Onnettomia ovat ihmiset, jotka uskovat, että heissä itsessään on joitain hyvää, sillä he tekevät Jumalasta valehtelijan.
Onnettomia ovat ne, jotka tässä maailmassa ovat suuria ja ensimmäisiä, sillä tulevassa maailmassa heistä tulee pieniä ja viimeisiä.
Onnettomia ovat hengellisesti rikkaat, sillä heidän toivonsa pettää.
Onnettomia ovat kehitykseen uskovat, sillä heidän tilansa ei muutu; heitä ei voida auttaa.
Onnettomia ovat hylkääjät, sillä heidät hylätään.
Onnettomia ovat ihmiset, jotka kääntävät Jumalalle selkänsä, sillä heillä ei ole puolustajaa.
Onnettomia ovat synnittömät, sillä heidän syntejään ei oteta pois.
Onnettomia ovat ihmiset, jotka ovat ilotalossa, sillä he ovat matkalla surutaloon.
Onnettomia ovat ihmiset, jotka antavat vähän, sillä heille annetaan vähän.
Onnettomia ovat tuomarit, sillä heidät tuomitaan.
Onnettomia ovat ihmiset, joilla ei ole juurta, sillä he ovat kaikkien tuulien vietävissä.
Onnettomia ovat ihmiset, jotka eivät ymmärrä olevansa palvelijoita, sillä he jäävät ilman palkkaa.
Onnettomia ovat ihmiset, joilla on paljon rahaa, sillä heillä on paljon vastuuta.
Onnettomia ovat ylpeät, sillä heillä ei ole muuta.
Onnettomia ovat ihmiset, jotka kohtelevat toisia ihmisiä palvelijoinaan, sillä heillä ei ole ystäviä.
Onnettomia ovat ihmiset, jotka odottavat toisilta hyvitystä, sillä heille ei anneta anteeksi.
Onnettomia ovat ihmiset, jotka luulevat, että ihmiset ovat heille aina jotain velkaa, sillä he ovat Perkeleen lapsia.
Samin laskuja:
9
107
Vastaukset
- Samin kategoria ?
Mihin kategoriaan sinä noista kuulut?
- SamiA
Järki on epäuskon- ja valheen veli.
Yhdessä he hallitsevat tyhmän mieltä, ja tyhmä uskoo aina käyvän huonosti.
Tyhmä täyttää mielensä epäuskolla, mutta viisas uskoo ja pelastuu. Tyhmän mieli epäilee ja järkeillee holtittomasti, mutta viisas elää rauhassa.
Minä olen kaikkein vähäisin, mutta Jumalani sinä valitsit minut.
Olen kun en olisi, mutta sinä olet vähäpätöisen lepo.
Tämäkin yö oli yhtä kuolemaa, mutta sinä Jumalani tulit uniini.
Heräsin läsnäoloosi. Tunsin rakkautesi ja nauroin.
Ei haittaa, vaikka kuolisin, onhan minulla sinut.
Mittaan sinulle enemmän ystäväni, mittaan runsaasti, että sinulle riittää. Sinulle annetaan. Anna vähästäsi, niin Jumala siunaa, niin että riittää. Anna niille joilla on vähemmän kuin tarvitsevat. - SamiA
Olethan jo käynnyt kuuntelemassa Samin tarinan: Lumienkeli?
http://www.youtube.com/watch?v=SkYJpJ62KXg&feature=related - -jarmo-
Hyvä SamiA, olet löytänyt varmaan jo ajat sitten sen OIKEAN Taivasten valtakunnan ajattelutavan. Oli kertakaikkiaan ihanaa lukea nuo "...laskusi"
Ne olivat todella sitä mitä niiden tuleekin olla, tälle maailmalle outoja käsityksiä.
Lisään nuo sivustolleni... sallinet, kysymättä lupaa :)- SamiA
"Lisään nuo sivustolleni... sallinet, kysymättä lupaa :) "
Laita vaan, ilo on minun.
Syystä tai toisesta mä diggaan Samia. Mies, joka ajattelee paljon ja osaa tuoda esille ajatelmansa.
- Oppilaan tie
Toiset diggaa.... Samia?
Toiset lukee mieluummin Raamattua; evankeliumia..
Ja diggaavat Jeesusta!
Hän osasi ajatella oikein ja paljon, ja osasi tuoda ajatuksensa niin selv'ästi, että
tämänkin ajan ihminen näkee..
Hän on maailman Valo ja Valkeus!
Onnellisia - autuaita ne, jotka Häntä seuraavat!
Matteus 5. luku, vuorisaarna... ketkä ovat autuaita!
Sami A:n ajatukset ovat katoavaa ihmisten filosofiaa, Jeesus sanoo:
"Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa."
Onnelliset te, jotka Jeesusta seuraatte! - -jarmo-
Oppilaan tie kirjoitti:
Toiset diggaa.... Samia?
Toiset lukee mieluummin Raamattua; evankeliumia..
Ja diggaavat Jeesusta!
Hän osasi ajatella oikein ja paljon, ja osasi tuoda ajatuksensa niin selv'ästi, että
tämänkin ajan ihminen näkee..
Hän on maailman Valo ja Valkeus!
Onnellisia - autuaita ne, jotka Häntä seuraavat!
Matteus 5. luku, vuorisaarna... ketkä ovat autuaita!
Sami A:n ajatukset ovat katoavaa ihmisten filosofiaa, Jeesus sanoo:
"Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa."
Onnelliset te, jotka Jeesusta seuraatte!No just... tuohon ei paljon tarvitse vastailla. Jokainen käsittää, paitsi ilmeisesti nimim. Oppilaan tie itse ei hiffaa mitä kirjoittelee. Tosin on hyvä että on Jeesukseen tuollainen asenne. Jeesus täytyy olla kaiken yläpuolella.
- U.P.
-jarmo- kirjoitti:
No just... tuohon ei paljon tarvitse vastailla. Jokainen käsittää, paitsi ilmeisesti nimim. Oppilaan tie itse ei hiffaa mitä kirjoittelee. Tosin on hyvä että on Jeesukseen tuollainen asenne. Jeesus täytyy olla kaiken yläpuolella.
No, onnex täällä on vielä jokunen raitis ja realistinen uskova joka ei sano aamenta huuhaajutuille ja valhe-ennustuksille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462