Terskan paljaana pitäminen?

1+6

Onko kalulle haittaa jos pitää jatkuvasti esinahkaa takana? Meneekö kalu pidemmän ajan kuluttua tunnottomaksi?
Ajattelin ruveta pitämään, kun terskan ja esinahan väliin kerääntyy epämiellettyvä haju joka estää spontaanin seksin.

Kertokaahan arvon asiantuntijat mielipiteitä ko. asiasta.

19

4288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaana aina

      Ei, vain hyötyö. Terska ei mätäne eikä haise.

    • 1+334

      Mites kuseminen onnistuu? Suihkuaako jokapuolelle? Tarviiko liukkaria sitten aina runkatessa?

    • Kerran kokeillut

      Terskan pinta on limakalvoa ja esinahan eräs tehtävä on suojata limakalvoa kuivumasta liiaksi. Kokeilin kerran esinahan takana pitämistä ja limakalvon kuivuminen tuntui niin pahalta että lopetin.
      Suihkuttelu pelkällä vedellä riittävän usein on osoittautunut parhaaksi keinoksi.

    • Luomukllli

      Eskan jatkuvaa takana pitämistä en kyllä suosittelisi.Päivittäinen vesipesu ehkäisee epämiellyttävää hajua.

      Ja voithan varmuudenvuoksi pesaista ennen liikekannalle lähtöä, on sitten puhdas kalu siltä varalta jos pääsee jaolle.. Tuskin kuitenkaan niin spontaania seksiä on kellään tiedossa että esim. kesken lounastauon pitää alkaa ähkimään. :D

      En täysin ymmärrä mitä tarkoitat sillä että "Mites kuseminen onnistuu? Suihkuaako jokapuolelle?", tuskin se nyt mikään paloletku sentään on..

    • fvgbhnj

      No ei se nyt kovin vaarallistakaan voi olla, kun USassa leikellään melko himossa ilmeisesti vieläkin esareita pois. Pidempää kestoa se varmaan aiheuttaa, koska tunnottomuus on tosiasia.

      Toisaalta, itse olen samalla kannalla, että esinahan tulisi suojata terskaa. Ei sitä turhaan miehelle ole kehittynyt.

      Pesetkö tarpeeksi usein? Runkkaatko paljon? Vaikuttavat hirveästi siihen mitä esinahan alla tapahtuu.

      Itse olen ollut nyt pidemmän aikaa laukeamatta, ja suihkussa käyntejä vain 2-4 krt viikossa. Eikä sinne esarin alle ole kerääntynyt mitään ja tuoksukin mieto.

      Joskus kun runkkaillut paljonkin, niin sinne alle kerääntynyt talia ja muuta kuonaa kyllä melkoisen nopeasti ja tuoksukin sen mukainen, varsinkin jos ei runkun jälkeen pese penistä. Silloin vasta onkin hienossa kunnossa.

      Toisaalta, itseni mielestä se tuoksu on kiihottava itselläni. Jokin aromi siinä on puoleensa vetävä. Tiedä sitten miten muista se tuntuu.

      Kukin tavallaan.

    • paljaster

      ei mitään haittaa,minulla on terska ollut luonnostaan paljaa n.13vuotiaasta lähtien ja nyt ole 67vuotias, no ehkä kestävyys lisääntyy,ei se ole haitta.

      • Leikattu

        Mulla ollut 51 vuotta paljaana eikä oikein minkäänlaista kestoa,voi vaimoparkaa...


      • Nahaton

        Sama vika rahikaisella...😞


    • KokenuMies

      Tottakai terska pitää olla paljaana. Mulla on hyvinkin kananmunan kokoinen terska ja paremminkin se on kasvanut, kun on saanut olla ulkona.

    • Lääkäriin

      Ihan tälleen naisena, en ole koskaan kohdannut hygieniastaan huolta pitävää miestä, jonka vehkeiden haju estäisi spontaanin seksin. Sen ei kuulu haista niin pahalle. Jos näin on, voisiko kyseessä olla vaikka lievä hiivatulehdus? Myöskin vessassa pippelin pesee samalla kun kädet ja laskisin senkin spontaaniksi vaikka pissalla välissä kävisikin.

      tiedän aikuisia miehiä jotka esinahkansa ovat käyneet syystä tai toisesta leikkauttamassa joten tuo tuskin vaarallista on. Tuntemuksesta en osaa naisena sanoa:)

      • Leikattu

        Itsellä leikattu -2 vuotiaana ja todella tyytyväinen helppoon puhtaanapitoon...
        No,on sitä kauniiksikin kehuttu ; )


      • Nahaton

        Sama juttu,myös ne kehut😉


    • talitinttinä

      ei mitään haittaa,helppo puhtaus näyttävämpi,naisten mielipide paljon kestävämpi.itsellä n.16-17vuotiaasta lähtien.olen 59v.kalu pit,13 ja ymp.16.5.

    • lamminlikka

      olemme aviopari 55 ja 57 yhdessä 31v miehelläni nuoresta paljaana.on näyttävämpi ja ennenkaikkia todella kestävä. kestää n. 45min-tunti ja vartti.

    • jarpe887

      Aina paljaana ja herkästi laukeaa!

    • Ukko65

      Ei mitään haittaa,päinvastoin yleensä paljon kestävämpi. Itselläni terska tuli itsestään jatkuvasti paljaaksi siinä 14-15 vuotiaana.

    • Paljasterska

      Mulla leikattiin ahtaan esinahkan takia 5-vuotiaana, kun pissaaminenkin oli vaikeaa. Sen muistan, että pippeli oli pitkään hemmetin kipeä! Aluksi hävetti hirveästi mennä esim. saunaan kun kavereilla oli tuppimulkut.

      Sitten teini-iässä hommat kääntyivät toisin päin, tyttöjä kovasti kiinnosti paljasterskainen kaluni:) Mitään haittaa en tästä leikkauksesta ole kokenut, ja tietenkään ei mitään mönjäongelmia ole.

    • Valuuuvaluu

      Itellä tuo esinahka on alkanut mennä itsestään taakse ja terska kokonaan paljaana. Vessa käynnin yhteydessä pakko yrittää vetää esari takas päälle kun hankaa nii inhottavasti terskaa. Mutta jossain vaiheessa esinahka valuu terskan päältä pois vaikka on hyvin istuvat bokseritkin. Kauan paljaana pitämiseen tottuisi? Jos lopettaisi tuon esarin vetämisen takaisin terskan päälle..

    • uncut

      mulla leikattu joskus 10 v sitten kun oli sen verran pitkä esari, oon ollu tosi tyytyväinen ja seisokki on jotenin kovempi ja suihku lentää normisti, ehkä paremminkin pönttöön. kesällä helpompi pitää puhtaana.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe