Maariksunksz- musaa

123

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustasukkainen M
    • Korppis*
    • meeriamanda

• henrjii
    • Korppis*
    • henrjii
    • "Jos vastaan tulee näätä, niin pakoon täyttä päätä : /"♫♪♪

• Korppis*
      • ?! Naurava Isä

Ja lasta kotiin Hollannista.

Hehehheh!

• henrjii

• ;)

• Rivitanssija
    • Vilijasen Lyytia

• meeriamanda
      • Kevät 69 ja Pohjanmeri,ikäni muistan sen ekan merisairauren,voi meitä meripoikia.
        Ei tullut valssit mieleen.

• Lyyli Lypsyjakkara
    • Leena Leppäkerttu
    • ;)

• --------
    • Jussinvaimo
    • j-v
      • meeriamanda

• Jussinvaimo

• j-v

• meeriamanda
        Jussinvaimo kirjoitti:

Vielä unen horroksesta laitan sinulle killinpoikein kuvia. Itken oman lemmikkini poismenoa. Kuinka onkaan tyhjä paikkansa, mutta vanhus sai kai jo mennä leikkimään edeltäjänsä kanssa kuviteltuun ruohokenttään.

http://www.youtube.com/watch?v=2qdBXL7aP60&feature=related

Kiitos. Niinkö nyt sitten on tapahtunut? Ystävällinen lohdutushalaus ´sinulle´ J-vaimo...tiesithän tätä jo odottaa, mutta hyvin ymmärrän surusi.

• j-v
        meeriamanda kirjoitti:

Kiitos. Niinkö nyt sitten on tapahtunut? Ystävällinen lohdutushalaus ´sinulle´ J-vaimo...tiesithän tätä jo odottaa, mutta hyvin ymmärrän surusi.

Ihminen on älyävä, yleensä. Suru suuri on minulla, kun melkein 20-vuoden ystävä kuoli pois.
        Joka ainoa hetki tuntuu, että koirulimme on tääällä. Nyt hän nukkuu nurmen alla, ja kynttilä palaa muistokseen.

• <<<<<<
        meeriamanda kirjoitti:

Mikä siinä ihmeellistä,Kissalla syöpä.Vie pois nopeesti.

• j-v kirjoitti:

Ihminen on älyävä, yleensä. Suru suuri on minulla, kun melkein 20-vuoden ystävä kuoli pois.
        Joka ainoa hetki tuntuu, että koirulimme on tääällä. Nyt hän nukkuu nurmen alla, ja kynttilä palaa muistokseen.

Lohdutus halaus sinulle j-v, rakkaamme elävät muistoissamme.

• demeter
        j-v kirjoitti:

Otan osaa j-v. Samoin meerinhuoleen. Toivottavasti kaikki vielä hoituu...

• demeter kirjoitti:

Otan osaa j-v. Samoin meerinhuoleen. Toivottavasti kaikki vielä hoituu...

"demeter"

Minäkin suren aina kun Sudet syövät hyvän linnustuskoiran.
        Siinä ei yleensä pääse silittelemään kuolevaa, eikä tappamaan koiraa itse, yleensä näkee vain pään ja luisenverisen loppupään, useimmiten saa hännän talteen.
        Eikä voi antaa Morfiinia rakkaan eläimen tuskiin.
        H.

• meeriamanda
        <<<<<< kirjoitti:

Mikä siinä ihmeellistä,Kissalla syöpä.Vie pois nopeesti.

Mikäkö.... tuo raasuparka on leikottu jo kaksikertaa kasvaimista, viimekerrasta on vain jokunen kuukausi. Turhaa tehdä diagnoosia lukemisen perusteella oli nyt miten viisaana itseäänpitävä tahansa :/

Todella tunteeton suhtautuminen, ethän omista lemmikkiä?

• meeriamanda kirjoitti:

Mikäkö.... tuo raasuparka on leikottu jo kaksikertaa kasvaimista, viimekerrasta on vain jokunen kuukausi. Turhaa tehdä diagnoosia lukemisen perusteella oli nyt miten viisaana itseäänpitävä tahansa :/

Todella tunteeton suhtautuminen, ethän omista lemmikkiä?

