FY PÅ ER!

skäms

Surut har varit elaka,gjort en låt som heter :Böghälsning till Pentti Oinonen,den finns på youtube till allmänhetens förtjusning eller bestörtning ?

18

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3113w

      Visst passar gubbarna bra på festen.

      • nattsystern

        Få se om SFs humor räcker till ?De är själva mycket för att SKÄMTA.


    • lyssnare

      Bravo radio X3M !!!!

      • 99889988

        Svengig låt.


      • vitsigt
        99889988 kirjoitti:

        Svengig låt.

        Dagen räddade,det är humor,skämt, allt i peruss.smak


    • Paistakaa haska

      Nå kiitos homoposti tästä. Luonnollisestikin homoXtrem lähettää ja tekee suruille ohjelmaa. Kuuntelin laulun ja todellakin kyllä, tämä on sitä korkeampaa kulttuuria. Hienosti laulettu ja ihan uudellainen sävelmä. Harmi ettei Wallini ole enää jouluPUKKI, saisivat palkinnon.

      Korkeamman kulttuurin komedia ei kaikille aukene.

      Jos vanhempi henkilö Oinonen on jotakin mieltä, niin se hänelle suokoon.

      Taidatte nyt pilkata tuota koti - uskonto - isänmaa kolminaisuutta, jota sankaripoliitikkomme peräänkuuluttavat.

      • satir

        Det är bara humor,brukar inte sannfinländarna säga så,när opassande grodor hamnar på löpsedlarna.


      • Paistakaa haska
        satir kirjoitti:

        Det är bara humor,brukar inte sannfinländarna säga så,när opassande grodor hamnar på löpsedlarna.

        Satiiri on vaikea laji - siihen tarvitaan ÄLYÄ.


    • GÅR TILL HELVETE

      Oletko niin hidasälyinen ja tyhmä että et osaa vieläkään Suomea vaikka sukusi on pelleillyt täällä ikuisuuksia?

      Tuommoinen vähäjärkisyys pitäisi kieltää lailla eikä tukea sitä miljoonilla.

      HÄPEÄ H U R R I !!!

      • hurraren

        Man skriver : gå till helvete,annars är det du själv som går till den heta platsen


      • 99,9% kansasta

        Hur-ri tuo pohjolan somali ei ole liialla järjellä pilattu mutta ylpeydellä nämä idiootit ovat yrittäneet puutteitaan korjata. Nyt koko Suomi on vittuuntunut sekä hurrei-hin että somaleihin.


      • magsår ?
        99,9% kansasta kirjoitti:

        Hur-ri tuo pohjolan somali ei ole liialla järjellä pilattu mutta ylpeydellä nämä idiootit ovat yrittäneet puutteitaan korjata. Nyt koko Suomi on vittuuntunut sekä hurrei-hin että somaleihin.

        Jag tycker biten är skojig jag.Inte ska man ta allt så gravallvarligt.


      • Ojdå,vilka surpuppor här finns.Lite får det väl skojas med Oinonen och Hakkarainen när de även har sagt dumma saker om folk.


    • asdsdfjfk63

      Perushurri haluaa tästä kielisodasta (hurrien oma ilmaisu) ilmeisesti myös homosodan.

      • Minoriteter måste hålla ihop.Vi svenskatalande försvinner säkert i något skede men homosexuella kommer det alltid att finnas.Det har alltid funnits,nu behöver man inte mera ljuga och smussla,det är skillnaden


      • dfsdfsdfbög
        perushurri kirjoitti:

        Minoriteter måste hålla ihop.Vi svenskatalande försvinner säkert i något skede men homosexuella kommer det alltid att finnas.Det har alltid funnits,nu behöver man inte mera ljuga och smussla,det är skillnaden

        Jos itse pitäisit homoutta tavallisena et olisi koko aikaa siitä toitottamassa. Vähemmistö!
        Omat asuinpaikat! Omat ravintålat! Omat koulut! Idiotismia! mutta kyllä se minulle käy, mutta älkää sitten valittako ettei TEITÄ ymmärretä.


    • homppeli + håkan

      Men visst är de söta när de dansar.

      • musikterapi

        Nästan en hitlåt,en massa människor har lyssnat på den.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe