u2

henrik ijös2

u2 laulaa muns noituksia on mun elämnän ilot

15

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrik ijäs castle

      lace

      • henrik ijös 72

        u2 anto mulle biisin kuin olen meedio henrik 72


      • henrik ijös 72
        henrik ijös 72 kirjoitti:

        u2 anto mulle biisin kuin olen meedio henrik 72

        its a beautifull day


      • henrik ijös 72
        henrik ijös 72 kirjoitti:

        its a beautifull day

        Jääkiekon finaali vuonna 95 (Suomi-Ruotsi)


      • henrik ijös72
        henrik ijös 72 kirjoitti:

        Jääkiekon finaali vuonna 95 (Suomi-Ruotsi)

        95 finaali voittaa viimeisimmän maailmanmestaruuden vaikka granlundille kunniaa,.


      • henrik ijös 72
        henrik ijös72 kirjoitti:

        95 finaali voittaa viimeisimmän maailmanmestaruuden vaikka granlundille kunniaa,.

        VM 2011 Finalen: Finland - Sverige 6-1!!


      • hyvä irwin taivaassa
        henrik ijös 72 kirjoitti:

        VM 2011 Finalen: Finland - Sverige 6-1!!

        Irwin Goodman - Vanha juoppo


      • henrik ijös 72
        hyvä irwin taivaassa kirjoitti:

        Irwin Goodman - Vanha juoppo

        Irwin Goodman - Viimeinen laulu


      • henrik ijäs 72
        henrik ijös 72 kirjoitti:

        Irwin Goodman - Viimeinen laulu

        pitäkää lapsista hupolta ruokkikaa sylttäkää ne käyttäkää ulkona.


      • henrik ijös 72
        henrik ijäs 72 kirjoitti:

        pitäkää lapsista hupolta ruokkikaa sylttäkää ne käyttäkää ulkona.

        vettäkin saa juoda


      • henrik ijäs 72
        henrik ijös 72 kirjoitti:

        vettäkin saa juoda

        Rauli Badding Somerjoki - Illan Varjoon Himmeään (Audio)


      • henrik ijös 72
        henrik ijäs 72 kirjoitti:

        Rauli Badding Somerjoki - Illan Varjoon Himmeään (Audio)

        Selaa Lataa Luo tili Kirjaudu sisään Haku



        Bobina & Betsie Larkin - You Belong To Me


      • henrik ijäs 72
        henrik ijös 72 kirjoitti:

        Selaa Lataa Luo tili Kirjaudu sisään Haku



        Bobina & Betsie Larkin - You Belong To Me

        The Rasmus Your Forgiveness Official Music Video (HD)


      • elämilot henrik 72
        henrik ijäs 72 kirjoitti:

        The Rasmus Your Forgiveness Official Music Video (HD)

        The Rasmus ~ No Fear Darknespower


      • henrik ijös 72
        elämilot henrik 72 kirjoitti:

        The Rasmus ~ No Fear Darknespower

        100kmph 62miles with bicycle.
        62


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe