Oon tässä tutkiskellut asuntojen myynti-ilmoituksia pitkin maailmaa ja mietiskellyt mistä sitä hankkisi kakkoskodin, siis jos hankkisi. Lämmin ainakin pitäisi olla ja mahdollisuus uimiseen. Oma piha, eikä kauppaan/torille saisi olla pitkä matka.
Minne päin maailmaa kakkoskoti?
10
214
Vastaukset
- ehdottelija-
helsingin katajanokalta. lähellä on niin toria kauppaa kuin vettäkin....hih =)))
- Pörrääjä
Tuttuja kulmia, oon siinä Nokan naapurissa Krunikassa nuoruuttani viettänyt, eipä taitais olla varaa sieltä hankkia uimarantatonttia omalla pihalla ja hiton tuulistakin siellä on ja talvella kylmä. Tori kyllä olisi sopivan matkan päässä ;)
- jj
ei mihinkän
- Pörrääjä
ah, ollapa noin tyyytyväinen nykyiseen ;)
Suomalaisten suosikkejahan on olleet Espanja ja Florida :) Miten olisi Uusi-Seelanti, siellähän nyt luulisi ainakin uimavettä riittävän ?
- Pörrääjä
Uusi-Seelanti olisinkin hieno mesta jos olisi lähempänä. Siellä siirtolaisväestö on ihan tolkullista, luonto todella lähellä meidän omaamme, lukuun ottamatta vuoria ja tuliperäistä aluetta. Alkuperäiskansa hieman pelottavaa mutta mielenkiintoista ;)
- !!!!
Mulle ei ole niin välttämätön oma piha eikä lämmintä tarvitsisi olla ympäri vuoden. Valitsen ehdottomasti New Yorkin. Kattohuoneisto arvostetulta alueelta ja näkymä Vapaudenpatsaalle päin. Se riittäisi mulle.
- JK
ENNTIEDÄ
- Kaltto
Korsoa ei voita mikään. Maailman navasta ei ole pitkä matka minnekkään.
- ts
ahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244332Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132968Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43965Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22950PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117793Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38766- 37754
- 107719
- 135677