Vapaa aikasi?

Kyl määkin

Jos olet työ elämässä, niin luusi et joku olisi ihan kaverikin.
Jos olet asunut samassa paikassa vuosia, niin luulisi että ystävä olisi siinä lähellä.
Jos kuulut johonkin kerhoon, vaikkapa mc, niin jäseniähän on ja sitä kautta tutustuttu matkalla muihinkin.
Eli, miksi Suomi24:nän keskustelupalsta on tärkeämpi viikonloppuisin kuin ystävät hyvät?
Tokihan profiilella kamu profiileja ja sumplitaan, uskotellaan sitä sun tätä toisesta profiilista keskenään ja kelle vastataan ja kelle ei.
Jotakin myös kiinnosta: Se Fake, en kyllä ymmärrä miksi kirjoitus voi olla Fake,
Ehkäpä kysymyksessä on kiinostus siihen kuka kirjoitti, vaikka en ymmärrä miksi se jotakin kiinnostisi edes kun on ottanut känniäkin,
koska luulisi sanoman olevan se tärkein, eli näissä asioissa näkee mitä tuot itsestäsi esille ja poistoissasi.
Sehän kertoo sinun luonteesi, vaikka sitähän ei huomioida, koska muutenhan sit kirjoittelee yksin yksinään kukanenkin.
Kirjoittaja joka tietää kaikki ja monessa on ollut mukana tuo itseään esille tavalla tai toisella, kuinka häntä vainotaan, kuka hänestä on kiinostunut kertoen elämän tarinaansa ammateistaan ja aina numero 1 jos jotain....
Henkilö on LOL, jolla ei elämässä ole muuta kuin tämä tässä odottaen sovivaa aloitusta ja jos sitä ei ole, hän tekee omansa, eli ihminen jolla on yhteyksiä sinne sun tänne ja pitää vielä tärkeänäkin itseään,
mitenhän sillä vielä riittää aikaa tänne 7päivää viikossa.Sairas ihminen joka tempaisee mukaan muita sairaita,
onko teiltä netti vienyt järjen tai oletteko niin viiruksessa, ettei järki toimi enää niin kuin livessä?
Saisinko huomiota ;)

26

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No vastaan nyt sulle, vaikka toisaalta mitä se sulle kuuluu miten aikaani vietän, tai kukaan muukaan.
      Joo, olen töissä ja joo on kavereita ulkopuolellakin.

Mutta töissä olen kamalan metelin keskellä ja sinne PITÄÄ mennä. Toisaalta siellä on vaihteleva määrä vaihtelevalla luonteella varustettuja ihmisiä, joten sosiaalinen kiintiöni, noin kasvokkain tulee tasan täyteen.

Kun on vapaata niin paljon ei huvita mennä minnekään kun SAAN olla kotona.
      Toisaaalta kun on koneella, niin kun kyllästyttää niin laitan läppärin kiinni.
      Mutta jos täällä olis aina ihmisiä niin minne pääsisin rauhaan.
      Käväisin tossa muuten kylässäkin tänään joten niitä oikeitakin ihmissuhteita on hoidettu.

Riittääkö?

• Kyl määkin

Eipä niin, mutta itse kerrot itsestäsi ilman kysymättäkin.
        Niinpä se on, ei voi olla olematta esillä ...kertomatta :D

• Kyl määkin kirjoitti:

Eipä niin, mutta itse kerrot itsestäsi ilman kysymättäkin.
        Niinpä se on, ei voi olla olematta esillä ...kertomatta :D

No pitäiskö vielä odottaa ett joku kysyis ? :))
        Voi saisin odottaa varmaan hautaan asti, kukas se kissan hännän jne.
        Toisaalta onko näissä mun jutuissa nyt mitään kertomistakaan, jaa´a.

• Mansikkamaalla

Eihän tässä nyt mitää uutta ole,muttii näinhän se on.
      Tuli mieleen muutama palstalainen,varmaankin eri palstoilla tätä samaa.
      Itse enempikin rakennan keskustelua luonnosta,koska se koskettaa minua enempi kuin jotkut mammonassa olevat.
      Viikossa käyn täällä 2-3 kertaa katsomassa palautetta.

