Mie en ikäpäivän ennää kirijota

kaIIe kottoni

tänne palstal ku akat ahistelloo minnuu. Työ saatta tulla toimee ihan keskenään mut elekää elekää sekottako minnuu ennää mihinkää juttuloihinne.
Tuliko seleväks? Mie en montaa kertaa viihteis toistella miun juttuja ko mie en tykkää ihimisist jokkei tajuu het ensmäisel kerral.
Mie tunnin taistelin jot sain räppänän auki ja tääl näkköö jo vähäsen kirijottaa savun keskel. Miekö paistoin lättylöit ni eikös yks kärähtänny mustaks ja savvuu ol pirtti valtoimennaa.
Minkä taattoo työ akat että jättännä minnuu rauhhaa? Mie oun vanaha ihimine enkä mikkää seksikone!
Pai pai!

32

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, jos olisit ollu oikee kalle, oisit kirjoittanu rekatulla, niinku häl on tapana.
      Sikspä en oikein jaksa uskoo manifestias?
      Miks täällä pitää feikata ja olla multinikki? Mitä sillä voittaa?
      Miks feikkaja ei uskalla olla tääl ihan oma ittensä?
      Mä luulen et tänne olis helppo kirjoittaa ilman sarvia ja hampaita?

• kaIIe kottoni

Mie sanonki jot en ennää kirijota rekattuna ku ei muutkaan niin tee. Minkä taattoo miun pitäs olla veturi jok vetäs koko tät palstaa etteenpäin. Mie en jaksa ko työ akat ootta kaik samallaisii humputtelijoit joihinka ei voi luottoo.
        Mie tiijän jot mie oun tän kylän tavotelluin poikamies mut mie tiijän jot miul on vara vaatii kans eikä teil oo kellään sitä, mitä mie tahon! Turhaan yritättä iskee minnuu.

• kaIIe kottoni kirjoitti:

Mie sanonki jot en ennää kirijota rekattuna ku ei muutkaan niin tee. Minkä taattoo miun pitäs olla veturi jok vetäs koko tät palstaa etteenpäin. Mie en jaksa ko työ akat ootta kaik samallaisii humputtelijoit joihinka ei voi luottoo.
        Mie tiijän jot mie oun tän kylän tavotelluin poikamies mut mie tiijän jot miul on vara vaatii kans eikä teil oo kellään sitä, mitä mie tahon! Turhaan yritättä iskee minnuu.

Kumma kyl, sun txt on miltei identtinen tuon laahustavan kans?
        Et, jot?
        En oikein ymärrä, miks sun pitää omii jonkun rekatun nikki?
        Mysteriet tuntuu pitävän sua hauskana, mut mä en jostain syystä ole vakuuttunut?

• rygseck
        kaIIe kottoni kirjoitti:

Pölöjä !

Opetteles ensin Kallen murre ja tuu sit uudestaa feikkaamaan =)

• kalle kottoni
        rygseck kirjoitti:

Pölöjä !

Opetteles ensin Kallen murre ja tuu sit uudestaa feikkaamaan =)

Sie et tajjuu miun murteest hölökäsen pölläyst. Oot sen verta myöhää pust laskeutunna jot älä miulle ala luikurrii laskettelleen.

• kalle kottoni
        anjaniina_ kirjoitti:

Kumma kyl, sun txt on miltei identtinen tuon laahustavan kans?
        Et, jot?
        En oikein ymärrä, miks sun pitää omii jonkun rekatun nikki?
        Mysteriet tuntuu pitävän sua hauskana, mut mä en jostain syystä ole vakuuttunut?

Sieki siin ain kinuamas vitsilöit. Miepä kerron, ni luppaakko olla ahistelemat miut sen jäläkee?
        Kuopion toril ol harrastettu elläinriäkkäystä: kolomen kilon kalakukko ol pakattu kahen kilon peperpussiin.

• rygseck
        kalle kottoni kirjoitti:

Sie et tajjuu miun murteest hölökäsen pölläyst. Oot sen verta myöhää pust laskeutunna jot älä miulle ala luikurrii laskettelleen.

Siinäpä se =)

Siun murteest mie e mittää tajjuukka - Kallen kylläki

• kalle kottoni kirjoitti:

Sieki siin ain kinuamas vitsilöit. Miepä kerron, ni luppaakko olla ahistelemat miut sen jäläkee?
        Kuopion toril ol harrastettu elläinriäkkäystä: kolomen kilon kalakukko ol pakattu kahen kilon peperpussiin.

Taian tietää Kupion torin tapahtumat paremmin kuin sinä.Tuollainen ei ole siel mahdollista. Paperipussit on muuteskin harvinaisii, ainakin kahden kilon.
        Pysys siel kepinkantaman pääs...

• kalle kottoni
        anjaniina_ kirjoitti:

Taian tietää Kupion torin tapahtumat paremmin kuin sinä.Tuollainen ei ole siel mahdollista. Paperipussit on muuteskin harvinaisii, ainakin kahden kilon.
        Pysys siel kepinkantaman pääs...

Siehä out kolttasaamelaine. Savon poikii on kuule turha tulla harhauttammaa, siin sie onnistu kuule.

• kalle kottoni kirjoitti:

Siehä out kolttasaamelaine. Savon poikii on kuule turha tulla harhauttammaa, siin sie onnistu kuule.

No jos sunkaan savos olis oikeen kuulosta, niin saattasin uskoa et olet sieltäpäin, mutta savoo ei ole puhees, ikävä kyllä...
        Pitääkin tarkistaa jos tää naisihminen on linjoilla...niin helppoo tekeytyy muka mieheks...

• anjaniina_ kirjoitti:

No jos sunkaan savos olis oikeen kuulosta, niin saattasin uskoa et olet sieltäpäin, mutta savoo ei ole puhees, ikävä kyllä...
        Pitääkin tarkistaa jos tää naisihminen on linjoilla...niin helppoo tekeytyy muka mieheks...

Juu, online oli.
        Jotta heippa...huono vedätys, huono savo.

• verditti¨

Anjaniinalle näin. Paljosta on epäilty, jopa nerokkaaksi tyyli/tietotaituri Hunksiksi.
        Kiusaannuin alkuun ,mutta nyt toivon edes sinun, luulevan häntä minuksi.
        Melkein loukkaukseksi ensi lukemalta koen epäilysi feikkaamisesta. Toisaalta, tämähän todistaa sinun ajattelevan paljon minua.
        Ei anjaniina, en osa murteita, eikä ne mielestäni kuulu tälle palstalle, murrebuumi ei ole saavuttanut minua. Koen murteen tarkoituksen olevan peittää muu lahjattomuus. "Minä viennän savvoo." Tuoko on sitä huumoria?
        EI, kirjoitan aina omalla nimelläni, kaunista suomenkieltä, eikä karkea huijaus kuulu elämääni millään tasolla.

• verditti.
        verditti¨ kirjoitti:

Anjaniinalle näin. Paljosta on epäilty, jopa nerokkaaksi tyyli/tietotaituri Hunksiksi.
        Melkein loukkaukseksi ensi lukemalta koen epäilysi feikkaamisesta. Toisaalta, tämähän todistaa sinun ajattelevan paljon minua.
        Ei anjaniina, en osa murteita, eikä ne mielestäni kuulu tälle palstalle, murrebuumi ei ole saavuttanut minua. Koen murteen tarkoituksen olevan peittää muu lahjattomuus. "Minä viennän savvoo." Tuoko on sitä huumoria?
        EI, kirjoitan aina omalla nimelläni, kaunista suomenkieltä, eikä karkea huijaus kuulu elämääni millään tasolla.

Vielä sinulle joka poistit viestisi.
        Kysy siltä ystävältäsi bbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrzzzzzwwwwwwwine joltakin
        olenko noiden tekstien takana.
        Hän on tarkkanäköinen, vaistonvarainehn spesialisti.
        Luota haänen sanaansa.

• verditti¨ kirjoitti:

Ei minun tarvitse ketään "paljon ajatella" ;))) tajutakseni vedätyksen.
        Se on siinä, silmien edessä.Kirjoitustyyiä voi muuttaa, muttei ajattelutapaansa.

Sinä HTZA? ei, enpä usko, mut joo harrastat palstalla juttuja, joista en suuremmin pidä.

Ainoa asia jota ihmettelen, on että eikö mies usko omiin voimiinsa ja sanoihinsa, jos pitää esiintyä jonkun muun nimellä?
        Jos pitää puskista huudella haistatteluja, niinkuin teit tässä eräänä iltana ;)))

Mut eihän siinä mitään, sä jatkat omaa tietäs.
        Feikkaaminen ja muu hulina ei ole kiellettyä, mut se arvokkuus, se pitäs olla jokaisella omien korvien välissä...

• verditti. kirjoitti:

Vielä sinulle joka poistit viestisi.
        Kysy siltä ystävältäsi bbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrzzzzzwwwwwwwine joltakin
        olenko noiden tekstien takana.
        Hän on tarkkanäköinen, vaistonvarainehn spesialisti.
        Luota haänen sanaansa.

Tiiäks mitä, näissä asioissa en ota kenenkään ohjeita ;) ja jotta luulet, et joku vannois tämmösellä palstalla jonkun kirjoittajan viattomuuden nimiin...tsiisus, taas käy kohta persiiseen kipeetä...
        *tippuu tuolilta*

• verditti¨
        anjaniina_ kirjoitti:

Ei minun tarvitse ketään "paljon ajatella" ;))) tajutakseni vedätyksen.
        Se on siinä, silmien edessä.Kirjoitustyyiä voi muuttaa, muttei ajattelutapaansa.

Sinä HTZA? ei, enpä usko, mut joo harrastat palstalla juttuja, joista en suuremmin pidä.

Ainoa asia jota ihmettelen, on että eikö mies usko omiin voimiinsa ja sanoihinsa, jos pitää esiintyä jonkun muun nimellä?
        Jos pitää puskista huudella haistatteluja, niinkuin teit tässä eräänä iltana ;)))

Mut eihän siinä mitään, sä jatkat omaa tietäs.
        Feikkaaminen ja muu hulina ei ole kiellettyä, mut se arvokkuus, se pitäs olla jokaisella omien korvien välissä...

En haistattele nimettömänä.
        Anna päivämäärä, pyrin todistamaan väitteesi vääräksi.

Ratkaiseva kysymys.
        Oletko varma ettei supo ole asentanut laitteita kotiisi?

Voimattomana turhien syytösten alaisena.

• verditti¨ kirjoitti:

En haistattele nimettömänä.
        Anna päivämäärä, pyrin todistamaan väitteesi vääräksi.

Ratkaiseva kysymys.
        Oletko varma ettei supo ole asentanut laitteita kotiisi?

Voimattomana turhien syytösten alaisena.

Juu juu, niinpä tietenkin.
        Hyvää lauantaipäivän jatkoa sulle.
        Laita foliohattu päähän, niin vältyt paljolta ;))))

• verditti¨¨
        anjaniina_ kirjoitti:

Juu juu, niinpä tietenkin.
        Hyvää lauantaipäivän jatkoa sulle.
        Laita foliohattu päähän, niin vältyt paljolta ;))))

Kiitos!

Sait tajuamaan että krapula on pieni murhe!

• ;( kehveli
        rygseck kirjoitti:

Siinäpä se =)

Siun murteest mie e mittää tajjuukka - Kallen kylläki

Haukutko savon murretta?

• verditti¨¨ kirjoitti:

Kiitos!

Sait tajuamaan että krapula on pieni murhe!

Ole hyvä vaan, iloinenkun voin auttaa..miestä mäessä ;)

• bai, bai!

Hyvä ajatus!
      Menet kansalaisopistoon, ja opettelet suomen kielen.
      Sinulla on senjälkeen huomattavasti paremmat mah-
      dollisuudet.

• Jos on noin kade mukavalle kirjoittajalle, kait sen vois jotenkin toisinkin osoittaa. Se ei näköjään sitte onnistu kaikilta :\

• meeriamanda

Voi siuta, tule toki pois pahasta maailmasta ja liity johkin seurakuntaan saat mieleistäsi.
      Pahoja tyttöjä * nyökyttelee uskottavasti * :)
      Paree se on pitää housut jaloissaan... :DDD

• Mitähän tämä yrittää.
      Jos minua meinaat matkia, niin pane mielees, etten milloinkaan sano naisia akoiksi.
      Mulla on sentään hyvä kotikasvatus.
      Muuten en tuosta sökellyksestä saanut mitään selvää, mutta kirjoittaja lienee niitä, jotka tulee humalaan jo silloin, kun kuulevat, että joku lähtee kaljanhakuun.
      Mutta kuuntele tätä. Ne on Iistin Iikat, jotka peesaa.

http://www.youtube.com/watch?v=T_LQV_8mx6M&feature=related

• Kumma juttu, mut ole imarreltu, joku halus ratsastaa sun nimelläsi.
        Sinulla on siis jotain, mitä hällä ei ole ;)))

• yks k

Saako sinulle, kottoni, kirjoittaa privana?

