Ajattelin laittaa saluunan...

rygseck

80

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä uskontoa olit ajatellut siellä kirkossa ja pyhäkoulussa opetettavan? Saarnamieheksi sopisin varmasti ja vanhana kerho-ohjaajana multa käsvis varmaan se pyhäkoulukin ihan hyvin, mutta olisiko se uskonto Suuren Spagettihirviön palvontaa vai mitä meinasit?

• rygseck

Maailmankatsomusta, Teo hyvä, maailmankatsomusta =)

Otat esiin karttapallon ja sanot, tää ei oo tullu tänne tyhjästä, tähän on tarvittu iso pamaus jne, jne...

Sunnuntaisin saluunaki aukee vasta yheltä iltapäivällä, niin mäkin ehdin kuuntelemaan tulikivenkatkusia saarnojasi - saatan tuntea itseni jopa huonoksi ihmiseksi... hetkittäin =)

Armoa, hyvä veli :O

• rygseck kirjoitti:

Maailmankatsomusta, Teo hyvä, maailmankatsomusta =)

Otat esiin karttapallon ja sanot, tää ei oo tullu tänne tyhjästä, tähän on tarvittu iso pamaus jne, jne...

Sunnuntaisin saluunaki aukee vasta yheltä iltapäivällä, niin mäkin ehdin kuuntelemaan tulikivenkatkusia saarnojasi - saatan tuntea itseni jopa huonoksi ihmiseksi... hetkittäin =)

Armoa, hyvä veli :O

Maailmankatsomus???? Onko se joku uusi uskonto? Kuka on jumala ja mikä sanoma? Siis pelkkä pamaus ei riitä, pitää olla auktoriteetti. Kyllä mä jotain keksin, jos vähän saan vihiä, että mitkä on ismin pääsuunnat.

Ai perskale, mä voin ruveta ite messiaaks. (tän se kyllä poistaa heti ku huomaa)

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Maailmankatsomus???? Onko se joku uusi uskonto? Kuka on jumala ja mikä sanoma? Siis pelkkä pamaus ei riitä, pitää olla auktoriteetti. Kyllä mä jotain keksin, jos vähän saan vihiä, että mitkä on ismin pääsuunnat.

Ai perskale, mä voin ruveta ite messiaaks. (tän se kyllä poistaa heti ku huomaa)

Tyhjää ne muutkin papit jauhaa...

No mutta, mä keksin Sulle paremman puuhan jo - unohdetaan se kirkko !

Hittolainen muuten - mistäs me sefu saatais ??
        Kyllähän yks tinanappi tarvitaan kai sinnekin... KorvenKukka ?

Joku vois kyllä vähän auttaa ny - munko täs yksin pitäis laittaa pystyyn kokonainen kaupunki ??

Haloo !!

• rygseck kirjoitti:

Tyhjää ne muutkin papit jauhaa...

No mutta, mä keksin Sulle paremman puuhan jo - unohdetaan se kirkko !

Hittolainen muuten - mistäs me sefu saatais ??
        Kyllähän yks tinanappi tarvitaan kai sinnekin... KorvenKukka ?

Joku vois kyllä vähän auttaa ny - munko täs yksin pitäis laittaa pystyyn kokonainen kaupunki ??

Haloo !!

Oota nyt ku Anjaniina herää krapuloissaan, niin saa ketju vähän lentoa.

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Oota nyt ku Anjaniina herää krapuloissaan, niin saa ketju vähän lentoa.

Taivas varjele :O

Nyt äkkiä hälle korjattavaa sinne pajalleen... !!
        Soon häjyyllaine krapuloissaan :O

Miten mulle ny hiipi epäilys et hän haluaiski perustaa kukkakaupan - tai tynamenttitehtaan...

• rygseck kirjoitti:

Taivas varjele :O

Nyt äkkiä hälle korjattavaa sinne pajalleen... !!
        Soon häjyyllaine krapuloissaan :O

Miten mulle ny hiipi epäilys et hän haluaiski perustaa kukkakaupan - tai tynamenttitehtaan...

Tynämenttitehdas on vain peitenimi Fat Boyn valmistukselle.

• Teotwawki kirjoitti:

Tynämenttitehdas on vain peitenimi Fat Boyn valmistukselle.

Jaha, siellä sitä luonne analyyziä teherähän ;) hirtän kummatki...
        Se on sen verran eteläs, että orkideat lukoistaa ulkonakin...ja kuka niitä ostaskaan?
        Myyn niitä sitte ebayn kautta..
        Tynamentin kans oon omavaranen...on vähän suhteit...
        Mä olen ostanu vanhan Indianin oikeudet, jotta niitä sit paja pukkaa...

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Jaha, siellä sitä luonne analyyziä teherähän ;) hirtän kummatki...
        Se on sen verran eteläs, että orkideat lukoistaa ulkonakin...ja kuka niitä ostaskaan?
        Myyn niitä sitte ebayn kautta..
        Tynamentin kans oon omavaranen...on vähän suhteit...
        Mä olen ostanu vanhan Indianin oikeudet, jotta niitä sit paja pukkaa...

Herkee hirttämästä !!

Laitat Teon lehteen vaan mainoksen =)

• rygseck kirjoitti:

Herkee hirttämästä !!

Laitat Teon lehteen vaan mainoksen =)

Saanko hiukan hellästi sit kuristaa ;)))
        Mainos...ja iso...!!! Meikäläinen siinä istuu vanhan Indianin niskas ;)) Ja kissan kokosin kirjaimin, et maailman paras ;)))
        Onks tuolla kaupungissa ...vettä?

