sovittelu käynnistys,rikospolisii ehdotti ja ja se hyväksyttiin.
ei olla saatu mitään korvauksia yhtiöltä ja siellä käsittely tämän korvauskannalta on yhtiösä päättynyt.
kuisteskin he laittoivat rikossyytteen tapaturma saatavista,vaikka ei ole saatu mitään.
eli kyselin niin sanoivat että on tehty vilppiä.
polisii sanoi,että ei tästä mihkään vankilaan joudu ja syyttäjäkään ei ehkä syytä.
jos niin ehkä sakkoja ensi kertalaiselle.
lääkärin todistuksia on 20 kappaletta siltä varalta annettu polisilee terveyden tilastani,syyntakettomuudesta,
ja vakavasta masennuksesta mielenhäiriöstä psyykkisestä,fyysisestä somaattisesta,sairaudesta 10 vuoden ajalta uusimmat saa ensi kuussa.
jos joutuu oikeuteen niin onko lääkärin lausunnoilla mitään hyötyä??
mutta sovittelu on ensijainen ja paperit sinne lähtee..
vitun vakuutus yhtiö..tuputetaan vakuutuksia ota nyt ..ja sit laitetaan vaikka minne..
sovittelu käsittely petoksesta
petto ei pelota
2
125
Vastaukset
- nnttbbrr
Oli sen verran huonosti kirjoitettu ettei tuosta oikein saanut selvää, että mitä on tapahtunut. Sitä paitsi jos itse jo kerrot olevasi syyntakeeton niin eipä sillä asialla ole enää sen jälkeen mitään merkitystä. Muutenhan kaikki voisivat riehua miten haluavat ja sen jälkeen vain hakevat ns. hullun paperit.
- saa selvän
hyvin tosa saa selvää,eli hän on tekoa tehdessä ollut mielenhäiriössä syntakeeton,
yrittäessään petosta ,mutta hän ei ole saanut korvauksia yhtiöltä,sen takia on esitetty sovintoestitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701