• Rimmir tänään

No tiedä häntä onko tässä täysissä järissään, jotenkin vain jäänyt koukkuun tähän suomi 24:ään. Tämä on vähän kuin sielullinen huume, mutta mielelläni kirjoitan ja keskustelen suomeksi kun 8-9 tuntia päivisin keskustelee vain toisella kielellä. Sitä on pää aika tyhjä kotiin tullessa arki-iltoina jos vielä käy harrastamassakin jotakin.
      Ja aika harmitonta ajankulua tämä on. Kaikella on aikansa.

• Kyl määkin

Hei Rimmir.
      Eihän koukussa mitään pahaa ole, koska onhan toki muitakin koukkuja :)
      Toki asioista pitää keskustella ja ajassa, mutta tuossa aloituksessani toin esille asian palstasta tästä muutamasta.
      Fixu kirjoitus sinulta, joten toivonkin ettet tule järkiisi, koska minäkin haluan olla järjiltäni--tilt..en ymmärrä :)
      Mut jos vain, niin kirjoitellaan, ok!

• Vai tuollaisia olet siellä miettinyt, ja nyt päätit sitten että tässä on hetkesi...

• Kyl määkin

Kylse varmaan taitaa kummiskin olla sun hetkesi,
        Sokea kun saa viestin puolelta yhden, niin eihän muulle ole tilaa!

• Cloetta...

Netissä on ihan hauskaa olla ja vaihtelu virkistää. Yhtään kaveria, tapaamista, tapahtumaa tai muuta vastaavaa ei netti ole vienyt vaan sen sijaan että esim. katsoisin tv:tä käyn täällä.

Olen töissä, harrastan ja kaveeraan todella paljon sekä omia että puolison kanssa yhteisiä ystäviä. Eli no problem, ainakaan minulle, tiedä sitten muista...

• Kyl määkin

Nettihän on meidän paras ystävä, eikä sitä pidä häpee !!
        Itse en kyl pärjäis ilman nettii, ku puhelinkin on älyllä jota mulla ei oo :D

• Viirus iski

Parasta täällä palstalla.
      Tässä vain seuraan palautta kaksosilta.

• Saat huomiota.
      Ja vastaat ihan itse omaan kysymykseesi jos nyt satut huomaamaan ;)
      Onko sinusta nettikirjoittelu sairasta ;))) ja jos on, miksi sitten kirjoittelet tänne ;)))

Voisin sanoo näin, jos sulla on livessä liikaa sosiaalista toimintaa, niin voisko olla että yksin olo on mannaa ja se et saa olla rauhass omalla päätteellään jakeskustella "hiljaisten" kans on kans mannaa ;)))

Työkaverit ;))) juu, jos olet niidenkans ollut jo 20 vuotta, nin et tosiaa halua nitä jakamaan vapaa-aikaas.
      Kaikkeen kyllästyy, eikö vaan?

Mut se et joku uskoo, että netti on kaikki ja elämä...no aikas surkeeta olis olla noin tyhmä ;))
      Meillä jokaisella onihan oikeakin elämä jossain netin ulkopuolella.Jokikisellä kirjoittajalla ja mitä vähemmän kirjoittaja taululle tuo asioitaan, sitä enmmän uskon hällä olevan sitä ELÄMÄÄ.
      Kuka on niin typerä, että olettaa kaiken elämän olevan tässä, muiden luettavana ;)))))
      Ja jos netti on vienyt järjen ja ollaan viiruksessa, niin sinä olet tässä meidän muiden mukana ;))) LOL

• Putkivalo

Moralisoija... sitä ollaan täällä kaivattukin!

Tosin, ei tuosta jäänyt kuin katkeransavuinen kysymys leijailemaan. Kuka ei ole sulle huomiota antanut vaikka olisit tarvinnut? Ei tarvi vastata, arvaan muutenkin. Ja jos sellaiset asiat pitää katkerana purkaa tänne eikä livepuolelle, niin kelläs se netti ja real life meneekään sekaisin.....? Hmm? Hitsi kun melkein sain jo vastauksesta kiinni tuohon omaan loppukyssäriin, ja sitten se karkas taas :/

• Hajapää ;)

• Putkivalo
        anjaniina_ kirjoitti:

Hajapää ;)

I got a hole in my head ;))

• Putkivalo kirjoitti:

I got a hole in my head ;))

Nonnih...taas tipahdin, sun syy ;))))nyt on arse kipee taas ;))))

• Putkivalo
        anjaniina_ kirjoitti:

Nonnih...taas tipahdin, sun syy ;))))nyt on arse kipee taas ;))))

Kjäh, sain sentään jotain tänään aikaiseks, nyt voi kohta mennä tyytyväisenä nukkumaan :)))

• Putkivalo kirjoitti:

Kjäh, sain sentään jotain tänään aikaiseks, nyt voi kohta mennä tyytyväisenä nukkumaan :)))

Käy kattoon suljetulla, laitoin sinne sulle jotain ;)))))

• Putkivalo
        anjaniina_ kirjoitti:

Käy kattoon suljetulla, laitoin sinne sulle jotain ;)))))

Hrrrrrrrrrrrrrrrrr.... :))))))

• Putkivalo kirjoitti:

Hrrrrrrrrrrrrrrrrr.... :))))))

;))))))))))))))
        ja tää on ny varmaan sitä....sättäilyä ;)))

• Putkivalo
        anjaniina_ kirjoitti:

;))))))))))))))
        ja tää on ny varmaan sitä....sättäilyä ;)))

Perkele! Ensin meitä sätitään, ja sitten sättäillään. Ei tästä voi tulla kuin yhteen lopputulokseen - ei meitä saa sättiä. Ja jos joku ottaa tän mun neron leimauksen sättäilynä, niin pannulla päähän! Ja lisäksi kerron tontuille.

• Putkivalo kirjoitti:

Perkele! Ensin meitä sätitään, ja sitten sättäillään. Ei tästä voi tulla kuin yhteen lopputulokseen - ei meitä saa sättiä. Ja jos joku ottaa tän mun neron leimauksen sättäilynä, niin pannulla päähän! Ja lisäksi kerron tontuille.

Juh
        *varaa paistinpannun viereensä*
        Täältä pesee jos tarvesta on!
        Meit tai minnuu on kyl sätitty ny aika paljon,mut oma vika, itte sätin ensin ;)))
        Ja ihan tarkotuksel ;)))) hähä

• Putkivalo
        anjaniina_ kirjoitti:

Juh
        *varaa paistinpannun viereensä*
        Täältä pesee jos tarvesta on!
        Meit tai minnuu on kyl sätitty ny aika paljon,mut oma vika, itte sätin ensin ;)))
        Ja ihan tarkotuksel ;)))) hähä

Hähä itelles, mä huomasin ;D Ja susta mä en teekään raporttia tontuille, et kerrankin kunnon pukki tulis sunkin luokse käymään ;))))

• Putkivalo kirjoitti:

Hähä itelles, mä huomasin ;D Ja susta mä en teekään raporttia tontuille, et kerrankin kunnon pukki tulis sunkin luokse käymään ;))))

Kts...mut hoitelen ihan itte noi pukkihomelit...saan niinku mieleisen sillai?
        Mut se poro mulla kiinnostas, alkaa oleenniinku nälkä, et jos vaik ......käristystä..

• älypäinen
        anjaniina_ kirjoitti:

Kts...mut hoitelen ihan itte noi pukkihomelit...saan niinku mieleisen sillai?
        Mut se poro mulla kiinnostas, alkaa oleenniinku nälkä, et jos vaik ......käristystä..

Nainen täynnä itseään :) ei varmaan huomaa itse sitä ....

• Putkivalo
        älypäinen kirjoitti:

Nainen täynnä itseään :) ei varmaan huomaa itse sitä ....

Tiedätkö, kun nainen antaa pakit, hän joutuu kestämään just tuollaisia kommentteja kuten että "luuleksää olevas jotain", "en olis sua halunnutkaan", "oot niin täynnä itteäs".... ;))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      58
      2463
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      47
      2281
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      1964
    4. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      307
      1414
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      79
      1309
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      64
      1256
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      62
      1072
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      1022
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      25
      952
    10. Kai jaksat vielä?

Olisi sääli jos et…
      Ikävä
      77
      934
    Aihe