• Totaaaa noitten teidän pikkujoulujen ansiosta ja takia ehdottaisin itseäni valelääkärin virkaan.
      Multa noi päänsärkylääkkeet loppu jo samoin pahoinvointilääkkeet.
      Mutta kun meinaatten ilmeisesti jatkaa tuota hillitöntä menoa niin eihän siitä ilman (vale)lääkäriä mitään tule.
      Jään odottamaan vastaustanne.
      Krrhm kunnioittaen tulisilla.

• rygseck

• rygseck kirjoitti:

Sehän passaa !!

http://www.ghosttowngallery.com/htme/southpark4.htm

Tuolta löytyy tilatkin Sullen valmiina...
        Oletko myös hammasvalelääkäri ?

Pssst... onko Sulla jo pirtuntoimittaja katsottu valmiiksi ?
        *eikäkö ihan vaan kyselen täs*

Joo ilman muuta, ja jos ei ole niin löytyy kyllä.
        Kato mulla on sellainen tää jatkumo tässä että otan teiltä hyvät rahat kun ensin joudutte jatkuvasti käyttämään mun palveluja.
        Noh sitten tuleekin tilanne että teitin rahat on loppu niin tarttette lainaa. Ja kas minähän olenkin rahanlainaaja, tietysti pienellä korolla.
        No jos kuka ei maksa niin sitten käytetään kaikenlaisia konsteja, joita sitten taas joudun noin lääkärinä parantelemaan.
        Eli tässä pyörii sitten kaksikin tarvittavaa bisnestä.
        Pitäähän kunnon kylässä kaikkien pyörien pyöriä...eikö.

Ja noi tilat onkin sitten upeet.

• rygseck
        tulisilla kirjoitti:

Joo ilman muuta, ja jos ei ole niin löytyy kyllä.
        Kato mulla on sellainen tää jatkumo tässä että otan teiltä hyvät rahat kun ensin joudutte jatkuvasti käyttämään mun palveluja.
        Noh sitten tuleekin tilanne että teitin rahat on loppu niin tarttette lainaa. Ja kas minähän olenkin rahanlainaaja, tietysti pienellä korolla.
        No jos kuka ei maksa niin sitten käytetään kaikenlaisia konsteja, joita sitten taas joudun noin lääkärinä parantelemaan.
        Eli tässä pyörii sitten kaksikin tarvittavaa bisnestä.
        Pitäähän kunnon kylässä kaikkien pyörien pyöriä...eikö.

Ja noi tilat onkin sitten upeet.

Äläs nuolase ennen kuin tipahtaa !!
        Meinaatten se vuokra...

Niin ja kun tässä saadaan tää juttu oikein käyntiin, niin tuleehan niitä laskuja sitten itse kullekin...
        Sähkölaitos
        Vesilaitos
        Rautatie
        jne
        jne

Teo vois varmaan lehtimiehenä sopia hyvän hinnan mainostilasta uudessa lehdessään ?

• rygseck kirjoitti:

Meinaatten se vuokra...

Niin ja kun tässä saadaan tää juttu oikein käyntiin, niin tuleehan niitä laskuja sitten itse kullekin...
        Sähkölaitos
        Vesilaitos
        Rautatie
        jne
        jne

Teo vois varmaan lehtimiehenä sopia hyvän hinnan mainostilasta uudessa lehdessään ?

Meillä on sellainen periaate, että etusivu varataan suurille toimijoille, mutta hinta on hmmmmm vaativalle asiakkaalle arvonsa mukainen.

• rygseck kirjoitti:

Meinaatten se vuokra...

Sähkölaitos
        Vesilaitos
        Rautatie
        jne
        jne

Niin hmph, rahahan se on mikä maata pyörittää.
        Mutta, mutta ja joo.
        Tota nyt mun täytynee hetkeksi poistua kanavalta, eli palstalta.
        Kun täytyy tehdä se irtisanomis ilmoitus tonne tehtaalle.
        Ja käydä tossa vuokraemännällä sanomassa tää asuntokin irti ja mitä kaikkea.
        Ja niitä kaikenmaailman koulutuspapereita pitää mennä etsimään.
        Laitan ne ihan seinälle sellaisiin kullanvärisiin puuraameihin että saatte sitten omin silmin nähdä tasoni.
        Noh onhan tässä keikenlaista kun nyt yhtäkkiä meni kaikki ihan uusiksi.
        Palailen paikalle kun kerkiän.

• rygseck
        tulisilla kirjoitti:

Niin hmph, rahahan se on mikä maata pyörittää.
        Mutta, mutta ja joo.
        Tota nyt mun täytynee hetkeksi poistua kanavalta, eli palstalta.
        Kun täytyy tehdä se irtisanomis ilmoitus tonne tehtaalle.
        Ja käydä tossa vuokraemännällä sanomassa tää asuntokin irti ja mitä kaikkea.
        Ja niitä kaikenmaailman koulutuspapereita pitää mennä etsimään.
        Laitan ne ihan seinälle sellaisiin kullanvärisiin puuraameihin että saatte sitten omin silmin nähdä tasoni.
        Noh onhan tässä keikenlaista kun nyt yhtäkkiä meni kaikki ihan uusiksi.
        Palailen paikalle kun kerkiän.

Take your time =)

Onhan täs kaikenlaista puuhaa, että saadaan toimiva kaupunki - lähes tyhjästä !!

Pistänkin apupojan siivoilemaan nurkkia siellä praktiikalla, niin on Sun sitte hyvä tulla pakaasiesi kanssa.

• Ja mun kun piti ruveta lukemaan aamun lehtiä ennen töihin menoa.......tän siitä saa kun avaa tän palstan....

