Kadotin pankkikortin ja kuolletin sen. Sitten se löytyikin kotoa.
Paljonkohan pankki veloittaa nyt rahaa? Olen kuullut, että 150 euroakin voi mennä, jos on ollut huolimaton.kyseessä op-pankin visa/pankkikortti.
kadonnut pankkikortti
5
2442
Vastaukset
- op sovellus
nopeesti kuolettaan se kortti, nii ei tarvi miettiä
Jos kortti on kadonnut lievän huolimattomuuden vuoksi ja sitä on ehditty väärinkäyttää, silloin omavastuuosuus on sen max. 150 € (muistaakseni). Mutta tapauksessasi, jossa kortti löytyikin kotoa eli se ei ole joutunut vääriin käsiin eikä sitä ole väärinkäytetty, uudesta kortista voit sen jotain 10 € joutua maksamaan. Kortin kuolettaminen sinällään on maksutonta.
- kiitos sinulle
kiitos, vähän lievitti tuskaani...
- op sovellus
Itselläni on muute anroid-puhelimessa op ja nordean anroid sovellus. Niissä on palvelunumeroita ja varamma valikostakin löytyy toiminnot joilla voi päästä kuolettamaan korttia, kun on vain verkkopankkitunnukset mukana muuten.
- Bra
Kadonnut pankikorti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214