Nyt pidetään pikkujoulut.

Nyt alkoi sitten palstan pikkujoulut. Tilana on pukeille kiikkuva pieni purjevene. Mastonkin nostin pystyyn, jotta saadaan kunnon juhlavalaistus. Etukannelle saa mennä vain omalla vastuulla, kun se on vähän jäinen ja en ole varma, sainko kaiken autoshampoon pois kannelta ;).

Sisätiloissa on lämmintä, sillä toin sinne lisälämmittimiä ja fleecehuopia. Musiikkipuolen saavat hoitaa vieraat. Löytyy kahdenlaista glögiä (alkoholitonta ja alkoholipitoista). Suosittelen alkoholitonta, sillä paluumatka tikkaita pitkin voi olla hiukkasen vaarallista. Ai niin, on tänne tuotu kaupasta joulutorttujakin ja pipareita. Mistelinoksan virkaa toimittaa pieni katajanoksa tuossa oviaukon yläpuolella.

Pienenä toivomuksen on, että jakaannutaan tasaisesti ja mahdollisimman moni olisi kölilinjalla, jotta ei huomata olevamme mukkelis-makkelis nurmikolla.

Tervetuloa pikkujouluihin!

95

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis pukeilla kiikkuva, vaikka pukki kuin pukki. Ai niin, tarjoutuuko joku olemaan pukkina pikkujouluissa?

• Iltaa, iltaa.....toin pienen pikkujoululahjan...tämän puolitoistametrisen, tuuhean kuusen ja siihen koristeet.
      Mihinkäs tämä sijoitetaan?
      Jos kaikki menisivät ulos, mahtuisi kuusi pirttiin ;)))

• Hmmm.. Jos jätettäisiin sovinnolla tuonne etukannelle maston viereen. Joku alkoholipitoista glögia nauttinut herra, esim. verditti saattaisi innostua lähentelemään niin hemaisevan näköistä vihreäpukuista naista, ja kun on vielä tuo mistelikin.. Aamulla miettisi, miksi on yltä päältä havuissa, korvassa roikkuisi pallo ja suu maistuisi pihkalta.

• brutsparklingwine kirjoitti:

Hmmm.. Jos jätettäisiin sovinnolla tuonne etukannelle maston viereen. Joku alkoholipitoista glögia nauttinut herra, esim. verditti saattaisi innostua lähentelemään niin hemaisevan näköistä vihreäpukuista naista, ja kun on vielä tuo mistelikin.. Aamulla miettisi, miksi on yltä päältä havuissa, korvassa roikkuisi pallo ja suu maistuisi pihkalta.

Sellaista tapahtuu jollei osaa säännöstellä juomistaan, liika on aina liikaa vaikka se olisi vettäkin.
        Mutta olishan se näky kun hiprakkaherra poistus vihreehameinen kainalossaan ja iloisesti sille pokkuroiden ;)
        Ja mistäs täältä saa nyt sitten pikkupurtavaa? Ja mitähän sorttia on tarjolla?
        *miettii pitääkö muovipussi kotiaviemisiä varten kaivella jo esiin*

• anjaniina_ kirjoitti:

Sellaista tapahtuu jollei osaa säännöstellä juomistaan, liika on aina liikaa vaikka se olisi vettäkin.
        Mutta olishan se näky kun hiprakkaherra poistus vihreehameinen kainalossaan ja iloisesti sille pokkuroiden ;)
        Ja mistäs täältä saa nyt sitten pikkupurtavaa? Ja mitähän sorttia on tarjolla?
        *miettii pitääkö muovipussi kotiaviemisiä varten kaivella jo esiin*

Tuossahan niitä on pöydällä. Lisää löytyy istuinten alta olevista laatikoista. Kannattaa valita sellaiset, joissa ei ole jyrsijöiden hampaanjälkiä. Ai niin, kannattaa varoa myös noita hiirenloukkuja.

Varoittelin tuosta juomasta, kun ostin sieltä kirkasta ja epäilen lantranneeni liikaa väkeviä..

Tuossahan niitä on pöydällä. Lisää löytyy istuinten alta olevista laatikoista. Kannattaa valita sellaiset, joissa ei ole jyrsijöiden hampaanjälkiä. Ai niin, kannattaa varoa myös noita hiirenloukkuja.

Varoittelin tuosta juomasta, kun ostin sieltä kirkasta ja epäilen lantranneeni liikaa väkeviä..

Älähän huuda noin ääneen, kirkkaista kiinnostuneita löytyy liikaakin...
        Tulee kutsumattomatkin ;)))

Siis ostin Tallinnasta kirkasta ;).

Siis ostin Tallinnasta kirkasta ;).

Hssssh! HILIJAA!

• anjaniina_ kirjoitti:

Älähän huuda noin ääneen, kirkkaista kiinnostuneita löytyy liikaakin...
        Tulee kutsumattomatkin ;)))

Nou hätä. Olen jo ilmoittanut ensiapupolille ja tuolla veneen vieressä on vähän niin kuin taksiasemalla jonossa ambulansseja..

• anjaniina_ kirjoitti:

Hssssh! HILIJAA!

Tarkoitit varmaan? Tipetipetiptiptap vai miten se meni? Jatkui jotenkin kaikki väki sammuu?

Tarkoitit varmaan? Tipetipetiptiptap vai miten se meni? Jatkui jotenkin kaikki väki sammuu?

Okke...tipetipetiptap se sit on
        *istuu myrtyneenä *

• anjaniina_ kirjoitti:

Okke...tipetipetiptap se sit on
        *istuu myrtyneenä *

Siis vene on täynnä viinaa, ruokaa ja Johnnykin on tulossa. Olet myrtsinä, vaikka heti kun menet kannelle, pääset parrasvaloihin. Kameroiden salamista saadaan kunnon valohoidot..

• Kiva, pikkujoulut! Virkkasin jätelangoista tälle sun paatillesi tämmöisen värikkään irtopäällisen talvisäilytystä varten. Kaikki langat ovat konepestäviä. No, sovitapa pukua heti kultasi ylle! Niin ja tässä olis muutama laatikollinen kuohuviiniä ja 10 pietarinlimmpua naposteltavaksi.

• Oi, kiitokset. Kyllä mun kulta nyt ilahtuu. Kai otit huomioon, että aika linjakkaat muodot ovat tällä paatilla. Suorastaan kaunotar luokassaan ;).

Anjaniina on tosi onnellinen tuomisista. Minulla, kun on täällä veneellä råtta- ja hiiriongelma, niin varastossa olleet piparit ovat vähän arvelluttavia. Kuohuviiniä menee aina..

Huomasitko mistelinoksan. Jos kannelle saapuu komeita miehiä, niin misteli on ihan tuossa oven vieressä. Ihan pienenä vinkkinä..

Oi, kiitokset. Kyllä mun kulta nyt ilahtuu. Kai otit huomioon, että aika linjakkaat muodot ovat tällä paatilla. Suorastaan kaunotar luokassaan ;).

Anjaniina on tosi onnellinen tuomisista. Minulla, kun on täällä veneellä råtta- ja hiiriongelma, niin varastossa olleet piparit ovat vähän arvelluttavia. Kuohuviiniä menee aina..

Huomasitko mistelinoksan. Jos kannelle saapuu komeita miehiä, niin misteli on ihan tuossa oven vieressä. Ihan pienenä vinkkinä..

Mä en ollut varma mitoista, joten päätin laittaa korsettityyppiset nyöritykset, joilla päällisen saa istumaan jämäkästi paatin muotoihin. Niistä nyörityksistä päällisen saa nyös 10 osaan, niin saat ne yksitellen pesukoneeseen.

Puolet kuohareista on kuivaa, loput puolikuivaa. Mistelin oksa! Tuleeko Johnny Deppi?

Råtta ja hiiriongelma? Mitens noi mun kissat(4kpl), saako ne tulla, vai lähetänkö ne taksilla kotiin?

• sedna2003 kirjoitti:

Mä en ollut varma mitoista, joten päätin laittaa korsettityyppiset nyöritykset, joilla päällisen saa istumaan jämäkästi paatin muotoihin. Niistä nyörityksistä päällisen saa nyös 10 osaan, niin saat ne yksitellen pesukoneeseen.

Puolet kuohareista on kuivaa, loput puolikuivaa. Mistelin oksa! Tuleeko Johnny Deppi?

Råtta ja hiiriongelma? Mitens noi mun kissat(4kpl), saako ne tulla, vai lähetänkö ne taksilla kotiin?

Ilmanmuuta Deppi on kututtu ja kasoisolentonsa Peter Tägtgren ;)) jotta riittää useammalle, naisihmiselle ;)
        *phyti, sylkee salaa keksiä pilssipumpun kuoreen*

• sedna2003 kirjoitti:

Tottakai saa kissat tulla mukaan. Saadaan lisää härdelliä. Nuo venejyrsijät sattuvat olemaan sellaisia kymmenkiloisia. Ei kai ne pelästytä kisujasi?

Oli tosi huomaavaista tehdä korsettityyppiset. Kyllä tässä muutkin niitä kaipaisi *mutisee*..

Kyllä tänne on kutsuttu muutama Johnny Deppin kaltainen yksilö eli kannattaa varata hyvä paikka siitä oven suusta..

• anjaniina_ kirjoitti:

Ilmanmuuta Deppi on kututtu ja kasoisolentonsa Peter Tägtgren ;)) jotta riittää useammalle, naisihmiselle ;)

Täällä ei saa sylkeä ruokaa lattialle. Nuo meidän jyrsijät on laitettu laihikselle, jotteivat saa kakkostyypin diabetesta.

• anjaniina_ kirjoitti:

Deppi on söpömpi. Toi Petteri on joissain kuvissa kuin tuonelan virran lautturi.

Tottakai saa kissat tulla mukaan. Saadaan lisää härdelliä. Nuo venejyrsijät sattuvat olemaan sellaisia kymmenkiloisia. Ei kai ne pelästytä kisujasi?

Oli tosi huomaavaista tehdä korsettityyppiset. Kyllä tässä muutkin niitä kaipaisi *mutisee*..

Kyllä tänne on kutsuttu muutama Johnny Deppin kaltainen yksilö eli kannattaa varata hyvä paikka siitä oven suusta..

No härdelliähän siitä tulee, kun Kreivitär, Merimies, Fantom ja Pullamäki aloittavat teamworkingin. Ton Merimies-kissan mä voisin lainata sulle kesäksi.

Ovensuuhn siis!

• sedna2003 kirjoitti:

No härdelliähän siitä tulee, kun Kreivitär, Merimies, Fantom ja Pullamäki aloittavat teamworkingin. Ton Merimies-kissan mä voisin lainata sulle kesäksi.

Ovensuuhn siis!

Kyllä tuo Fantominkin saisi tänne tulla. Pullamäki ei täällä viihtyisi, kun vehnäsiä ei täällä normaalisti tarjoilla. Kreivittärelle tämä on aivan liian brutaali veneenä.

Kunhan sanot kisuille, ettei purjeita käytetä raaputuspuina?

Kyllä tuo Fantominkin saisi tänne tulla. Pullamäki ei täällä viihtyisi, kun vehnäsiä ei täällä normaalisti tarjoilla. Kreivittärelle tämä on aivan liian brutaali veneenä.

Kunhan sanot kisuille, ettei purjeita käytetä raaputuspuina?

Fanttom on vähän juro ja se tykkää raapia puita, huono valinta siis. Reipas ja ketterä Pullamäki syö ihan mitä vaan. Nimi tulee obelixmaisesta ulkomuodosta. Kreivittäressä ei ole muuta hienoo, kuin ruokailutottumukset. Jyrsijöitä kohtaan hän on brutaali kuin kreivitär Erzebet Bathory. Suosittelen Merimiehen pariksi Kreivitärtä.