• Mäpä kerkesin jotain jo selaamaan mutta sitten tulin tänne kurkkimaan.
        Eniten nyt tota Egyptin tilannetta seurailen kun ei tiedä miten vielä käy matkan.
        Onko Egyptin Jumalat mulle niin vihaisia että aina kun sinne yritän niin pistävät maan sekaisin.

• rygseck

Aaaah... =)

Mutta, tosiaan... voisit ruveta tekemään lehteä !!

Daily South Park 'n' son ?

Pitääkin etsiä sitten kirkolle toinen pappi ja lukkari... Putkis... ei hän vois olla kouluneiti =)

Ai joo ja apteekkari tarvittais kanssa - Tulisilla on vailla pirtuntoimittajaa - niin ja minä myös...

• tulisilla kirjoitti:

Mäpä kerkesin jotain jo selaamaan mutta sitten tulin tänne kurkkimaan.
        Eniten nyt tota Egyptin tilannetta seurailen kun ei tiedä miten vielä käy matkan.
        Onko Egyptin Jumalat mulle niin vihaisia että aina kun sinne yritän niin pistävät maan sekaisin.

No, yksi tuutu perhe joutui viimeksi vaihtamaan Kanarialle Egyptin reissun, kun siellä paukkui ja rätisi oikein kunnolla.

• rygseck kirjoitti:

Aaaah... =)

Mutta, tosiaan... voisit ruveta tekemään lehteä !!

Daily South Park 'n' son ?

Pitääkin etsiä sitten kirkolle toinen pappi ja lukkari... Putkis... ei hän vois olla kouluneiti =)

Ai joo ja apteekkari tarvittais kanssa - Tulisilla on vailla pirtuntoimittajaa - niin ja minä myös...

Päätoimittaja TEOTWAWKI.........Hmmmmmmmm, ei hassummalta maistu toi....joo mut nimeä täytyy vähän miettiä. The South Park City Herald Tribune????? SPCHT....vähän pitkä.....The South Park Times...... lé Monde Sud Parc.....kuulostaa hienolta toi ranskankielinen versio.

• Teotwawki kirjoitti:

No, yksi tuutu perhe joutui viimeksi vaihtamaan Kanarialle Egyptin reissun, kun siellä paukkui ja rätisi oikein kunnolla.

Mullahan oli viime keväänä se Punaisenmeren risteily varattuna, just silloin. Sitten se vaihtui Välimereen. Hyvä oli sekin, mutta nyt kyllä haluaisin jo päästä Egyptiin.
        Vaan saahan sitä haluta, näin sun tohon tulevaan ammattiin niin ne on suuremmat jotka sen sitten päättää :))

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Päätoimittaja TEOTWAWKI.........Hmmmmmmmm, ei hassummalta maistu toi....joo mut nimeä täytyy vähän miettiä. The South Park City Herald Tribune????? SPCHT....vähän pitkä.....The South Park Times...... lé Monde Sud Parc.....kuulostaa hienolta toi ranskankielinen versio.

No niin - löytyhän se homma Sullekin =)

Voisit tulla saluunaan miettimään tuota nimeä vielä... tarjoon oluen !
        Samallahan voitais sitten sopia hieman tuosta mainostilasta, vai..?

• tulisilla kirjoitti:

Mullahan oli viime keväänä se Punaisenmeren risteily varattuna, just silloin. Sitten se vaihtui Välimereen. Hyvä oli sekin, mutta nyt kyllä haluaisin jo päästä Egyptiin.
        Vaan saahan sitä haluta, näin sun tohon tulevaan ammattiin niin ne on suuremmat jotka sen sitten päättää :))

Mä oon jo vaihtanut siihen mulle sopivampaan lehtimiehen uraan.

• rygseck kirjoitti:

No niin - löytyhän se homma Sullekin =)

Voisit tulla saluunaan miettimään tuota nimeä vielä... tarjoon oluen !
        Samallahan voitais sitten sopia hieman tuosta mainostilasta, vai..?

Joo, mikäs siinä, mutta vain jos sulta löytyy Tequilaa.....se sopii paremmin tunnelmaan.

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Joo, mikäs siinä, mutta vain jos sulta löytyy Tequilaa.....se sopii paremmin tunnelmaan.

Kaktusviinaa :O
        9:26 am - noh, mikäs siinä... kerranhan täällä vaan eletään ;D

*puunailee rätillä saluunan tiskiä*
        Täähän alkaa hyvin, tää liiketoiminta =)

• rygseck kirjoitti:

Kaktusviinaa :O
        9:26 am - noh, mikäs siinä... kerranhan täällä vaan eletään ;D

*puunailee rätillä saluunan tiskiä*
        Täähän alkaa hyvin, tää liiketoiminta =)

Mikä maa, mikä valuutta, käyks täällä ruplat? No, löytyyhän multa lateja ja slotejakin.

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Mikä maa, mikä valuutta, käyks täällä ruplat? No, löytyyhän multa lateja ja slotejakin.

Hoppiaa ja kultaa tunnustavat kaikki !

Yks kultakolikko jakautuu sataan hopeakolikkoon...

• rygseck kirjoitti:

Hoppiaa ja kultaa tunnustavat kaikki !

Yks kultakolikko jakautuu sataan hopeakolikkoon...

Ai rubelit ei käy......sitä ruvetaan kiskureiks? OK, mulla on kaivos tossa........tota hmmmm vähän matkan päässä......(osoitta käden heilautuksella epämääräiseen suuntaan ja pyörittää silmiään kiivaasti)

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Ai rubelit ei käy......sitä ruvetaan kiskureiks? OK, mulla on kaivos tossa........tota hmmmm vähän matkan päässä......(osoitta käden heilautuksella epämääräiseen suuntaan ja pyörittää silmiään kiivaasti)

Aha...
        Luulin että lehtimiehillä pyyhkisi hyvin...?