"muurilettuseni"

Ei minulla koskaan ole ollut lemmikkiä, eläintä.
        Eikästi koskaan tulekaan.
        Olen kyllä ollut ajokoirana kun Hirviä tapetaan.
        Hirvet leikellään vasta kuolleina, Marttiinin puukko maksaa itsensä takaisin nopeasti.
        Nyt Joulunakin saan parinkilon Hirvipaistin halvalla vanhojen muistojen vuoksi.
        Mutta olisihan se kiva jos verovaroilla aina otettaisiin Susilta hampaat pois, puuduttamalla tietysti. Ei tarvitsisi enää kuunnella metsästyskavereiden nyyhkytyksiä kun heillä on enää pää kainalossa.
        Lappilaiset kaveritkin vaikeroivat, Poronpurennat vähenevät uhkaavasti, kun munarosvot valtaavat alaa.
        Eli, kyllä minulla tunteita on.

H.

• meeriamanda
        hunksz kirjoitti:

"muurilettuseni"

Ei minulla koskaan ole ollut lemmikkiä, eläintä.
        Eikästi koskaan tulekaan.
        Olen kyllä ollut ajokoirana kun Hirviä tapetaan.
        Hirvet leikellään vasta kuolleina, Marttiinin puukko maksaa itsensä takaisin nopeasti.
        Nyt Joulunakin saan parinkilon Hirvipaistin halvalla vanhojen muistojen vuoksi.
        Mutta olisihan se kiva jos verovaroilla aina otettaisiin Susilta hampaat pois, puuduttamalla tietysti. Ei tarvitsisi enää kuunnella metsästyskavereiden nyyhkytyksiä kun heillä on enää pää kainalossa.
        Lappilaiset kaveritkin vaikeroivat, Poronpurennat vähenevät uhkaavasti, kun munarosvot valtaavat alaa.
        Eli, kyllä minulla tunteita on.

H.

Hunkzutin... vastasin kyllä tälle

• avkt.-.,.,-,.-,.,,-,

Arabian kiellinen on kai hyvin toitottu Suomessa.

Tulee tuhansia jos halutaan?????

• alkainen elämämässä.

Koira on aina koira.

• ajassa........

Koiran paskaa.....

• potslojo

Kerrankin kirjoitaja jolle et voi mitään

• veisaaja!

Osaisko joku linkittää tänne
        ihan oikeita virsiä.

• kirkkoon kaikki
        veisaaja! kirjoitti:

Osaisko joku linkittää tänne
        ihan oikeita virsiä.

Lempivirteni, Joka aamu on armo uus, sopii myös palstalaisille, unohdetaan eiliset ilkeydet ja ollaan kavereita toisillemme, ihmisiä ihmisille.
        http://www.youtube.com/watch?v=--Ekd67CMCY

• E.Puttemans

• Emil myös

• Kauko Myllynkivi
        Emil myös kirjoitti:

Hunksi osaa ottaa .

Ottaa osaa vai osaa ottaa?

• 20.11 .11

• E.Puttemans kirjoitti:

Kun ei vaan hunksinpunksilla olisi tämmöinen ongelma.
        http://www.youtube.com/watch?v=iK0zTaUN2C8

"Dear Emile"

Eipä ole minulla koskaan ollut mandoliinia, kitaramies kun olen.
        Aamunvirkkukin on vammani. Jumalani kutsuvat minua nousemaan jo jumalattoman aikaisin.
        04.00 jotain, ja 99% aamuista. Kamerani kanssa sit aina autoilen jonnekin luonnon helmaan.
        Toistaiseksi en ole noussut niin ylös kun kutsu käy, ja hyvin ovat jumalat minua siitäkin rankaisseet, ikinä eivät ole kiittäneet vaikka osaankin hyvin ottaa, kaikenlaisia.

http://www.youtube.com/watch?v=L4CR3GoB3YY

H.

• virsi
      • virsi

Siis tämä veisaajalle

• kirkkoon kaikki
        virsi kirjoitti:

Siis tämä veisaajalle

Onpas meillä yhteneväinen maku, hyvän virren voi kuunnella useampaankin kertaan.

• Jaahans, eilen pyynnöstä virren linkitin, senjälkein poistui koko ketju. Niin varmaan tämäkin. Sitten on turha itkee uutta...

• kirkonkellot kaikaa

• päivä vain ja hetki

• suuria luuloja

• aamu*

• suuria luuloja
        aamu* kirjoitti:

Jaa sinäkö poistatit?