• sedna2003 kirjoitti:

Fanttom on vähän juro ja se tykkää raapia puita, huono valinta siis. Reipas ja ketterä Pullamäki syö ihan mitä vaan. Nimi tulee obelixmaisesta ulkomuodosta. Kreivittäressä ei ole muuta hienoo, kuin ruokailutottumukset. Jyrsijöitä kohtaan hän on brutaali kuin kreivitär Erzebet Bathory. Suosittelen Merimiehen pariksi Kreivitärtä.

Ok. Tunnet kissasi parhaiten :). Voi olla,että näiden pikkujoulujen jälkeen kissasikin ovat julkimoita. Pääsevät mainostamaan Shebaa ym. muita kissanruokamerkkejä. Varaudu siihen, että ei enää tarvitse tehdä töitä, kun elät kissojesi tuloilla.

Ok. Tunnet kissasi parhaiten :). Voi olla,että näiden pikkujoulujen jälkeen kissasikin ovat julkimoita. Pääsevät mainostamaan Shebaa ym. muita kissanruokamerkkejä. Varaudu siihen, että ei enää tarvitse tehdä töitä, kun elät kissojesi tuloilla.

Pullamäki ja Merimies osaavat tehdä vaakasuuntaisia kimmokehyppyjä puita ja kiviä vasten, ihan niinkuin animaatiohahmot. No niin kato, nyt Pullamäki otti villin pompun mastosta. Saitko kuvan?

• sedna2003 kirjoitti:

Pullamäki ja Merimies osaavat tehdä vaakasuuntaisia kimmokehyppyjä puita ja kiviä vasten, ihan niinkuin animaatiohahmot. No niin kato, nyt Pullamäki otti villin pompun mastosta. Saitko kuvan?

En saanut, mutta tuo toimittajalauma sai. Tämä on kyllä ehdoton menestys. Onneksi olkoon!

• Tänks, pääseeks mukaan, vaikkei oikeeta joulua aio viettääkään?

• Tottaikai, pääsee.. Pikkujoulut ovat eri asia kuin varsinainen joulu. Mistelin alle on tungosta, kun nuo kaksi aikaisemmin tullutta vierasta vartoovat Johnny Deppiä tulevaksi. Pääsitkö oviaukoista mistelin ohi ilman suurempia vahinkoja?

Tottaikai, pääsee.. Pikkujoulut ovat eri asia kuin varsinainen joulu. Mistelin alle on tungosta, kun nuo kaksi aikaisemmin tullutta vierasta vartoovat Johnny Deppiä tulevaksi. Pääsitkö oviaukoista mistelin ohi ilman suurempia vahinkoja?

Pääsin joo, mutta toi mun avec ei oikein taida olla tukevilla jaloilla. Se tuli mukaan tosta matkan varrelta, enkä mä saanut sitä karisteltua mitenkään matkasta. Se horisi jotain, et se on ollut Matti Nykäsen kanssa naimissa ja vaati mua ottamaan sen mukaan. Mitenkähän siitä pääsis eroon?

• Teotwawki kirjoitti:

Pääsin joo, mutta toi mun avec ei oikein taida olla tukevilla jaloilla. Se tuli mukaan tosta matkan varrelta, enkä mä saanut sitä karisteltua mitenkään matkasta. Se horisi jotain, et se on ollut Matti Nykäsen kanssa naimissa ja vaati mua ottamaan sen mukaan. Mitenkähän siitä pääsis eroon?

Nou hätä. Ei se päässyt noita portaita kuin puoleen väliin. Ote siltä lipesi.. Joukko paikallisia toimittajia ikuisti tippumisen ja kuinka sitä siirrettiin ambulanssiin. Luetaan huomisen Seiskasta vai ilmestyyköhän se huomenna?

• Teotwawki kirjoitti:

Se saakutin muija yritti pussata mua.Teo, pidä naises tiukemmin kainalossas!
        Pthyi...

Nou hätä. Ei se päässyt noita portaita kuin puoleen väliin. Ote siltä lipesi.. Joukko paikallisia toimittajia ikuisti tippumisen ja kuinka sitä siirrettiin ambulanssiin. Luetaan huomisen Seiskasta vai ilmestyyköhän se huomenna?

Hyvä, mä olisin muuten joutunut pyytämään Anjaniinan apuun. Se olis lingonnut tuo akan ulos täältä alle aikayksikön. Mull tässä vähän tuliaisia, lasit esiin, että saadaan skumppa jaettua..........kai tää Dom Perignon kelpaa?

• anjaniina_ kirjoitti:

Pthyi...

Se on jo poistettu vahvuudesta.

• Teotwawki kirjoitti:

Hyvä, mä olisin muuten joutunut pyytämään Anjaniinan apuun. Se olis lingonnut tuo akan ulos täältä alle aikayksikön. Mull tässä vähän tuliaisia, lasit esiin, että saadaan skumppa jaettua..........kai tää Dom Perignon kelpaa?

VAU!!! Lisää kuohuviiniä. Haitanneeko, että täällä on vain kertakäyttökuohuviinilaseja? Noita lasisia on niin vaikea lakaista veneen pohjalta.

Anjaniina on täällä vieraana. Tämä paikka valittiin siksi, ettei kaikki kertakaikkiaan onnistu kiipeämään tikkaita pitkin ja pukkaamaan itseään kaiteen yli.

• anjaniina_ kirjoitti:

Pthyi...

Höh.. Ei se päässyt tänne asti vai kävitkö tuolla alhaalla pusikossa "asioilla"? Valitettavasti täältä puuttuu vessa.. Miehille se on helpompaa, kun menee vain toimittaa asiansa laidan yli.. Kun ei ole tuulta, niin se on sama, miltä puolelta.. Ainoa ongelma on se, että nekin kuvat ilmestyvät lehdissä *huokaisee*..

VAU!!! Lisää kuohuviiniä. Haitanneeko, että täällä on vain kertakäyttökuohuviinilaseja? Noita lasisia on niin vaikea lakaista veneen pohjalta.

Anjaniina on täällä vieraana. Tämä paikka valittiin siksi, ettei kaikki kertakaikkiaan onnistu kiipeämään tikkaita pitkin ja pukkaamaan itseään kaiteen yli.