No mut yks hopiaraha jakautuu sataan pronssirahaan, joka taas sataan kupariseen, joka sitten sataan ruplaan *huokaa* - että jotkut viittii tehdä tänkin niin monimutkaiseksi ;D

• rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

Paat ny kirjottaen siihen lehtees...

Vippaat sen kolmossivun tytön (Tyttö ??? Toihan on taas toi Mervi Nykänen !!!) takasivulle tai jonnekin ja laitat ihan asiaa siihen aviisiin !!

Kaupunki maksaa tän sivun...

PAIKKOJA AVOIMENA !!

Pormestari
        Hauturi
        Parturi (noi kaks viimeksmainittua voi olla samallakin viranhaltijalla)
        Pappismies
        Sefu
        Hotellinpitäjä
        Pankkiiri ja pari pankkineitiä (kuka haluaa huolehtia toisen rahoista?)

Perusteilla olevia yrityksiä;

Sähkölaitos
        Vesilaitos
        Rautatie
        Ilotalo
        Ökykarjatilaranch

Haetaan myös henkilökuntaa näille !!

• rygseck kirjoitti:

Vippaat sen kolmossivun tytön (Tyttö ??? Toihan on taas toi Mervi Nykänen !!!) takasivulle tai jonnekin ja laitat ihan asiaa siihen aviisiin !!

PAIKKOJA AVOIMENA !!

Pormestari
        Hauturi
        Pappismies
        Sefu
        Hotellinpitäjä

Sähkölaitos
        Vesilaitos
        Rautatie
        Ilotalo
        Ökykarjatilaranch

Minen ala jos toi Teon tipunen tulee kaupunkiin...
        Niin, noh, onhan sillä kyl työpaikkakin jo valmiina, siellä Saluunan takahuonees.
        Hmpf...olkoon, kunhan ei etuile vapaiden miesten kans...
        Ettei atrtte vääntää nenää niskaan...

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Minen ala jos toi Teon tipunen tulee kaupunkiin...
        Niin, noh, onhan sillä kyl työpaikkakin jo valmiina, siellä Saluunan takahuonees.
        Hmpf...olkoon, kunhan ei etuile vapaiden miesten kans...
        Ettei atrtte vääntää nenää niskaan...

No ei oo näkyny !!
        Sen paremmin ku Teokaan...

Katotaan ny, mikkä selitykset ovat ku takas tulee... *hmpf*

• Teo ei kirj.
        rygseck kirjoitti:

PAIKKOJA AVOIMENA !!

Pormestari
        Hauturi
        Pappismies
        Sefu
        Hotellinpitäjä

Sähkölaitos
        Vesilaitos
        Rautatie
        Ilotalo
        Ökykarjatilaranch

Mä en voi laittaa Merviä mihinkään kuviin mun lehden sivuilla, koska se ei mahdu mihinkään. Täytyy hankkia joku kapeampi.

Mä rupeen nyt asemoimaan noita ja poistun vähäksi aikaa.

• Mua kiinnostais toi sekatavarakauppa. Siinä vois paneutua moneen asiaan. Hautaustoimistokin olis kiva. Tekisin hienoja design-arkkuja, mutta mahtaisko niille sittenkään olla kysyntää? Konterfeijarikin voisin olla, mutta kestäkö kunto taiteilijaelämää. Papin hommakin sopis mulle vallan mainiosti. Voisin pitää raskaita esitelmiä ilottoman elämän kirouksista, ja kaikkien olis pakko kuunnella. Ompelijaksikin vois ryhtyä, mutta meniskö siinä palkitseva harrastus pilalle, kun siitä tulisi työ?

Tää on niin tyypillistä mulle, että kaikki vähän kiinnostaa, mutta yhden valinta on niin vaikeaa.

• rygseck

Ilman muuta sitte se sekatavarakauppa !!!
        Nyt ku ajattelen, nii sehän sopii Sulle kuin nenä päähän =)

Voithan Sä sitten sieltäkäsin myydä niitä arkkujakin - ne jokka ei mee kaupaks, maalaat kukkakuvioilla ja myyt kapioarkuis morsmaikuille... ne olis siitä käteviä, et ne mahtuis vuoteen alle =)

Nii ja ommella voisit kaikenlaista sitte myyntiin...
        Mikä muuten on sen pyjaman nimi joka vainajalle laitetaan - kai silläkin joku nimi on ?
        No niin no - niitäkin voisit sitte väsätä niitten arkkujen kans myytäväks =)

• rygseck kirjoitti:

Ilman muuta sitte se sekatavarakauppa !!!
        Nyt ku ajattelen, nii sehän sopii Sulle kuin nenä päähän =)

Voithan Sä sitten sieltäkäsin myydä niitä arkkujakin - ne jokka ei mee kaupaks, maalaat kukkakuvioilla ja myyt kapioarkuis morsmaikuille... ne olis siitä käteviä, et ne mahtuis vuoteen alle =)

Nii ja ommella voisit kaikenlaista sitte myyntiin...
        Mikä muuten on sen pyjaman nimi joka vainajalle laitetaan - kai silläkin joku nimi on ?
        No niin no - niitäkin voisit sitte väsätä niitten arkkujen kans myytäväks =)

Aijaa! Sunkin mielestä mun esitelmöinnit tylsiä vai, kun sivuutit heti ton papin homman mun kohalla. No ei se mitään, mä tulen sun baariin pitämään esitelmiä.

Mut okei, mä voin ottaa ton sekatavarakaupan ja myyn niitä arkkuja ja käsitöitä. Muotokuvamaalauspalvelukin tulee mukaan. Mun galleriassa on nähtävillä näyte mun taidoista, se toisiks viimeinen kuva. Niitä hautuupukujakin vois suunnitella, valmistaa ja myydä, siis niitä valkoisia albiinoja tai sitten höyhenin ja helmin koristeltuja albatrosseja.

