meikä istuu iltaa, myssy päässä,
vaikkei koskaan pää jäässä, vaan pää pilvissä, mieli avaruudessa, jos haluat kokea kaiken tän saman tuu istuu iltaa,
mutta muista pitää se myssys päässä, juttus tässä, mä en mitään narkki lokkeja jaksais kattoa, mutta
jonkun täytyy niillekki myssyä tarjota ja niitten kans lähtee katsomaan sitä avaruuden ikkunaa, koska ne
haluaa lentää, annetaan lokkejen lentää ja syödä, jos ei tämän jälkeen lokki tajua vetää myssyä syvemmälle, bentsoja sille boltsiin, oppiihan
kantapään kautta, hyvän ja pahan, tavat ja ajat, VIRHEISTÄ pitäisi oppia, mutta jos ei niin oppiihan joskus,
vaikka se on yleensä siinä vaiheessa myöhästä, tapa paha tullut ja hyvään ei helposti pääse, bentsot, viina, opiaatit kaikki
paskat sekasi, lokki kehtaa kehua hyvää oloaan vaikka sielunsa myynyt ja vanhuus tulee ilma kuosia, hyvästä olosta
ei muista enää mitään, syöksyt tullee liian korkealta, eikä ossaa ennää lokki parka lentääkkään, vain syöksyä
ja kaikki roskat kerätä, voi lokki parkaa, SYÖ PASKAS..
mä oon pilvessä, missä sää oot?
greenkillerpart669
7
240
Vastaukset
- jk
en missään
- henriksoni721
ootko petri nygård fani?
- henriksoni727
orjuudesta en luvu meinaa mustat orjat saman arvbosia kun muutkin.
- radiomen720
henriksoni727 kirjoitti:
orjuudesta en luvu meinaa mustat orjat saman arvbosia kun muutkin.
tv musiikki knavalla show
- henriksononi727
radiomen720 kirjoitti:
tv musiikki knavalla show
pitä sliimat laittaa alkaa häiritsee
sen kun laittaa heti - henriksoni721
henriksononi727 kirjoitti:
pitä sliimat laittaa alkaa häiritsee
sen kun laittaa hetikävi laittamassa viimesen uretaanin nyt on hyvä meininki.
- henriksoni720
henriksoni721 kirjoitti:
kävi laittamassa viimesen uretaanin nyt on hyvä meininki.
nyt vois vaikka polttaa hanskat ja muovisuojat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830