Joo hyvä juttu, ei tässä mitään lasi laseja tarvita, pääasia, että saadaan voidetta kurkusta alas. Mut Handelle ei sitte anneta, se on vesimies tästä lähtien. Jos tosta nyt putois, niin sitä mätkähtäs nurmikolle......musaa pliis, mut ei vielä sitä blackmetallia, aloitaan vähän iisimmin....

Höh.. Ei se päässyt tänne asti vai kävitkö tuolla alhaalla pusikossa "asioilla"? Valitettavasti täältä puuttuu vessa.. Miehille se on helpompaa, kun menee vain toimittaa asiansa laidan yli.. Kun ei ole tuulta, niin se on sama, miltä puolelta.. Ainoa ongelma on se, että nekin kuvat ilmestyvät lehdissä *huokaisee*..

Ei kai tää kaikki mee nauhalle...
        Eihän!
        *vilkuilee kauhistuneena ympärilleen*

• Teotwawki kirjoitti:

Joo hyvä juttu, ei tässä mitään lasi laseja tarvita, pääasia, että saadaan voidetta kurkusta alas. Mut Handelle ei sitte anneta, se on vesimies tästä lähtien. Jos tosta nyt putois, niin sitä mätkähtäs nurmikolle......musaa pliis, mut ei vielä sitä blackmetallia, aloitaan vähän iisimmin....

Täällä on tarjolla myös alkoholittomia juomia. Se on turvallisempaa.. Vieraat hoitavat musiikkipuolen. Voit valita, mitä soitat.. Tuossa on tarjolla kannel, nokkahuilu, huuliharppu, kitara, tamburiini jne..

• Teotwawki kirjoitti:

Ei Hande haluu osallistuu, tällaset ei ole sen mielest ollenkaan hauskoja...kun pitää ottaa muutkin huomioon ;))))

• anjaniina_ kirjoitti:

Ei kai tää kaikki mee nauhalle...
        Eihän!
        *vilkuilee kauhistuneena ympärilleen*

Myin yksinoikeudet sisäkuvista Seiskalle. Huomaatko nuo videokamerat katossa? Samoin näin niiden virittelevän videokameroita myös siihen pusikkoon, joka on otollisin "naistenvessaksi". Nuo kaikki muut toimittajat ovat niitä, jotka joutuvat paparazzeina väijymään veneen ulkopuolella.

Älä huoli. Sinustahan tulee julkimo! Kyllä ne BB-talossa ovat kateellisia.. Millä luulet tämän veneen remontit kustannettavan?

Myin yksinoikeudet sisäkuvista Seiskalle. Huomaatko nuo videokamerat katossa? Samoin näin niiden virittelevän videokameroita myös siihen pusikkoon, joka on otollisin "naistenvessaksi". Nuo kaikki muut toimittajat ovat niitä, jotka joutuvat paparazzeina väijymään veneen ulkopuolella.

Älä huoli. Sinustahan tulee julkimo! Kyllä ne BB-talossa ovat kateellisia.. Millä luulet tämän veneen remontit kustannettavan?

Eihän ne voi olla BB-talossa kateellisia, kun ei ne tiedä ulkomaailmast mitää ja se Benskukin vaan kehuu aina itteensä ja Suvi vaan valittaa ;)))
        Ja se materiaali jota ne on filmille saanu, ei kyl ole julkasukelpoista, eikä mahdu ees ruutuun....

• anjaniina_ kirjoitti:

Eihän ne voi olla BB-talossa kateellisia, kun ei ne tiedä ulkomaailmast mitää ja se Benskukin vaan kehuu aina itteensä ja Suvi vaan valittaa ;)))
        Ja se materiaali jota ne on filmille saanu, ei kyl ole julkasukelpoista, eikä mahdu ees ruutuun....

Näin aamu-TV:stä parhaita paloja.. Kyllä sä kävit siellä pusikossa hädällä. Kuulin äänitehosteetkin. Olisin tarjonnut näin aamulla lanttulaatikkoa, mutta sinulle ei tarjota mitään.. Otahan tästä tätä piimää.. Rauhoittaa vähän vatsaa..

Näin aamu-TV:stä parhaita paloja.. Kyllä sä kävit siellä pusikossa hädällä. Kuulin äänitehosteetkin. Olisin tarjonnut näin aamulla lanttulaatikkoa, mutta sinulle ei tarjota mitään.. Otahan tästä tätä piimää.. Rauhoittaa vähän vatsaa..

Hyh, pitikö juuri antaa tääkin mielikuva ;)))

• anjaniina_ kirjoitti:

YYYYYÖÖÖÖÖÖKKKKKKKK!!!! Mä en kyll pysty syömään yhtään mitään......onneks mulla on toi TET-tyttö täällä, et se saa tehdä kaikki duunit....... hangover!!!!!!

• anjaniina_ kirjoitti:

Muistele vain, kuinka kohtelit råttaa :D. Siis piti..

• Teotwawki kirjoitti:

YYYYYÖÖÖÖÖÖKKKKKKKK!!!! Mä en kyll pysty syömään yhtään mitään......onneks mulla on toi TET-tyttö täällä, et se saa tehdä kaikki duunit....... hangover!!!!!!

Sitä ollaan niin herkkänahkaisia :). Mistä ne mehevimmät juorut saadaan tietenkin yleisistä vessoista ja saunailloista??

Sitä ollaan niin herkkänahkaisia :). Mistä ne mehevimmät juorut saadaan tietenkin yleisistä vessoista ja saunailloista??

ÄÄÄÄHHHHH!!!! Nyt täytyy kyllä yrittää jotain duunia tehdä, mut kyll nää pikkujoulujen jälkeiset aamut kamalia........

• Paavo V.

No heipä hei. Hyvää pikkujoulua vaan kaikille! Tässä olisi kaikille minun kuvalla varustettuja tonttulakkeja. Laulettaisiinko yhdessä joku kiva joululaulu?

• Anna lakit tänne vaan, mut en mä sua silti äänestä.

• Hei, hei.. Vieraat saavat valita kappaleet. Mikä on ehdotuksesi? Arvelinkin, että politiikkoja saapuu paikalle. Hyvää mainosta, kun on näin paljon toimittajia paikalla. Kiitos tonttulakeista!

