Enkelitarot?

suojeltunut

5

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkelikortit

Doreen Virtuella on paljon enkelikortteja, joita olen käyttänyt ja kovasti tykännyt. Minulla on myös noi linkistäsi löytyvät kyseiset kortit käytössä kylläkin vain englannin kielellä. Ovat yksi suosikeistani. Doreen Virtuella on myös paljon enkeliaiheisia kirjoja. En tiedä onko niistä kuinka moni suomennettu, mutta englannin kielellä ainakin löytyy.

Voit kohdata oman suojelusenkelisi myös meditaation/hiljentymisen kautta. Anu Wyskielin kirja "Matka enkelten maailmaan" sisältää tälläisen meditaatio-cd:n.

Anulla on myös oma enkeliradio, joka löytyy täältä. http://www.blogtalkradio.com/enkeliradio
      Siellä myös paljon enkelimeditaatioita, joissa voi kohdata oman enkelinsä. Radio joka perjantai eli siis jo huomenna voit kuunnella uuden jakson. Ja vanhojakin lähetyksiä voi kuunnella takautuvasti.

Jos haluat voin nostaa sinulle yhden enkelikortin omasta pakastani, jos kiinnostaa ja osaat englantia. Omani ovat englannin kielellä.

On monia tapoja kommunikoida enkeleiden kanssa. Kortit ovat yksi tapa saada viestejä, tukea ja ohjausta omalle tielleen.

• suojeltunut

Tilasin kortit ja nyt odotetaan vain sitten postia:) Ihana tuntea oman enkelimaailman olevan jo vähän lähempänä!

• enkelikortit

Mukavaa! Iloitsen kanssasi uusista askelistasi kohti enkeleitä! :)

Meitä on jo monia, jotka tuntevat enkelimaailman omaksi tiekseen.

• Minä löysin hyvän valotyöntekijän, joka tietää paljon noista korteista. www.askangelshelp.com On ihan suomenkielinen vaikka tekee luentoja ja ohjaa myös ulkomaille.

• Valoa päivään

Jeps, minäkin sain tuolta askangelshelpistä apua ja aivan ihana ihminen onkin. Kävin myös itse hakemassa kortit. Siinä on mukana kirjanen, joka neuvoo kyllä alkuun. Oikeat näkijät katsovat ihan kuvistakin, mutta tuo enkeliopettaja neuvoi, että kirjasen kanssa löytää varmasti myös enkeliensä viestit. Tuli kyllä ihana olo. Nyt katson itsekin kortteja harva se päivä :-) Enkeleitä teille kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe