. On toiminut moitteettomasta ja on yllättänyt kuinka samanlaisen tuntuinen on kuin oikea tupakka. Akut kestävät hyvin ja cartomaisteria en ole koskaan saanut ylitäytettyä. Nyt tilasin paras tuotteen netistä ja odottelen sen saapumista siinä on itse lataava aski missä voit säilyttää "tupakoita" eli akkuja ja lupaavat että kestäisi viikonlopun yli helposti yhdellä latauksella, mikä kuulostaa ihan mahtavalta. Onko kenelläkään muulla mitään kokemusta vastaavan nettisivun tuotteista? Tulen sitten kertomaan miten uusi paras tuotepakkaus toimii. Tilasin myös nyt samasta netti saitista valmiiksi nikotiinilla täytettyjä cartoja.
Tässä vielä linkki sivustolle jos joku haluaa mennä kokeilemaan!
http://www.xn--shktupakka-q5a2t.eu/- sähkärössöttelijä
Mä Sain noiden tuotteen alle viikossa kotiin kuljetettuna. Eikä mitään valittämista ole ainakaan vielä ollut tuotteista peukat ainakin multa tuohon puljuun!!! :D Ja hei kiitti vinkistä että sieltäkin saa jo sitten nikotiinia!
- libwiz
sähkärössöttelijä kirjoitti:
Mä Sain noiden tuotteen alle viikossa kotiin kuljetettuna. Eikä mitään valittämista ole ainakaan vielä ollut tuotteista peukat ainakin multa tuohon puljuun!!! :D Ja hei kiitti vinkistä että sieltäkin saa jo sitten nikotiinia!
en kyllä suosittele tota sivua enkä kyllä greensmokeekaan kannattaa tilata suoraan jostain uk sivuilta huomatavasti parempi valikoima ja saat ainakin tuotteen perille!
- sähkörössöttelijä
libwiz kirjoitti:
en kyllä suosittele tota sivua enkä kyllä greensmokeekaan kannattaa tilata suoraan jostain uk sivuilta huomatavasti parempi valikoima ja saat ainakin tuotteen perille!
Voi olla totta mutta helpoin tilata tuolta koska on suomalaiset verkkopankki palvelut ja sivut. Eikä tarvii nyt tilata eri paikoista kun sieltäkin saa nuo nikotiinit!
- vapottelija
sähkörössöttelijä kirjoitti:
Voi olla totta mutta helpoin tilata tuolta koska on suomalaiset verkkopankki palvelut ja sivut. Eikä tarvii nyt tilata eri paikoista kun sieltäkin saa nuo nikotiinit!
Mä oon tilannut omani Höyrypäältä, ja saannut tuotteeni parissa päivässä. Sivut on suomenkieliset ja helpot käyttää. Näkyivät laajentaneen valikoimaansakin, eikä hinnatkaan päätä huimaa. Sieltä siis aion tilata jatkossakin.
- ensuosisuomalaist
onneks eivät täältä voi poistaa viestejä...kuulemma poistivat sivuiltansa foorumin kun saivat niin paljon negatiivista palautetta...itsekkin oon kuullut että lähetyksissä ongelmia yks kaveri soitti 4 kertaa 4viikon aikana ennen sai paketin postista..väittivät et posti hukkas paketin 2 kertaa..on mun mielestä aika turhamasita syytellä postia...itse oon ainakin aina saanu postista sen mitä oon tilannutkin
- lizbone
Jep itsekkin kuullut että ongelmia ollut "postin" kanssa, jos multa kysytään niin taitaa se vika olla niiden päässä!! itse ainakin tilaan e-savuke sivuissa olevien linkkien kautta tavaraa ja hyvin on tullut perille...on ihme että tollasella yrityksellä joka ei osaa postittaa on liikeitä..mut voihan se olla et saa parempaa palvelua paikanpäällä kun asiakaspalvelussa!!
- ska´d
en ota kantaa g-smoke fihin. bungasin itse g-s uk version joka melko "kallis" aluksi. surffaamalla opin täyttämään "kertakäyttöfilsun", löysin yhteensopivia erivärisiä pattereita 9-12$ kipale, makulitkuja nikotiinilla alkaen n.4£. nyt vaporointi tolkuttoman halpaa. kantsii googlia hieman tyylillä "green smoke compability" jne.
- TYYTYVÄINEN!!!!
Itse olen todella tyytyväinen Green Smokeen. Tuotetteen tilasin puhelimitse soittamalla asiakaspalveluun ja tilaus tuli heti tilauksen tehtyä 3 arkipäivän päästä.
3KK ILMAN PERINTEISTÄ TUPAKKAA! VOIN SUOSITELLA KAIKILLE. - tyytyväinen myös!
Jepaa! Samaa mieltä!
3 pv kesti tuotteessa, että kotiin tuli.
Tilasin tuotteen noin kuukausi sitten ja siitä asti polttamatta! . Akku ei toisin kestänyt kun ehkä sen 15-18 savukkeen verran ja itse olen tottunut polttamaan vähintään sen askin päivässä. Nooh tämäkin asia tuli korjattua kun kävin kipaisemassa helsingin myymälästä tehoakun ( kesto 3-4pv ) johan alkoi pelittämään ! :)
SUOSITTELEN KAIKILLE EHDOTTOMASTI SUOMALAISTA GREEN SMOKE:A KUN VAIN YRITÄTTE PÄÄSTÄ EROON TUPAKASTA! Reilu vehje ja eroon heti sillä pääsi. - TYYYTYVÄÄINEN
KÄYYTÄKEE GREENSMOKEE! SE ON TÄYDELLINEN LOPETTAMISEEN. ILEMEN TUPAKKEE VUOSI JA YKSIPÄIVÄ GREEN SÄHKÖTUPAKIN AVULLA!¨¨
WWW.GREENSMOKE.FI - Akuzza
Greensmoke suomi ja Greensmoke englanti, myyvät täysin erituotteita. Itse tilasin www.greensmoke.co.uk sähköröökin ja hyvin on toiminut. Iso akku kestää mun käytössä 2 päivää ja pienempi päivän. Lataus aika isolla on 2-3 tuntia, ja pienellä 1-2 tuntia. Sauhut on hyvät ja maut myös. Jos viitsii panostaa hieman enemmän sähköröökiin, niin suosittelen greensmoke sähköröökiä ENGLANNISTA tilattuna. Ei tosin noissa täytettävissä sähköröökeissäkään mtn vikaa ole, hyviä nekin ovat ei siinä mitään. Mielipide kysymys, jos tykkää automaatti s-röökistä, niin sitten kannattaa ostaa greensmoke, jos taas tykkää täytellä ja pelaa nesteiden kanssa kun vähän väliä joutuu täyttämään, niin ostakaa Ego Tank.