Hei, hei.. Vieraat saavat valita kappaleet. Mikä on ehdotuksesi? Arvelinkin, että politiikkoja saapuu paikalle. Hyvää mainosta, kun on näin paljon toimittajia paikalla. Kiitos tonttulakeista!

Mielestäni 'En etsi valtaa loistoa' on oikein kaunis kappale. No niin, minä aloitan. Ai minä saankin laulaa yksin, kun kaikki muut näyttävät nukkuvan.

• sedna2003 kirjoitti:

Mielestäni 'En etsi valtaa loistoa' on oikein kaunis kappale. No niin, minä aloitan. Ai minä saankin laulaa yksin, kun kaikki muut näyttävät nukkuvan.

Anteeksi.. Maistelin liikaa oma glögi ja huomasin sammuneeni tuonne moottoritilan puolelle. Viimeinen muistikuvani oli se, että Anjaniina yritti käynnistää venettä ja sanoi, että nyt purjehditaan Karibialle :]. Kappale kelpaa, kunhan ei liian voimakkaalla äänellä lauleta.. Päätä kivistää..

Anteeksi.. Maistelin liikaa oma glögi ja huomasin sammuneeni tuonne moottoritilan puolelle. Viimeinen muistikuvani oli se, että Anjaniina yritti käynnistää venettä ja sanoi, että nyt purjehditaan Karibialle :]. Kappale kelpaa, kunhan ei liian voimakkaalla äänellä lauleta.. Päätä kivistää..

Joo, mut ei sinne pysty yksin purjehtiin, kun suurin osa vetelee virsiä.
        Hatara muistikuva on kyl Ryksekistä joka mastossa yritti vetää purjetta mastoon.
        Mut nyt kun katon tarkemmin, ni näkyy se purje olevan mytyssä naapuriveneen takilassa....
        Mulla olis niiiiin tehny mieli Karibialle katsoon missä allaspoika viheltää...,

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Hatara muistikuva on kyl Ryksekistä joka mastossa yritti vetää purjetta mastoon.
        Mut nyt kun katon tarkemmin, ni näkyy se purje olevan mytyssä naapuriveneen takilassa....

Karibialle...?
        Sanoinhan että jotain feelua siinä Afrikanympärisoudussa on - enkö muka sanonu !!!

• anjaniina_ kirjoitti:

Hmmm.. ei täällä ole toisia veneitä.. Se on naapuritalon savupiippu :[.. Mysse!!! Sä sottasit mun purjeeni!!!

Luulen, ettei se allaspoika missään Karibialla ole. Näin yhden miehen uimahousuissa kekkuloivan mistelinoksan alla.. En tiedä, mihin hävisi.. ettei se vaan lähtenyt samalla kyydillä Teon seuralaisen kanssa.. Hypotermia saattoi tarvita pikaista käyntiä päivystyksessä..

Hmmm.. ei täällä ole toisia veneitä.. Se on naapuritalon savupiippu :[.. Mysse!!! Sä sottasit mun purjeeni!!!

Luulen, ettei se allaspoika missään Karibialla ole. Näin yhden miehen uimahousuissa kekkuloivan mistelinoksan alla.. En tiedä, mihin hävisi.. ettei se vaan lähtenyt samalla kyydillä Teon seuralaisen kanssa.. Hypotermia saattoi tarvita pikaista käyntiä päivystyksessä..

No nih...mutta kun ei meillä oiein oo varmaa havaintoo kummalla puolella Atlantia ollaan.Hiukka epäilen niitä ihmissyöjiä, et onko ne Afrikas? Vai onko jäbä menny pitemmälle kuin aiko.
        Jaa, että olis nähtykin lähistöllä...
        Eikä ole töihin ilmoittautunu?

• anjaniina_ kirjoitti:

No nih...mutta kun ei meillä oiein oo varmaa havaintoo kummalla puolella Atlantia ollaan.Hiukka epäilen niitä ihmissyöjiä, et onko ne Afrikas? Vai onko jäbä menny pitemmälle kuin aiko.
        Jaa, että olis nähtykin lähistöllä...
        Eikä ole töihin ilmoittautunu?

Luulen, että väittää olevansa jossakin muualla, mutta suurimman osan aikaa piilottelee omassa kodissaan verhot edessä ja ilman valoja. Käväisee välillä lähikaupassa hakemassa juotavaa ja syötävää. Sellainen lusmu se on..

• Voin minä joulupuuron keittää, se kun minulta käy... helpommin kun naisilta.
      Mantelinkin saatan panna joukkoon, mikä tarkoitus silllä sitten lieneekin.
      Alkoholia ei passaa näin väsyneenä ottaa, sehän nousee päähän.
      Musiikkimakukin on tähän aikaan illasta sellainen, ettei sitä kukaan muu kuuntele.
      Voin minä vielä sen rusinasopan keittää, voi tulla niin paksua, että lusikka pysyy pystyssä, mutta varmasti maistuu.
      Kai siellä kahvia on, vai pitääkö ottaa termospullo, minä oon tähän aikaan aika vilunen.

• Termari on hyvä idea. Lämmittimiä on päällä niin paljon, että hikihän täällä pukkaa päälle.. Ota tuosta joulutorttuja ja kietoudu huopaan, niin eiköhän olo ala paranemaan. Ettei vain kuume yritä nousta.. Kokeilee huolestuneena kottonin otsaa..

• ;(

*lusikoi pohjaanpalanutta riisivelliä*

Tasan ei käy onnen lahjat...

• ;( kirjoitti:

*lusikoi pohjaanpalanutta riisivelliä*

Tasan ei käy onnen lahjat...

Osta haudutuspytty, sellainen uretaanikoppa, johon sopii kolmen litran kattila.
        Sen kun hämmentää niin kauan, kun alkaa kiehua, niin panee kattilan haudutuspyttyyn pariksi tunniksi.
        Ei tarvii niin kauan hermoilla pohjaanpalamispelossa.
        Lihakeitonkin saa helposti, kun lihan kypsentää uunissa, ja aamulla pistää kattilaan, lisää perunat, keittojuusekset ja mausteet, kiehuttaa ja pistää haudutuspyttyyn.
        Päivällä on valmis lihakeitto.

