Minua syrjitään omassa maassani. Olen jo useaan otteeseen joutunut poliittisen vakaumukseni johdosta syrjinnän kohteeksi. Seuraavaksi otan yhteyttä vähemmistö valtuutettuun.
Olen ollut pitkään työttömänä. Nyt jouduin pakkotyöhön 14kk, jotta saan taas ansiosidonnaisen. Työnteko kiinnostaa minua yhtä paljon lihansyönti vegaania.
Heitetään kakkaa kuumalle kiukaalle ja mennään alasti saunomaan. Toivotetaan samalla "hyvää itsenäisyyspäivää." Muistellen talvisotaa.
Linnanjuhlissa on sitten hauska kertoa vitsejä kuinka rikkaat syövät suklaamuroja.
Tuleva presidenttimme on yhtä huono kuin tämä nykyinen.
Toivottavasti joudun pakkohoitoon ja pääsen pois työelämästä. Pakkohoidon jälkeen muutan sos.varoilla kaupunginvuokra yksiöön. Teen kiljua ja dyykkaan kauppojen roskiksista.
Ulostetta valtion päälle.
T: Lumiaura
Minua kohtaan ollaan rasisteja
17
166
Vastaukset
- :|:
mitä se semmonen pakkotyö on?
Neljätoista kuukautta on muuten kaksi eri sanaa. Jos ne lyhennetään, niin siitä tulee kaksi eri lyhennettä (14 kk), niitäkään ei siis kirjoiteta yhteen, niin kuin sinä tuossa teit. Niinku tai niinkuin voi kirjoittaa yhteen, tai erikseen. Mutta esim 'niinku' ja 'niin kuin' tarkoittavat hieman eri ja silloin pitää olla tarkkana, että kirjoittaa niiku on tarkoittanut.- :|:
sama.se kirjoitti:
Pakkotyö, palkka 9€/pvä.
Sisäistä se ja palaa kielioppiin sen jälkeen.Vielä kerran:
Mitä se semmonen pakkotyö on?
"Pakkotyö, palkka 9€/pvä."
-onko urakka vai tuntihomma ja mitä pitää tehdä? Päiväpalkka ei sano vielä paljoo. Mitä jää käteen siis kalenterikuukaudessa pakkotyössä?
Onko tämä siis valkoihoisen suomalaisen kohtelua? - :|:
:|: kirjoitti:
Vielä kerran:
Mitä se semmonen pakkotyö on?
"Pakkotyö, palkka 9€/pvä."
-onko urakka vai tuntihomma ja mitä pitää tehdä? Päiväpalkka ei sano vielä paljoo. Mitä jää käteen siis kalenterikuukaudessa pakkotyössä?
Onko tämä siis valkoihoisen suomalaisen kohtelua?ei tule asiallista vastausta.
Pelkkää víttuílua jostain kieliopista.
Eli propagandapaskanjauhajat taas asialla.
- kielioppi
Pakkotyö on työllistettynä olemista, työttömyyspäivärahalla oikeita töitä tehden. Sellaisisa töitä mistä muille samassa työpaikassa oleville työntekijöille maksetaan palkka.
Haluan pois työ-elämästä.
Kakkaa kiukalle. Taidanpa laittaa meidän kerrostalon kiukaalle kakan pihisemään.- :|:
miksi haluat saunoa pаskаnhajussa?
Puhutko totta, että työttömyysrahalla pitää tehdä pakkotyötä 14 kk?
Mitä se sun pakkotyö on? - ent.pakkotyöläinen
miksi haluat saunoa pаskаnhajussa?
Puhutko totta, että työttömyysrahalla pitää tehdä pakkotyötä 14 kk?
Mitä se sun pakkotyö on?"se pakkotyö" voi olla mikä tahansa työ, mistä oikeille työntekijöille maksetaan normaalia palkkaa "pakkotyöläiselle" maksetaan työmarkkinatuki n.420e/KK 9e/pvä. "työ"matkat.