- Iso EI GreenSmokelle
Ostin alkuvuodesta sähköspaddun GreenSmoken Helsingin myymälästä. Ensimmäinen vika ilmeni heti: verkkovirtalaturi ei toiminut. Sain ladattua laitetta kuitenkin USB:lla tietokoneesta, mutta kun sain tuotteen käyttöön alkoi ilmetä muita ongelmia: rööki vuoti lähes jokaisesta mahdollisesta raosta ja piikki, jonka kuuluisi mennä siitä muovisesta korkista läpi, ei mennyt läpi vaan työnsi korkin syvälle säiliöön, jolloin neste ei luonnollisesti päässyt höyrystimeen. Marssin takaisin liikkeeseen ja sain uuden tuotteen.
Uudessa tuotteessa oli kuitenkin lähes samat ongelmat: tuote vuoti ja piikki ei joko mennyt läpi tai sitten korkki jäi höyrystimen sisään kiinni nesteitä vaihdettaessa ja sen joutui kaivamaan sieltä ulos.
Tällä kertaa lähetin tuotteen GreenSmokelle ja vaadin rahojani takaisin. Vastaus oli, että vain käyttämättömän tuotteen saa palauttaa, joten annoin vielä yhden mahdollisuuden ja ilmoitin, että jos nyt ei toimi, eikä rahat kilahda tilille, niin otan yhteyttä kuluttajavirastoon. Tuote tuli, laitoin akun laturiin, laturin seinään ja minuutin päästä kuului POKS ja laturi ei enää toiminut. Lähetin tuotteen takaisin taas rahojani vaatien. Yli kahteen viikkoon ei kuulunut mitään, joten soittelin perään. Henkilö, joka hoitaa palautuksia ei ollut paikalla, joten he lupasivat ottaa yhteyttä myöhemmin. Viikon kuluttua(tänään) tuli sähköposti: Vain käyttämättömät tuotteet voi palauttaa.
Kuluttajaviraston sivuilla sanotaan selkeästi, että virheellisen tuotteen kaupan voi perua. Laitoin GreenSmokelle suoran lainauksen kuluttajaviraston sivuilta sähköpostilla, edelleen vaatien rahojani takaisin. Nyt sitten odottelen vastausta(luultavasti taas kuukauden) ja jos en saa rahojani takaisin, niin otan yhteyttä kuluttajavirastoon ja toimin heidän neuvojen mukaan.
EN VOI SUOSITELLA GREEN SMOKEN KANSSA ASIOIMISTA KENELLEKÄÄN! - ana
Ehdotan kaikille teille, jotka ette GreenSmokelta saa haluamaanne ja teidän kuluttajanoikeuksiin kuuluvaa palvelua, mitä se ikinä kohdallanne tarkoittaakaan, että teette ilmoituksen kuluttajariitalautakunnalle. Omalla kohdallani GreenSmoke ei suostu purkamaan kauppaa ja RIKKOO TÄLLÄ TOIMINNALLAAN KULUTTAJANSUOJALAKIA! Täten aion tehdä heistä valituksen, joka tulee minulle työläämmäksi, mutta heille kalliimmaksi. Älkää antako asioiden olla!!!
- ana
Ehdotan kaikille teille, jotka ette GreenSmokelta saa haluamaanne ja teidän kuluttajanoikeuksiin kuuluvaa palvelua, mitä se ikinä kohdallanne tarkoittaakaan, että teette ilmoituksen kuluttajariitalautakunnalle. Omalla kohdallani GreenSmoke ei suostu purkamaan kauppaa ja RIKKOO TÄLLÄ TOIMINNALLAAN KULUTTAJANSUOJALAKIA! Täten aion tehdä heistä valituksen, joka tulee minulle työläämmäksi, mutta heille kalliimmaksi. Älkää antako asioiden olla!!!
- Tyytyväinen(?)
Itse kävin ostamassa aloituspakkauksen Helsingin kivijalkamyymälästä toissapäivänä. Tuote kyllä toimii mutta korjataan nyt tässä pari väitettä...
(1.) "3-4 tippaa kerrallaan". = Ennemminkin 6-9 tippaa niin alkaa vasta maistumaan. Tästä voi myös päätellä että 10 ml neste kestää sen luvatun 2-4 viikon sijaan noin viikon.
(2.) "Akkukesto 15-20 savuketta" = Lähinnä 3-5 savuketta - ja tämä, jos joku, v****ttaa. Kuvittele että vietät kotona rauhassa iltaa, poltat viisi savuketta ja sitten tuijotat seuraavat 2 tuntia laturia kunnes voit polttaa seuraavat viisi. Tai sitten poltat vähän, lataat vähän, poltat vähän, lataat vähän..... vit... pää hajoo - josefiinaq
Johan tässä on tullut selväksi, että GreenSmoke on TÄYTTÄ KUSETUSTA. Nyt voin sen sanoa rehellisesti täällä missä on sananvapaus, kun tuo paskalafka ei sitä sivuillaan suostu julkaisemaan mitään poikkipuolista :-) Todella epämääräistä ja epäluotettavaa toimintaa, ÄLKÄÄ TILATKO GREENSMOKELTA YHTÄÄN MITÄÄN hyvät ihmiset. Been there, done that.
Totuus on se, että brittiläisistä nettikaupoista saa toimivimmat & laadukkaimmat kamat. Harmittaa, että menin tuhlaamaan rahojani GS:n tekemättä mitään taustatutkimusta. - puolenvuodenhöyryt
Suomalaisilla verkkopankkitunnuksilla voi myös tilata esimerkiksi esmokelta (www.esmoke.fi) ja toimittavat parhaimmassa tapauksessa seuraavaksi päiväksi perille. Tuolla esimerkiksi 510-T ja EGO-T ovat loistavia aloitukseen, eikä tarvii pettyä!
- TYYTYVÄINEN
ITSE OLEN TODELLA TYYTYVÄINEN GREENSMOKEEN. KÄYTTÄNYT TUOTETTA JO 4KK ENKÄ KERTAAKAAN OLE SEN JÄLKEEN RETKAHTANUT TUPAKKAAN.
VOIN SUOSITELLA KAIKILLE GREENSMOKE.FI :TÄ HELSINGIN KAUPASSA KÄVIN JA LOISTAVASTI OVAT TUOTTEET TOIMINEET! - EINÄIN
GREEN SMOKE TÄYSIN HUIJAUS YRITYS TÄÄLLÄ ON VAA OMAN FIRMAN KAVERIT KÄYNEET KEHUMASSA! HERÄTKÄÄ NYT JUMALAUTA IHMISET JA KATTOKAA MIHIN TE NE RAHANNE OIKEEN VIETTE!!
- gs
EN VOI SUORAAN SANOA, MUTTA JOKAINEN VOI MIETTIÄ ONKO GREENSMOKEN TUOTTEET NIITÄ ALKUPERÄISIÄ VAI TUOTETAANKO TUOTTEET KIINASTA KOPIOINA? ONKO SUOMESSA MYYTÄVÄT TUOTTEET KOPIOITA ALKUPERÄISESTÄ. ONKO TUOTEMERKIN HALTIJA RYHTYNYT TOIMENPITEISIIN YRITYSTÄ KOHTAAN. VOITKO LUOTTAA SIIHEN, ETTÄ TUOTE ON TURVALLINEN JA INHALOIT KEUHKOIHISI TERVEYTTÄ EDISTÄVÄÄ HÖYRYÄ. Itse mietin kahdesti, ennen kuin tilaan ja mistä tilaan. Miksi Suomessa myytävä tuote tosiaan on eri näköinen kuin ulkomailla myytävä? Onko tuotemerkkiä rikottu Suomessa vai Jenkkilässä? Onko tuotemerkin omistaja tyytyväinen, kun tuotetta myydään Suomessa, vaikka alkuperäiseltä tuotemerkin omistajalta ei olisi kysytty lupaa?
- Reko38
Moikka! Kävin tänään Helsingin Green Smokessa ostamassa sähkötupakan superlaturin kanssa. Liikkeessä oli ihan ystävällinen palvelu ja sähkötupakkaa sai paikan päällä myös kokeilla. Kurkkutuntuma oli luvattoman heikko, yhdistelmällä mentholi ja turkkilainen tupakka se ehkä oli paras. Mulla tämä oli hätäratkaisu pääsiäispyhien takia (tosin törkeän kallis sellainen, noin 100 euroa), ja aion tilata paremman vehkeen myöhemmin jolloin tämä jää varatupakaksi. Laitteen kestosta en osaa sanoa mitään, mutta sain puolen vuoden takuun. Joku asiakas kävi liikkeessä olo aikanani vaihtamassa akkua.
Mikähän näistä markkinoilla olevista malleista on sellainen jossa kurkkutuntuma olisi paras mahdollinen? - voivoivoivovi
eGo-T, eGo-C tai piippu DSE-601
Löytyy esim. tuolta
http://www.nettimarkkina.com/haku?top_srch=Y&tag_cld=Y&ad_type=&q=ego&search=Hae&fws=A
saa ihan suomesta ja nopeasti, löytyy useampia myyjiä, hintahaitari heittelee ja maksutavat eri myyjillä, osalla ei näy tulevan postikuluja. - ile129k
ostakaa esmoke.fi tai finnvapelta lavatube setti. bogen kartoja ehkäpä tankki.nesteet easyeliquids. kaikki luotettavia, esmoke postikuluton. easyeliquidsilla on 24mg sale.tarvitse pelleillä noitten greensmoke räpellysten kanssa.
- Näin neuvoin
Esmoke.fi ja Finnvape ovat tosiaan hyviä ja asiakaslähtöisiä paikkoja. Laatutuotteet, eikä kiskota älyttömiä hintoja.
Easy-liquidsia taas en voi suositella. Vaikka onkin tosi halpa, niin nesteet ovat melkoista sontaa verrattuna laatunesteisiin. Ennemmin ensin jotain vähän kalliimpaa mutta laadukasta, niin ei heti mene innostus pahan makuisten nesteiden takia.
Ns. Premium-nesteitä ovat mm.
Vermillion RIver
FSUSA
LIberty-Flightsin XO-sarja
Halo
El Toro
Noiden mauista jotain, niin on maku kohdillaan. Kaikista mauista ei tietysti kaikki pidä. Kannattaa myös tilata aluksi muutamaa eri nikotiinipitoisuutta, niin löytyy se itselle sopivin. Pitoisuuksiahan voi sitten ajan myötä laskea. Makukin on usein parempi pienemmillä niksoilla. - ile129
Näin neuvoin kirjoitti:
Esmoke.fi ja Finnvape ovat tosiaan hyviä ja asiakaslähtöisiä paikkoja. Laatutuotteet, eikä kiskota älyttömiä hintoja.
Easy-liquidsia taas en voi suositella. Vaikka onkin tosi halpa, niin nesteet ovat melkoista sontaa verrattuna laatunesteisiin. Ennemmin ensin jotain vähän kalliimpaa mutta laadukasta, niin ei heti mene innostus pahan makuisten nesteiden takia.
Ns. Premium-nesteitä ovat mm.
Vermillion RIver
FSUSA
LIberty-Flightsin XO-sarja
Halo
El Toro
Noiden mauista jotain, niin on maku kohdillaan. Kaikista mauista ei tietysti kaikki pidä. Kannattaa myös tilata aluksi muutamaa eri nikotiinipitoisuutta, niin löytyy se itselle sopivin. Pitoisuuksiahan voi sitten ajan myötä laskea. Makukin on usein parempi pienemmillä niksoilla.No en toki tarkoittanut että vain näistä tulisi ostaa, esimerkiksi vain toimivista ja luotettavista myyjistä .on vain surullista nähdä ihmisten tuhlaavan rahansa ylihinnoitelluihin ja huonoihin tuotteisiin.easyeliquidsilta itse olen saanu myös kuraa kun eri makuja kokeillut,nyt aivan hyviä.lienee mieltymyksensä kullakin.taitanee nuo easyn liemet olla kaikki pg monet haluaa pg-vg sekoituksen.totta että mainitsemasi merkit ovat huippuja,mutta niitä höyryttelen harvoin,arkeen riittää maistuva/halvempi neste.
hyvät höyryt!
Mukavaa pääsiäistä kaikille höyryttelijöille :)
http://vimeo.com/39853125
T
JarkkoHei,
Oletko huomannut kuinka sähkötupakka buumi on vallannut suomea ?
Kiinnostaisiko sinua lähteä yrittäjäksi omalle paikkakunnallesi ja avata
Oma liike ? Jos vastasit näihin kyllä, niin mitä enää odottamaan ☺
Etsin nyt kiinnostuneita henkilöitä, jotka tahtoisivat perustaa oma liikkeen ja myydä sähkötupakkatuotteita. Voit lähteä tähän yksin, ystäväsi tai sitten henkilöiden kanssa ketä tätä kautta tulee.
Tuotteet on minulla valmiina suunniteltua ja muutkin puitteet kunnossa kirjanpidosta aina internetsivun tekijöihin.
Varaston ei tarvitse olla suuri koska olen neuvotellut jo alustavasti
Tuotteista ja tilausmääristä. Käytännössä perustaminen tulee avaimet käteen periaatteella.
Ole yhteydessä niin sovitaan tapaaminen ja suunnitellaan kuinka voisimme lähteä hanketta toteuttamaan. Itse ole yrittäjähenkinen ja asun Helsingissä.
[email protected]- erska88888
Greensmoke on hanurista! Ostin sieltä ylihintaan alotuspaketin ja litkut ja nyt kun maistoin kaverin lontoon versioo, ni rupes melkein nolottaa toi oma LELU! Nikotiinittomat litkut on ihan schaissee eikä laitteesta ees lähde muutenkaan kunnon hönkää...
- wasabi81
en suosittele...postitus kesti 2viikkoo,eivätkä vastaa ees puheluihin
HUONOT PUOLET
-huono asiakaspalvelu
-postissia kestää(olen saanut tavaraa nopeemin ulkomailta)
-huono akku
-eivät vastaa sähköpostiin
-nesteet tulee suuhun(itselle ei oo viä käynyt mutta oon kuullu monelta tutulta)
-huono laturi..(oon käyny jo vaihtaa 2 kertaa)
-huono malli(901-t malliin on tosi vaikee löytää mitään osia)
-huono ohjekirja
HYVÄT PUOLET
-suomalainen yitys
-ihan ok nesteet - SUOSITTELEN KAIKILLE
Green Smokea voin suositella kaikille. Itse kävin Tampereen greensmoken myymälässä ostamassa tuotteen. Todella hyvää asiakaspalvelua ja laite toimi miten pitikin. Akku kestää noin 3 päivää tehoakulla. Lisää nesteitä olen tilannut muutaman kerran verkkokaupasta ja toimitus on ollut siinä 2-3 arkipäivää. Minusta hieman tuntuu siltä, että kaikki ketkä täälä haukkuvat Suomalaista yritystä on greensmokelle kateellisia autotalliyrityksen pyörittäjiä, joita suomessa löytyypi jo kymmenkunta.
Jos haluatte tupakasta eroon niin suosittelen lämpimästi Greensmokea!- ile129k
höpö höpö.900 mAh (teho)akku mitään 3 pvä kestä,paitsi jos kevyesti höyryttelet.itsellä on omassa höyryttimessä akkuja jotka ovat 2-3 isompia(mAh),eikä nekään 3 pvä kestä.olihan näillä myös 10ml pullo nestettä joka riittää kuulemma kk.......?!!!! on se myös kumma kun näitä ns.(autotalli) yrityksiä kovin kritisoidaan .itse olen aina saanut kohtuuhinnalla laatua,neuvoa,asiantuntemusta.tuotteet on tullut tilauksen jälkeen 1-3 arkipäivässä.ja takuu pelaa.
- 59v keuhkoahtautuma
Olen käynyt Turussa sekä Greensmoken myymälässä ja uudessa elektrosavu.fi myymälässä. Voin kertoa että Greensmoke ei tiedä asiakaslähtöisestä palvelusta yhtään mitään.
Greensmoken laitteisiin ei sopinut yksikään normaalikierteillä oleva laite, joten nakattiin greensmoket roskiin ja tilalle tuli toisenlaiset laitteet ja todella paljon järkevämpään hintaan. Akutkin maksoi puolet siitä mitä greensmokella maksoin. Kaupanpäälisiä ja tietoa jaettiin myös auliisti, palvelukin oli ihan toisenlaista, eikä väkisin myyntiä esiintynyt.
Autotallista en tiedä, muttei tuo nyt ainakaan yhtään hävinnyt greensmoken ulkoisille puitteilla, vaikka ei keskellä keskustaa sijaitsekkaan.
- j-p
Tilasin 23.4 alotuspakkauksen ja 2 pulloa nesteitä. Ei oo vieläkään tullu pittkät on toimitusajat.
- Ei uskota sua!
Ei voi pitää paikkaansa, koska täällä GS:n muka-asiakkaat mainostavat kuinka kaikki tulee parissa päivässä, 10ml pullo kestää kuukauden ja akku monta päivää.
Nuo kaikki joilla on ongelmia, ovat takuulla vain valehtelijoita ja kaikki muita yrityksiä kehuvat ovat niiden yritysten valehtelevia omistajia.