Termari on hyvä idea. Lämmittimiä on päällä niin paljon, että hikihän täällä pukkaa päälle.. Ota tuosta joulutorttuja ja kietoudu huopaan, niin eiköhän olo ala paranemaan. Ettei vain kuume yritä nousta.. Kokeilee huolestuneena kottonin otsaa..

Ei tarvii huolestua, se vaan pitemmän päivän jälkeen voi vilustaa.

• rygseck
        k-kotton kirjoitti:

Sen kun hämmentää niin kauan, kun alkaa kiehua, niin panee kattilan haudutuspyttyyn pariksi tunniksi.
        Lihakeitonkin saa helposti, kun lihan kypsentää uunissa, ja aamulla pistää kattilaan, lisää perunat, keittojuusekset ja mausteet, kiehuttaa ja pistää haudutuspyttyyn.

Voihan aromipesä !!!

Oikeestiko se jossain elää vielä ?

• ;I
        k-kotton kirjoitti:

Entäs onnistuuko aamuksi ruispuuro?

Mistä nuita haudutusastioita saa vai onko sinulla ylimääräisiä myynnissä? Guugle ilmoitti vain sähkökäyttöisistä haudutusastioista enkä sellaista haluaisi.

• ;I kirjoitti:

Entäs onnistuuko aamuksi ruispuuro?

Mistä nuita haudutusastioita saa vai onko sinulla ylimääräisiä myynnissä? Guugle ilmoitti vain sähkökäyttöisistä haudutusastioista enkä sellaista haluaisi.

Jos illalla laittaa aromipesään, niin aamulla on riisi-muusia. Joku 2-3 tuntia sopiva aika.
        En tiedä enää, mistä saa, tuo on ollut niin kauan.
        Yhden ostin kirpparilta vitosella, annoin sen naapurille.

• rygseck kirjoitti:

Voihan aromipesä !!!

Oikeestiko se jossain elää vielä ?

Elää ja voi hyvin.
        Verraton kapistus. katsos, kun minä keitän pannulla kahvin.
        Siinä kun levy on kuuma, niin pistää kattilaa purkin säilykelihaa, sipuliperunaseosta ja muut mausteet. Kiehauttaa, ja pistää pesään, niin päivällä on valmis ruoka. Sopivan lämmin, kun ei niin kiehuvaa.

• tiit..tiitt.tiit.ti.

(sähköttää hätäisesti hätäsanoman...tip.tap.tiiit..taap tit..tit..titytyy tyyt...s.o. s...) Friidu ja James B. eivät saavu laivalle. Ovat juuttuneet pelastusveneeseen jossa, vetuketju on pysyvästi jumiutunut...kattoa ei saada millään konstilla auki (toisin sanoen älkäät nyt torvelot edes yrittäkö..Friidu)- Olemme...juuri pelastaneet Jamesin kanssa maapallon III- maailmansodalta uhkalta..keskitymme nyt tärkeimpiin asioihin...Meillä on täällä ISO pullo kuohuviiniä ja kuukaudeksi kynttilöitä ja ko eikö siis tota kaikkea löytyy mikä tärkeää ja tähdellistä..siis ei mitään h ä t ä ä... Älkääkö soittako sitä hitsin humppaa!!!

Tsau: nähdään Friidu ja James B..

• Epäilen, että juomana on ollut muutakin kuin kuohuviini. Muuten olisitte huomanneet olleen tuolla nurmikolla 20 metrin päässä veneestä tuolla toimittajalauman takana..

Kunhan juomat loppuvat ja ette kaipaa enää omaa yksityisyyttä ;), niin tervetuloa muiden mukaan tänne veneeseen. Oli kyllä paras tekosyy missata kauden parhaat pikkujoulut.

• rygseck

Nyt vasta olen kotona...

Yks kysymys - näkikö mua kukaan siellä...?
      (jos näki, ni oliks mulla kivaa ?)

Jossain oon yöni selkeesti viettänyt.... pää tosin ei ole kauheen kipee ja tassukin osuu napakasti toisen tassun eteen, joten en kai kovin kauheessa paikassa ?

• Tuota sun pitää kysyä Anjaniinalta. Unohti Johnnyn kyttäämisen.. ei se edes tullutkaan :(.. Veikkaan, että Friidu kaappasi sen matkan varrella tuonne pelastuslauttaansa, vaikka väittääkin muuta..

Nimittäin Anjaniina oli räpläämässä konetilassa moottoria käyntiin. Annoin sen tehdä, kun ei siinä koneessa ollut yhtään löpöä. Veikkaan, että olisit ollut siellä.. joten kysy Anjaniinalta..

Jos et sitten sammahtanut kottonin viereen nukkumaan. Se kun oli niin mukavan lämmin kuin kamiina. Kyllä kottonilla oli ihan selvästi kuumetta..

• rygseck

Anjaniinalla menee jo maanosatkin sekaisin... luulen että ei oo mua huomannut juhlakansan joukossa :O

Kysymys kuuluukin - missä hitossa mä oon ollu ??

• rygseck kirjoitti:

Anjaniinalla menee jo maanosatkin sekaisin... luulen että ei oo mua huomannut juhlakansan joukossa :O

Kysymys kuuluukin - missä hitossa mä oon ollu ??

Sä voit aina tarkistaa asian tuolta ulkona olevalta toimittajajoukolta. Menet vain kannelle ja rohkeasti teet huutoäänestyksen siitä, olitko paikalla :D..

• Nämä pikkujoulut päättyivät virallisesti. Kiitokset mukana olijoille!

Porukka alkoi olemaan jo siinä kunnossa, etteivät muistaneet missä ovat. Seuraavassa vaiheessa olisin joutunut siivoamaan veneen krapulaisten jäljiltä, joten katsoin parhaaksi pukata laidan yli veneessä olijat. Pudotus oli kuitenkin pehmeä, sillä alla oli vetinen nurmikko.