- ent.pakkotyöläinen
ent.pakkotyöläinen kirjoitti:
"se pakkotyö" voi olla mikä tahansa työ, mistä oikeille työntekijöille maksetaan normaalia palkkaa "pakkotyöläiselle" maksetaan työmarkkinatuki n.420e/KK 9e/pvä. "työ"matkat.
lisätään vielä jos kieltäydyt "pakkotyöstä" niin yleensä joudut karenssiin eli menetät työttömyyskorvauksen ja joudut menemään sossuun, josta saat toimeentulotuen joka on yleensä n.420e/kk mistä saat itsellesi käteen 80%. Työttömyyskorvauksen saat takaisin kun olet ollut jossakin oikeessa töissä tai työvoimapaikan osoittamassa opiskelu/kurssi/pakkotyössä Väh.3kk.
- najis kafir
Varaan sinulle junapaikan niin pääset muslimien mukana rajalle ja ulos Suomesta.
Somaliassa voit vaikka rakentaa itsellesi kakkamajan.- OmShantiShivaShakti
Noh noh, Najis-murunen: Luuletkos että KUKAAN lähtee oikeasti, VAPAAEHTOISESTI täältä pois niin kauan kuin täällä lakisääteisesti TAATAAN kaikille riittävän uskottavan dokumentin (=5000 euroa) ostaneille takuuvarmasti 1000 kertainen elintaso ILMAN työtä tekemättä?
AINOA ratkaisu on se että 1% ... jne. loput varmaan kaikki tietääkin... - :|:
OmShantiShivaShakti kirjoitti:
Noh noh, Najis-murunen: Luuletkos että KUKAAN lähtee oikeasti, VAPAAEHTOISESTI täältä pois niin kauan kuin täällä lakisääteisesti TAATAAN kaikille riittävän uskottavan dokumentin (=5000 euroa) ostaneille takuuvarmasti 1000 kertainen elintaso ILMAN työtä tekemättä?
AINOA ratkaisu on se että 1% ... jne. loput varmaan kaikki tietääkin...miten tää 1 % tapetaan niin näyttävästi, että 99 % älyää häippästä sinne Afrikkaan takas?
miten tää 1 % tapetaan niin näyttävästi, että 99 % älyää häippästä sinne Afrikkaan takas?
ja montako tää 1 % on näistä Suomen nееkеrеistä?
ja montako tää 1 % on näistä Suomen nееkеrеistä?
eikös niistä enemmän jo istu Suomen vankiloissa. Miten ne sieltä saa ulos?
- saunomaan
Jos/kun jää työttömäksi ja liitonraha umpeutuu ja alkaa peruspäiväraha, niin voidaan työllistää 14kuukaudeksi, jotta taas saa kunnon liitonpäivärahan. Siis mikäli ei satu saamaan oikeita töitä sillävälillä
ja unohdetaan se kielioppi ja heitetään kakkaa kiukaalle. - sääski,mäkä
Edustan vähemmistöä nykyisessä asuinseudullani. En pärjää kotikerrostallossani kummallakaan kotimaisellakielellä.
Talomme pihalla on muutamia autoja, mutta ne eivät poistu parkista aamuisin. Ja aika harva talon asukas poistuu päivällä paikallista ostoskeskusta kauemmas. Siellä ne ovat isolla porukalla, viettävät aikaa.
Minä teen arkisin 7-15 pakkotyötä työttömyyskorvauksella. Polkupyörää säilytän eteisessä, ettei kukaan lainaa sitä. Siis sellainen joka ei ymmärrä kumpakaan kotimasitakieltä
Yhteisessä saunassa käy muitakin minun lisäkseni muitakin talon asukkeja ja heidän vieraitaan, jotka eivät asu talossa. He käyttävät yhteistä pesutilaa peseytymiseen muutenkin, jottei oma vesi kulu, kun se menee meillä kulutuksen mukaan. Käsin yhteisissätiloissa pestään pyykkiä ja pyykkejä on ripustettu kerrostalon käytäville, kellariin varastoon ym.
Kun heitän kakkaa kiukaalle niin se voi laimentaa toisten peseytymishalua yhteisissätiloissa.
Minua syrjitään.- Kummastelija
Mutta eihän se ole somalien vika jos joudut työharjoitteluun tai työelämävalmennukseen? Miksi et mene kunnon töihin?
- kakanheittäjä
Minä en pääse kunnon töihin. Olen pakkotyöllistetty.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811