En taatusti.

• Lorena*
      • mun sydämeni

Kirkkokonserttikiertue jäi tekemättä, onneksi poikansa jatkaa.

http://www.youtube.com/watch?v=Bo2OAFryk50&feature=related

• Hermesetäs'
    • kirkkopyhä

• demeter

Apuva. En osaa linkittää, mutta jos joku auttaisi. Kun on muutenkin hartaita säveliä niin miten olisi piirpauken Konevitsan luostarin kellot ?
        Kiitos etukäteen...

• demeter kirjoitti:

Apuva. En osaa linkittää, mutta jos joku auttaisi. Kun on muutenkin hartaita säveliä niin miten olisi piirpauken Konevitsan luostarin kellot ?
        Kiitos etukäteen...

"demeter"

En sit usko alkuunkaan.

Google-You tube-piirpauke-valitse musiikki- kun se soi-hiiren oikea näppäin- copy (kopioi)

luo vastaus rakkaallesi, minullekin, klikkaa tyhjää aluetta, hiiren oikea näppäin ja paste (liitä)
        Sitten sen perään lirkkusi.
        H.

http://www.youtube.com/watch?v=y9fxcFuPR5g

H.

• demeter
        hunksz kirjoitti:

"demeter"

En sit usko alkuunkaan.

Google-You tube-piirpauke-valitse musiikki- kun se soi-hiiren oikea näppäin- copy (kopioi)

luo vastaus rakkaallesi, minullekin, klikkaa tyhjää aluetta, hiiren oikea näppäin ja paste (liitä)
        Sitten sen perään lirkkusi.
        H.

http://www.youtube.com/watch?v=y9fxcFuPR5g

H.

Kiitos hunksi. Vähän olen epäillyt, että noin se kulkee. Ohjeesi oli selkeämpi kuin puheesi yleensä. Jatka samalla linjalla.

• demeter kirjoitti:

Kiitos hunksi. Vähän olen epäillyt, että noin se kulkee. Ohjeesi oli selkeämpi kuin puheesi yleensä. Jatka samalla linjalla.

"demeter"

Illan tummetessa, tuoksukynttilän palaessa Mustan Keramiikkajoutsenen siipien välissä,
        Joulun läheisyyden tuntevat sormet eivät aina hivele oikeita näppäimiä.
        Eivät siten kuten keväiset sormet.

Rakkaudentunne muuttaa muotoaan. Katse muuttaa suuntaansa Ryntäistä tähtiin, ja Sääristä nöyränä likaiseen lattiaan, kertoen Sielulle missä sen paikka oikeasti on.
        Enkelikellojen aika lähestyy.

Mutta Musta Enkeli yrittää aina enstex.

http://www.youtube.com/watch?v=SWf3iJjqYCM

H.,

• demeter
        hunksz kirjoitti:

"demeter"

Illan tummetessa, tuoksukynttilän palaessa Mustan Keramiikkajoutsenen siipien välissä,

Rakkaudentunne muuttaa muotoaan. Katse muuttaa suuntaansa Ryntäistä tähtiin, ja Sääristä nöyränä likaiseen lattiaan, kertoen Sielulle missä sen paikka oikeasti on.

H.,

Toihan olikin jo mukavaa tekstiä, hunksi, ihan veti suuta hymyyn, ei piikkejä, eikä kiukuttelua. Sulle taitaakin sopia tää tiskijukan homma... Jatka samalla linjalla.

• demeter kirjoitti:

Toihan olikin jo mukavaa tekstiä, hunksi, ihan veti suuta hymyyn, ei piikkejä, eikä kiukuttelua. Sulle taitaakin sopia tää tiskijukan homma... Jatka samalla linjalla.

"demeter"

"Sic Transit Gloria Mundi"

Odotan kuin kuuta nousevaa, pelastajaani Sancte Mariaa. Vai Maarinakos se nyt oli.
        Täyttäkää aloitukseni, lapsillanne ja lastenlapsillanne kuten maa, ja aikasti nopeasti sitten. :)

H.

• Joulun viritystä
        hunksz kirjoitti:

"demeter"

H.,

Mitä niitä sääriä katselet sivuunhan ne heitetään kuitenkin - siis onko merkitystä, kysyn vaan. minusta on kiva kun on ryntäät, sellaset sopivat ne tuovat naisellisuuden hyvin esiin. Sielu sitten millainen se kullakin on, joskus tuppa olemaan hiukan vallaton, yleensä pitää tasapainoisen olotilan.

http://www.youtube.com/watch?v=UE5YOMcHrpU&feature=related

• demeter
        hunksz kirjoitti:

"demeter"

"Sic Transit Gloria Mundi"

Odotan kuin kuuta nousevaa, pelastajaani Sancte Mariaa. Vai Maarinakos se nyt oli.
        Täyttäkää aloitukseni, lapsillanne ja lastenlapsillanne kuten maa, ja aikasti nopeasti sitten. :)

H.

Täytyyhän maarinankin välillä lomaa saada, hunksi. Pitkään on meitin kanssa jaksanut hän. Minäkin olen hankkinut ketjuuntua sinne, mutta kun mulla on tää puute: teknofobia...

• Jm
        demeter kirjoitti:

demeter

H = fiksu , älykäs, taiteellinen herrasmies.

t. loma-anomuksen tekijä

• demeter kirjoitti:

Täytyyhän maarinankin välillä lomaa saada, hunksi. Pitkään on meitin kanssa jaksanut hän. Minäkin olen hankkinut ketjuuntua sinne, mutta kun mulla on tää puute: teknofobia...

"demeter"

Aikasti helposti voisi ymmärtää että maarinan ja minun välillä on sanomaton hellyys.
        Aikasti helposti voi ymmärtää väärinkin, ainaskin maarina voi.

Maarina on mielestäni ihastuttava vanhus, kaikenlaista hänen tuubistaan tulee.
        Joskus juhlaa, joskus pashaankin tuhlaa.

Nauti sinä nyt, kun yhteisen aloituksen tein.
        Minä jaksan jatkaakin, nuorekas kun olen. :)
        Mutta aina vain maarinan luvalla.

H.

• demeter kirjoitti:

"demeter"

Aikasti helposti voisi ymmärtää että maarinan ja minun välillä on sanomaton hellyys.

http://www.youtube.com/watch?v=GnDtxiNwDS8

H.

• hunksz kirjoitti:

"demeter"

H.

Höh!
        Sitä se rakkaus teettää...
        yhtä jankutusta...
        ANteeksi
        H.

• demeter
        Jm kirjoitti:

demeter

H = fiksu , älykäs, taiteellinen herrasmies.

t. loma-anomuksen tekijä

"Emmä nyt tiedä", JM, hunksista siis. Se on vaan väsyttämällä saanut muut (jotkut)uskoon itseensä..)) Jos me muutkin esiteltäs itsemme samalla innolla, niin johan rupeis meidänkin imago välkkyyn...
        Ei vaineskaan. Kyllä hunksia on täällä välillä lyöty kuin vierasta sikaa, vaikka "porsaita äidin oomme kaikki"...
        Mites sulla ? Ootko lomilla käynyt täällä päin ?

• Jm-50...
        demeter kirjoitti:

"Emmä nyt tiedä", JM, hunksista siis. Se on vaan väsyttämällä saanut muut (jotkut)uskoon itseensä..)) Jos me muutkin esiteltäs itsemme samalla innolla, niin johan rupeis meidänkin imago välkkyyn...
        Ei vaineskaan. Kyllä hunksia on täällä välillä lyöty kuin vierasta sikaa, vaikka "porsaita äidin oomme kaikki"...
        Mites sulla ? Ootko lomilla käynyt täällä päin ?

Pääkaupunkiseudulla käyn kerran kuudessa viikossa, lastani katsomassa.

• hunksz kirjoitti:

"demeter"

H.

Ai vanhus, hah hah. Rokki soimaan Rauli Badding Somerjoki:

http://www.youtube.com/watch?v=vMZQ6O9lTC8

• "Joulun viritystä"

Olen pahoillani, kirjoitukseni vajoavat syvemmälle kun sinä konsaan.
      Pintavaahto ei ole mun juttuni.
      Kilstisti siis huomautan.
      H.

• Lorena*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      58
      2463
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      47
      2281
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      1964
    4. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      307
      1414
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      79
      1309
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      64
      1256
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      62
      1072
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      1022
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      25
      952
    10. Kai jaksat vielä?

Olisi sääli jos et…
      Ikävä
      77
      934
    Aihe