Rygseckille lähetetään lasku purjeiden pesusta *mutisee heti, kun saadaan alas naapurin savupiipun juurelta*. Anjaniinalle tiedoksi, että kesällä pääsee räpläämään moottoria. Tehdään hänestä konepäällikkö. Teo ei sitten vuoda veneen tapahtumista lehdistölle ja kiitos skumppa oli hyvää :). Sedna ei sitten ihmettele, jos takapihalle ilmestyy vene viikon sisällä. Täällä unelmoidaan veneeseen tulevista uusista ylellisyyksistä. Kotton pukeutuu tästä lähtien iltaisin fleecekerrastoon, jotta ei hytise horkassa. Friidulta odotamme selontekoa lautan tapahtumista seuraavassa naisten saunaillassa. Paavo tietää osoitteen, johon lähetetään kutsut linnanjuhliin. ;(.. sen verran.. seuraavalla kerralla se riisivelli varmasti onnistuu tai sitten kotton saa järjestää puuron keittokurssin kaikille halukkaille.

Tällä aloittajalla on paljon tehtävää ennen seuraavaa matkaa, joten keskittyy tänne tuonpuoleiseen.. vai sanottiikohan sitä todelliseksi elämäksi?

• ti.tit..

;))) kömpii sieltä hitsin båtskista..vähän sekalaisena tosin...Ei kyllä Brustikka oli James B...osasi noiih..niih..mitkä hitsin Martininitki nii sekoittaa ravistelemalla yhdellä kädellä..hihk..mä lähden nyt himaan.Tsau...nähdään...James B. lupas sähköttää mulle ku seuraavan kerran Maailma on vaarassa...vitsi mikä seikkailu..ja joku sit vielä sanoo et, päälle 50 vuotiaiden laiffi mukamas tylsää?

Tsau:Friidu

• Eihän tää hämäläinen ehtiny, kun teidän ilonpitoa lueskella..
        Mutta hyvä niin, tuskin ois juhlakunto kestänytkään tuollasta menoa, saati että parit muutkin kekkerit.. missä sitä Jouluna oiskaan.!
        Mantelin puurossa kait uskotaan tuovan onnea.. sen oisin voinu käydä sieltä sapsimassa .. eikä ois ehkä siihen yhteen snapsiin jäänykkään.
        Että loppu hyvin, kaikki hyvin :))

• ti.tit.. kirjoitti:

;))) kömpii sieltä hitsin båtskista..vähän sekalaisena tosin...Ei kyllä Brustikka oli James B...osasi noiih..niih..mitkä hitsin Martininitki nii sekoittaa ravistelemalla yhdellä kädellä..hihk..mä lähden nyt himaan.Tsau...nähdään...James B. lupas sähköttää mulle ku seuraavan kerran Maailma on vaarassa...vitsi mikä seikkailu..ja joku sit vielä sanoo et, päälle 50 vuotiaiden laiffi mukamas tylsää?

Hmmpph.. Kukaan ei tunnusta, minne Johnny Depp katosi. Pääasia, että sinulla on mukavaa, mutta ,,, olisit yrittänyt ne 20 metriä ylittää ja tulla paatille..

• Sibone kirjoitti:

Eihän tää hämäläinen ehtiny, kun teidän ilonpitoa lueskella..
        Mutta hyvä niin, tuskin ois juhlakunto kestänytkään tuollasta menoa, saati että parit muutkin kekkerit.. missä sitä Jouluna oiskaan.!
        Mantelin puurossa kait uskotaan tuovan onnea.. sen oisin voinu käydä sieltä sapsimassa .. eikä ois ehkä siihen yhteen snapsiin jäänykkään.
        Että loppu hyvin, kaikki hyvin :))

No, seuraavat pikkujoulut saa pitää joku muu. Tuokin porukka sai melkoista sotkua aikaiseksi..

• Tsau...
        brutsparklingwine kirjoitti:

Hmmpph.. Kukaan ei tunnusta, minne Johnny Depp katosi. Pääasia, että sinulla on mukavaa, mutta ,,, olisit yrittänyt ne 20 metriä ylittää ja tulla paatille..

Johnny Depp...? Kuka hitsi se on.? James B. on sentään mies isolla M:llä..huokaa vieläkin syvään..ei oikein ymmärrä vielä mitä edes kysytään. Pää ihan pyörällä ja sydän sillee pompottaa oudosti epätahtiin... pumtsi pum..pumm..pum..pumtsi... Mä lähden hei goisaa..vähän väsyttää..(hymyilee sillee onnellisesti) kun poistuu..mut oli ihan kliffat bileet...Se hitsin humppa vaa ne hätäraketit sit olikos niitä pakko ampuu sinne båtskin suuntaan...vähän välii jouduttiin se peitto vaahtosammuttimella sammuttaa ..et Kiitti vaa kaikille toheloille..ja . Sulle ihan kliffat bileet muuten...Voit sä sit sähköttää ku James seuraavan kerran tulee Suomeen?. Tsau.

• Ai, minä kun luulin että nämä on hik...kolmipäiväiset?
      No ei sitte... mutta kai me voitas heti jatkaa naisten saunaillalla?
      Mut ryksekki pitäs saada pois tuota haikaran pesästä, meinaan tukkii tuon piipun...

• Tämä se vielä puuttui *huokaisee*. Nyt rygseck luulee olevansa haikara. Jos rygseckille siitä sanoo, niin ei kai se pahoin nokkaise? Joku muu saa seuraavan kerran emännöidä.. Paatti jäi kuitenkin pystyyn :).

Tämä se vielä puuttui *huokaisee*. Nyt rygseck luulee olevansa haikara. Jos rygseckille siitä sanoo, niin ei kai se pahoin nokkaise? Joku muu saa seuraavan kerran emännöidä.. Paatti jäi kuitenkin pystyyn :).

No enämpi mä olen huolissaan... jos se päättää..munia?

• anjaniina_ kirjoitti:

Ryckseck saattaa vielä pyytää meitä sylikummeiksi ;). Kyllä olen minäkin huolissani..