GS on paras ikinä. Mitään vikaa ei ole koskaan löytynyt ja kaikki ovat aina tyytyväisiä. Paras tapa vastata kritiikkiin on sulkea korvat kritiikiltä ja kehua itseään kritiikittä. Se on todellista asiakaslähtöisyyttä, joka takaa GS:n menestyksen.
- jormafff
halpoja kiinan kopiota myyvät ryöstöhintaan tosi rehellistä toimintaa!!
- Vihainen kuluttaja
Greensmoke on umpisurkea ja todella ylimielinen firma. On hienoa jos heidänkin tuotteisiinsa on jotkut tyytyväisiä, mutta harmittaa se, kuinka huonon kuvan yritys antaa sähkötupakasta.
Asiakkaiden kritiikiltä suljetaan korvat, valehdellaan että kaikki ovat tyytyväisiä ja ryöstetään huonoista tuotteita 2-3 kertainen hinta. Rahastus jatkuu varaosissa ja patruunoissa. Todella törkeää toimintaa.
Toivon täydestä sydämestäni, että firmanne kaatuu mahdollisimman pian, jos ette osaa palvella asiakkaitanne. Ettekö tunne edes sitä perusjuttua, että tyytyväinen asiakas kertoo keskimäärin 2 ihmiselle, mutta pettynyt asiakas viidelle?
Miksiköhän ne "autotalliyritykset" myyvät paljon halvemmalla samanlaisia ja parempiakin tuotteita ja osaavat oikeasti pitää asiakkaat tyytyväisinä?
En voi suositella tuotteitanne yhdellekään ihmiselle. Sen sijaan muutamaa muuta suomalaista firmaa voin suositella.- pöyristynyt
Täyttä huijausta koko touhu! Sain aloituspakkauksen ajallaan, mikä olikin ainoa onnistunut asia tän firman kanssa. Laite ei vaan toiminut. Alkuun höyryä tuli vähän tai ei lainkaan , höyrystin kuumeni polttavaksi , punaiset ja vihreät valot vilkkui akun päässä yhtäaikaa kunnes kaikki toiminnot lakkas. Ei auttanut lataukset, mykkä mikä mykkä. Soitin asiakaspalveluun. Lupasivat lähettää heti uuden alooituspakkauksen. No, sitä ei tullut. Soitin uudelleen, oli unohtunut postittaa.. Lupasivat laittaa postiin samantien, ei tullut. ...Soitin taas. Sain isot pahoittelut ja aloituspakkaus lisukkeineen luvattiin tuoda työpaikalleni. Ei tuotu eikä soitettu ! Soitin taas. Pakettini oli kuulemma Nyyrisen pöydällä ( ilmeisesti se tyyppi, joka lupasi maat ja mannut ja mikään ei pitänyt paikkansa) . Itseään häntä en tavoittanut eikä ole ottanut yhteyttä sen jälkeenkään. Pakettini luvattiin taas laittaa postiin ..........Että tällaista asiakaspalvelua ! En ole kyllä moiseen aiemmin törmännyt. Miten lie jatkuu....
- esko
ECIGWIZARDILLA on ainakin palvelu toiminu.
- s-m
Greensmokella 900 mAH akku maksaa 49.95e.
- Tia
Mulle tuli greensmoke.fi.stä aloituspaketti viikossa. Ongelmana on se, että imettäessä patruunassa oleva eneste pärisee (Ilmaa välissä?) tai nesteet tulee suuhun. Olisiko kenelläkään antaa neuvoja?
Nikotiininesteet ovat vasta tulossa, mutta maistelin jo ilman nikotiinia greensmoke.fi:stä tilaamiani kahvia ja kirsikkaa. Molemmat maistuvat lähes samalle eikä edes kovin hyvälle, suorastaan pahalle. Onkohan niiden nesteet huonolaatuisia vai mistähän mokoma johtuu? Olen kyllä laittanut nesteitä tankin lähes täyteen, mutta muutamalla imaisulla ne ovat tyhjiä kun nesteet tulevat suuhun... APUA! Mulla sama ongelma, missä on vika kun nesteet tulevat suuhun? (tätä ei voi kysyä kuulostamatta kaksimieliseltä)
- gggggmies
Tolla Arizona.fi nettikaupalla on myös kivijalkamyynti Tehtaankatu 10 Riihimäellä. Poikkesimme sinne Tampereen reissulla, olipahan mahtavat valikoimat ja hyvät hinnat. Vähän oli epäjärjestyksess... mutta palvelu pelas kun tais olla itse pomo paikalla.
- höyryttäjä 4kk
juu tuon green smokensetti on samainen kuin tämä http://www.tinydeal.com/2x-rechargeable-electronic-cigarette-10-mint-refills-p-15865.html ;D
hinta vaan hieman eri :) kannattaa englannista tilata nesteet ainakin ja jos on kielimuuri. niin tilauksen voi tehdä www.ecigwizard.com issa sen saa suomen kieliseksi ja eurot laitettua valuutaksi, etusivun ylä kulmasta :) tarvikkeet tosin saa halvemmalla suomesta. esim. esmoke.fi mutta nikotiini pitoisia nesteitä ei suomesta saa... ja tuosta nesteiden tulemisesta suuhun, niin on vika laitteessa, ei höyrystä nestettä voi olla ns. atomisaattori rikki - Sähkötupakoitsija
Greensmoke on aivan p.a.s.k.a. Ittelläni oli semmonen käytössä vaan pari kertaa, enkä jumalauta saanu edes rahoja takas tuotteesta. Myin sitten kaverille helvetillisellä häviöllä ja ostin vähän halvemmalla ego-T 510, akku kestää min. viikon max. 3kk lataamatta, nesteitten kans ei tarvi plärätä kokoajan.
- Haloo!
Ota selvää ennenkuin pädet... Sähkötupakkasi ei ole mennyt rikki muuta kuin sen takia että sen höyrystin on mennyt rikki ja se kestää noin 1-3 kk.
- Hinnatjamallit...
