Enkelitarot?

suojeltunut

5

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkelikortit

Doreen Virtuella on paljon enkelikortteja, joita olen käyttänyt ja kovasti tykännyt. Minulla on myös noi linkistäsi löytyvät kyseiset kortit käytössä kylläkin vain englannin kielellä. Ovat yksi suosikeistani. Doreen Virtuella on myös paljon enkeliaiheisia kirjoja. En tiedä onko niistä kuinka moni suomennettu, mutta englannin kielellä ainakin löytyy.

Voit kohdata oman suojelusenkelisi myös meditaation/hiljentymisen kautta. Anu Wyskielin kirja "Matka enkelten maailmaan" sisältää tälläisen meditaatio-cd:n.

Anulla on myös oma enkeliradio, joka löytyy täältä. http://www.blogtalkradio.com/enkeliradio
      Siellä myös paljon enkelimeditaatioita, joissa voi kohdata oman enkelinsä. Radio joka perjantai eli siis jo huomenna voit kuunnella uuden jakson. Ja vanhojakin lähetyksiä voi kuunnella takautuvasti.

Jos haluat voin nostaa sinulle yhden enkelikortin omasta pakastani, jos kiinnostaa ja osaat englantia. Omani ovat englannin kielellä.

On monia tapoja kommunikoida enkeleiden kanssa. Kortit ovat yksi tapa saada viestejä, tukea ja ohjausta omalle tielleen.

• suojeltunut

Tilasin kortit ja nyt odotetaan vain sitten postia:) Ihana tuntea oman enkelimaailman olevan jo vähän lähempänä!

• enkelikortit

Mukavaa! Iloitsen kanssasi uusista askelistasi kohti enkeleitä! :)

Meitä on jo monia, jotka tuntevat enkelimaailman omaksi tiekseen.

• Minä löysin hyvän valotyöntekijän, joka tietää paljon noista korteista. www.askangelshelp.com On ihan suomenkielinen vaikka tekee luentoja ja ohjaa myös ulkomaille.

• Valoa päivään

Jeps, minäkin sain tuolta askangelshelpistä apua ja aivan ihana ihminen onkin. Kävin myös itse hakemassa kortit. Siinä on mukana kirjanen, joka neuvoo kyllä alkuun. Oikeat näkijät katsovat ihan kuvistakin, mutta tuo enkeliopettaja neuvoi, että kirjasen kanssa löytää varmasti myös enkeliensä viestit. Tuli kyllä ihana olo. Nyt katson itsekin kortteja harva se päivä :-) Enkeleitä teille kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5493
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      433
      4769
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3909
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      189
      3467
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2586
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2335
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2298
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      154
      2101
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      128
      2059
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1529
    Aihe