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Aha !!

Aijjaaha !!

• rygseck kirjoitti:

Aha !!

Aijjaaha !!

;))))))

• laahustava2

Huh hu olipas tänne vaikea löytää.Missäs se väki on??

• Tyrkkäsin ne eilen aamulla laidan yli. Tulisilla mukaan ollaan Kotkassa, joten löydät ne varmasti jonkun pöydän alta Kairosta. Teo taisi lähteä liftaamaan kotiin tai sitten joku ystävä koukkasi sen kyytiinsä.

Tyrkkäsin ne eilen aamulla laidan yli. Tulisilla mukaan ollaan Kotkassa, joten löydät ne varmasti jonkun pöydän alta Kairosta. Teo taisi lähteä liftaamaan kotiin tai sitten joku ystävä koukkasi sen kyytiinsä.

Ei ku mä soitin taksin, kato mä asun vaan 35 kilsan määssä Kotkasta länteen.

• ??
        Teotwawki kirjoitti:

Ei ku mä soitin taksin, kato mä asun vaan 35 kilsan määssä Kotkasta länteen.

MITÄH?? Etkö se ollutkaan sinä joka nukuit vielä aamulla meidän vaatehuoneessa. Kuka hitsin urpo se sit oli joka vetänyt kaikki puhtaat pussilakanat yhdeksi mytyksi vaatehuoneen lattialle ja tehnyt niistä tyynyn? Mikä sotku...miten mä tänkin nyt taas selitän.. miehelle selitin et se nyt vaa oli Teo...joka ei pirssillä viittinyt lähtee himaan saakka... Ei siinä muuten mut tää urpo onnistu vielä sotkemaan hyvin selvitety verkot. jotka menossa klitsuun.....näihin lakanoihin....menee tässä paripäivää mies ei suostu selvittämään verkkoja uudestaan täytyy mun selvittää näillä räppänöillä. Mä en osallistu yhteenkään pikkujouluun tänä vuonna....aina jää jotain jälkipyykkiä meikäläiselle...

• ??
        ?? kirjoitti:

MITÄH?? Etkö se ollutkaan sinä joka nukuit vielä aamulla meidän vaatehuoneessa. Kuka hitsin urpo se sit oli joka vetänyt kaikki puhtaat pussilakanat yhdeksi mytyksi vaatehuoneen lattialle ja tehnyt niistä tyynyn? Mikä sotku...miten mä tänkin nyt taas selitän.. miehelle selitin et se nyt vaa oli Teo...joka ei pirssillä viittinyt lähtee himaan saakka... Ei siinä muuten mut tää urpo onnistu vielä sotkemaan hyvin selvitety verkot. jotka menossa klitsuun.....näihin lakanoihin....menee tässä paripäivää mies ei suostu selvittämään verkkoja uudestaan täytyy mun selvittää näillä räppänöillä. Mä en osallistu yhteenkään pikkujouluun tänä vuonna....aina jää jotain jälkipyykkiä meikäläiselle...

Hitsi nyt mä vasta hiffaan...sen on täytynyt olla se ihme Johnny Dappy vai mikä se nyt oli...Se tyyppi joka oli kadoksissa...mut tätä en hiffaa mitä se teki hitsii se mukas löysi meidän vaatekomerossa? - ja ylipäätän miks ollaan tultu samalla pirssillä? niinku meille?

Tsau: sama...

• Kamala älämölö kuuluin tonne meidän tehtaalle asti kun lähdin kotio kävelemään.
      Mutta ei kait se mikään ihme kun kattoo porukan kuntoa.
      Taitaa olla kapukin melkoisessa jurrendaalissa kun tänne on ohjannut paatin.
      No huomenna tuon sitten pääsärkylääkettä porukalle.
      Nyt painun kyllä pehkuihin, hyvää ötyä vaan, ja koittaakahan koikkelehtia :)))))

• Rankkaa se oli.. Siis ollaanko me Kotkassa? Se pahuksen Anjaniina löysi sitten löpöä ja reitin täältä sisävesiltä Kymijokea pitkin Kotkaan. Tai sitten meidät on kaapattu jonkun kuorma-auton kannella :[. Ryckseck jäi sinne aikaisempaan paikkaan katolle..eh.. hillumaan..

Rankkaa se oli.. Siis ollaanko me Kotkassa? Se pahuksen Anjaniina löysi sitten löpöä ja reitin täältä sisävesiltä Kymijokea pitkin Kotkaan. Tai sitten meidät on kaapattu jonkun kuorma-auton kannella :[. Ryckseck jäi sinne aikaisempaan paikkaan katolle..eh.. hillumaan..

Hyvä kuitenkin, että ei valittu sitä Kymijoen läntisintä reittiä, muuten olis osuttu tohon mun kotirantaan ja sitte tää meidän kylä olis mennyt ihan sekaisin.:-))

• Teotwawki kirjoitti:

Hyvä kuitenkin, että ei valittu sitä Kymijoen läntisintä reittiä, muuten olis osuttu tohon mun kotirantaan ja sitte tää meidän kylä olis mennyt ihan sekaisin.:-))

Mä olen kyllä hyvinkin nähnyt näin että kaikki joet ja muu vastaava vie aina Kotkaan :)
        Tässä nyt olis sitten sitä päänsärkylääkettä.
        Täytyy lähteä lisää hommammaan kaikenlaisia juttuja kun on toi (vale)lääkärin paikka hakusessa että sitten olis mistä ottaa.

• tulisilla kirjoitti:

Mä olen kyllä hyvinkin nähnyt näin että kaikki joet ja muu vastaava vie aina Kotkaan :)
        Tässä nyt olis sitten sitä päänsärkylääkettä.
        Täytyy lähteä lisää hommammaan kaikenlaisia juttuja kun on toi (vale)lääkärin paikka hakusessa että sitten olis mistä ottaa.

Jep, aina silloin tällöin vie tie Kotkaan ISOOOOON KAUPPAAAAAN!!!! :-))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      62
      4176
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2444
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2110
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1310
    5. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1120
    6. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1100
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1065
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      974
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      67
      827
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      63