• anjaniina_ kirjoitti:

Kumma juttu, mut ole imarreltu, joku halus ratsastaa sun nimelläsi.
        Sinulla on siis jotain, mitä hällä ei ole ;)))

Siltä puuttuu jo niin paljon, kun tuollaisen sökellyksen minun hylätyllä puskanikillä tänne pistää, ettei oikein ymmärrys riitä.
        Jos tämä löyhäpää on mies, niin silloin se on homppeli.
        Jos se on nainen, niin..... voi voi.

• k-kotton kirjoitti:

Siltä puuttuu jo niin paljon, kun tuollaisen sökellyksen minun hylätyllä puskanikillä tänne pistää, ettei oikein ymmärrys riitä.
        Jos tämä löyhäpää on mies, niin silloin se on homppeli.
        Jos se on nainen, niin..... voi voi.

Mie en viittinyt mitään ees vastata tälle aloittajalle.
        Olkoon mokomat omillaan.
        Mulla on joku ajatus päässä kuka vois hyvinkin olla, yks nimimerkki on just tolla "murteella" täällä muitakin matkinut.
        Huomaa sitaatit.

• yks k kirjoitti:

Saako sinulle, kottoni, kirjoittaa privana?

Suoraan kysymykseen vastaus . Ei.
        Syy. Minä en ole haku päällä, kun joutesani väliin kirjoitan.
        Silloin täytyy ola satavarma, ettei priva-kirjoittelu näy palstalla, ja sitä varmuutta täällä ei saa.

• tulisilla kirjoitti:

Mie en viittinyt mitään ees vastata tälle aloittajalle.
        Olkoon mokomat omillaan.
        Mulla on joku ajatus päässä kuka vois hyvinkin olla, yks nimimerkki on just tolla "murteella" täällä muitakin matkinut.
        Huomaa sitaatit.

Minä oon tuota murreta käyttäny niin, että suurinkin tosikko on ymmärtäny, ettei sitä ole tarkoitettu vakavasti, jos näitä muutenkaan niin vakavasti tarvii ottaa.
        En minä niitä mieti, kuka tätä tekee. Ihmetyttää vaan mihin tällä pyritään.
        Sitäkö todistamaan, etä tällä palstalla on hyvin vastenmielisiä ihmisiä.
        Muutama enää kirjoittaa, niin pitää vielä erikoistua tällä tavalla.

• k-kotton kirjoitti:

Minä oon tuota murreta käyttäny niin, että suurinkin tosikko on ymmärtäny, ettei sitä ole tarkoitettu vakavasti, jos näitä muutenkaan niin vakavasti tarvii ottaa.
        En minä niitä mieti, kuka tätä tekee. Ihmetyttää vaan mihin tällä pyritään.
        Sitäkö todistamaan, etä tällä palstalla on hyvin vastenmielisiä ihmisiä.
        Muutama enää kirjoittaa, niin pitää vielä erikoistua tällä tavalla.

No nih, niinku sanoin, sulla on jotain mitä sillä veikillä ei ole ;))) ole hyvilläs siitä ;)

• yks k
        k-kotton kirjoitti:

Suoraan kysymykseen vastaus . Ei.
        Syy. Minä en ole haku päällä, kun joutesani väliin kirjoitan.
        Silloin täytyy ola satavarma, ettei priva-kirjoittelu näy palstalla, ja sitä varmuutta täällä ei saa.

Kuka sanoi, että olisin haku päällä? Olisin kysynyt jotain, mutta ei sillä niin kiirettä ole...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      62
      4146
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2444
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2100
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1310
    5. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1120
    6. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1100
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1055
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      974
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      67
      817
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      63