Tuntuu että nämä kaikki kehumisviestit on greensmoken omistajalta ja työntekijöiltä...
- loistava vehe
voitin facebookista greensmoke aloitus pakkauksen ja hyvin on toiminut. ja kyllä asiakaspalvelu pelaa todella hyvin.
- Tuija tuikku haapala
Itse tilasin tuollaisenhttp://www.startsmog.com/collections/aloituspakkaukset/products/ego-ce4-plus-650mah
ja on kyllä pelittänyt oikein hyvin nyt kolme viikkoa. Sininen väri on kiva toinen mitä mietin oli punainen. 650 mah akku on kestänyt minun höyryttelyssä pari päivää mutta en poltakaan koko aikaa.
Tuotteet tulivat 2vrk kun valitsin wxpress toimituksen.- Tuija tuikku haapala
Linkki jäi jotenkin oudosti
http://www.startsmog.com/collections/aloituspakkaukset/products/ego-ce4-plus-650mah
- sukkajumala123
3-5vrk toimitusaika venynyt nyt 9vrk eikä litkuja vieläkään näy... "ennakkoon maksaneille ilman postikuluja" eipä pidä sekään väite paikkansa...
kannattaa oikeasti googletella muitakin sivuja kun sitä ekaa vahtoehtoa- bbtt
Ai greensmoke mainostaa noin, on aika ihmeellistä jos toimitusaika on 3-5vrk eikä tule edes mitään ilmoitusta jos ovat myöhässä ym. No kun lueskellut sen firman toimintaa niin sehän on heillä ihan tyypillistä. Asiakasta pidetään roskasakkina.
- kadun ostosta
Luin ketjusta vain muutaman viestin, mutta näköjään fiilis tästä firmasta ja sen tuotteista on sama muillakin (palkattuja mainostajia lukuunottamatta).
Minä tilasin aloituspakkauksen n. vuosi sitten. Toimitus viivästyi luvatusta kirkkaasti. Kahden viikon odottelun jälkeen toimitus saapui, mutta yksi nesteistä oli väärä. Reklamoin välittömästi sähköpostilla greensmoken asiakaspalveluun. Samalla tiedustelin, miksi nettisivuilla mainostetaan että toimitus olisi ollut ilmainen ennakkoon maksettaessa kun se kuitenkin veloitettiin.
Vastausta ei kuulunut ja parin kuukauden kuluttua lähetin viestin uudelleen. En odottanut vastausta eikä sitä tosiaan tullut.
Tuotteiden saapumisesta oli hiukan alle 6kk kun toinen akuista hajosi vaikka olin käyttänyt tuotetta vain muutamia kertoja (koska se ei todellakaan vastannut odotuksia). Soitin asiakaspalveluun reklamoidakseni. Puheluun ei meinattu millään vastata, mutta sitkeän soittelun tuloksena täysin asiakaspalvelutaidoton poika kuunteli reklamaation ja lupasi että joku ottaa yhteyttä saman päivän aikana. En yllättynyt kun yhteydenottoa ei koskaan tullut.
Huijausta, surkea asiakaspalvelu, surkea tuote. - vbczx
Ei kai nyt kukaan enään tilaa tuolta firmasta mitään? Vai vieläkö huijattavia vaan löytyy?
- Cubix63
No enempää kantaa ottamatta itse tuotteisiin niin täällä Turussa on ihan ok kaveri joka liikkeessä on. antoi jopa pari eri makua näytteeksi mukaan Liquan nesteistä - eivät valitettavasti vastaa sitä mitä kehujen jälkeen olisi voinut odottaa. Liqua ei tule kuulumaan meikäläisen nesteisiin. Olen kyllä sitä mieltä että joka haluaa käyttää sähkötupakkaa kannattaa kyllä lukea eri sivustoilta mitä on tarjolla ja mihin hintaan. Greensmoke ei välttämättä myy parhaita eikä myöskään niitä edullisimpia tuotteita. Eri foorumeita kannattaa lueskella ja siten saada tietoutta millaisista laitteista voi löytää itselle sopivat tuotteet. GS saattaa sopia niille joiden normaali tupakointi tottumus on alle aski päivässä kevyt savukkeita, mutta kovemmat nikotinistit tarvitsevat erilaisia ja kovempaan käyttöön sopivampia.
- Pete666
Ostin greensmoken aloituspaketin ja nestettä. Ongelma on vain se että kyseinen laite ei muodosta minkäänlaista höyryä ja ei tarvtise imea kuin pari kertaa niin höyrystinosa kuumenee todella paljon.... hieman jos imet kovempaa niin saat palovammat sormiin. Mitä vittua? Onko ongelmaan ratkaisua, teenkö jotain väärin?
- voittaja
Paskaa, onneks en sortunu ostaan gs:ltä yhtään mitään. Pahaa tekee kattoo ku porukalla sähkörööki innostus lopahtaa ennenku pääsee edes testaamaan.
- Tuohtunut...
Greensmoke on kyllä hirvein paskafirma mihin olen vielä törmännyt... Tilasin sitten omaksi häpeäkseni melkein sadalla eurolla tavaraa kun pakettia ei alkanut näkymään KUUKAUTEEN koitin ottaa yhteyttä s-postilla johon ei vastattu ja asiakaspalvelu puhelimeen tuli vain viesti tavoittelemasi henkilön vastaaja on täynnä. Siinä kohtaa kävi mielessä että josko olisi poliisi asian paikka, mutta koitin kuitenkin myöhemmin samana päivänä soittaa ja aspasta joku sitten vastasikin ja kertoi ettei lähetystä ole näkynyt koska heille ei ole ollut verkkopankkitunnuksia joilla pääsisi tarkastamaan ketä on maksanut. Siis mitä helvettiä! Firma jolla ei ole verkkopankkiin tunnuksia. No tuotteet luvattiin lähettää heti ja ne tulivatkin vielä saman viikon aikana.
Ainoa ongelma oli se ettei maxi akku ruvennut latautumaan ja sähkörööki vuosi jokapaikasta e-nesteitä, no otin sitten jälleen yhteyden asiakaspalveluun ja tiedustelin asiakaspalautuksesta sieltä neuvottiin katsomaan netistä katsoin netistä ohjeet, jotka olivat todella paskat. Palautusehdot jotka pitäisi omalla nimmarillaan hyväksyä ei ole siinä osoitteessa jossa väitetään.yms.
No kiikutin paketin sitten postiin ja kerroin että kyseessä on Green Smoke Oy nimisen firman asiakaspalautus postineiti siihen vain että ei löydy asiakaspalautus sopimusta ja siinä sitten koikeiltiin vaikka mitä eri nimiä muttei asiakaspalautus sopimusta vaan löytynyt. Huomenna otan taas yhteyden aspaan ja tiedustelen asiakaspalautus sopimusnumeroa jolla ton helvetin kalliin paskalaitteen saisi takaisin myyjälle jollei homma ala pian selviämään ajan lähimpään greensmoken myyntipisteeseen (100km matka..) hoitamaan vehkeet takaisin ja saavat sitten kyllä lyödä rahat suoraan käteen...
Ps. ostin Greensmoken tilausta odotellessa Citymarketista Ecosmoke nimisen aloituspakkauksen jolle tuli hintaa 40€ paketissa 2x290mAh akkua ja atomisaattoria 5x täytettäviä nestesäiliöitä irtoaa ihan kohtuu hyvät höyrytkin.- 4+5
40€ tuo pikkuakuilla oleva lelu? Huh huh enpä ihan äkkiä ostas
- cf54
www.startsmog.com niin ei tarvii tapella toimitusten eikä tuotteiden takia. Nopea palvelu ja laadukkaat tuotteet
- Juurisetä
http://www.youtube.com/watch?v=XeRERUtMOAs Tein videon tästä puljun touhusta! Levittäkää !! :DD
- hjfhgj
Hehee ! Nyt vaan odotellaan innolla milloin sähkötupakka firmat alkaa sotimaan markkinapaikoista tuliasein kuin huumekartellit konsonaan !
- JPK1978
Jos haluatte parhaan e-tupakin niin kannattaa vierailla www.greensmoke.com sivuilla brittiläinen firma ja saa mitä tilaa oon vedelly s-tupakkia nyt jo yli 6kk ja toimii, halpaa se tosin ei ole mutta halvempaa kuin oikeat savukkeet. Kyseessä ei ole siis suomalainen vastine vaan aito ja alkuperäinen greensmoke, ei tartte nesteiden kanssa pelata kun kaikki "ampullit" on suljettuja, kun yksi loppuu niin vaihdat toisen tilalle that's simple. "ampullit" maksaa noin 2€ kappale ja ne toimitetaan 5kpl paketeissa, yksi vastaa noin puoltatoista askia tupakkia.
- ghrg
itse ostin poenix merkkisen ja kyllä se ensinmäiset 6 tuntia toimi kunnes ei enää latautunut eikä takuu korvannut mitään
- höyryttäjä
Sähkötupakka.eu se vasta huijarifirma on. Ei pystytä pitämään kiinni luvatuista toimitusajoista ja toimituskulut ovat aivan liian suuret. 3-4 euron nestepulloon tulee 15 euron toimituskulut päälle ja tavaran saapumisessa kestää 1 viikosta - 2 kuukauteen....
Aion siirtyä greensmoken asiakkaaksi, muutenkin luotettavamman oloinen firma.- 4edc890
Siitähän se firma paranee toinen toistaan huonompia yrityksiä. Enpä sekaantus kumpaakaan
- Green Smoke
Hei, Hyvä tietää, että alkuperäinen Green Smoke on amerikkalainen yritys, ja se myy akku patruuna tyyppisiä sähkötupakoita. Sillä ei ole mitään tekemistä tämän suomalaisen Greensmoken (nykyään Paul Saar) kanssa, paitsi se, että PS käyttää alkuperäisen yrityksen nimeä, logoja jne. Mutta tämä on jo toinen tarina, ja on hyvin paha, kun luotettava yritys joutuu tällaiseen tilanteeseen, kuin nytkin tapahtui. Sillä on monta sivua maittain, Euroopassa www.greensmoke.eu, mutta tunnettu myös www.greensmoke.com (USA), www.greensmoke.co.uk (UK). Katsokaa näitä sivuja ja voitte itse nähdä kahden Green Smoken välisiä eroja. Todella paha juttu. :(
- ogkushbitch
sähkötupakat täyttä paskaa, kokoajan hajoilee. siis ainakin nämä greensmoke mallit...
- abcb3
Bulshittia koko firma. Kuukausi sitten tilattu nesteitä eikä vieläkään ole saapuneet. Pitäisi laittaa itäperinnän miehet asialle.
- lapland1
siis mitä ihmettä? ite tilasin n. 2 kk sitten aloituspaketin ja viikossa tuli paketti ja nesteet tuli kahteen kertaan:DDD
- tyytyväinen
6 viikkoa mennyt eikä tilausta näy eikä kuulu. suosittelen ja aion varmasti jatkossakin syytää rahani ks putiikkiin.
- rehellinen1
Green smoke on täysin kiero firma ,joka nyhtää ihnmisiltä rahat. Erehdyin itse tllaamaan sieltä sähkötupakoita 2 kpl:tta, hinta yht.128,00euroa. Ensimmäinen meni rikki heti seuraavana päivänä, joka meni vaihtoon, toinen kesti vajaan viikon, vaihdossa tullut tasan yhden päivän. Palautin molemmat sähkötupakat takaisin GreenSmokelle ja peruin kaupan. Sitten se rumba alkoi, sieltä palautettiin minulle sama paketti kaikkiaan kolme kertaa. Tunsin omat teippaukset paketista. Joka kerta palautin takaisin, en aukaissut niitä enää. Soitin ja pyysin rahat palauttamaan. Niitä ei tullut, joten annoin Kuluttaja asiamiehelle,joka ei saanut asiaa hoitumaan. Mutta tein valituksen Kuluttajariitalautakuntaan. Asia on vielä kesken.Tilasin Englannista Super tankki``sähkötupakoita, ja ne on kestäneet kohta vuoden. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO, TAI OSTAKO GREENSMOKELTA!!!! Huijari firmalta!!!
