Haluaisin kohdata oman suojeluksen enkelini, jonka kanssa olen rukouksen kautta saanut jo vuosien ajan keskustella.
Olisiko tälläiset enkeli tarot kortit siihen sopiva keino? Kertoisitteko kokemuksista?
Tässä mainitut enkeli kortit:
http://viiskanta.fi/fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=145&category_id=7
Enkelitarot?
5
389
Vastaukset
- enkelikortit
Doreen Virtuella on paljon enkelikortteja, joita olen käyttänyt ja kovasti tykännyt. Minulla on myös noi linkistäsi löytyvät kyseiset kortit käytössä kylläkin vain englannin kielellä. Ovat yksi suosikeistani. Doreen Virtuella on myös paljon enkeliaiheisia kirjoja. En tiedä onko niistä kuinka moni suomennettu, mutta englannin kielellä ainakin löytyy.
Voit kohdata oman suojelusenkelisi myös meditaation/hiljentymisen kautta. Anu Wyskielin kirja "Matka enkelten maailmaan" sisältää tälläisen meditaatio-cd:n.
Anulla on myös oma enkeliradio, joka löytyy täältä. http://www.blogtalkradio.com/enkeliradio
Siellä myös paljon enkelimeditaatioita, joissa voi kohdata oman enkelinsä. Radio joka perjantai eli siis jo huomenna voit kuunnella uuden jakson. Ja vanhojakin lähetyksiä voi kuunnella takautuvasti.
Jos haluat voin nostaa sinulle yhden enkelikortin omasta pakastani, jos kiinnostaa ja osaat englantia. Omani ovat englannin kielellä.
On monia tapoja kommunikoida enkeleiden kanssa. Kortit ovat yksi tapa saada viestejä, tukea ja ohjausta omalle tielleen. - suojeltunut
Tilasin kortit ja nyt odotetaan vain sitten postia:) Ihana tuntea oman enkelimaailman olevan jo vähän lähempänä!
- enkelikortit
Mukavaa! Iloitsen kanssasi uusista askelistasi kohti enkeleitä! :)
Meitä on jo monia, jotka tuntevat enkelimaailman omaksi tiekseen.
Minä löysin hyvän valotyöntekijän, joka tietää paljon noista korteista. www.askangelshelp.com On ihan suomenkielinen vaikka tekee luentoja ja ohjaa myös ulkomaille.
- Valoa päivään
Jeps, minäkin sain tuolta askangelshelpistä apua ja aivan ihana ihminen onkin. Kävin myös itse hakemassa kortit. Siinä on mukana kirjanen, joka neuvoo kyllä alkuun. Oikeat näkijät katsovat ihan kuvistakin, mutta tuo enkeliopettaja neuvoi, että kirjasen kanssa löytää varmasti myös enkeliensä viestit. Tuli kyllä ihana olo. Nyt katson itsekin kortteja harva se päivä :-) Enkeleitä teille kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764