elikkäs tietäisikö kukaan sellaisia sivustoja missä voisi katsoa tai ladata vanhoja animaatioita, kuten esim joutsenprinsessa tai taikatrollit ilman, että tarvitsee kirjautua sisään.
Nuo kaksi mainitsemaani animaatiota eivät ole mitään kauhean tunnettuja, mutta, kun en löydä mistään sellaista sivustoa mistä voisi katsoa myös vähemmän tunnettuja lasten animaatiota, kun ei telkastaakaan enää tule, kun viimeksi katsoin niitä joskus pikkutyttönä...
Kiitos jos voitte olla avuksi
vanhoja animaatioita
3
393
Vastaukset
- apuuuuuna
Millä kielellä ajattelit? Ihan englannikso vai peräti suomeksi?
Jos englanti käy niin sellainen sivusto kuin movie2k.com muistaakseni oli todella hyvä sivusto. Siellä ei tarvitse kirjautua tai rekisteröityä mitenkään, lataukset ovat nopeita, ei mainoksia ja kuvanlaatu monissa videoissa HD!
Todella hyvä paikka, suosittelen ehdottomasti! Mutta siellä on elokuvia vain enkuksi.. Silti, sieltä löytyy vaikka mitä, joten kannattaa vilkaista ;)
Elokuvia voi myös ladata sieltä, mutten ole varma tarvitaanko siinä rekisteröintiä.
Ja fin-tv.fi on sellainen sivu missä on elokuvia suomeksi tai suomiteksteillä!
Toivottavasti auttoi! - apuuuuuuuuna
MINÄ VIELÄ!
Eli sivu olikin movie2k.to eli EI COM vaan TO :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142032
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1662028- 77931
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46797Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35756Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156732Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30726Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108723- 43694
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50664