No laamakauppiaalta tietenkin:
Elisa shopitissa myyvät semmosia liittymiä mitä ei oo ees olemassakaan.
Ehtona oli ettei mainosviestejä tule kun tein liitymäsopimuksen.
Nyt on kuitenkin puhelin ja sähköposti täynnä näitä SAATANAN mainosviestejä , eikä elisashopit ja saunalahti halua ottaa mitään vastuuta vaikka kuluttajasuojaasiamies sanoi että on oikeus purkaa liitymää. Pitää mennä sitten kuluttajavalituslautakunnan kautta mutta siinä kestää. Kannattaa miettiä kahesti ennenku laittaa kätensä tuomoseen SAATANAN, HELVETIN,PERKELEEN SAATANAN LAAMANPASKAAN
Mistä näitä saatanan mainostekstarit oikein tulee?
2
129
Vastaukset
- Toinen vihainen
Ihan sama tunnelma täälläkin. Sähköpostit voi filtteröidä mutta puhelimessa on vaikeampaa kun viestit eivät tule normaalista numerosta vaan ilmeisesti Elisan omasta puhelimeen piilotetusta ohjelmasta joten tavalliset tekstiviestispämmifiltterit eivät toimi.
Itse valitin suoraan Elisalle ja lisäksi tein suoramarkkinointikiellon eikä nyt vähään aikaan ole tullut viestejä. Ehkä auttoi, ehkä ei. Mutta aivan helvetin törkeää toimintaa operaattorilta silti. Harmi kun Suomessa niin vähän vaihtoehtoja. - Kai__
Minulla on ollut yli 10 vuotta Saunalahden yksi ja sama liittymä ja se on salainen numero sekä eteenpäinjako kielto mm. mainostajille. Nyt kun siirryin käyttämään "äly"puhelinta alkoi Elisalta tulemaan mainoksia. Hankalaa tämä, että pitää nyt saada tuo loppumaan. Elisan sivut olivat ainakin ihan surkeat, maksuttomia yhteydenottoreittiä oli todella työlästä löytää.
Kyllä, vituttaa täälläkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591