Psykologisten testien mukaan mua ei voi suositella suoraan asiakaspalveluun, mutta väliäkös tuo, kun kauppa on hyvä ja paikkakunnan ainoa.

• rygseck
        sedna2003 kirjoitti:

Aijaa! Sunkin mielestä mun esitelmöinnit tylsiä vai, kun sivuutit heti ton papin homman mun kohalla. No ei se mitään, mä tulen sun baariin pitämään esitelmiä.

Mut okei, mä voin ottaa ton sekatavarakaupan ja myyn niitä arkkuja ja käsitöitä. Muotokuvamaalauspalvelukin tulee mukaan. Mun galleriassa on nähtävillä näyte mun taidoista, se toisiks viimeinen kuva. Niitä hautuupukujakin vois suunnitella, valmistaa ja myydä, siis niitä valkoisia albiinoja tai sitten höyhenin ja helmin koristeltuja albatrosseja.

Psykologisten testien mukaan mua ei voi suositella suoraan asiakaspalveluun, mutta väliäkös tuo, kun kauppa on hyvä ja paikkakunnan ainoa.

Hiaano !!!
        Tuommoset muotokuvat viedään kuule käsistä ;D))

Mun tarviiki laittaa mun pöllökuvat näytille *kuiskaa*... on tehty vähän samalla tekniikalla ku Sun muotokuvas =)

Albiinoja ja albatrosseja - niitähän ne olikin, kuinka mä en sitä ny muistanu..!!

Tuosta innostasi saarnaamaan pitää vielä keskustella...

*laahaa paikalle omenalaatikkoa ja viittelöitsii Sentraaliparkillepäin...*
        Käviskö tämmönen idea ??

• Sopii, mulle merkkihuollot.
      Tiedän just oikeen miehen korjaamaan H-D:t ja Indianit. Ja sen vaimo voi pistää pystyyn huolintaliikkeen.
      Olisivat innoissaan kun pääsisivät muuttaan jonnekin.
      Mä voisin olla siinä sit apupoikana ja liikkeenomistajana...
      Mun tarttee illemmalla paremmalla koneella katsastaa paikat, tää ei jaksa pyörittää..

• rygseck

*huokaa helpotuksesta*
        Hetken jo ajattelin että haluaisit olla ehkä kukkakauppias... =)

Mullakin on jotain pientä kokemusta huolinta-alalta... saadaan pony express käyntiin tässä sivutuotteena =)

Tos ekas linkissä on kaikkia aavekaupunkeja - suosittelen... hippasen hienoja kuvia =)
        Toi toka on taas tästä meidän kaupungista vaan... hienoja kuvia sielläkin =)

• rygseck kirjoitti:

*huokaa helpotuksesta*
        Hetken jo ajattelin että haluaisit olla ehkä kukkakauppias... =)

Mullakin on jotain pientä kokemusta huolinta-alalta... saadaan pony express käyntiin tässä sivutuotteena =)

Tos ekas linkissä on kaikkia aavekaupunkeja - suosittelen... hippasen hienoja kuvia =)
        Toi toka on taas tästä meidän kaupungista vaan... hienoja kuvia sielläkin =)

Minen kuule kukkaa myy, mie jalostan sen pitem....siis kuivakukkia! ;)))
        Ja valuuttaa virtaa...kaikenlaisesta pisneksestä...
        meil onkin jo oma MC täs vireillä....SOAN pojat ajatteli muuttaa tänne kans?
        Ni se seriffin onkin tarpeeton?

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Minen kuule kukkaa myy, mie jalostan sen pitem....siis kuivakukkia! ;)))
        Ja valuuttaa virtaa...kaikenlaisesta pisneksestä...
        meil onkin jo oma MC täs vireillä....SOAN pojat ajatteli muuttaa tänne kans?
        Ni se seriffin onkin tarpeeton?

Sheriffi kaupunkiin ja heti !!!

Täällä ei kuivakukkahipit muuten kauaa hillu !!

• rygseck kirjoitti:

Sheriffi kaupunkiin ja heti !!!

Täällä ei kuivakukkahipit muuten kauaa hillu !!

Hähä, myöhäistä.
        Yritäs nyt jotain niin on tynamentti saluunas alla?
        Voitaskos muuten puhua nyt sen suojelurahan suuruudesta?

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Hähä, myöhäistä.
        Yritäs nyt jotain niin on tynamentti saluunas alla?
        Voitaskos muuten puhua nyt sen suojelurahan suuruudesta?

Siekö se saamari ootkin taas asialla..?

Tuolla naapurissa meinaan on kovapanosammunnat meneillään - muutaman kerran ovatten jysäyttäneet oikein mojovan paukun... ikkunat helisee =)

GeeJiillä on poppakonsteja tommoseen... kunhan ehtii apupojiltaan ja Sednan räyhähengeltä, nii tilaan sen tänne !!

• rygseck kirjoitti:

Siekö se saamari ootkin taas asialla..?

Tuolla naapurissa meinaan on kovapanosammunnat meneillään - muutaman kerran ovatten jysäyttäneet oikein mojovan paukun... ikkunat helisee =)

GeeJiillä on poppakonsteja tommoseen... kunhan ehtii apupojiltaan ja Sednan räyhähengeltä, nii tilaan sen tänne !!

Annanko jo tilinumeron?
        Leikkiähän mä laskin... ;)))))
        Me tullaan hakeen ne käteisenä....

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Annanko jo tilinumeron?
        Leikkiähän mä laskin... ;)))))
        Me tullaan hakeen ne käteisenä....

Suksi kuuseen !
        Hähä - mulla ei oo käteistä juur ikinä =)
        (mitenkähä mä sain tostaki ny ilosen asian..?)

• rygseck kirjoitti:

Suksi kuuseen !
        Hähä - mulla ei oo käteistä juur ikinä =)
        (mitenkähä mä sain tostaki ny ilosen asian..?)

Älä kato kuule ota tuota asennetta.
        Kaupungin silmäätekevät yhessä oman jengin kans on menestyvä combo....
        Me hoidellaan alamaailman pisnekset ja te huvitatte herroja ja blondeja.
        Se on sellanen Win-win situation!
        On kato kotirosvot teilläki sit?

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Älä kato kuule ota tuota asennetta.
        Kaupungin silmäätekevät yhessä oman jengin kans on menestyvä combo....
        Me hoidellaan alamaailman pisnekset ja te huvitatte herroja ja blondeja.
        Se on sellanen Win-win situation!
        On kato kotirosvot teilläki sit?

Siis joo...

Funzi ny vähä - mä ku oon saluunanemäntä ja pukeudun sentäs aika hianosti (pullonvihree satiinileninki - syväänuurrettu kaula-aukko ja mustaa pitsiä siellä sun täällä, sillai aistikkaasti... tukkalaite tietenkin pöyheä ja hiuslakalla kiinnitetty tiukempaakin tuulta vastaan...)
        Nii ja mun pitäis esiintyä jonku nahkatakkirosmon kanssa - vai ???

win-win - salli ma nauran *ah ah*
        ;D

Onks ne ees komeita - mitää deppiklooneja on turha mulle tulla esittelemään sitte !

• rygseck kirjoitti:

Siis joo...

Funzi ny vähä - mä ku oon saluunanemäntä ja pukeudun sentäs aika hianosti (pullonvihree satiinileninki - syväänuurrettu kaula-aukko ja mustaa pitsiä siellä sun täällä, sillai aistikkaasti... tukkalaite tietenkin pöyheä ja hiuslakalla kiinnitetty tiukempaakin tuulta vastaan...)
        Nii ja mun pitäis esiintyä jonku nahkatakkirosmon kanssa - vai ???

win-win - salli ma nauran *ah ah*
        ;D

Onks ne ees komeita - mitää deppiklooneja on turha mulle tulla esittelemään sitte !

Kapakan emännät on perinteisesti ollu hiukkasen epäilyttäviä maineeltaan.
        Jotta mikä himmeli se sun mainees ny muka on?
        Friiduhan täällä hoitelee sen kunniallisen naisen pestiä?
        Aivan, sähän palkkasit sen ihan siitä syystä, eikös vaan?

Me pistetään tuonne korken rannalle oma paikka pystyynja juomat me poikein kans ostellaan täältä...Tai voidaanhan me ostella ne jostain muualtakin
        Tuostahan niitä naamoja voi vaiks tölläillä ,))))
        http://www.youtube.com/watch?v=FPqkCxV8SkI&feature=related
        ja tuosta musiikin ;)))
        http://www.youtube.com/watch?v=wwaygKjs2fI

• rygseck
        anjaniina_ kirjoitti:

Kapakan emännät on perinteisesti ollu hiukkasen epäilyttäviä maineeltaan.
        Jotta mikä himmeli se sun mainees ny muka on?
        Friiduhan täällä hoitelee sen kunniallisen naisen pestiä?
        Aivan, sähän palkkasit sen ihan siitä syystä, eikös vaan?

Me pistetään tuonne korken rannalle oma paikka pystyynja juomat me poikein kans ostellaan täältä...Tai voidaanhan me ostella ne jostain muualtakin
        Tuostahan niitä naamoja voi vaiks tölläillä ,))))
        http://www.youtube.com/watch?v=FPqkCxV8SkI&feature=related
        ja tuosta musiikin ;)))
        http://www.youtube.com/watch?v=wwaygKjs2fI

Mä oon suurpiirteinen !!
        Vaikka oonki maineestani tarkka tyttö... äiti opetti mut ja hänkin oli tarkka - vaan seittemäntoista lasta... osottaa tiettyä pidättyvyyttä ;D

Juomaa täältä saa kyllä ja kylässä piisaa tilaa - tänne vaan !!

• rygseck kirjoitti:

Mä oon suurpiirteinen !!
        Vaikka oonki maineestani tarkka tyttö... äiti opetti mut ja hänkin oli tarkka - vaan seittemäntoista lasta... osottaa tiettyä pidättyvyyttä ;D

Juomaa täältä saa kyllä ja kylässä piisaa tilaa - tänne vaan !!

Täältä myä tullaan.
        Huomaa videon nimi ;))
        http://www.youtube.com/watch?v=RzmUob02pQk

Me...ollaan täällä jo ;)

• Putkivalo

Ajattelin ensin että mä haluan oman ravintolan! Aloittaisin kokkaamaan oikein urakalla, kaikkien rakkaiden asiakkaiden hyväksi. Se ois ravintola, missä hiilijalanjälki olisi mahdollisimman pieni, kaasuliedet ja omat luomut takapihasta, sekä vatsaa edistävää hiiltä ruuan seassa.

Mutta kun kuulin että koulun opeksi mut kaavailit, niin kyllä tuo pyhäkoulun neidiksi voisin ryhtyä ihan yhtä hyvin! Se oikeastaan sopisi mulle kuin nappi napaan! Tällaiselle siveälle neitsyeelle.

Mä vien samalla mun fillarin Anjaniinan korjaamolle, pyynnöllä että se hitsaisi mun satulaa kiinni, se kun aina meinaa tippua.

• rygseck

Ai ajattelit... *pyrsk*
        Hiilijalanjälki... *tirsk*

Putkis - se että ruoka palaa hellalla hiileksi... ei tuanoinni oo välttämättä mitään kestävää kehitystä... - vaikka saisitki siivottua kaikki jälanjäljet ja hiilet veks :O

Sinusta pitäisi otattaa hiilisormenjäljet kyllä !!

*ulvoo*

Mutta joo... kun tosiaan oot tommonen siveä neitsyt, nii ota vaan se pyhäkoulun opettajan paikka !!!
        Olisit ehkä samalla raittiusseuran puheenjohtaja ja kaupunkimme esi...merkillinen esikuva kaikinpuolin...
        *tyrsk*

• Hähä. sulla on satula fillarissa päin persiittä, mitä muuta sä voit oikein toivoo?
        Mutta jengat mä siihen kyllä teen ja jousituksen ;) Oikeinpitkän jousen päähän ;)))
        Ja juu, pyhäkoulunopen pesti sopii sulle kuin nappi ottaan!

• nim. Sihteeri

tarvitseeko tämä paikka hyvää ja osavaa ja innovatiivista ja aikaansa seuraavaa assistenttiä tai sihteeriä? Kysyy Friidu innokkaana. Teo voi laittaa suosituksen puolestani. Olen varsin pätevä ja kätevä. Sihteeri. .( lisätienistit nyt ehkä tarpeen, sitä ei tiedä milloin joutuu ottamaan äkkilennon Lontooseen). minä en veloita kohtuuttomasti. Tuntiveloitus sekin varsin kohtuullinen. Sitä paitsi kulut voi laittaa verovähennyksiin?

Tsau:Friidu- sihteeri parhaasta A1 -luokasta.

• Juu Friidu, kaupungintalo on sormeni osittamassa suunnassa...
        Siel on paljon turhia silinteriherroja vailla kopsakkaa sihteerii...paremman puuttees niille käy pelkkä teerikin.
        Ampumaklubi ja golffikenttä viel perustamatta?

• rygseck

Tarvii !!
        Mistä arvasit ?
        Voitko alottaa heti ?

Keräät helmas ja painelet ensmäitteks tonne Teon lehtitalolle ja painat sen huomisen aviisin... *jupisee*... se saamarin hunsvotti häipy jonnekin, ku piti laittaa avoimia työpaikkoja lehteen... :P

Hyysää tietty sitä kolmossivun typykkäänsä jossain !!

Rupeekko pormestarikski ?

Se on iisi homma . istut vaan käädyt kaulalla ja oot nätti =)
        (pikkusen siinä pitää puuttua kaikenlaisiin hallinnollisiin muodollisuuksiin, mut so ? Kai nuo nyt pätevältä sihteeriltä sujuu...?)

Nimi tohon;___________________________________

• Kyyhkynen...
        anjaniina_ kirjoitti:

Juu Friidu, kaupungintalo on sormeni osittamassa suunnassa...
        Siel on paljon turhia silinteriherroja vailla kopsakkaa sihteerii...paremman puuttees niille käy pelkkä teerikin.
        Ampumaklubi ja golffikenttä viel perustamatta?

taidan flygaa suoraan Lontooseen;))) en mä haluu et mua ammutaan jonain koppelona ilmakiväärillä ...J.B..sentään kohtelee hyvin...antaa vaa sellasii helliä huomionosoituksia...you know...

Tsau:Friidu

• nim.Sihteeri
        rygseck kirjoitti:

Tarvii !!
        Mistä arvasit ?
        Voitko alottaa heti ?

Keräät helmas ja painelet ensmäitteks tonne Teon lehtitalolle ja painat sen huomisen aviisin... *jupisee*... se saamarin hunsvotti häipy jonnekin, ku piti laittaa avoimia työpaikkoja lehteen... :P

Hyysää tietty sitä kolmossivun typykkäänsä jossain !!

Rupeekko pormestarikski ?

Se on iisi homma . istut vaan käädyt kaulalla ja oot nätti =)
        (pikkusen siinä pitää puuttua kaikenlaisiin hallinnollisiin muodollisuuksiin, mut so ? Kai nuo nyt pätevältä sihteeriltä sujuu...?)

Nimi tohon;___________________________________

en mä voi anjaniina ampuu ilmakiväärillä kuitenski? - mun tarvitsee nyt flygaa Lontooseen. J.B. tarvitsee osavaa sihteeriä se ei saa kravattia niin pois itse kaulasta ja sen silkkipaidan nappi on juuttunut kiin ei ollut kyllä mun purukumi vitsi...vannon...mä en syö purukumia...mä meen jeesaan..Tsau:Sihteeri. Teolle terveisiä et sihteeri ei jouda nyt etsimään uutta punaista puhdasta kravattia millään..on vähä kiire...

nähdään...Tsau:Friidu-sihteeri A1.

• Kyyhkynen... kirjoitti:

taidan flygaa suoraan Lontooseen;))) en mä haluu et mua ammutaan jonain koppelona ilmakiväärillä ...J.B..sentään kohtelee hyvin...antaa vaa sellasii helliä huomionosoituksia...you know...

Teppi on jo sieltä lähteny....vaimonsa luo, että...
        Pareen kun pistät sen pyrstös siihen pormestarin tuoliin ja istut kiltisti niinku ryksekki sanoo...
        Kai sä kolffata osaat, kuuluu toimenkuvaan nääs...

• rygseck
        nim.Sihteeri kirjoitti:

en mä voi anjaniina ampuu ilmakiväärillä kuitenski? - mun tarvitsee nyt flygaa Lontooseen. J.B. tarvitsee osavaa sihteeriä se ei saa kravattia niin pois itse kaulasta ja sen silkkipaidan nappi on juuttunut kiin ei ollut kyllä mun purukumi vitsi...vannon...mä en syö purukumia...mä meen jeesaan..Tsau:Sihteeri. Teolle terveisiä et sihteeri ei jouda nyt etsimään uutta punaista puhdasta kravattia millään..on vähä kiire...

nähdään...Tsau:Friidu-sihteeri A1.

Teo olis tarvinnu Sua enemmän !!!

Ja minä !!

*parkuu*

• rygseck kirjoitti:

Teo olis tarvinnu Sua enemmän !!!

Ja minä !!

*parkuu*

Älä paru, mä olen jo lähettäny se Teppin suksimaan kuuseen ja repiny tuon lentolipun.Se kääntyy lentokentältä takasin...

• anjaniina_ kirjoitti:

Älä paru, mä olen jo lähettäny se Teppin suksimaan kuuseen ja repiny tuon lentolipun.Se kääntyy lentokentältä takasin...

Perkule, Teppi osaakin soittaa...
        http://www.youtube.com/watch?v=hcgtTrMBMEU

• ??
        anjaniina_ kirjoitti:

Perkule, Teppi osaakin soittaa...
        http://www.youtube.com/watch?v=hcgtTrMBMEU

vitsi mistä tiesit anjaniina? Tuun oikeesti nyt vasta himaan pikkujouluista. J.B. en niihin bileisiin ottanut ei olis tsennanu mitään..puolankielestä saati venäjän ymmärtää vaan kiinaa ja mongoliaa ehkä jotain arabiaa... Tänä iltana sit ihan tainnoksiin sai tällainen muusikko joka osasi tällaista vanhaa juutalaista muusikkia soittaa tosi upeasti viulullaan......kato siis kädet nostetaan ylös näin...ja lanteet gungaa tän musiikin tahdissa sit näin...oota hetki mä näytän:...daipa-daipa.-daipa.dippe-dippe-dippe- duu..daipa-daipa.daipa-dippe-dippe duu...Laila Kinnun osas ja tän sjungaa joskus tosi hyvin...älä nyt kysy mikä tän tsipaleen nimi ...mä en oikeesti muista;))) mä lähden goisaa....haluuks kukaan suklaakakkua mä voitin arpajaisissa sellaisen...Tsau...hitsi mua väsyttää...tää joraaminen otti oikeesti voimille ...nähdään..

• rygseck

Jessus =)

Toi oli niiiin mainio ;D

• rygseck kirjoitti:

Jessus =)

Toi oli niiiin mainio ;D

Nää on joskus pentuna kuultuja kappaleita ;)) conwoy ja combined harvester ;) tulivat vaan ny tuos mieleen ;)

• Olen mukana ja vaadin koululleni hyvän osoitteen pääkadulla. Opetan paikkakuntalaisille terveitä käytöstapoja ja säänmukaista, mukavaa pukeutumista. Eli perustan käytöstapoihin ja tyyliin panostavan koulun :).

• kaikkee sitä..

ja MINÄ en ainakaan missään kuumalla aavikolla SUOSTU laittamaan jotain villasia mummon pitkälaisia alushousuja jalkaani....joku raja. Friidu kulkee vain aidoissa silkki-alusvaatteissa.....ja korkkarit niistä en luovu!! Joku raja....nyt tässä valistuksessa....(((.. tasa-arvo kenkiä en ainaa niin laita jalkaani. EN!!

• kaikkee sitä.. kirjoitti:

ja MINÄ en ainakaan missään kuumalla aavikolla SUOSTU laittamaan jotain villasia mummon pitkälaisia alushousuja jalkaani....joku raja. Friidu kulkee vain aidoissa silkki-alusvaatteissa.....ja korkkarit niistä en luovu!! Joku raja....nyt tässä valistuksessa....(((.. tasa-arvo kenkiä en ainaa niin laita jalkaani. EN!!

Taas tätä *huokaisee*.. Tässä olisi sinulle alkajaisiksi mukavat Eccon kengät ja fleecekerrasto.. Näillä pääset alkuun.. Jatketaan aiheesta ensi viikolla alkavalla kurssilla..

Arvasin, että tällä kurssilla on kysyntää..

• rygseck
        brutsparklingwine kirjoitti:

Taas tätä *huokaisee*.. Tässä olisi sinulle alkajaisiksi mukavat Eccon kengät ja fleecekerrasto.. Näillä pääset alkuun.. Jatketaan aiheesta ensi viikolla alkavalla kurssilla..

Arvasin, että tällä kurssilla on kysyntää..

Ei muuten onnistu !
        Pääset jokilaivalle laulajattareks - saat kiekua mielinmäärin siellä... *jupisee*

Pukeutumis- ja käytösohjeita tulevat jakamaan, kuten aina tähänki asti, Unelma Suolle ja Benita Hairisto... !!

Martaks saat ruveta ;D

• rygseck kirjoitti:

Ei muuten onnistu !
        Pääset jokilaivalle laulajattareks - saat kiekua mielinmäärin siellä... *jupisee*

Pukeutumis- ja käytösohjeita tulevat jakamaan, kuten aina tähänki asti, Unelma Suolle ja Benita Hairisto... !!

Martaks saat ruveta ;D

Jokilaiva!
        Onks meillä sellanenkin?
        Mitä siel järjestetään? Uhkapeli-iltoja ja tanssiaisia?
        http://www.youtube.com/watch?v=dErcQFI17OU&feature=related
        Tällanenko?
        En löytänyt mitää hienoo southern belle laulua tuohon mukaan ;)))

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      62
      4176
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2444
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2110
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1310
    5. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1120
    6. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1100
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1065
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      974
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      67
      827
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      63