Oon tässä tutkiskellut asuntojen myynti-ilmoituksia pitkin maailmaa ja mietiskellyt mistä sitä hankkisi kakkoskodin, siis jos hankkisi. Lämmin ainakin pitäisi olla ja mahdollisuus uimiseen. Oma piha, eikä kauppaan/torille saisi olla pitkä matka.
Minne päin maailmaa kakkoskoti?
10
209
Vastaukset
- ehdottelija-
helsingin katajanokalta. lähellä on niin toria kauppaa kuin vettäkin....hih =)))
- Pörrääjä
Tuttuja kulmia, oon siinä Nokan naapurissa Krunikassa nuoruuttani viettänyt, eipä taitais olla varaa sieltä hankkia uimarantatonttia omalla pihalla ja hiton tuulistakin siellä on ja talvella kylmä. Tori kyllä olisi sopivan matkan päässä ;)
- jj
ei mihinkän
- Pörrääjä
ah, ollapa noin tyyytyväinen nykyiseen ;)
Suomalaisten suosikkejahan on olleet Espanja ja Florida :) Miten olisi Uusi-Seelanti, siellähän nyt luulisi ainakin uimavettä riittävän ?
- Pörrääjä
Uusi-Seelanti olisinkin hieno mesta jos olisi lähempänä. Siellä siirtolaisväestö on ihan tolkullista, luonto todella lähellä meidän omaamme, lukuun ottamatta vuoria ja tuliperäistä aluetta. Alkuperäiskansa hieman pelottavaa mutta mielenkiintoista ;)
- !!!!
Mulle ei ole niin välttämätön oma piha eikä lämmintä tarvitsisi olla ympäri vuoden. Valitsen ehdottomasti New Yorkin. Kattohuoneisto arvostetulta alueelta ja näkymä Vapaudenpatsaalle päin. Se riittäisi mulle.
- JK
ENNTIEDÄ
- Kaltto
Korsoa ei voita mikään. Maailman navasta ei ole pitkä matka minnekkään.
- ts
ahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812