- hannie2
Mä tilasin yllä mainitulta Green Smokelta (ei suomalaiselta) sähkötupakan, ja se pelaa hienosti! Aloituspakkaus maksaa 60 euroa, helppokäyttöinen, siisti ja toimitus on täysin kunnossa (se kesti vain 4 vrk, vaikka se tulee ulkomailta), niin voin suositella teillekin! :) Suora osoite kauppaan: www.green-smoke.fi
- Eevi-Johanna
Hah, ai olivat vaihtaneet lafkan nimen Paul Saar'iksi.. :D
Itse ostin reilu vuosi sitten kivijalkamyymälästä aloituspakkauksen ja nesteet tuli suuhun heti ekasta illasta alkaen. Akku, laturi ja atomisaattori on edelleen käytössä, tosin ovat olleet pitkäät käyttämättä kun jäi höyryttely analogisiin palattuani.. Uudet cartridget ostin liberty flightsilta ja ne ei vuoda. - spade1
Ompas tekstiä kummaltakin laidalta. itse en voi muuta sanoa kuin että tilasin aloituspakkauksen, sain sen parissa päivässä ja nesteet noin viikossa. Hyvin on toiminut tällaisella juhlapolttajalla (eli en käytä kuin viikonloppuisin). Muuten en ota kantaa, omalla kohdallani ainakin toimi hyvin.
- Lady Gargoyle
Itse tilasin Puffilta. Laite tuli 3:ssa päivässä ja maksoi 22,50€ tai liki. Postikuluineen ja pakettiin kuului lisäksi laturi (verkkovirta usb). Nesteet tilasin briteistä (made in UK) ja olen tyytyväinen!
- En tilaa puffilta
Tämä on greensmoke ketju. Avaa sille kaupallesi oma ketju, älä sekaannu toisten kauppojen ketjuihin, kiitos. Kirjoitellaan ihan omissa ketjuissa jatkossa.
- puff1
Puff vaan on yksinkertasesti paras, 19,95e maksaa "agenttimalli" 400mah akulla.
Nesteet tilaan greensmokelta eli nykyseltä sähkötupakka.fi.. Ja luin, että kiinalaiset nesteet sisältää eniten näitä myrkkyjä.. :) Mutta eipä tuolle mitään voi, joka tapauksessa varmaankin terveellisempää, kun perinteiset savukkeet. Ja perkele se on PUFF mistä kannattaa tilata jos kunnon höyrykoneen haluaa. P.S en ole mikään kilpailija vaan tupakoija joka on nyt ollut 11kk ilman tupakkaa tämän ego c minimallin ansiosta. - Nopeaa toimintaa
Kuukausi on tullut odoteltu aloituspakettia.
- pellehermanni2
Jepskukkuu. 2 vuotta on kestäneet greensmoke Inc:iltä(greensmoke.co.uk) tilaamani sähkötupakoiden akut. alunperin akunkesto oli n. 3 päivää sekä pitkällä että lyhyellä mallilla. nykyään kesto on n. 1 päivä. (1-2 panosta päivässä). Joka kerta on tilaus tullu perille inhimillisessä ajassa. 5-14 päivää. Ja jos ei jotain tilauksessa ollutta tuotetta ole ollut saatavilla, se on korvattu. Esim. kerran tilasin toisen säilytysrasian tupakoille, Tilalla oli 2 uutta akkua ja käsin kirjoitettu viesti, 2 viikon päästä perässä tuli rasia. Ei tosin ole Edullisimmasta päästä nuo tuotteet. mutta laadukkaita kylläkin.
Ja tosiaan. Tuo entinen Greensmoke.fi(nyk. Paul Saar) on aivan eri yritys. Jonka perustaja oli tietoinen tästä brittiyrityksestä jolla meni loistavasti.
Ei anneta suomalaisen kusipään pilata hyvän firman mainetta.
Terveisin Todella tyytyväinen asiakas. - PaulSaar
Yllätys että sähkätupakkasi toimii helvetin huonosti jos olet tilannut sähkötupakan 280mAh akulla. Sellainen lelukapinehan se on että oksat pois. Ja muuten PaulSaarin traditional aloituspakkaus on perseestä, niinkuin muutkin "tupakalta" näyttävät sähköröökit.
Itsehän odottelen PaulSaar:ilta aloituspakkausta, 900mAh akku luulisi kestävän kyllä. Paljon olen tutuilta/kavereilta hyvää kuullut kyseisestä liikkeestä ja sähkötupakasta.- suosittelen
Olen itse ostanut jo kaksi kyseistä 900mah aloituspakkausta eikä sinällään mitään valittamista mutta nesteet ovat laatuun nähden turhan kalliita
- noennytiiä
GreenSmoke vaihtanut ilmeisesti nimeään. Eniveis, ostin poikaystävälleni joululahjaksi sähkötupakan menneinä vuosina juurikin tuosta puljusta. Tilaus tuli ajallaan ja muutenkin maksu sun muut sujui moitteettomasti ainakin omalla kohdallani joten propsit siitä. Aloituspakkauksessa tuli kaksi sähkötupakkaa, joista toinen ei toiminut lainkaan ja toinen heitti henkensä vähän käytön aloituksen jälkeen. Ei olla sähkötupakkaa sen koommin kokeiltu enää mutta nyt kiinnostaa taas - tosin pitää vain katsoa tarkkaan mistä sitä tilaa.
- hama1
Itselläni kokemus Paulsaarin sähkötupakasta on hyviä .Laite pelaa hyvin .Mielestäni 29 euroo ei ole paha hinta Myös neste Ainakin kahvi jota käytän on hyvä.Lisäksi myymälä Mikonkatu 8 , jos Hesassa asuisin niin varmasti olisin käynnyt siellä myös. Verkkolaturina on itselläni laadukas Haman valmistama,mm Anttila myy.
www.paulsaar.com - booman1
Tilatka finvapesta paras sivu mun mielestä ja tulee tuoteet nopeasti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733